Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт благоустрою території меморіального парку за адресою: село Зарічани, Житомирського району, Житомирської області (коригування)" від Станишівська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-012184-a
Id Tender 9a08ac9e6bcb4341b20d1f1604d92afd
План UA-P-2025-05-09-014271-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 09.05.2025 16:29
Остання зміна 10.06.2025 13:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 079 236.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 500 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 16:28 до 26.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 16:28
до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 16:28
до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.05.2025 09:00
до 06.06.2025 12:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2025 12:09
до 12.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 06.06.2025 12:09
-
Період уточнень
з 09.05.2025 16:28 до 23.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 16:28 до 23.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.05.2025 09:00 до 06.06.2025 12:09
Період кваліфікації
з 26.05.2025 09:00 до 06.06.2025 12:09
Основні параметри
«Капітальний ремонт благоустрою території меморіального парку за адресою: село Зарічани, Житомирського району, Житомирської області (коригування)"
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 079 236.4 грн.
«Капітальний ремонт благоустрою території меморіального парку за адресою: село Зарічани, Житомирського району, Житомирської області (коригування)"
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт благоустрою території меморіального парку за адресою: село Зарічани, Житомирського району, Житомирської області (коригування)"
Очікувана вартість
2 079 236.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10500,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт благоустрою території меморіального парку за адресою: село Зарічани, Житомирського району, Житомирської області (коригування)"
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
12440, Україна, Житомирська область, с. Зарічани Житомирського району, територія меморіального парку
Дата постачання по
31.05.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Замовник здійснює платежі тільки за фактично виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК, або аналогічні). Сума бюджетних асигнувань на 2025 рік становить 400 000,00 грн. (чотириста тисяч гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ – 66 666,67 грн. (шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
Пропозиція:
2 032 668.3 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.05.2025 16:29
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
09.05.2025 16:29
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Заруцька
Електронна пошта
Телефон
+380976845514, +380412558505
Замовник
ЄДРПОУ
04348444
Повна назва
Станишівська сільська рада
Поштовий індекс
12430
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомирський р-н, с. Станишівка
Адреса
Вул. Кооперативна, 3
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт благоустрою території меморіального парку за адресою: село Зарічани, Житомирського району, Житомирської області (коригування)"
Період вимог/скарг з 06.06.2025 12:09 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 09:00 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.06.2025 12:09
Довідка НАЗК
06.06.2025 12:09
Повідомлення про рішення
02.06.2025 12:35
Електроний протокол про продовження строку
26.05.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 16:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 16:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Тендерна пропозиція ПРБФ "КОМУНАЛЬНИК" (20425612) є великою за обсягом та з метою дотримання принципів здійснення закупівель, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», потребує детального вивчення та співставлення із технічним завданням та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
02.06.2025 12:35
Дата кінця розгляду
24.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «Під час розгляду тендерної пропозиції ПРБФ "КОМУНАЛЬНИК" (20425612) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Відповідно до умов тендерної документації, учаснику необхідно надати інформаційну довідку про наявність машин і механізмів для виконання робіт (за формою згідно із додатком №6). 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасник надав інформаційну довідку про наявність машин і механізмів для виконання робіт №105/23 від 23.05.2025р. та документи на підтвердження інформації, яка зазначена в довідці (файли під назвою «1. Довідка про наявність МТБ.pdf»). Проте, - у пункті 1 – Коток дорожній HAMM HD 12K учасником не правильно зазначено реєстраційний номер; - у пункті 4 – Автогрейдер ДЗ-180 учасником не правильно зазначено реєстраційний номер; - у пункті 9 – Зварювальний апарат учасником не правильно зазначено модель. Також у складі тендерної пропозиції відсутні розрахунки вартості 1-ї машино-години власних будівельних машин та механізмів, а саме: - Кран автомобільний КС-3575, заводський номер 20939, на базі автокрану Спеціального вантажного-спеціального автокрану 10-20Т-С ЗИЛ 133 ГЯ, реєстраційний номер АМ0740СО, - Екскаватор-навантажувач JCB 3CX, реєстраційний номер 17333АМ, - Навантажувач ТО-30, реєстраційний номер 17400АМ, - Загальний вантажний бортовий тентований автомобіль Mersedes-Benz Sprinter, реєстраційний номер АМ4000ЕН. Крім цього, у пункті 13 - Трактор колісний МТЗ-80, реєстраційний номер 16562АМ учасником зазначено Договір надання послуг від 01.11.2025р. №25, а у складі тендерної пропозиції наявний Договір про надання послуг від 01.11.2024р. №25. Також у складі тендерної пропозиції відсутні: - розрахунок вартості 1-ї машино-години на Трактор колісний МТЗ-80, реєстраційний номер 16562АМ, - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу - Трактор колісний МТЗ-80, реєстраційний номер 16562АМ, - специфікація до Договору про надання послуг від 01.11.2024р. №25., що не відповідає умовам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником. Тендерні пропозиції подаються згідно з порядком, визначеним пунктом 31 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку № 1 “Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до цієї тендерної документації. У підпункті 1 (Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) розділу 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 48 Особливостей) Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати інформаційну довідку про наявність машин і механізмів для виконання робіт (за формою згідно із додатком №6). Вказана довідка повинна бути підготовлена учасником із урахуванням переліку машин та механізмів, що буде відображено у підсумковій відомості ресурсів учасника. Згідно із Додатком №6 до тендерної документації, для транспортних засобів вказати марку, модель та реєстраційний номер. Обов?язково до даних відомостей Учасник зобов?язаний надати розрахунок вартості 1-ї машино-години власної будівельної машини та механізмів, вартості оренди 1-ї машино-години орендованої (лізинг, надання послуг та /або інше) будівельної машини та механізмів та вартості 1-ї машино-години техніки, що використовується субпідрядником (у разі його залучення), яка буде застосовуватися для виконання замовлення та завірені копії технічних паспортів або іншими реєстраційними документами (у разі якщо технічні паспорти не передбачено). При використанні техніки, взятої у користування (оренда, лізинг, надання послуг, субпідрядника та/або інше), також надати копії договорів оренди (лізингу, надання послуг та/або інше) з додатками із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму (або для підтвердження вартості маш-год крім договору надати акти наданих послуг із зазначенням вартості маш-год. орендованої техніки). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів або кольорові скан-копії. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії договорів (або кольорові скан-копії) дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником на весь строк надання послуг за предметом закупівлі, у випадку відсутності такого підтвердження в договорі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг на весь строк за предметом закупівлі. У випадку подання Учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції учаснику необхідно надати: - нову інформаційну довідку про наявність машин і механізмів для виконання робіт, відповідні розрахунки вартості 1-ї машино-години зазначених вище будівельних машин та механізмів, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу - Трактор колісний МТЗ-80, реєстраційний номер 16562АМ, специфікацію до Договору про надання послуг від 01.11.2024р. №25, з урахуванням встановлених вище невідповідностей. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Створено
05.06.2025 09:30
Надати до
06.06.2025 09:30
Договір
UA-2025-05-09-012184-a-c1
Очікує підписання
2 032 668.3 грн.
2 032 668.3 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт благоустрою території меморіального парку за адресою: село Зарічани, Житомирського району, Житомирської області (коригування)"
Номенклатура
«Капітальний ремонт благоустрою території меморіального парку за адресою: село Зарічани, Житомирського району, Житомирської області (коригування)"
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 травня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Станишівська сільська рада
Повна назва
Станишівська сільська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04348444

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
Повна назва
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20425612

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 079 236.4 грн.
Період подання пропозицій
до 26.05.2025 09:00
Замовник:
Станишівська сільська рада
Контактний телефон:
+380976845514, +380412558505
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 079 236.4 грн.
Період подання пропозицій
до 26.05.2025 09:00
Замовник:
Станишівська сільська рада
Контактний телефон:
+380976845514, +380412558505
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності