Показати схожі тендери
Закупівля Багатофункціональні пристрої, код ДК 021:2015 – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (30232110-8 Лазерні принтери) (Закупівля здійснюється за кошти бюджету проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття», Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р.) від Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-012775-a
Id Tender ca6c49a6d603470c965bec1295e8d442
План UA-P-2025-05-09-014819-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.05.2025 17:37
Остання зміна 13.06.2025 17:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
98 495 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
492.48 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 17:33 до 20.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 17:33
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 17:33
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.05.2025 15:10
до 04.06.2025 16:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 16:30
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.06.2025 16:58
до 13.06.2025 17:29
Період уточнень
з 09.05.2025 17:33 до 17.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 17:33 до 17.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.05.2025 15:10 до 04.06.2025 16:58
Період кваліфікації
з 21.05.2025 15:10 до 04.06.2025 16:58
Основні параметри
Багатофункціональні пристрої, код ДК 021:2015 – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (30232110-8 Лазерні принтери) (Закупівля здійснюється за кошти бюджету проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття», Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р.)
Закупівля здійснюється в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття» та за рахунок бюджету зазначеного Проекту. Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р. УВАГА: Закупівля за кошти Гранту Європейського Союзу буде здійснюватися в пільговому режимі міжнародної технічної допомоги без ПДВ на підставі міжнародного договору - Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна, ратифікованої Законом України № 3719-ІХ від 09 травня 2024 року. Предмет закупівлі звільняється від оподаткування ПДВ на підставі п. 197.11 ст. 197 Податкового Кодексу України, в порядку, передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 153. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції- українська
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
98 495 грн.
Багатофункціональні пристрої, код ДК 021:2015 – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (30232110-8 Лазерні принтери) (Закупівля здійснюється за кошти бюджету проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття», Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р.)
Назва предмета закупівлі
Багатофункціональні пристрої, код ДК 021:2015 – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (30232110-8 Лазерні принтери) (Закупівля здійснюється за кошти бюджету проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття», Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р.)
Очікувана вартість
98 495 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
492,48
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.05.2025 14:47
Закінчення аукціону
21.05.2025 15:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій Canon MF461dw Wi-Fi, або еквівалент
Код ДК 021:2015
30232110-8 - Лазерні принтери
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Капушанська, буд. 22
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за фактично переданий Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання обома Сторонами видаткової накладної, або (акта) приймання-передачі товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЧЕНКО МАР'ЯНА МИКОЛАЇВНА
Пропозиція:
97 992 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
91 896 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.05.2025 14:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.05.2025 17:37
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Донор
ЄДРПОУ
140315583
Назва
Програма Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу
Повна назва
Міністр фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща як Орган управління Програми Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу
Адреса
00-926, Республіка Польща, Masovian, Warsaw, 2 Wspolna St., 4
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віра Вакаров
Електронна пошта
Телефон
+380506408860
Замовник
ЄДРПОУ
01992156
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Ужгород
Адреса
вул. Капушанська, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Багатофункціональні пристрої, код ДК 021:2015 – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (30232110-8 Лазерні принтери) (Закупівля здійснюється за кошти бюджету проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття», Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р.)
Період вимог/скарг з 28.05.2025 16:30 по 29.05.2025 17:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 15:10 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 16:30
Довідка НАЗК
28.05.2025 16:30
Повідомлення про рішення
21.05.2025 15:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 17:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 17:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Шановний учасник ТОВ «ПБГ19» (Далі-Учасник) повідомляю про невідповідність вимогам Додатку 1 до тендерної документації, Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-09-012775-a Закупівля на prozorro.gov.ua: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: РОЗДІЛІДОМ 1. Додатку 1 до тендерної документації визначено 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: Кваліфікаційні критерії. Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: 1.1. Учасник повинен підтвердити згідно з цим пунктом, зокрема: Пункт 1.2. Наявність фінансової спроможності учасника. 1.2.1. Обсяг річного доходу учасника повинен бути не меншим, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. На підтвердження фінансового спроможності учасник подає копію фінансової звітності за останній звітний рік, з відміткою контролюючого органу про прийняття/отримання звіту або квитанцією №1 та квитанцією № 2 про прийняття/отримання електронного звіту. Юридичні особи подають за останній звітний період (повний рік) /попередній рік: -Баланс (Звіт прo фінансовий стан) (Форма № 1) за останній звітний період (повний рік); -Звіт про фінансові результати (Форма № 2). Фізичні особи подають за останній звітний період ( повний рік) /попередній рік: - Податкову декларацію платника єдиного податку фізичної особи – підприємця, або податкова декларація про майновий стан і доходи ) за останній звітний період (рік). * Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (фізичною особою -підприємцем) (працює менше року), учасник надає фінансову звітність за період роботи. У разі якщо учасник відповідно до норм законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не подано копію Фінансової звітності за останній звітний рік., з відміткою контролюючого органу про прийняття/отримання звіту або квитанцією №1 та квитанцією № 2 про прийняття/отримання електронного звіту. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На підтвердження Обсягу річного доходу учасника, який повинен бути не меншим, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. На підтвердження фінансового спроможності учасник подає копію фінансової звітності за останній звітний рік, з відміткою контролюючого органу про прийняття/отримання звіту або квитанцією №1 та квитанцією № 2 про прийняття/отримання електронного звіту. Юридичні особи подають за останній звітний період (повний рік) /попередній рік: -Баланс (Звіт прo фінансовий стан) (Форма № 1) за останній звітний період (повний рік); -Звіт про фінансові результати (Форма № 2). * Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (фізичною особою -підприємцем) (працює менше року), учасник надає фінансову звітність за період роботи. У разі якщо учасник відповідно до норм законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. _____________________________________________________________________________ 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: РОЗДІЛОМ 5. Додатку 1 до тендерної документації визначено 5. Тендерна пропозиція (пропозиція щодо предмета закупівлі форма «ПРОПОЗИЦІЯ» Додаток 5). 2.1. Учасник повинен надати згідно з пунктом 5.1. Розділу 5, зокрема: 5.1. Заповнена форма «ПРОПОЗИЦІЯ», яка подається учасником за встановленою Замовником формою, зразок якої наведено у Додатку 5 до тендерної документації, за підписом керівника або уповноваженого представника підприємства, організації, установи та завірена печаткою (у разі наявності). *Додаток 5 до тендерної документації – подано окремим файлом. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником допущено невідповідність у наданому Додатку 5 до тендерної документації Форма «ПРОПОЗИЦІЯ»: Не заповнено: Пункт 1. Розглянувши тендерну документацію та всі вимоги до учасників та предмету закупівлі, ми згодні підписати договір на його виконання за ціною: [ сума цифрами] грн., без ПДВ [ сума прописом], без врахування податку на додану вартість Не заповнено Пункт 2. Інформація про Учасника: АДРЕСА [ юридична і поштова адреса учасника торгів ] ТЕЛЕФОН / ФАКС [ вкажіть повний номер телефону ] ВІДОМОСТІ ПРО КЕРІВНИКА [П.І.Б., посада, номер контактного телефону] КОД ЄДРПОУ УЧАСНИКА [для юридичних осіб] НОМЕР РНОКПП УЧАСНИКА [для фізичних осіб] ІНФОРМАЦІЯ ПЛАТНИКА ПДВ [Номер свідоцтва/витягу про реєстрацію платника податку на додану вартість/єдиного податку – для Учасника, який є платником податку на додану вартість/єдиного податку] ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ УЧАСНИКА [Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), дата утворення, місце реєстрації, господарська спеціалізація] БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ УЧАСНИКА [номер поточного рахунку, ІВАN, назва обслуговуючого банку ] ІНФОРМАЦІЯ ПРО УПОВНОВАЖЕНУ ОСОБУ [П.І.Б., посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції Учасника] [П.І.Б., посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати договір за результатами процедури закупівлі] СТРОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ [гранична дата поставки відповідно до умов проекту договору] Пункт 3. Цінова пропозиція (заповнити таблицю): у колонці 4 табл. Виробник, Країна походження: не зазначено Виробника. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати учаснику згідно вимог пункту 5.1. Розділу 5. заповнену форму «ПРОПОЗИЦІЯ» Додаток 5 та: Привести у відповідність та заповнити пункт 1, пункт 2, пункт 3: Пункт 1. Розглянувши тендерну документацію та всі вимоги до учасників та предмету закупівлі, ми згодні підписати договір на його виконання за ціною . Пункт 2. Інформація про Учасника. Пункт 3. Цінова пропозиція (заповнити таблицю): Дозаповнити колонку 4 табл. Цінова пропозиція. ______________________________________________________________________ 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: РОЗДІЛОМ 6. Додатку 1 до тендерної документації визначено 6. Декларація доброчесності за критеріями виключення і відбору * (Додаток №6) 3.1. Учасник повинен надати згідно з пунктом 6.1. Розділу 6, зокрема: 6.1. Декларація доброчесності за критеріями виключення і відбору * (Додаток №6) Інформація про відповідність критеріям виключення і відбору, у вигляді заповненої форми Декларації доброчесності за критеріями виключення і відбору * (Додаток № 6), подається усіма учасниками процедури, юридичними особами та фізичними особами підприємцями. У разі участі у тендері об’єднання учасників, Декларація доброчесності подається кожним учасником такого об’єднання. С. 18 Додатку ІІІ до Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна, ратифікованої Законом України № 3719-ІХ від 09 травня 2024 року: «18.4. Під час отримання заявок на участь або тендерних пропозицій замовник повинен прийняти декларацію доброчесності, в якій зазначається, що кандидат або учасник процедури закупівлі відповідає критеріям відбору. Одержувач гранту (Замовник згідно процедури, прим.) може попросити учасників процедури закупівлі та кандидатів у будь-який момент протягом процедури подати оновлену декларацію чи всі або частину супровідних документів, якщо це необхідно для забезпечення належного проведення процедури. Одержувач гранту (Замовник згідно процедури, прим.) повинен вимагати від кандидатів або переможців процедури закупівлі подати актуальні супровідні документи, за винятком випадків, коли він уже отримав їх для цілей іншої процедури та за умови, що документи досі актуальні або він може безкоштовно отримати до них доступ у національній базі даних.» *Додаток 6 до тендерної документації – подано окремим файлом. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не подано Декларацію доброчесності за критеріями виключення і відбору * (Додаток №6). 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати учаснику згідно вимог пункту 6.1. Розділу 6. Заповнену Декларацію доброчесності за критеріями виключення і відбору * (Додаток №6). 6.1. Декларація доброчесності за критеріями виключення і відбору * (Додаток №6) Інформація про відповідність критеріям виключення і відбору, у вигляді заповненої форми Декларації доброчесності за критеріями виключення і відбору * (Додаток № 6), подається усіма учасниками процедури, юридичними особами та фізичними особами підприємцями. У разі участі у тендері об’єднання учасників, Декларація доброчесності подається кожним учасником такого об’єднання. С. 18 Додатку ІІІ до Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна, ратифікованої Законом України № 3719-ІХ від 09 травня 2024 року: «18.4. Під час отримання заявок на участь або тендерних пропозицій замовник повинен прийняти декларацію доброчесності, в якій зазначається, що кандидат або учасник процедури закупівлі відповідає критеріям відбору. Одержувач гранту (Замовник згідно процедури, прим.) може попросити учасників процедури закупівлі та кандидатів у будь-який момент протягом процедури подати оновлену декларацію чи всі або частину супровідних документів, якщо це необхідно для забезпечення належного проведення процедури. Одержувач гранту (Замовник згідно процедури, прим.) повинен вимагати від кандидатів або переможців процедури закупівлі подати актуальні супровідні документи, за винятком випадків, коли він уже отримав їх для цілей іншої процедури та за умови, що документи досі актуальні або він може безкоштовно отримати до них доступ у національній базі даних.» *Додаток 6 до тендерної документації – подано окремим файлом. _______________________________________________________________________ 4. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: РОЗДІЛОМ 7. Додатку 1 до тендерної документації визначено: 7. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: 4.1. Учасник повинен надати згідно з пунктом 7.4. Розділу 7: 7.4. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі- інформацію про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території у Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.12.2022 за № 1668/39004 (зі змінами). У разі, якщо місцезнаходження учасника (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник у складі тендерної пропозиції має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. 4.2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано гарантійний лист (Довідку) щодо місцезнаходження, проте надана довідка не охоплює інформацію про території у Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.12.2022 за № 1668/39004 (зі змінами). 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати учаснику згідно вимог пункту 7.1. Розділу 7. Довідку в довільній формі- інформацію про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території у Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.12.2022 за № 1668/39004 (зі змінами). У разі, якщо місцезнаходження учасника (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник у складі тендерної пропозиції має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Примітка: Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику у строк (протягом 24 годин), визначений Особливостями надати документи, що відповідають вимогам Тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
26.05.2025 17:50
Надати до
27.05.2025 17:50
Період вимог/скарг з 29.05.2025 17:05 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 17:00 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; Учасник-Переможець, відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію так як, переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Документи кваліфікації
29.05.2025 17:05
Повідомлення про рішення
29.05.2025 17:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 17:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 17:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 04.06.2025 16:58 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 17:05 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2025 16:58
Довідка НАЗК
04.06.2025 16:58
Повідомлення про рішення
29.05.2025 17:06
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-05-09-012775-a-b2
Підписаний і діє
Номер
155
97 992 грн.
97 992 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.06.2025
Строк дії договору з
13.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 (комплект)
Багатофункціональний пристрій Canon MF461dw Wi-Fi, або еквівалент
Номенклатура
Багатофункціональний пристрій Canon MF461dw Wi-Fi, або еквівалент
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
24 498
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01992156

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЧЕНКО МАР'ЯНА МИКОЛАЇВНА
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЧЕНКО МАР'ЯНА МИКОЛАЇВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3394407864

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
98 495 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 09:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
+380506408860
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
98 495 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 09:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
+380506408860
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності