Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 - 50410000-2 (послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки) від КП ""Луцькводоканал"".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-012021-a
Id Tender 9a820b7247254ea4891ae31836444979
План UA-P-2025-05-09-014084-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 09.05.2025 17:19
Остання зміна 27.06.2025 16:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 186 980 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
90 934.9 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 17:19 до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 17:19
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 17:19
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.05.2025 14:35
до 27.06.2025 16:44
Залишилось 17 год. 33 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.06.2025 19:02
до 03.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 27.06.2025 16:44
-
Період уточнень
з 09.05.2025 17:19 до 17.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 17:19 до 17.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.05.2025 14:35 до 27.06.2025 16:44
Період кваліфікації
з 20.05.2025 14:35 до 27.06.2025 16:44
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 - 50410000-2 (послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
18 186 980 грн.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 - 50410000-2 (послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки)
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 - 50410000-2 (послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки)
Очікувана вартість
18 186 980 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
90934,9
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.05.2025 14:06
Закінчення аукціону
20.05.2025 14:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Повірка лічильник води d(15-20) mm без демонтажу - 45 000 послуг; Повірка лічильник води d(15-20) mm без демонтажу на основі попередніх протоколів підготовки до повірки наданих Замовником - 1 468 послуг; Повірка лічильник води d(15-20) mm на установці Виконавця - 4 000 послуг; Повірка лічильник води d25 mm на установці Виконавця - 160 послуг; Повірка лічильник води d32 mm на установці Виконавця - 400 послуг; Повірка лічильник води d40 mm на установці Виконавця - 1 200 послуг; Повірка лічильник води d50 mm на установці Виконавця - 80 послуг; Повірка лічильник води d65 mm на установці Виконавця - 60 послуг; Повірка лічильник води d80 mm на установці Виконавця - 30 послуг; Повірка лічильник води d100 mm на установці Виконавця - 95 послуг; Повірка лічильник води d150 mm на установці Виконавця - 110 послуг;
Код ДК 021:2015
50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
52 603
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ""
Пропозиція:
18 181 580 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ"
Пропозиція:
14 118 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ"
Пропозиція:
14 117 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.05.2025 14:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.05.2025 15:09
Оголошення про проведення закупівлі
09.05.2025 17:18
-
09.05.2025 17:18
-
09.05.2025 17:18
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
09.05.2025 17:18
Проект договору
09.05.2025 17:18
-
09.05.2025 17:18
-
09.05.2025 17:18
-
09.05.2025 17:18
-
09.05.2025 17:18
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анатолій Мосійчук
Електронна пошта
Телефон
+380332284047
Сайт:
http://Vd.lutsk.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03339489
Повна назва
КП ""Луцькводоканал""
Поштовий індекс
43010
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
місто Луцьк
Адреса
ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 - 50410000-2 (послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки)
Період вимог/скарг з 16.06.2025 19:02 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 14:35 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
16.06.2025 19:02
Повідомлення про рішення
28.05.2025 15:34
Електроний протокол про продовження строку
20.05.2025 14:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 17:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 17:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ №27____ уповноваженої особи з публічних закупівель Час 16:00 год. 27.05.2025р. ПОРЯДОК ДЕННИЙ : Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ", яка визначена найбільш економічно вигідною по закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 - 50410000-2 (послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки) (далі - Закупівля). Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-05-09-012021-a 1. По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з тим, що є необхідність детально розглянути документи, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 - 50410000-2 (послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки), є необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів 2. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей, є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ" по закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 - 50410000-2 (послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки), яка за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа А.Ф. Мосійчук
Дата продовження строку розгляду
28.05.2025 15:33
Дата кінця розгляду
18.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 20.06.2025 14:44 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 19:02 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
20.06.2025 14:44
Повідомлення про рішення
16.06.2025 19:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 17:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 17:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 27.06.2025 16:44 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 14:44 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
27.06.2025 16:44
Повідомлення про рішення
20.06.2025 14:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 17:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 17:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
18 186 980 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 00:00
Замовник:
КП ""Луцькводоканал""
Контактний телефон:
+380332284047
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
18 186 980 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 00:00
Замовник:
КП ""Луцькводоканал""
Контактний телефон:
+380332284047
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності