Показати схожі тендери

Закупівля Світильники та освітлювальна арматура від Військова частина 9953.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-10-000351-a
Id Tender c48aad430ab64935a254d1e74816f7dd
План UA-P-2025-05-10-000217-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.05.2025 16:05
Остання зміна 28.05.2025 13:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 658 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
46 585 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.05.2025 16:03 до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.05.2025 16:03
до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.05.2025 16:03
до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.05.2025 00:00
до 22.05.2025 13:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.05.2025 13:44
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.05.2025 13:44
до 28.05.2025 13:29
Період уточнень
з 10.05.2025 16:03 до 16.05.2025 00:00
Період оскарження
з 10.05.2025 16:03 до 16.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.05.2025 00:00 до 22.05.2025 13:44
Період кваліфікації
з 19.05.2025 00:00 до 22.05.2025 13:44
Основні параметри
Світильники та освітлювальна арматура
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 658 500 грн.
Світильники та освітлювальна арматура
Назва предмета закупівлі
Світильники та освітлювальна арматура
Очікувана вартість
4 658 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
46585,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 000 (штуки)
Ручний тактичний ліхтар Fenix TK26R (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Ручний тактичний ліхтар Fenix TK26R (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
31527210-1 - Ліхтарі
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 500 (штуки)
Ліхтар налобний тактичний Fenix Scout НМ23 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Ліхтар налобний тактичний Fenix Scout НМ23 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
31527210-1 - Ліхтарі
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТМАРКЕТ"
Пропозиція:
4 658 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.05.2025 16:05
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анна Сікорська
Електронна пошта
Телефон
+380988382133
Замовник
ЄДРПОУ
14321759
Повна назва
Військова частина 9953
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Світильники та освітлювальна арматура
Період вимог/скарг з 22.05.2025 13:44 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 00:00 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.05.2025 13:44
Довідка НАЗК
22.05.2025 13:44
Повідомлення про рішення
19.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.05.2025 16:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.05.2025 16:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей. Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку № 2 до тендерної документації Учасник повинен надати наступні документи: - Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. Також, відповідно до пунктів 6 та 7 розділу 2 Додатку № 2 до тендерної документації Учасник повинен надати наступні документи: - Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних», а саме: Довідка в довільній формі, повинна бути підписана особою, яка підписує тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю; - Відомість, щодо застосування санкцій або переданих активів АРМА, а саме: В довільній формі довідка, яка містить інформацію про те, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”. В разі застосування даних санкцій – довідку в довільній формі, що активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Створено
20.05.2025 09:58
Надати до
21.05.2025 09:58
Договір
UA-2025-05-10-000351-a-b1
Підписаний і діє
Номер
312-25
4 658 500 грн.
3 882 083.33 грн.
З ПДВ
Підписано
28.05.2025
Строк дії договору з
28.05.2025
по
01.12.2025
Номенклатура
1 000 (штуки)
Ручний тактичний ліхтар Fenix TK26R (або еквівалент)
Номенклатура
Ручний тактичний ліхтар Fenix TK26R (або еквівалент)
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
500 (штуки)
Ліхтар налобний тактичний Fenix Scout НМ23 (або еквівалент)
Номенклатура
Ліхтар налобний тактичний Fenix Scout НМ23 (або еквівалент)
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина 9953
Повна назва
Військова частина 9953
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14321759

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТМАРКЕТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТМАРКЕТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42960863

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.05.2025 13:29
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-04-000015
Дата створення проекту
04.06.2025 10:55
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
04.06.2025 11:50
Дата завершення моніторингу
26.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2025 № 163 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2025-05-10-000351-a 10.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.06.2025 00:00
Документи рішення
04.06.2025 11:50
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі світильників та освітлювальної арматури (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-10-000351-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів), а саме: надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.06.2025 14:45
Орган перевірки
12.06.2025 00:00
Документи повідомлення
06.06.2025 14:46
-
Відповідь
Пояснення на запит про надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі 14 UA-2025-05-10-000351-a органом державного фінансового контролю UA-M-2025-06-04-000015
Дата: 2025-06-11 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (Ручний тактичний ліхтар Fenix TK26R (або еквівалент); Ліхтар налобний тактичний Fenix Scout НМ23 (або еквівалент). Відповідно до запиту за UA-M-2025-06-04-000015 оприлюдненого 2025-06-06 (14:45) надаю пояснення, інформацію та документи (що додаються). Закупівля за ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (Ручний тактичний ліхтар Fenix TK26R (або еквівалент); Ліхтар налобний тактичний Fenix Scout НМ23 (або еквівалент) (далі – Закупівля) здійснювалась за процедурою відкриті торги з Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Обґрунтування потреби, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено згідно табеля належності засобів інженерного озброєння та інженерних технічних засобів охорони державного кордону затвердженого Адміністрацією Держприкордонслужби від 15.04.2025 №06.2.3.1/21966/25-Вн. Розмір бюджетного призначення на дану закупівлю визначено відповідно до довідки про зміни до кошторису військової частини 9953 на 2025 рік за КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар». Розмір бюджетного призначення щодо даної закупівлі визначався на підставі моніторингу цін на ліхтарі тактичні у квітні 2025 року, шляхом направлення запитів до потенційних постачальників ліхтарів тактичних. Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до положень наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та наказу Адміністрації Держприкордонслужби України від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель». При визначенні очікуваної вартості закупівлі проведено моніторинг ринку у квітні 2025 року, а саме: направлено запити потенційним постачальникам ліхтарів тактичних. Розрахунок очікуваної вартості товарі здійснювався методом порівняння ринкових цін на товари та визначення найменшої цінової пропозиції серед отриманих військовою частиною 9953. Дана закупівля включена в річній план закупівель 10 травня 2025 року UA-P-2025-05-10-000217-a. Додатки до пояснення: 1. Довідка про зміни до кошторису військової частини 9953 на 2025 рік за КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар». 2. Звіт про результати підсумкового моніторингу щодо закупівлі ліхтарів тактичних, військової частини 9953. 3. Супровідний на АДПСУ. 4. Дозвіл АДПСУ. Уповноважена особа військової частини 9953 ____________________________ Вадим ДАХНО КЕП
Рішеня
11.06.2025 10:28
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 658 500 грн.
Період подання пропозицій
до 19.05.2025 00:00
Замовник:
Військова частина 9953
Контактний телефон:
+380988382133
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 658 500 грн.
Період подання пропозицій
до 19.05.2025 00:00
Замовник:
Військова частина 9953
Контактний телефон:
+380988382133
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності