Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт харчоблоку Старобезрадичівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область, Обухівський район, с. Старі Безрадичі, вул. Набережна, 2) від Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-012175-a
Id Tender d86658b7c1594b22bd2197df93148d69
План UA-P-2025-05-09-014529-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 09.05.2025 16:30
Остання зміна 06.06.2025 13:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 784 499 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
97 844.99 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 16:29 до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 16:29
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 16:29
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.05.2025 13:14
до 04.06.2025 13:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.05.2025 14:49
до 10.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.06.2025 13:48
-
Період уточнень
з 09.05.2025 16:29 до 21.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 16:29 до 21.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.05.2025 13:14 до 04.06.2025 13:48
Період кваліфікації
з 26.05.2025 13:14 до 04.06.2025 13:48
Основні параметри
ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт харчоблоку Старобезрадичівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область, Обухівський район, с. Старі Безрадичі, вул. Набережна, 2)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
9 784 499 грн.
ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт харчоблоку Старобезрадичівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область, Обухівський район, с. Старі Безрадичі, вул. Набережна, 2)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт харчоблоку Старобезрадичівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область, Обухівський район, с. Старі Безрадичі, вул. Набережна, 2)
Очікувана вартість
9 784 499 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
97844,99
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.05.2025 12:51
Закінчення аукціону
26.05.2025 13:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт харчоблоку Старобезрадичівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область, Обухівський район, с. Старі Безрадичі, вул. Набережна, 2
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08714, Україна, Київська область, с. Старі Безрадичі, вул. Набережна, 2
Дата постачання по
31.08.2025 16:33
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Климович Тетяна Миколаївна
Пропозиція:
9 231 570.47 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ»
Пропозиція:
8 950 180.46 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.05.2025 12:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.05.2025 16:30
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Білоноженко Наталія Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380457239494
Замовник
ЄДРПОУ
43949171
Повна назва
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
Поштовий індекс
08711
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Козин
Адреса
вул.Партизанська,2
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт харчоблоку Старобезрадичівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область, Обухівський район, с. Старі Безрадичі, вул. Набережна, 2)
Період вимог/скарг з 30.05.2025 14:49 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 13:14 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
30.05.2025 14:49
Повідомлення про рішення
26.05.2025 13:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 16:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 16:28
Період вимог/скарг з 04.06.2025 13:48 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 14:49 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2025 13:48
Довідка НАЗК
04.06.2025 13:48
Повідомлення про рішення
30.05.2025 14:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 16:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 16:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КОЗИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПРОТОКОЛ уповноваженої особи 02.06.2025 р. № 115 селище Козин уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Фізична особа-підприємець Климович Тетяна Миколаївна (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт харчоблоку Старобезрадичівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область, Обухівський район, с. Старі Безрадичі, вул. Набережна, 2)» (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-09-012175-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, Учасник повинен надати: 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / договір ЦПХ / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / наказ про прийняття на роботу / копія прийнятого органами ДФС України повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту / інший документ). Примітка: на підтвердження наявності досвіду у працівників, залучених Учасником за договорами ЦПХ до виконання робіт з підвищеної небезпеки, передбачених умовами закупівлі, Учасник має додатково надати копії документів, що підтверджують успішне виконання такими працівниками аналогічних видів робіт чи надання послуг протягом останніх 3х років (копію виконаного договору ЦПХ з Учасником/іншими замовниками, з підтвердженням факту оплати працівнику винагороди/гонорару за договором шляхом надання банківської виписки з рахунку працівника) або наявність у працівника в минулому (протягом останніх 3х років) трудового стажу за професією, яка передбачала наявність подібної кваліфікації (для виконання робіт з підвищеної небезпеки, передбачених умовами закупівлі) та/або виконання подібних посадових обов’язків. Учасником не надано: - Документацію До довідки додати документ на кожного працівника зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Наталія БІЛОНОЖЕНКО
Створено
03.06.2025 12:27
Надати до
04.06.2025 12:27
Договір
UA-2025-05-09-012175-a-c1
Очікує підписання
9 231 570.47 грн.
9 231 570.47 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт харчоблоку Старобезрадичівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область, Обухівський район, с. Старі Безрадичі, вул. Набережна, 2
Номенклатура
Капітальний ремонт харчоблоку Старобезрадичівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область, Обухівський район, с. Старі Безрадичі, вул. Набережна, 2
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
Повна назва
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43949171

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа-підприємець Климович Тетяна Миколаївна
Повна назва
Фізична особа-підприємець Климович Тетяна Миколаївна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2880508780

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-09-000063
Дата створення проекту
09.06.2025 16:09
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
09.06.2025 18:09
Дата завершення моніторингу
01.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 188-19-24
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.06.2025 № 227 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-05-09-012175-a 09.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.06.2025 00:00
Документи рішення
09.06.2025 18:09
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є «ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт харчоблоку Старобезрадичівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область, Обухівський район, с. Старі Безрадичі, вул. Набережна, 2)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-09-012175-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.06.2025 15:06
Орган перевірки
14.06.2025 00:00
Документи повідомлення
10.06.2025 15:07
-
Відповідь
пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт харчоблоку Старобезрадичівського ліцею Козинської селищної ради за адресою: Київська область, Обухівський район, с. Старі Безрадичі, вул. Набережна, 2) (UA-2025-05-09-012175-a)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-06-09-000063) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради(далі-Відділ), надає пояснення(інформацію, документи) з поставлених питань. Стосовно питання першого (1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?), повідомляємо наступне. Відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2020 р. № 1008-р «Про затвердження плану заходів з реформування системи шкільного харчування», Указу Президента України від 25 травня 2020 року № 195/2020 «Про Національну стратегію розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі», Відділом заплановано капітальний ремонт харчоблоку в Старобезрадичівському ліцеї Козинської селищної ради. Розмір витрат визначено після виготовлення проєктно-кошторисної документації та проведення експертного звіту(додається). Стосовно питання другого ( 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.), повідомляємо наступне. Замовником не застосовувалась дана норма, виходячи з наступного. Даною нормою встановлено, зокрема, рекомендацію з урахуванням затверджених цією постановою заходів, а саме: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Враховуючи, що Відділ є структурним підрозділом Козинської селищної ради(органу місцевого самоврядування) та не має власного веб-сайту, Відділом не опубліковувалось обґрунтування. Стосовно питання третього( 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.), повідомляємо наступне. Згідно з рішенням сесії Козинської селищної ради від 25.04.2025 року № 8-66-VIII виділено кошти на капітальні ремонти, і, зокрема на Капітальний ремонт харчоблоку Старобезрадичівського ліцею Козинської селищної ради, за КПКВК 0611021 Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету(довідка додається). Стосовно питання четвертого( 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено), повідомляємо наступне. Дана закупівля фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету.
Рішеня
13.06.2025 14:33
Замовник
Документи повідомлення
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
9 784 499 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
Контактний телефон:
+380457239494
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
9 784 499 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
Контактний телефон:
+380457239494
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності