Показати схожі тендери

Закупівля Поштовий термінал самообслуговування (поштомат) з установкою (резервний договір) (з можливістю факторингу) від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-012611-a
Id Tender f4f3f91b919f4944a4da240e8e418062
План UA-P-2025-05-09-014371-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 09.05.2025 17:09
Остання зміна 04.07.2025 19:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 495 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
77 475 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 17:09 до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 17:09
до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 17:09
до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:05
до 19.06.2025 17:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 10:05
до 25.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 19.06.2025 17:02
-
Період уточнень
з 09.05.2025 17:09 до 06.06.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 17:09 до 06.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:05 до 19.06.2025 17:02
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:05 до 19.06.2025 17:02
Основні параметри
Поштовий термінал самообслуговування (поштомат) з установкою (резервний договір) (з можливістю факторингу)
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни поставки Товарів в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки Товарів визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
15 495 000 грн.
Поштовий термінал самообслуговування (поштомат) з установкою (резервний договір) (з можливістю факторингу)
Назва предмета закупівлі
Поштовий термінал самообслуговування (поштомат) з установкою (резервний договір) (з можливістю факторингу)
Очікувана вартість
15 495 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
77475,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 13:36
Закінчення аукціону
09.06.2025 14:05
Позиції закупівлі 8
Позиція : №1 50 (штуки)
Основний модуль поштомату стандартної автономності
Опис предмета закупівлі
Основний модуль поштомату стандартної автономності
Код ДК 021:2015
30131000-6 - Устаткування для експедиції письмової кореспонденції
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Обладнання постачається Постачальником за місцем поставки, яке визначене Покупцем у відповідній Заявці (Додаток 3 до Договору) в межах міської території міст Київ та Одеса. (Орієнтовний перелік місць базування визначений в Технічній специфікації (розділ VII тендерної документації) та згідно додатку 2 до Договору).
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №2 50 (штуки)
Основний модуль поштомату підвищеної автономності
Опис предмета закупівлі
Основний модуль поштомату підвищеної автономності
Код ДК 021:2015
30131000-6 - Устаткування для експедиції письмової кореспонденції
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Обладнання постачається Постачальником за місцем поставки, яке визначене Покупцем у відповідній Заявці (Додаток 3 до Договору) в межах міської території міст Київ та Одеса. (Орієнтовний перелік місць базування визначений в Технічній специфікації (розділ VII тендерної документації) та згідно додатку 2 до Договору).
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №3 50 (штуки)
Додатковий модуль поштомату тип 1
Опис предмета закупівлі
Додатковий модуль поштомату тип 1
Код ДК 021:2015
30131000-6 - Устаткування для експедиції письмової кореспонденції
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Обладнання постачається Постачальником за місцем поставки, яке визначене Покупцем у відповідній Заявці (Додаток 3 до Договору) в межах міської території міст Київ та Одеса. (Орієнтовний перелік місць базування визначений в Технічній специфікації (розділ VII тендерної документації) та згідно додатку 2 до Договору).
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №4 50 (штуки)
Додатковий модуль поштомату тип 2
Опис предмета закупівлі
Додатковий модуль поштомату тип 2
Код ДК 021:2015
30131000-6 - Устаткування для експедиції письмової кореспонденції
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Обладнання постачається Постачальником за місцем поставки, яке визначене Покупцем у відповідній Заявці (Додаток 3 до Договору) в межах міської території міст Київ та Одеса. (Орієнтовний перелік місць базування визначений в Технічній специфікації (розділ VII тендерної документації) та згідно додатку 2 до Договору).
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №5 6 (штуки)
Зарядний пристрій для акумуляторів підвищеної автономності
Опис предмета закупівлі
Зарядний пристрій для акумуляторів підвищеної автономності
Код ДК 021:2015
30131000-6 - Устаткування для експедиції письмової кореспонденції
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Додаткове обладнання (що зазначене в Таблиці 2 Додатку 1 до Договору) постачається Постачальником на Логістичний Термінал Київ Лівий АТ «УКРПОШТА». Київська область, Бориспільський район, с. Дударків, автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м на підставі відповідної заявки Покупця
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №6 6 (штуки)
Зарядний пристрій для акумуляторів стандартної автономності
Опис предмета закупівлі
Зарядний пристрій для акумуляторів стандартної автономності
Код ДК 021:2015
30131000-6 - Устаткування для експедиції письмової кореспонденції
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Додаткове обладнання (що зазначене в Таблиці 2 Додатку 1 до Договору) постачається Постачальником на Логістичний Термінал Київ Лівий АТ «УКРПОШТА». Київська область, Бориспільський район, с. Дударків, автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м на підставі відповідної заявки Покупця
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №7 56 (штуки)
Акумулятор (АКБ) для поштомату підвищеної автономності
Опис предмета закупівлі
Акумулятор (АКБ) для поштомату підвищеної автономності
Код ДК 021:2015
30131000-6 - Устаткування для експедиції письмової кореспонденції
Кількість
56
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Обладнання постачається Постачальником за місцем поставки, яке визначене Покупцем у відповідній Заявці (Додаток 3 до Договору) в межах міської території міст Київ та Одеса. (Орієнтовний перелік місць базування визначений в Технічній специфікації (розділ VII тендерної документації) та згідно додатку 2 до Договору). Додаткове обладнання (що зазначене в Таблиці 2 Додатку 1 до Договору) постачається Постачальником на Логістичний Термінал Київ Лівий АТ «УКРПОШТА». Київська область, Бориспільський район, с. Дударків, автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м на підставі відповідної заявки Покупця.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №8 56 (штуки)
Акумулятор (АКБ) для поштомату стандартної автономності
Опис предмета закупівлі
Акумулятор (АКБ) для поштомату стандартної автономності
Код ДК 021:2015
30131000-6 - Устаткування для експедиції письмової кореспонденції
Кількість
56
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Обладнання постачається Постачальником за місцем поставки, яке визначене Покупцем у відповідній Заявці (Додаток 3 до Договору) в межах міської території міст Київ та Одеса. (Орієнтовний перелік місць базування визначений в Технічній специфікації (розділ VII тендерної документації) та згідно додатку 2 до Договору). Додаткове обладнання (що зазначене в Таблиці 2 Додатку 1 до Договору) постачається Постачальником на Логістичний Термінал Київ Лівий АТ «УКРПОШТА». Київська область, Бориспільський район, с. Дударків, автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м на підставі відповідної заявки Покупця
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Дата закінчення звітного періоду
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем до 20 (двадцятого) числа місяця, наступного за місяцем, в межах якого було поставлено Товар, на умовах та в порядку, передбаченому Договором. Оплата здійснюється на підставі рахунку на оплату та підписаного Сторонами Зведеного акту, який складається згідно з умовами Договору, за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних всіх належним чином складених податкових накладних за операціями постачання Товару.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Постачальник поставляє Товар та виконує Роботи на об’єктах Покупця, розташованих на території міст Київ та Одеса, за умови, що вони не відносяться до окупованих територій та територій на яких ведуться бойові дії, згідно з наданими Покупцем заявками на поставку Товару, за формою, яка наведена у Додатку 3 до Договору (далі – Заявка). Постачальник зобов’язаний поставити Обладнання та Додаткового Обладнання, що зазначене в Таблиці 2 Додатку 1 до Договору, протягом не більше ніж 60 (шістдесят) календарних днів з моменту надання відповідної Заявки Покупцем/
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДЕРН-ЕКСПО"
Пропозиція:
15 495 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БІЛДІНГ СЕТ ТРЕЙД"
Пропозиція:
13 800 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІСАПРОЛАЙТ"
Пропозиція:
14 195 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 13:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.06.2025 19:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Турчина Вікторія Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380500508234
Сайт:
http://ukrposhta.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21560045
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Поштовий термінал самообслуговування (поштомат) з установкою (резервний договір) (з можливістю факторингу)
Період вимог/скарг з 11.06.2025 10:05 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 14:05 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію ТОВ "БІЛДІНГ СЕТ ТРЕЙД". За результатами розгляду встановлено наступне: Керуючись п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник закупівлі повинен протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виправити зазначені невідповідності. 09.06.2025 о 17:48 в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які було виявлено під час розгляду тендерної пропозиції учасника. Проте, учасник процедури закупівлі ТОВ "БІЛДІНГ СЕТ ТРЕЙД", протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. На підставі викладеного, керуючись підпунктом 1 п. 44 Особливостей та пунктом 7 розділу V тендерної документації, вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ "БІЛДІНГ СЕТ ТРЕЙД".
Документи кваліфікації
11.06.2025 10:05
Повідомлення про рішення
09.06.2025 14:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "БІЛДІНГ СЕТ ТРЕЙД" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні інформація та документи, що передбачені підпунктами 1.1.1 та 1.2.3 пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації, а саме Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та скріншоти наявного програмного забезпечення керування поштових терміналів самообслуговування (поштоматів). 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - підпункти 1.1.1 та 1.2.3 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного * за предметом закупівлі договору із зазначенням: ? найменування контрагента ? предмету договору, ? номеру та дати укладення договору (дата укладання договору має бути не раніше 2022 року); ? кількість поштових терміналів самообслуговування (поштоматів), поставлених та/або змонтованих за договором; (не менше 50 (п’ятдесяти) одиниць для однієї компанії) ? контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон); ? стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Приклад довідки наведений нижче у цьому додатку до тендерної документації *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого здійснено монтаж та/або поставку поштових терміналів самообслуговування (поштоматів). При цьому загальна сумарна кількість поставлених та/або змонтованих поштових терміналів самообслуговування (поштоматів) за договором зазначеним в довідці, наданій згідно п. 1.1.1 цього додатку повинна бути не менше 50 (п’ятдесяти) одиниць для однієї компанії. 3.2) скріншоти наявного програмного забезпечення керування поштових терміналів самообслуговування (поштоматів), що містять наступну обов’язкову інформацію: • робота з кур’єрами • активні замовлення • адміністрування пристроїв • управління комірками: відкриття, блокування. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
09.06.2025 17:48
Надати до
10.06.2025 17:48
Період вимог/скарг з 16.06.2025 16:06 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 10:05 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
Учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію ТОВ "ДІСАПРОЛАЙТ". За результатами розгляду встановлено наступне. На підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію відповідно вимог пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасником ТОВ "ДІСАПРОЛАЙТ" надані наступні документи: 1. Довідка про досвіт виконання аналогічного договору (файл «Довідка про аналогічний досвід.zip»). 2. Копія договору № 07-ПСО від 07.09.2023 року з ТОВ «БІК КАСКАД» (файл «Договір поставки. zip»). 3. Лист-відгук 01/06 від 06.06.2025 від ТОВ «БІК КАСКАД» (файл «Лист відгук. zip»). 4. Копія видаткової накладної №5 від 14.03.2024 року (файл «Видаткова поштомати.zip») Відповідно пункту 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Керуючись зазначеною нормою, підрозділом-ініціатором Замовника на адресу ТОВ «БІК КАСКАД» було направлено лист вих.№11 від 11.06.2025 за підписом начальника УМТЗ Биченко А.С. (додається) щодо підтвердження інформації, наданої учасником ТОВ "ДІСАПРОЛАЙТ" в тендерній пропозиції стосовно постачання поштових терміналів самообслуговування (поштоматів) з монтажем у кількості 55шт. У відповідь на запит Замовника, 16.06.2025 отриманий лист від ТОВ «БІК КАСКАД», зареєстрований за № 22-10391 від 16.06.2025 (додається), щодо недостовірності інформації, наданої ТОВ "ДІСАПРОЛАЙТ", а саме: «- Між ТОВ «БІК КАСКАД» та ТОВ «ДІСАПРОЛАЙТ» (код ЄДРПОУ 45140600) Договір № 07-ПСО від 07.09.2023 на поставку поштовий термінал самообслуговування (поштомат) не укладався; - лист-відгук №01/06 від 06.06.2025 щодо виконання ТОВ «ДІСАПРОЛАЙТ» умов договору №07-ПСО від 07.09.2023 ТОВ «БІК КАСКАД» не надавався. Враховуючи вище викладене, ТОВ «БІК КАСКАД» підтверджує, що поштові термінали самообслуговування (поштомати) з монтажем у кількості 55 шт. контрагентом ТОВ «ДІСАПРОЛАЙТ» нашому підприємству не поставлялись.» Додатково, на виконання Положення про організацію публічних закупівель, затвердженого наказом АТ «Укрпошта» від 06.03.2024 № 1699 (зі змінами), уповноважена особа звернулася із запитом до Управління економічної безпеки та службових перевірок для отримання висновку відносно учасника ТОВ "ДІСАПРОЛАЙТ" та перевірки достовірності інформації, наданої учасником в складі тендерної пропозиції. За результатом такої перевірки отримано висновок у вигляді службової записки №1.24.003.-13861-25 від 13.06.2025 за підписом начальника управління економічної безпеки та службових перевірок Педешко О.М. (додається), який в тому числі підтверджує зазначені обставини, а саме: «У той же час, з метою підтвердження факту виконання аналогічних договорів, ТОВ «Дісапролайт» надало лист-відгук та документи щодо поставки у 2023 році поштових терміналів самообслуговування (поштоматів) з монтажем ТОВ «Бік Каскад». Разом з тим проведено бесіду з представниками ТОВ «Бік Каскад», в результаті якої стало відомо, що між вказаним підприємством та ТОВ «Дісапролайт» ніяких господарських взаємовідносин не відбувалося, правочинів не вчинялося та поставки товару не здійснювалися.» На підставі викладеного, керуючись підпунктом 1 п. 44 Особливостей та пунктом 7 розділу V тендерної документації, вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ДІСАПРОЛАЙТ. З підстав викладених у цьому рішенні, відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ДІСАПРОЛАЙТ, керуючись підпунктом 1 п. 44 Особливостей та пунктом 7 розділу V тендерної документації, а саме: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей
Документи кваліфікації
16.06.2025 16:06
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.06.2025 16:06
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
11.06.2025 10:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "ДІСАПРОЛАЙТ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) тендерна пропозиція, електронні поля та документи тендерної пропозиції підписано директором Пашинським Віталієм Юрійовичем, проте у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - пункт 4 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції директором Пашинським Віталієм Юрійовичем: протокол (виписка з протоколу) зборів засновників (рішення єдиного засновника) та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника на підписання документів. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
13.06.2025 17:12
Надати до
14.06.2025 17:12
Період вимог/скарг з 19.06.2025 17:02 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 16:06 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації, відповідає вимогам тендерної документації. Відсутні підстави для відмови в участі згідно п. 47 Особливостей. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДЕРН-ЕКСПО". Розглянута пропозиція, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, про що свідчить зміст висновку підрозділу ініціатора, наданого у вигляді службової записки №1.27.001.004.-14202-25 від 19.06.2025 за підписом начальника відділу забезпечення інформаційних технологій УМТЗ Акуленко Н.М., а також, з урахуванням службової записки напрямку безпеки №1.24.003.-14045-25 від 17.06.2025 з результатами перевірки ділового партнера СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДЕРН-ЕКСПО", відсутні підстави для відмови в участі учаснику, передбачені п.47 Особливостей, в тому числі за підпунктами 1 і 7, та відхилення його тендерної пропозиції. На підставі викладеного, вирішено визнати СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДЕРН-ЕКСПО" переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.
Документи кваліфікації
19.06.2025 17:02
Довідка НАЗК
19.06.2025 17:02
Повідомлення про рішення
16.06.2025 16:06
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-09-012611-a-a1
Очікує підписання
15 495 000 грн.
15 495 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
50 (штуки)
Основний модуль поштомату стандартної автономності
Номенклатура
Основний модуль поштомату стандартної автономності
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Основний модуль поштомату підвищеної автономності
Номенклатура
Основний модуль поштомату підвищеної автономності
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Додатковий модуль поштомату тип 1
Номенклатура
Додатковий модуль поштомату тип 1
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Додатковий модуль поштомату тип 2
Номенклатура
Додатковий модуль поштомату тип 2
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Зарядний пристрій для акумуляторів підвищеної автономності
Номенклатура
Зарядний пристрій для акумуляторів підвищеної автономності
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Зарядний пристрій для акумуляторів стандартної автономності
Номенклатура
Зарядний пристрій для акумуляторів стандартної автономності
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
56 (штуки)
Акумулятор (АКБ) для поштомату підвищеної автономності
Номенклатура
Акумулятор (АКБ) для поштомату підвищеної автономності
Кількість
56
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
56 (штуки)
Акумулятор (АКБ) для поштомату стандартної автономності
Номенклатура
Акумулятор (АКБ) для поштомату стандартної автономності
Кількість
56
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21560045

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДЕРН-ЕКСПО"
Повна назва
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДЕРН-ЕКСПО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21751578

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
15 495 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380500508234
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
15 495 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380500508234
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності