Показати схожі тендери

Закупівля Обслуговування засобів малої механізації від Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-12-000036-a
Id Tender ae624b12b6fd44e9a55bc22adc8e7020
План UA-P-2025-04-29-012877-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.05.2025 07:46
Остання зміна 06.06.2025 09:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
760 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 800 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.05.2025 07:45 до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.05.2025 07:45
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.05.2025 07:45
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.05.2025 11:37
до 27.05.2025 11:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 14:21
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.05.2025 11:48
до 06.06.2025 09:08
Період уточнень
з 12.05.2025 07:45 до 18.05.2025 00:00
Період оскарження
з 12.05.2025 07:45 до 18.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.05.2025 11:37 до 27.05.2025 11:48
Період кваліфікації
з 21.05.2025 11:37 до 27.05.2025 11:48
Основні параметри
Обслуговування засобів малої механізації
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
760 000 грн.
Обслуговування засобів малої механізації
Назва предмета закупівлі
Обслуговування засобів малої механізації
Очікувана вартість
760 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3800,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.05.2025 11:14
Закінчення аукціону
21.05.2025 11:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Обслуговування засобів малої механізації (22 одиниці техніки)
Код ДК 021:2015
50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Тростянецька, 58А
Дата постачання по
31.12.2025 07:48
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "САВЕНОК КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА"
Пропозиція:
649 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
АТ "Альцест"
Пропозиція:
648 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.05.2025 11:14
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.05.2025 07:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії оцінки
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії оцінки
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Василенко Оксана Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380445660174
Факс
+380445660003
Замовник
ЄДРПОУ
31722949
Повна назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва
Поштовий індекс
02121
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Горлівська 220
Кваліфікація
Лот № 1 Обслуговування засобів малої механізації
Період вимог/скарг з 23.05.2025 14:21 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 11:37 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Документи кваліфікації
23.05.2025 14:21
Повідомлення про рішення
23.05.2025 14:19
-
21.05.2025 11:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 07:43
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 07:43
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) В Тендерній документації розд.3 п.4 «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.»; 2) Згідно Додатку 1 п.4, п.п. 4.5 «Учасник повинен надати довідку про наявність сервісного центра із адресом в м. Києві.»; 3) Згідно Додатку 1п.4, п.п.4.11. «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи…» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) Довідку у довільній формі із адресою сервісного центру, що знаходиться в Києві; 2) Наказ про призначення Омельчака О.О.; 3) Змінити строк дії тендерної пропозиції із 90 днів на 120 днів
Створено
22.05.2025 11:20
Надати до
23.05.2025 11:20
Період вимог/скарг з 27.05.2025 11:48 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 14:21 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.05.2025 11:48
Довідка НАЗК
27.05.2025 11:48
Повідомлення про рішення
27.05.2025 11:46
-
23.05.2025 14:21
Витяг з ЄДР
23.05.2025 14:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 07:43
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 07:43
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Згідно Додатку 1 п.4, п.п. 4.12. Учасник повинен надати номер облікової картки платника податків, надано ІПН в дуже поганій якості; 2) Згідно Додатку 1 п.1, п.п.1.1.2. Учасник повинен надати документи, що підтверджують інформацію стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, надано лист від ТОВ «Садмаркет» вих №2318/24-1 від 12.12.2024р із вказанням іншого учасника, а також не надано підтвердження володіння перерахованого обладнання в листі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) Якісно скановану Довідку ІПН; 2) Лист від співвиконавця із правильним зазначенням учасника процедури; 3) Підтверджуючі документи від співвиконавця що до володіння обладнанням.
Створено
26.05.2025 11:04
Надати до
27.05.2025 11:04
Договір
UA-2025-05-12-000036-a-b1
Підписаний і діє
Номер
Б/55/Е
649 000 грн.
649 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.06.2025
Строк дії договору з
06.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Обслуговування засобів малої механізації (22 одиниці техніки)
Номенклатура
Обслуговування засобів малої механізації (22 одиниці техніки)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
649 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва
Повна назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31722949

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "САВЕНОК КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА"
Повна назва
ФОП "САВЕНОК КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2754416303

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.06.2025 09:08
Повідомлення про договір
06.06.2025 09:04
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
760 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва
Контактний телефон:
+380445660174
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
760 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва
Контактний телефон:
+380445660174
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності