Показати схожі тендери
Закупівля Набори реагентів , які містять білкові речовини, що використовуються у наукових лабораторних дослідженнях за кодом ДК 021:2015 – «Єдиний закупівельний словник»-24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція; (24956000-0 - Пептони та білкові речовини)- 6 найменувань. від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ НЕВРОЛОГІЇ, ПСИХІАТРІЇ ТА НАРКОЛОГІЇ ІМЕНІ П.В. ВОЛОШИНА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-011647-a
Id Tender ff4f9f2fe44248a3bc175769bd5f9f49
План UA-P-2025-05-09-009808-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 09.05.2025 15:53
Остання зміна 27.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 15:52 до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 15:52
до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 15:52
до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.05.2025 00:00
до 21.05.2025 17:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.05.2025 17:48
до 27.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 21.05.2025 17:48
-
Період уточнень
з 09.05.2025 15:52 до 16.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 15:52 до 16.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.05.2025 00:00 до 21.05.2025 17:48
Період кваліфікації
з 19.05.2025 00:00 до 21.05.2025 17:48
Основні параметри
Набори реагентів , які містять білкові речовини, що використовуються у наукових лабораторних дослідженнях за кодом ДК 021:2015 – «Єдиний закупівельний словник»-24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція; (24956000-0 - Пептони та білкові речовини)- 6 найменувань.
Закупівля товару з урахуванням п. 10 Особливостей для виконання проектів , що рекомендується до реалізації за рахунок грантової підтримки Національним фондом досліджень України (далі -НФДУ) та обсягів їх фінансування .
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
200 000 грн.
Набори реагентів , які містять білкові речовини, що використовуються у наукових лабораторних дослідженнях за кодом ДК 021:2015 – «Єдиний закупівельний словник»-24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція; (24956000-0 - Пептони та білкові речовини)- 6 найменувань
Назва предмета закупівлі
Набори реагентів , які містять білкові речовини, що використовуються у наукових лабораторних дослідженнях за кодом ДК 021:2015 – «Єдиний закупівельний словник»-24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція; (24956000-0 - Пептони та білкові речовини)- 6 найменувань
Очікувана вартість
200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 2 (набір)
Набір для визначення щуриного Інтерлейкіна 6 (IL-6), методом ІФА, 96 тестів,
Опис предмета закупівлі
Набір для визначення щуриного Інтерлейкіна 6 (IL-6), методом ІФА, 96 тестів,
Код ДК 021:2015
24956000-0 - Пептони та білкові речовини
Кількість
2
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
61068, Україна, Харківська область, Харків, вул. Академіка Павлова буд. 46
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (набір)
Набір для визначення щуриного Інтерлейкіну 1 бета (IL-1? ), методом ІФА, 96 тестів,
Опис предмета закупівлі
Набір для визначення щуриного Інтерлейкіну 1 бета (IL-1? ), методом ІФА, 96 тестів,
Код ДК 021:2015
24956000-0 - Пептони та білкові речовини
Кількість
1
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
61068, Україна, Харківська область, Харків, вул. Академіка Павлова буд. 46
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (набір)
Набір для визначення щуриного інтерлейкіну 1 бета (IL-1? ), методом ІФА, 48 тестів,
Опис предмета закупівлі
Набір для визначення щуриного інтерлейкіну 1 бета (IL-1? ), методом ІФА, 48 тестів,
Код ДК 021:2015
24956000-0 - Пептони та білкові речовини
Кількість
1
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
61068, Україна, Харківська область, Харків, вул. Академіка Павлова буд. 46
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Позиція : №4 2 (набір)
Набір для визначення щурячого фактора росту некрозу пухлини альфа (TNF-?), методом ІФА, 96 тестів ,
Опис предмета закупівлі
Набір для визначення щурячого фактора росту некрозу пухлини альфа (TNF-?), методом ІФА, 96 тестів ,
Код ДК 021:2015
24956000-0 - Пептони та білкові речовини
Кількість
2
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
61068, Україна, Харківська область, Харків, вул. Академіка Павлова буд. 46
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Позиція : №5 2 (набір)
Набір для визначення NOS3/eNOS (синтаза оксиду азоту 3, ендотеліальна) для щурів, методом ІФА, 96 тестів,
Опис предмета закупівлі
Набір для визначення NOS3/eNOS (синтаза оксиду азоту 3, ендотеліальна) для щурів, методом ІФА, 96 тестів,
Код ДК 021:2015
24956000-0 - Пептони та білкові речовини
Кількість
2
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
61068, Україна, Харківська область, Харків, вул. Академіка Павлова буд. 46
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 (набір)
Пептид Бета-амілоїд (1-42), людський 1мг.
Опис предмета закупівлі
Пептид Бета-амілоїд (1-42), людський 1мг.
Код ДК 021:2015
24956000-0 - Пептони та білкові речовини
Кількість
1
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
61068, Україна, Харківська область, Харків, вул. Академіка Павлова буд. 46
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної та/або акта про прийняття- передання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення за КПКВ 6561040/3 КЕКВ 2281 на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Івонін Олексій Віталійович
Пропозиція:
200 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Кандимова
Електронна пошта
Телефон
+380962395391, +380577255820, +380634090117
Сайт:
https://www.inpn.orq.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02012148
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ НЕВРОЛОГІЇ, ПСИХІАТРІЇ ТА НАРКОЛОГІЇ ІМЕНІ П.В. ВОЛОШИНА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
61068
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. АКАДЕМІКА ПАВЛОВА, буд. 46
Кваліфікація
Лот № 1 Набори реагентів , які містять білкові речовини, що використовуються у наукових лабораторних дослідженнях за кодом ДК 021:2015 – «Єдиний закупівельний словник»-24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція; (24956000-0 - Пептони та білкові речовини)- 6 найменувань
Період вимог/скарг з 21.05.2025 17:48 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 00:00 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Додаток №1 до Протоколу №34 від 20.05.2025 р. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ Івонін Олексій Віталійович , Іденфікаційний код 2025715390 ,Місце знаходження : Україна, 61145, Харківська обл., місто Харків, Дзержинський р-н ,вул. Клочківська 152,А кв. 35, у складі тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі : Набори реагентів , які містять білкові речовини, що використовуються у наукових лабораторних дослідженнях за кодом ДК 021:2015 – «Єдиний закупівельний словник»-24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція; (24956000-0 - Пептони та білкові речовини)- 6 найменувань. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-09-011647-a Закупівля на prozorro.gov.ua Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2025-05-09-009808-a. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ Івонін Олексій Віталійович , Іденфікаційний код 2025715390 виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: І. Вимога про усунення невідповідностей: У пункті 1 ДОДАТКУ №7 « Перелік документівта інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» та ДОДАТКУ №1 до тендерної документації «ФОРМА “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ?» Замовник вимагав надати учаснику свою заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації щодо предмету закупівлі: Набори реагентів , які містять білкові речовини, що використовуються у наукових лабораторних дослідженнях за кодом ДК 021:2015 – «Єдиний закупівельний словник»-24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція; (24956000-0 - Пептони та білкові речовини)- 6 найменувань . Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції наданий документ без вихідного номера від 17.05.2025 р. ФОРМА “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ? , в якій некоректно надана інформація щодо: а ) Найменування учасника : замість вказати повне найменування « Фізична особа- -підприємець Івонін Олексій Віталійович», як відображено у Свідоцтві про державну реєстрацію фізичної особи – підприємця, учасник зазначив неповне найменування , саме: «Фiзична особа – пiдприємець»; б) У п.5 ФОРМА “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ? замовник вимагав надати таку інформацію: «Форма власностi, юридичний статус пiдприємства (органiзацii), органiзацiйно-правова форма господарювання, дата утворення, мiсце peєстрації , спецiалізацiя, iнформацiя про систему оподаткування, на якiй перебуває учасник», проте учасник надав неповну інформацію , а сам: не зазначив форму власностi та органiзацiйно-правову форму господарювання, а також помилково вказав «платник єдиного податку 33 група за ставкою 5%» замість ««платник єдиного податку 3 група за ставкою 5%». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нового виправленого документу , де у ФОРМІ “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ? до Додатку №1 та Додатку № 7 до тендерної документації , учасник коректно зазначить найменування учасника та у п. 5 ФОРМИ “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ? зазначить форму власностi та органiзацiйно-правову форму господарювання, а також правильно зазначити групу пдатника єдиного податку. ІІ. Вимога про усунення невідповідностей: У пп. 2.1. п.2. ДОДАТКУ №7 « Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» та п.1.1. ДОДАТОК № 2 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону», Замовник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання одного аналогічного** договору учасник повинен надати довідку за формою 1: « Форма 1 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник _________ (зазначається найменування учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: № Найменування замовника (контрагента) за аналогічним договором Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного договору Стан виконання аналогічного договору Контактні дані осіб замовника (контрагента) (телефон) ID-номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) 1 (підпис) (ПІБ учасника) 2.1.1 Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник повинен надати копію відповідного аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документів, що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання учасником договору, із зазначенням номера та дати укладення такого договору та стану його виконання або в разі наявності інформації про аналогічний договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID-номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. ** Під аналогічним договором розуміється договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду постачання реагентів за кодами : ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» -24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (24956000-0 - Пептони та білкові речовини); 24320000-3 - Основні органічні хімічні речовини ; 24960000-1 - Хімічна продукція різна (24965000-6 – Ферменти)». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції наданий документ у довільній формі від 17.05.2025 року без вхідного номеру та без назви документу такого змісту: «Учасник ФО-П IBОНІН Олексiй Вiталiйович на виконання вимог тендерної документацii замовника надає інформацію про наявнiсть досвiду виконання аналогiчного (аналогiчних) за предметом закупiвлi договору (договорiв), а саме: № Найменування замовника (контрагента) за аналогічним договором Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного договору Стан виконання аналогічного договору Контактні дані осіб замовника (контрагента) (телефон) ID-номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) 1 Iнститут молекуля рної бiологii i генетики Нацiона- льної академії наук України 17-21 вiд 01 червня 2021 року Протеї-наза К Виконано В таблиці у колонці « Предмет аналогічного договору» не вказаний код ДК 021:2015 – «Єдиний закупівельний словник» та не заповнені колонки «Контактні дані осіб замовника (контрагента) (телефон)» та «ID-номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності)». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нового або виправленого документу , де в колонці «Предмет аналогічного договору» буде вказаний код ДК 021:2015 – «Єдиний закупівельний словник» , який зазначений у Договорі №17-21 вiд 01 червня 2021 року або зазначений інший аналогічний договір та буде наявна інформація у всіх колонках таблиці Форми 1. Також, учасник має вказати назву документу та його вихідний номер . ІІІ. Вимога про усунення невідповідностей у пп. 4.1.5. ДОДАТКУ №7 « Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» та п.5 ДОДАТКУ №4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовник вимагав гарантійний лист складений у довільній формі, яким підтверджується що: « а) залишковий термін придатності товару на момент поставки до замовника повинен становити не менше як 75% від загального терміну зберігання встановленого виробником. Поставка товару з меншим терміном поставляється за згодою сторін . б) товар буде упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду, таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику. Упаковка не повинна бути деформована або пошкоджена. Зберігання та постачання товару буде здійснюватися відповідно до вимог інструкції з використання. в) строк поставки реагентів : протягом 14 (чотирнадцять ) календарних днів з дня направлення Замовником постачальнику заявки на поставку реагентів для наукових досліджень;» . Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надані документи ДОВIДКА ЩОДО ПОСТАВКИ TOBAPIB у довільній формі від 17.05.2025 року без вхідного номеру такого змісту: «Повідомляю запропонований товар буде поставлено протягом 5 днiв пiсля заявки замовника та буле непошкодженим, новим, в пакуванні вiд виробника, тобто таким, що не вживався та експлуатувався, виготовлений не ранiше 2025 року та залишилося не менш, нiж 75% гарантійного терміну» та Гарантійний лист щодо пакування від 17.05.2025 року без вхідного номеру такого змісту «Повідомляємо що пакування товару заберпечує його збереження вiд механічних пошкоджень , атмосферних опадiв пiд час транспортування, зберігання та проведення розвантажувальних робіт». У своїх документах учасник зазначив не повну інформацію, яку вимагав Замовник, а саме: - відсутня інформація щодо поставки товару з меншим терміном за згодою сторін; - учасник не надав гарантії , що він несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику та зберігання та постачання товару буде здійснюватися відповідно до вимог інструкції з використання; - строк поставки реагентів вказав 5 днів після заявки замовника, замість « протягом 14 (чотирнадцять ) календарних днів з дня направлення Замовником постачальнику заявки на поставку реагентів для наукових досліджень», як зазначено в тендерній документації . Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів у довільній формі , де буде зазначена вся інформація , яку вимагав замовник у пп. 4.1.5. ДОДАТКУ №7 « Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» та п.5 ДОДАТКУ №4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації . ІV. Вимога про усунення невідповідностей у п. 7 ДОДАТКУ № 7 до ТД «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» та ДОТАТКУ №5 до тендерної документації «Проєкт договору про закупівлю товару з урахуванням особливостей п. 10, » замовник вимагав в учасника надати «проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проекту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися)». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції наданий документ «Проєкт договору про закупівлю товару з урахуванням особливостей п. 10, » в якому у п.5.5 Розділу V «ПОРЯДОК ТА СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ; УМОВИ ПОСТАВКИ ,ПРЕДАЧИ ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ» проекту договору не вказана електрона пошта, на яку Замовник подає заявку щодо поставки товару. «5.5. Заявка на поставку Товару подається Замовником на електронну адресу Постачальника ____________ (чи за месенджером телефонного номеру (через Viber, WhatsApp, Telegram)), зазначеними у цьому Договорі, з відповідною інформацією» . Також, учасник в проекті договору вказав дві таблиці специфікації , одну заповнив, а іншу залишив не заповненою. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нового документу «Проєкт договору про закупівлю товару з урахуванням особливостей п. 10 » , де буде зазначена інформація , яку вимагав замовник у п.5.5 Розділу V «ПОРЯДОК ТА СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ; УМОВИ ПОСТАВКИ ,ПРЕДАЧИ ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ» проекту договору , а саме: вказати електронну адресу Постачальника на яку Замовник буде подавати заявку щодо поставки товару. Також, учаснику необхідно видалити не заповнену таблицю специфікації, а залишити лише одну, заповнену. V. Вимога про усунення невідповідностей У п. 14 ДОДАТКУ №7 « Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» та Додатку № 6 ФОРМА «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА замовник вимагав заповнену ФОРМУ «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодного документу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ, шляхом завантаження через електронну систему закупівель , а саме: заповнену ФОРМУ «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» . VІ. Вимога про усунення невідповідностей: У ДОДАТКУ №7 « Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» в примітках Замовник вимагав : «*Примітка Учасник повинен надати документи за кожним пунктом цього Додатку . Документи або копії документів відповідно до цього додатку тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою). У разі, якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або не накладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього; або іншу інформацію щодо ненадання відповідних документів. Учасники-нерезиденти відповідно до вимог тендерної документації подають у складі своєї тендерної пропозиції документи, передбачені законодавством країни реєстрації учасника-нерезидента (аналоги документів), що підтверджують відповідність їх тендерної пропозиції таким вимогам. У разі подання аналога документа (аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником, містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником) або в разі, якщо законодавством країни, де зареєстрований учасник-нерезидент , не передбачено надання відповідних документів, учасник-нерезидент в довільній формі з відповідними роз’ясненнями та посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є (у разі наявності таких нормативно-правових актів)». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надана інформація у довільній формі щодо ненадання документів у довільній формі щодо таких пунктів : п.11, п. 12, п.13 , п.18 ДОДАТКУ №7 « Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів у довільній формі за п.11, п. 12, п.13 , п.18 ДОДАТКУ №7 « Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції», а саме: а) Лист- роз’яснення у довільній формі щодо того, що , якщо Учасник, який є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, або юридична особа, у якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, то він надає у складі тендерної пропозиції один з документів, що підтверджує проживання на території України такою особою на законних підставах, відповідно до статті 1 Закону України «Про громадянство України», а саме: 1) паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року, де міститься відмітка про постійну чи тимчасову прописку на території України; 2) реєстрація на території України такою особою свого національного паспорта; 3) посвідка на постійне чи тимчасове проживання на території України; 4) військовий квиток, виданий такій особі, яка в установленому порядку уклала контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України; 5) посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні. 6) витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою; б) Лист- роз’яснення у довільній формі щодо того, що, якщо Учасник — юридична особа, що утворена та зареєстрована відповідно до законодавства України, у якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером) є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, активи якого в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, надає документ, який підтверджує передання цих активів: • ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів, або • нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами, а також: • Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем, або •рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні; в) Лист- роз’яснення у довільній формі , щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань* з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України; г) Лист- роз’яснення у довільній формі , щодо того , що кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1.7 розділу 3 тендерної документації; оскільки, у вимогах Замовника зазначалося , що Учасник повинен надати документи за кожним пунктом Додатку №7, а у разі, якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ , то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або не накладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього; або іншу інформацію щодо ненадання відповідних документів. VІІ. Вимога про усунення невідповідностей Відповідно до Розділу 1 «Загальні положення» п.7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» замовник зазначив ,що «Мова тендерної пропозиції – українська. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів про освіту, записів в трудових книжках, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою» . Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надані документи , в яких інформація зазначена українською мовою, але розміщена на бланку учасника, який складений російською мовою. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів, інформація яких буде зазначена на бланку , який складений українською мовою. VІІ. Вимога про усунення невідповідностей Відповідно до пп.1.1. п.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: «…Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції документи та інформацію, перелік яких визначений у ДОДАТКУ № 7 Тендерної документації. Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції. Рекомендується надавати документи та інформацію у складі тендерної пропозиції Учасника у тій послідовності, у якій вони наведені у тендерній документації замовника, а також надавати окремим файлом кожний документ та інформацію , що іменується відповідно до змісту документа. Усі документи як завантаженні файли, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі *.pdf (виняток складають електронний підпис (кваліфікований електронний підпис (КЕП), подання документів у форматі **.pdf у заархівованому вигляді, електронна банківська гарантія та документи електронної банківської гарантії, які подаються у форматі, наданому банком-гарантом). Сканований варіант тендерної пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків, (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надав сканований паспорт (сторінки де є інформація) та СВIДОЦТВО платника єдиного податку, але ці два документи містять накладання одне на одного, тому інформація, яка зазначена на сканованому паспорті не відображена і недоступна для вивчення замовнику. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, ці документи завантажити через електронну систему закупівель без накладень. Також, при розгляді та вивчені тендерної пропозиції учасника, Замовник зазначає, що не виконані вимоги щодо п.1.7. п. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: а ) надавати документи та інформацію у складі тендерної пропозиції Учасника у тій послідовності, у якій вони наведені у тендерній документації замовника, а також надавати окремим файлом кожний документ та інформацію , що іменується відповідно до змісту документа; б) документи, які складає учасник повинні мати вихідний номер та дату. Оскільки , надання документів та інформації у складі тендерної пропозиції Учасника у тій послідовності, у якій вони наведені у тендерній документації замовника, а також надавати окремим файлом кожний документ та інформацію , що іменується відповідно до змісту документа носить рекомендований характер, то не виконання цієї вимоги не приведе до відхилення тендерної пропозиції. Відповідно до пп. 2.1.7. п.2 « Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» та інша інформація Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» :«2.1.7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера» надання учасником документів , які не мають вихідного номеру будуть вважатися замовником формальними (несуттєвими) помилками, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за чотири робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 20.05. 2025 року. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду згідно із Законом, учаснику процедури закупівлі – ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ Івонін Олексій Віталійович , Іденфікаційний код 2025715390 необхідно виправити виявлені невідповідності та необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи , шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу.
Створено
20.05.2025 16:21
Надати до
21.05.2025 16:21
Торги не відбулися
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ НЕВРОЛОГІЇ, ПСИХІАТРІЇ ТА НАРКОЛОГІЇ ІМЕНІ П.В. ВОЛОШИНА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380962395391, +380577255820, +380634090117
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ НЕВРОЛОГІЇ, ПСИХІАТРІЇ ТА НАРКОЛОГІЇ ІМЕНІ П.В. ВОЛОШИНА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380962395391, +380577255820, +380634090117
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності