Показати схожі тендери

Закупівля Мінікомп’ютери від ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-012935-a
Id Tender f2c26ab19d3547a3975c63a0d0fe10f5
План UA-P-2025-05-01-016503-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.05.2025 18:14
Остання зміна 27.05.2025 17:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 994 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
29 970 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 18:13 до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 18:13
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 18:13
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.05.2025 00:00
до 21.05.2025 18:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.05.2025 18:09
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.05.2025 18:09
до 27.05.2025 17:30
Період уточнень
з 09.05.2025 18:13 до 14.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 18:13 до 14.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.05.2025 00:00 до 21.05.2025 18:09
Період кваліфікації
з 17.05.2025 00:00 до 21.05.2025 18:09
Основні параметри
Мінікомп’ютери
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 994 000 грн.
Мінікомп’ютери
Назва предмета закупівлі
Мінікомп’ютери
Очікувана вартість
5 994 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
29970,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
179 820
Позиція
Опис предмета закупівлі
Мінікомп’ютери
Код ДК 021:2015
30213000-5 - Персональні комп’ютери
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, вул. Стрілецька, 3-а м. Вінниця вул. Богдана Хмельницького, 3-а, м. Луцьк просп. Лесі Українки, 4, м. Дніпро вул. Київська, 83, м. Житомир вул. Новака, 45, м. Ужгород вул. Незалежної України, 56-а, м. Запоріжжя вул. Деповська, 89-а, м. Івано-Франківськ пров. Будівельників, 5-а, м. Київ вул. Леоніда Куценка, 12, м. Кропивницький вул. Бортнянського, 11-а, м. Львів вул. Вадима Благовісного, 68, м. Миколаїв вул. Михайла Болтенка, 10, м. Одеса вул. Сінна, 45, м. Полтава вул. Кавказька, 9-а, м. Рівне майдан Незалежності, 3/1, м. Суми вул. Текстильна, 1-б, м. Тернопіль вул. Громадського Олега, 1-а, м. Харків пров. Шевченка, 10, м. Хмельницький вул. Володимира Ложешнікова, 56, м. Черкаси вул. Університетська, 31, м. Чернівці вул. Коцюбинського, 40, м. Чернігів
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за Товар у національній валюті України – гривні шляхом перерахування коштів (з урахуванням фінансових можливостей Покупця) на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п’ять) робочих днів після поставки Товару на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМЕЛ"
Пропозиція:
5 992 200 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.05.2025 18:14
Оголошення про проведення закупівлі
09.05.2025 18:13
Критерії оцінки
Проект договору
09.05.2025 18:13
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Фурик
Електронна пошта
Телефон
+380500892133
Сайт:
https://www.dcz.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03491079
Повна назва
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Еспланадна, 8/10
Кваліфікація
Лот № 1 Мінікомп’ютери
Період вимог/скарг з 21.05.2025 18:09 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.05.2025 00:00 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.05.2025 18:10
Довідка НАЗК
21.05.2025 18:09
Повідомлення про рішення
17.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 18:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 18:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник наклав електронний підпис на тендерну пропозицію, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» без урахування вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893, яким встановлено, що після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Пунктом 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та з урахуванням вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893, (далі - електронний підпис) на тендерну пропозицію. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно накласти кваліфікований електронний підпис на тендерну пропозицію.
Створено
20.05.2025 17:49
Надати до
21.05.2025 17:49
Договір
UA-2025-05-09-012935-a-c1
Підписаний і діє
Номер
49/142
5 992 200 грн.
4 993 500 грн.
З ПДВ
Підписано
27.05.2025
Строк дії договору з
27.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
300 (штуки)
Мінікомп’ютери
Номенклатура
Мінікомп’ютери
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Повна назва
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03491079

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОМЕЛ"
Повна назва
ТОВ "КОМЕЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24083083

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.05.2025 17:30
-
27.05.2025 17:29
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 994 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Контактний телефон:
+380500892133
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 994 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Контактний телефон:
+380500892133
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності