Звернення:
За тендером : Комплекс радіоелектронних завад
Тема:
Щодо техничних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі
Зміст:
Шамовний Замовнику!
В Додатку 3 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Замовник зазначає, що корпус комплексу радіоелектронних завад має бути з пластику, захист – ІР-44.
Тендерна документація не містить обґрунтування застосування саме такого виду матеріалу при виготовленні предмету закупівлі, не зазначає його характеристики та/або посилання на відповідний нормативний акт та/або стандарт який містить вимоги до нього.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно з п. 33 ч. 1 ст. 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Частинами 1,3 і 4 ст. 23 Закону передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Таким чином технічна специфікація формується Замовником з урахуванням та дотриманням принципів здійснення закупівель та інших норм закупівельного законодавства, в тому числі приписів ст. 22 та ст. 23 Закону.
Просимо внести зміни в Тендерну доекументацію, а саме в Додаток 3 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ та змінити «пластик» на «метал».
Тому що, корпус – метал, ІР65, еквівалент є кращим, метал є довговічним матеріалом, на вагу предмета закупівлі не впливає і має кращий ступінь захисту. Метал є кращим матеріалом порівняно з пластиком через низку ключових причин. Для початку метал, як правило, міцніший і довговічніший за пластик. Це означає, що металеві вироби можуть витримувати більше зношування з часом, що робить їх кращою інвестицією з точки зору довговічності. Метал також має чудову термостійкість і стійкість до погодних умов, що робить його ідеальним для використання в різних сферах застосування. Загалом метал у багатьох відношеннях є кращим матеріалом, ніж пластик. Від його міцності та довговічності та переваг для навколишнього середовища, очевидно, що вибір металу замість пластику буде позитивним вибором для низки різних застосувань.
Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/
спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до частини 2 статті 24 Закону замовник має право з власної ініціативи або в разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення Органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Дата оприлюднення звернення:
13.05.2025 12:06
Шановний Учаснику! Замовником розглянуто Ваше зверенееня та вбачається за можмиливе внести відповідні зміни. Зміни буде внесено найближчим часом. Дякуємо за звернення!
Дата оприлюднення відповіді:
15.05.2025 22:21