Показати схожі тендери

Закупівля Матеріали герметизуючі для швів аеродромних покриттів (герметик гарячого застосування, бітумно-полімерний, Г25) від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А0215.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-05-09-012524-a
Id Tender dd30669134e548219beacede8e24bee0
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 09.05.2025 17:00
Остання зміна 25.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
26 016 369.56 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
260 163.7 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 00:00 до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 16:58
до 15.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.05.2025 12:34
до 20.06.2025 15:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 15:38
до 25.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 20.06.2025 15:06
-
Період уточнень
з 09.05.2025 16:58 до 15.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.05.2025 12:34 до 20.06.2025 15:06
Період кваліфікації
з 20.05.2025 12:34 до 20.06.2025 15:06
Основні параметри
Матеріали герметизуючі для швів аеродромних покриттів (герметик гарячого застосування, бітумно-полімерний, Г25)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
26 016 369.56 грн.
Матеріали герметизуючі для швів аеродромних покриттів (герметик гарячого застосування, бітумно-полімерний, Г25)
Назва предмета закупівлі
Матеріали герметизуючі для швів аеродромних покриттів (герметик гарячого застосування, бітумно-полімерний, Г25)
Очікувана вартість
26 016 369.56 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
260163,7
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.05.2025 11:59
Закінчення аукціону
20.05.2025 12:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Матеріали герметизуючі для швів аеродромних покриттів (герметик гарячого застосування, бітумно-полімерний, Г25)
Код ДК 021:2015
44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Кількість
578
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 200 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються за фактом виконання договору протягом бюджетного року за умови проведення платежів Державною казначейською службою України згідно з чинним законодавством, після отримання Замовником документів на оплату, визначених договором
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Елісон Надія Вікторівна"
Пропозиція:
18 669 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «СФЕРАІЗОЛ»
Пропозиція:
22 888 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Бикова Олена Олександрівна"
Пропозиція:
16 184 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КОЛЕСНИКОВ ДМИТРО ІГОРОВИЧ"
Пропозиція:
17 710 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.05.2025 11:59
Документи закупівлі
09.05.2025 17:00
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олег Журавель
Електронна пошта
Телефон
+380432596891
Замовник
ЄДРПОУ
24981451
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А0215
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Матеріали герметизуючі для швів аеродромних покриттів (герметик гарячого застосування, бітумно-полімерний, Г25)
Період вимог/скарг з 23.05.2025 15:38 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 12:34 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
23.05.2025 15:38
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. В оприлюдненій учасником Анкеті для проведення перевірки інформації про контрагентів в пункті 3 відсутня інформація про громадянство керівника суб’єкта господарювання. Довідково. Відповідно до форми Анкети для проведення перевірки інформації про контрагентів (додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі), учасник у пункті 3 Анкети повинен вказати прізвище, ім’я, по-батькові (за наявності) та громадянство керівника суб’єкта господарювання. 2. В оприлюдненій учасником Анкеті для проведення перевірки інформації про контрагентів в пункті 6 відсутня інформація про структуру власності суб’єкта господарювання. Довідково. Відповідно до форми Анкети для проведення перевірки інформації про контрагентів (додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі), учасник у пункті 6 Анкети повинен надайти інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (або вкажіть про його відсутність) та структуру власності суб’єкта господарювання.
Створено
22.05.2025 10:05
Надати до
23.05.2025 10:05
Період вимог/скарг з 24.05.2025 16:34 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 15:38 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.05.2025 16:34
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) В оприлюдненій учасником Анкеті для проведення перевірки інформації про контрагентів відсутня інформація: в пункті 2 - про контактні дані суб’єкта господарювання, зокрема: контактний телефон; в пункті 3 - про громадянство керівника суб’єкта господарювання; в пункті 6 - про структуру власності суб’єкта господарювання. Довідково. Відповідно до форми Анкети для проведення перевірки інформації про контрагентів (додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі), учасник у пункті 2 Анкети повинен вказати контактні дані суб’єкта господарювання (адреса реєстрації, контактний телефон, e-mail, адреса веб-сайту), у пункті 3 Анкети повинен вказати прізвище, ім’я, по-батькові (за наявності) та громадянство керівника суб’єкта господарювання, у пункті 6 Анкети повинен надати інформацію про структуру власності суб’єкта господарювання. 2) В оприлюднених учасником документах у складі його пропозиції зазначається різне найменування фізичної особи-підприємця. У Виписці з ЄДРПОУ та копії паспорта громадянина України зазначено – Колесников. Поряд з цим, в Довідці для участі у закупівлі, Анкеті для проведення перевірки інформації про контрагентів та листі про представництво інтересів виробника зазначено – Колесніков.
Створено
23.05.2025 15:46
Надати до
24.05.2025 15:46
Період вимог/скарг з 05.06.2025 14:18 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 14:13 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Зміст
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 05.06.2025 14:26 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 14:18 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
05.06.2025 14:26
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 05.06.2025 14:29 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 14:26 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 14:29
Повідомлення про рішення
Період вимог/скарг з 20.06.2025 15:06 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 15:03 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Зміст
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-13-000008
Дата створення проекту
13.06.2025 15:22
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
13.06.2025 15:30
Дата публікації висновку про результати
04.07.2025 16:50
Дата завершення усунення порушень
10.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.06.2025 Київ № 170 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2025-05-09-012524-a 09.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.06.2025 00:00
Документи рішення
13.06.2025 15:30
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 09.05.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, пропозиції фізичної особи-підприємця Бикової Олени Олександрівни (далі – ФОП Бикова), фізичної особи-підприємця Колєснікова Дмитра Ігоровича (далі – ФОП Колєсніков), фізичної особи-підприємця Елісон Надії Вікторівни (далі – ФОП Елісон), товариства з обмеженою відповідальністю «Виробниче підприємство «Сфераізол» (далі – ТОВ «ВП «Сфераізол»), протоколи від 23.05.2025 № 62, від 24.05.2025 № 64, від 05.06.2025 № 66, від 05.06.2025 № 67, від 05.06.2025 № 68, від 20.06.2025 № 70, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ФОП Бикової та ФОП Колєснікова, пояснення військової частини Т0215 надані 20.06.2025 та 01.07.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Згідно інформації розміщеної в електронній системі закупівельна Замовником відмінено закупівлю 25.06.2025 у зв’язку з відсутності пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозицій ФОП Бикової, ФОП Колєснікова, ФОП Елісон, ТОВ «ВП «Сфераізол» – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
03.07.2025 00:00
Дата публікації
04.07.2025 16:50
Документи висновку
04.07.2025 16:50
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Матеріали герметизуючі для швів аеродромних покриттів (герметик гарячого застосування, бітумно-полімерний, Г25)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-09-012524-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону. З яких причин Замовник, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника відповідно до вимог Закону? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.06.2025 15:46
Орган перевірки
24.06.2025 00:00
Документи повідомлення
18.06.2025 15:46
-
Відповідь
В межах проведення моніторингу публічної закупівлі надаються відповідні пояснення
Щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість Технічні характеристики предмета закупівлі визначено ДСТУ Б В.2.7-116-2002 (ГОСТ 30740-2000). Очікувану вартість предмета закупівлі замовником визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” методом порівняння ринкових цін із використанням загальнодоступної інформації щодо ціни товару, яка міститься у відкритих джерелах, а саме: в електронній системі закупівель Prozorro. Відповідно до проведеної замовником спрощеної закупівлі матеріалів герметизуючих для швів аеродромних покриттів (герметик гарячого застосування бітумно-полімерний, Г-25) (ID: UA-2025-01-15-016050-а) за результатами аукціону отримані наступні пропозиції: ТОВ “Виробниче підприємство “Сфераізол” – 58640,43 грн за одну тонну (41048 300,00 грн за 700 тонн товару); ТОВ “Завод Ореол-1” – 54000,00 грн за одну тонну (37800000,00 грн за 700 тонн товару); ТОВ “АДМ 168” – 42857,14 грн за одну тонну (30000000,00 грн за 700 тонн товару); ФОП “Колесников Дмитро Ігорович” – 39428,57 грн за одну тонну (27600000,00 грн за 700 тонн товару); ФОП “Бикова Олена Олександрівна” – 39425,71 грн за одну тонну (27598000,00 грн за 700 тонн товару); ФОП “Руденко Віталій Григорович” – 35714,28 грн за одну тонну (25000000,00 грн за 700 тонн товару). Очікувану ціну за одиницю товару визначено, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних: (35714,28 + 39425,71 + 39428,57 + 42857,14 + 54000,00 + 58640,43) : 6 = 45011,02 грн. Очікувану вартість визначено, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару: 45011,02 грн х 578 тонн = 26016369,56 грн. Щодо невстановлення в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника, відповідно до вимог Закону Відповідно до частини 6 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону. Відповідно до частини 1 статті 25 Закону, замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Під час проведеного моніторингу цін, потенційними учасниками в усній формі було повідомлено про можливість їх участі у торгах за відсутності вимоги внесення забезпечення тендерної пропозиції. Враховуючи позиції потенційних постачальників, а також створення умов для більшої конкуренції серед учасників, замовником було відпрацьовано Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в якому внесення забезпечення тендерної пропозиції не вимагалось. Враховуючи те, що внесення забезпечення тендерної пропозиції є правом (а не обов’язком) замовника, порушень Закону в цій частині не вбачається.
Рішеня
20.06.2025 14:26
Замовник
Документи повідомлення
20.06.2025 14:28
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Матеріали герметизуючі для швів аеродромних покриттів (герметик гарячого застосування, бітумно-полімерний, Г25)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-09-012524-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення, підтвердних документів, зокрема листа ТОВ «Виробниче підприємство «Сфераізол» від 19.06.2025 № 25 щодо відмови від підписання договору про закупівлю. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
30.06.2025 16:15
Орган перевірки
04.07.2025 00:00
Документи повідомлення
30.06.2025 16:15
-
Відповідь
В межах проведення моніторингу публічної закупівлі надаються відповідні пояснення
В межах проведення моніторингу публічної закупівлі надається копія листа ТОВ «Виробниче підприємство «Сфераізол» від 19.06.2025 № 25 щодо відмови від підписання договору про закупівлю
Рішеня
01.07.2025 18:28
Замовник
Документи повідомлення
Торги не відбулися
Очікувана вартість
26 016 369.56 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А0215
Контактний телефон:
+380432596891
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
26 016 369.56 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А0215
Контактний телефон:
+380432596891
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності