Показати схожі тендери

Закупівля Музичні інструменти від ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ КОРОСТИШІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-012616-a
Id Tender 242cfaa428e544f1b0eb35b6cbfee6a3
План UA-P-2025-05-09-014743-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.05.2025 17:10
Остання зміна 04.06.2025 11:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 17:09 до 17.05.2025 16:35
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 17:09
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 17:09
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.05.2025 16:35
до 22.05.2025 11:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.05.2025 11:29
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.05.2025 11:29
до 04.06.2025 11:45
Період уточнень
з 09.05.2025 17:09 до 14.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 17:09 до 14.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.05.2025 16:35 до 22.05.2025 11:29
Період кваліфікації
з 17.05.2025 16:35 до 22.05.2025 11:29
Основні параметри
Музичні інструменти
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
200 000 грн.
Музичні інструменти
Назва предмета закупівлі
Музичні інструменти
Примітки
Класична гітара, бандура дитяча, піаніно цифрове, саксофон альт
Очікувана вартість
200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 2 (штуки)
Класична гітара
Опис предмета закупівлі
Класична гітара
Код ДК 021:2015
37310000-4 - Музичні інструменти
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12501, Україна, Житомирська область, м.Коростишів, вулиця Дарбіняна, 4
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Бандура дитчяча чернігівського типу
Опис предмета закупівлі
Бандура дитчяча чернігівського типу
Код ДК 021:2015
37310000-4 - Музичні інструменти
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12501, Україна, Житомирська область, Коростишів, вулиця Дарбіняна, 4
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Піаніно цифрове
Опис предмета закупівлі
Піаніно цифрове
Код ДК 021:2015
37310000-4 - Музичні інструменти
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12501, Україна, Житомирська область, м. Коростишів, вулиця Дарбіняна,4
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №4 2 (штуки)
САксофон альт
Опис предмета закупівлі
САксофон альт
Код ДК 021:2015
37310000-4 - Музичні інструменти
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12501, Україна, Житомирська область, вулиця Дарбіняна,4
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Стахова Наталія Олексіївна"
Пропозиція:
200 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.05.2025 17:10
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна ТАРАСЮК
Електронна пошта
Телефон
+380413050783
Замовник
ЄДРПОУ
41177031
Повна назва
ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ КОРОСТИШІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
12501
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомирський район, місто Коростишів
Адреса
вулиця Соборна Площа, будинок 20
Кваліфікація
Лот № 1 Музичні інструменти
Період вимог/скарг з 22.05.2025 11:29 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.05.2025 16:35 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.05.2025 11:29
Довідка НАЗК
22.05.2025 11:29
Повідомлення про рішення
22.05.2025 11:26
-
17.05.2025 16:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідність в інформації та/ або в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1) на підтвердження виконання аналогічного договору учаснику необхідно було надати копію (копії) документів, що підтверджують ) виконання такого договору, але було надано договір за іншим предметом закупівлі. 2) учасник повинен був надати копію відповідної діючої ліцензії ( з додатками) або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або листи-розяснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законом 3) відповідно Додатку 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України. Для підтвердження статусу офіційного представника на території України від виробника потрібно надати сертифікат (лист) від виробника. Крім того, авторизаційний лист має містити найменування замовника , номер тендеру в системі публічних закупівель, який підтверджує, що товар , який пропонується Замовнику, є офіційним, оригінальним та новим, а також підтверджує надання гарантійних сервісних послуг на території України з зазначенням конкретного терміну гарантійного обслуговування
Створено
20.05.2025 10:58
Надати до
21.05.2025 10:58
Договір
UA-2025-05-09-012616-a-c1
Підписаний і діє
Номер
38
200 000 грн.
200 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.06.2025
Строк дії договору з
03.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Класична гітара
Номенклатура
Класична гітара
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Бандура дитчяча чернігівського типу
Номенклатура
Бандура дитчяча чернігівського типу
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Піаніно цифрове
Номенклатура
Піаніно цифрове
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
САксофон альт
Номенклатура
САксофон альт
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ КОРОСТИШІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ КОРОСТИШІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41177031

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Стахова Наталія Олексіївна"
Повна назва
ФОП "Стахова Наталія Олексіївна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2521703262

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.06.2025 11:45
-
04.06.2025 11:44
Підписаний договір
04.06.2025 11:44
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-09-000025
Дата створення проекту
09.06.2025 11:38
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
09.06.2025 12:47
Дата завершення моніторингу
01.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.06.2025 № 64-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.06.2025 № 64-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2025-05-09-012616-a_Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.06.2025 00:00
Документи рішення
09.06.2025 12:47
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 10.06.2025 № 1
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Відділом культури та туризму Коростишівської міської ради (далі – Замовник) по предмету «Музичні інструменти» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-09-012616-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів). 1) Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Відділ культури та туризму Коростишівської міської ради є розпорядником бюджетних коштів. Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710. 3) Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак, прошу пояснити чому тендерна документація: - містить підстави відхилення тендерних пропозицій у редакції, яка втратила чинність (п.6 р.V тендерної документації Замовника); - містить підставу внесення змін до договору про закупівлю передбачену для робіт, в той час як предметом даної закупівлі є товари (п.3 р.VІ тендерної документації Замовника); - містить посилання на законодавчий акт, який втратив чинність (пп.2 та 5 р.3 тендерної документації, Додаток № 7 до тендерної документації); - містить строк поставки товару (п.4.4 р.І тендерної документації та Додаток № 3 до тендерної документації), який не відповідає строку передбаченого Замовником в оголошені про проведення відкритих торгів; - не містить посади посадової особи Замовника, уповноваженої на здійснення зв’язку з учасниками? 4) Відповідно до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 20.05.2025: «Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Стахова Н.О. виявлено невідповідність в інформації та/ або в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1) на підтвердження виконання аналогічного договору учаснику необхідно було надати копію (копії) документів, що підтверджують виконання такого договору, але було надано договір за іншим предметом закупівлі. …. 3) відповідно Додатку 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України. Для підтвердження статусу офіційного представника на території України від виробника потрібно надати сертифікат (лист) від виробника..». Відтак, на виконання вищевказаних умов 20.05.2025-21.05.2025 учасником ФОП Стахова Н.О. надано, зокрема, на підтвердження виконання аналогічних договорів та усунення встановлених Замовником невідповідностей, договір купівлі-продажу від 02.04.2025 № 9 (з копіями документів, що підтверджують виконання вказаного договору), інформація про виконання якого відсутня у поданій тендерній пропозиції вказаного учасника (поданій до 17.05.2025 – кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Проте, у складі тендерної пропозиції ФОП Стахова Н.О. відсутня оновлена довідка в довільній формі з інформацією про виконання вищевказаного аналогічного договору, що не відповідає вимогам передбаченим у Додатку № 1 до тендерної документації, що як наслідок призвело до не усунення виявлених Замовником невідповідностей у тендерній пропозиції вказаного учасника. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Стахова Н.О. надано, на усунення невідповідностей встановлених Замовником у складі поданої тендерної пропозиції вказаного учасника: - авторизаційний лист ПВТП «АКРОПОЛІС» про те, що є офіційним дистриб’ютором бренду духових інструментів Roy Benson та є виробником бандур Acropolis в Україні; - сертифікат авторизованого виробника, яким передбачено, що ФОП Стахова Н.О. є офіційним представником ПП «Соло». З вищевказаного слідує, що ФОП Стахова Н.О. не підтверджено статус офіційного представника на території України від виробника бандур Acropolis та не надано авторизаційний лист від виробника або офіційного представника ПП «Соло». Слід зауважити, що вказані вище документи надано, але вже після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та закінчення терміну на виправлення невідповідностей встановлених у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Стахова Н.О. Водночас, виходячи зі змісту статті 26 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Разом з тим, абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення чому Замовником, керуючись абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію ФОП Стахова Н.О.? 5) Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 17.05.2025 до участі у процедурі закупівлі подано тендерну пропозицію лише одним учасником ФОП Стахова Н.О., якого протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 22.05.2025 визнано переможцем торгів. За результатами проведеного аналізу дотримання Замовником вимог законодавства під час розгляду ФОП Стахова Н.О. встановлено наступне. Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Відтак, пунктом 3 розділу VI тендерної документації та Додатком № 2 до тендерної документації Замовника передбачено, що переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, зокрема: - повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий не раніше місячної давнини (30 днів) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Однак, переможцем торгів ФОП Стахова Н.О. оприлюднено в електронній системі закупівель Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо Стахової Н.О., яка видана 15.10.2024 року, тобто раніше місячної давнини (30 днів) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (17.05.2025), що не відповідає вимогам передбаченим Замовником у пункті 3 розділу VI тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації. Слід зазначити, відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. У зв’язку з викладеним, прошу надати пояснення чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Стахова Н.О., як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.06.2025 15:32
Орган перевірки
14.06.2025 00:00
Документи повідомлення
10.06.2025 15:32
-
Відповідь
Надання пояснень
На Ваш запит про надання пояснень (інформації, документів) від 10.06.2025 № 1 Відділ культури та туризму Коростишівської міської ради повідомляє: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 (із змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такого роду товар. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни на товар, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах та електронній системі закупівель «Рrozorro». Посилання на відповідні інтернет магазини зазначено в обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної, яке розміщено на сайті Коростишівської міської ради 1) вартості предмета закупівлі 2) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної, яке розміщено на сайті Коростишівської міської ради за посиланням https://korostyshiv-rada.gov.ua/viddil-kultury-ta-turyzmu-miskoi-rady/4640-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli 3) а) В тендерній документиції підстави для відхилення тендерних пропозицій визначені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі –Особливості) зі всіма змінами та доповненнями. б) Підстави для внесення змін до договору про закупівлю в тендерній документації чітко прописані відповідно до статті 18 та статті 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) зі всіма змінами та доповненнями . Відповідно підставу внесення змін до договору про закупівлю, передбачену для робіт, не застосовують в)посилання в тендерній документації (пп.2 та в Додатку 7) на законодавчий акт, який втрати чинність здійсненно помилково.
Рішеня
11.06.2025 14:14
Замовник
Документи повідомлення
11.06.2025 14:16
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 16:35
Замовник:
ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ КОРОСТИШІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380413050783
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 16:35
Замовник:
ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ КОРОСТИШІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380413050783
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності