Показати схожі тендери
Закупівля Проведення благоустрою (капітальний ремонт) території скверу поблизу будинку культури з облаштуванням, відновленням та модернізацією малих архітектурних форм (лавок, опор вуличного освітлення, альтанок, тенжні (соляної градирні), елементів ландшафтного дизайну) по вулиці Грушевського – проспект Незалежності в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області від Управління благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-011886-a
Id Tender c0075bcca8ff4018b22a43c6910a6ae6
План UA-P-2025-05-09-014104-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 09.05.2025 16:10
Остання зміна 13.06.2025 16:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 036 743 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 183.72 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 16:10 до 29.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 16:10
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 16:10
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.05.2025 13:25
до 06.06.2025 10:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.06.2025 17:15
до 12.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 06.06.2025 10:18
-
Період уточнень
з 09.05.2025 16:10 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 16:10 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2025 13:25 до 06.06.2025 10:18
Період кваліфікації
з 29.05.2025 13:25 до 06.06.2025 10:18
Основні параметри
Проведення благоустрою (капітальний ремонт) території скверу поблизу будинку культури з облаштуванням, відновленням та модернізацією малих архітектурних форм (лавок, опор вуличного освітлення, альтанок, тенжні (соляної градирні), елементів ландшафтного дизайну) по вулиці Грушевського – проспект Незалежності в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 036 743 грн.
Проведення благоустрою (капітальний ремонт) території скверу поблизу будинку культури з облаштуванням, відновленням та модернізацією малих архітектурних форм (лавок, опор вуличного освітлення, альтанок, тенжні (соляної градирні), елементів ландшафтного дизайну) по вулиці Грушевського – проспект Незалежності в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області
Назва предмета закупівлі
Проведення благоустрою (капітальний ремонт) території скверу поблизу будинку культури з облаштуванням, відновленням та модернізацією малих архітектурних форм (лавок, опор вуличного освітлення, альтанок, тенжні (соляної градирні), елементів ландшафтного дизайну) по вулиці Грушевського – проспект Незалежності в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області
Очікувана вартість
4 036 743 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20183,72
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.05.2025 13:02
Закінчення аукціону
29.05.2025 13:25
Позиція
Опис предмета закупівлі
Проведення благоустрою (капітальний ремонт) території скверу поблизу будинку культури з облаштуванням, відновленням та модернізацією малих архітектурних форм (лавок, опор вуличного освітлення, альтанок, тенжні (соляної градирні), елементів ландшафтного дизайну) по вулиці Грушевського – проспект Незалежності в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
77500, Україна, Івано-Франківська область, м.Долина, вул. Грушевського- проспект Незалежності
Дата постачання по
01.10.2025 16:13
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ"
Пропозиція:
3 800 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ЛАБУДЯК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
3 986 743 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.05.2025 13:02
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.05.2025 15:13
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ломакович Олександра Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380982455277
Замовник
ЄДРПОУ
43436142
Повна назва
Управління благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради
Поштовий індекс
77500
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Долина
Адреса
пр-т Незалежності 5
Кваліфікація
Лот № 1 Проведення благоустрою (капітальний ремонт) території скверу поблизу будинку культури з облаштуванням, відновленням та модернізацією малих архітектурних форм (лавок, опор вуличного освітлення, альтанок, тенжні (соляної градирні), елементів ландшафтного дизайну) по вулиці Грушевського – проспект Незалежності в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області
Період вимог/скарг з 04.06.2025 17:15 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 13:25 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
04.06.2025 17:15
Повідомлення про рішення
04.06.2025 17:13
-
29.05.2025 13:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 16:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 16:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП "ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність 1: Відповідно до встановленої вимоги Замовника згідно з пунктом 5. додатку 1 до тендерної документації учасник в складі пропозиції подає Документ "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", складена учасником за формою, визначеною Додатком 3. Учасник невірно вказав «Повне найменування Учасника». Для усунення невідповідності №1 учаснику необхідно вірно вказати повне найменування Учасника. Невідповідність 2: Відповідно до встановленої вимоги Замовника згідно з пунктом додатку 1 до тендерної документації учасник в складі пропозиції надає 3.1.2. «У разі підписання тендерної пропозиції посадовою (службовою) особою учасника, яка уповноважена підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо)». Учасником надано наказ №1/05 від 24 травня 20218р., в якому зазначено «Відповідно до рішення власника від 21 травня 2016», що не відповідає поданому Рішенню власника Приватного підприємства «ДОЛЛІДЕР ПОДІЛЛЯ». Для усунення невідповідності №2 учаснику необхідно подати вірні документи. Невідповідність 3: Відповідно до встановленої вимоги Замовника згідно з пунктом 10. додатку 1 до тендерної документації «Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями)». Учасником подано копію Статуту неналежно завіреного. Для усунення невідповідності №3 учаснику необхідно належно завірити Статут підприємства.
Створено
30.05.2025 15:49
Надати до
31.05.2025 15:49
Період вимог/скарг з 06.06.2025 10:18 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 17:15 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Документи кваліфікації
06.06.2025 10:18
Повідомлення про рішення
06.06.2025 10:15
-
04.06.2025 17:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 16:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 16:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Лабудяк Михайло Михайлович виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією:Невідповідність 1: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана КЕП/УЕП; 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Учасник надав Витяг з реєстру платників податку на додану вартість неналежно завіреного. Для усунення невідповідності №1 учаснику необхідно належно завірити документ.
Створено
04.06.2025 17:18
Надати до
05.06.2025 17:18
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 036 743 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 00:00
Замовник:
Управління благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради
Контактний телефон:
+380982455277
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 036 743 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 00:00
Замовник:
Управління благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради
Контактний телефон:
+380982455277
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності