Показати схожі тендери

Закупівля Боєприпаси (код ДК 021:2015 – 35330000-6 «Боєприпаси», уточнюючий код ДК 021:2015 – 35331500-8 – «Патрони») від УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-011497-a
Id Tender a00d857711424af080352dbd43ea65c3
План UA-P-2025-05-09-012064-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.05.2025 16:41
Остання зміна 12.06.2025 11:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 710 650 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 106.5 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 16:40 до 22.05.2025 00:05
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 16:40
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 16:40
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.05.2025 15:26
до 30.05.2025 16:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.05.2025 16:19
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.05.2025 16:19
до 12.06.2025 11:17
Період уточнень
з 09.05.2025 16:40 до 19.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 16:40 до 19.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.05.2025 15:26 до 30.05.2025 16:19
Період кваліфікації
з 23.05.2025 15:26 до 30.05.2025 16:19
Основні параметри
Боєприпаси (код ДК 021:2015 – 35330000-6 «Боєприпаси», уточнюючий код ДК 021:2015 – 35331500-8 – «Патрони»)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 710 650 грн.
Боєприпаси (код ДК 021:2015 – 35330000-6 «Боєприпаси», уточнюючий код ДК 021:2015 – 35331500-8 – «Патрони»)
Назва предмета закупівлі
Боєприпаси (код ДК 021:2015 – 35330000-6 «Боєприпаси», уточнюючий код ДК 021:2015 – 35331500-8 – «Патрони»)
Очікувана вартість
2 710 650 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27106,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.05.2025 15:00
Закінчення аукціону
23.05.2025 15:26
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 55 000 (штуки)
Патрони калібру 9x18 FMJ (9 mm Makarov)
Опис предмета закупівлі
Патрони калібру 9x18 FMJ (9 mm Makarov)
Код ДК 021:2015
35331500-8 - Патрони
Кількість
55 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79019, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Липинського, 44
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №2 45 000 (штуки)
Патрони калібру 7,62х39 FMJ
Опис предмета закупівлі
Патрони калібру 7,62х39 FMJ
Код ДК 021:2015
35331500-8 - Патрони
Кількість
45 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79019, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Липинського, 44
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється за фактично отриманий товар протягом 10 (десяти) робочих днів від дати його отримання покупцем на підставі документів, що підтверджують факт поставки
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка товару здійснюється окремими партіями протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати отримання Постачальником (будь-яким способом, передбаченим п. 4.1 цього Договору) попереднього замовлення Покупця
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ"
Пропозиція:
2 279 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПА АРМ СПОРТ"
Пропозиція:
2 266 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.05.2025 15:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.05.2025 12:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
09.05.2025 15:45
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрій Божко
Електронна пошта
Телефон
+0322523087
Сайт:
https://securitypolice.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40108887
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
79019
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО будинок 44
Кваліфікація
Лот № 1 Боєприпаси (код ДК 021:2015 – 35330000-6 «Боєприпаси», уточнюючий код ДК 021:2015 – 35331500-8 – «Патрони»)
Період вимог/скарг з 30.05.2025 16:19 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 15:26 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.05.2025 16:19
Довідка НАЗК
30.05.2025 16:19
Повідомлення про рішення
23.05.2025 15:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
При розгляді тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема: 1) відповідно п.п. 1.1 розділу 1 Додатку №1 та п.п. 1.1 розділу 1 Додатку №7 до тендерної документації, учасником у складі своєї тендерної пропозиції надається «1.1. Довідка складена згідно примірної форми про виконання аналогічного договору (або договорів), укладених та виконаних у 2023 – 2025 р.р., у якій зазначено перелік виконаних аналогічних договорів із зазначенням, повного найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні телефони, ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, предметів закупівлі, стану та дати виконання договорів.» На виконання цієї вимоги Учасником 1 було надано шляхом опублікування в ЕСЗ довідки від 15.05.2025 № 15/05/2025-01 (файл «Виконання аналогочних договорів.pdf»), у якій не зазначено адрес замовників згідно таких договорів та дат виконання договорів; 2) частиною 3) п.п. 2.1 розділу 1 Додатку №1 та ч. 3 п.п. 2.1 розділу 1 Додатку №7 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає «скановані з оригіналу копію паспорта чи іншого документа, що підтверджує особу (сторінки де є записи або відмітки), яка уповноважена на підписання тендерної пропозиції та укладення договору (посадова чи інша особа), а також – ідентифікаційного коду (РНОКПП) такої особи (для юридичних осіб).» Зазначених документів у складі тендерної пропозиції Учасник 1 не надав; 3) п.п. 2.3 розділу 1 Додатку №1 та п.п. 2.3 розділу 1 Додатку №7 до тендерної документації встановлено вимогу, яка зобов’язує учасника надати у складі своєї тендерної пропозиції «Лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних особи, яка уповноважена на підписання тендерної пропозиції та підписантів договору, згідно Додатку №6.» На виконання цієї вимоги Учасником 1 було надано шляхом опублікування в ЕСЗ довідки від 15.05.2025 № 15/05/2025-15 (файл «Лист згоди на обробку персональних даних.pdf»), яка не відповідає Додатку №6; 4) відповідно п.п. 3.9 розділу 1 Додатку №1 та п.п. 3.9 розділу 1 Додатку №7 до тендерної документації, учасником у складі своєї тендерної пропозиції надається «3.9. Гарантійний лист від Учасника, про те, надаючи тендерну пропозицію в постачані товару Замовнику, оскільки предметом закупівлі є товар, він не залучає до постачання субпідрядника для виконання умов постачання товару та зберігання ліцензійного товару за договорами субпідряду або договором оренди відповідного майна передбаченого ліцензуванням». Зазначеного документа у складі тендерної пропозиції Учасник 1 не надав; 5) згідно п. 4.1 розділу 1 Додатку №1 та п. 4.1 розділу 1 Додатку №7 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати: «Довідка в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом». Учасник 1 у складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист від 15.05.2025 № 15/05/2025-07 (файл «Гарантійний лист щодо дотримання 15.04.2014 №1207-VII.pdf»), згідно якого «ТОВ «Європа Арм Спорт» як учасник закупівлі UA-2025-05-09-011497-a, гарантує те, що учасник закупівлі дотримується Закону України від 15.04.2014 №1207-VII «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». З наданого листа не вбачається підтвердження встановленої вимоги; 6) тендерною документацією (зокрема Додатком №2 та п. 2.1 розділу 2 Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання учасником тендерної форми «Пропозиція» подається за формою, наведеній у Додатку № 2 до тендерної документації у заповненому вигляді на фірмовому бланку учасника (за наявності). На виконання цієї вимоги Учасником 1 було оприлюднено документ (файл «Цінова пропозиція.pdf), у графі таблиці якого не зазначено ставки ПДВ; 7) відповідно до п. 3.1 Додатку №7 до тендерної документації, учасником у складі тендерної документації надається: «3.1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) подається у вигляді та з врахуванням вимог у відповідності до Додатку № 5 до тендерної документації на фірмовому бланку учасника (за наявності).» Учасником у складі тендерної пропозиції було надано технічну специфікацію від 15.05.2025 №15/05/2025-17 (файл «Технічна специфікація.pdf»), у якій не зазначено п.6 «6. Додаткові вимоги до предмета закупівлі та документи, які подає учасник на підтвердження технічної специфікації»; 8) згідно п. 4 Додатку №5 та п. 3.2 розділу 1 Додатку №7 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати: «3.2. Гарантійний лист (у довільній формі) про погодження учасником строку поставки товару до 31.07.2025 р. (згідно п. 4 Додатку №5 до тендерної документації)». Такого гарантійного листа Учасник 1 у складі своєї тендерної пропозиції не надав. 9) відповідно п. 6.5 Додатку №5 та п. 3.5 розділу 3 Додатку №7 до тендерної документації, «якщо Учасник не є виробником товару – додатково надається сканований оригінал сертифікату на систему управління якістю, виданого виробнику товару органом із сертифікації, акредитованим в країні виробника товару у відповідності до вимог стандарту ISO 9001:2015». На виконання цієї вимоги Учасником 1 було надано перекладений на українську мову Сертифікат № TDS 30/2022 (файл «Сертифікат переклад ISO 9001_2015 Seiiier & Bellot.pdf») без надання такого сертифікату мовою оригіналу, хоча згідно п. 6.1 Додатку №7 до тендерної документації «6.1.У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою»; 10) згідно п. 6.8 Додатку №5 та п. 3.6 розділу 3 Додатку №7 до тендерної документації, учасник зобов’язаний надати «гарантійний лист учасника довільної форми, про те, що з метою дотримання вимог Закону України «Про санкції», нормативно-правових та розпорядчих документів, прийнятих на його виконання, у разі іноземного походження товару, який переміщувався через митний кордон України, разом з товаром учасник, у разі визначення його переможцем торгів, надає Замовнику копію митної декларації, декларантом якої він є або у разі, якщо учасник придбав товар іноземного походження на території України в іншої особи, він надає гарантійний лист довільної форми, що у випадку визначення його переможцем закупівлі разом з товаром ним буде надано копію договору про закупівлю такого товару в іншої особи, копію видаткової накладної на цей товар, виданої такою особою, та копію митної декларації, декларантом якої є відповідна особа»; Перелічені документи у складі тендерної пропозиції Учасника 1 відсутні; 11) п. 6.8 Додатку №5 та п. 3.7 розділу 3 Додатку №7 до тендерної документації, зобов’язано учасника надати «Дилерський лист, про те, що Учасник закупівлі є офіційним імпортером запропонованого товару на території України». На виконання цієї вимоги Учасником 1 у складі тендерної пропозиції було надано документ від 13.06.2024 під назвою “Letter of Authorization”, викладений англійською мовою (файл «Sellier&Bellot_дилерское_письмо_юр_адрес_2024.pdf»), а також 2 документи: файл «Sellier&Bellot Дилерськи_переклад.pdf» та «Sellier&Bellot_дилерський лист_2025.pdf». При цьому Учасник 1 не виконав вимогу тендерної документації щодо перекладу документів (п. 6.1 Додатку №7); 12) відповідно п. 6.10 Додатку №5 та п. 3.8 розділу 3 Додатку №7 до тендерної документації, учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати: «Гарантійний лист, яким Учасник гарантує, що доставка товару до місця поставки, його навантаження та розвантаження, здійснюється учасником власними силами та за власний рахунок і є складовою вартості товару». Зазначеного гарантійного листа Учасник 1 у складі своєї тендерної пропозиції не надав; 13) п. 6.11 Додатку №5 та п. 3.9 розділу 3 Додатку №7 до тендерної документації, зобов’язано учасника надати: «Гарантійний лист, що запропонований товар відповідає стандартам, встановленим законодавством України, є новим, відповідає технічним вимогам предмету закупівлі, постачається в упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування та зберігання» Такий документ у складі тендерної пропозиції Учасника 1 відсутній; 14) згідно п. 6.12 Додатку №5 та п. 3.10 розділу 3 Додатку №7 до тендерної документації, учасник зобов’язаний надати «Гарантійний лист, яким Учасник гарантує, що гарантійний строк на товар становить не менше 12 місяців від дати продажу але не є меншим, ніж строк зазначений виробником». Документ такого змісту Учасник 1 у складі своєї тендерної пропозиції не надав; 15) у відповідності до п. 6.15 Додатку №5 та п. 3.11 розділу 3 Додатку №7 до тендерної документації, учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати: «Гарантійний лист (у довільній формі) про те, що запропонований товар не є виробництва підсанкційних суб’єктів згідно Державного реєстру санкцій». Передбачений цим пунктом гарантійний лист у складі тендерної пропозиції у складі тендерної пропозиції Учасника 1 відсутній; 16) згідно з п.п. 1.7 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації та розділом 4 Додатку № 7 до тендерної документації передбачено, що «Учасник повинен не пізніше кінцевого строку подання тендерної пропозиції накласти КЕП учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію.» У відповідності до п. 1.8 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації «1.8. Замовник перевіряє накладений КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify» Згідно вимог Закону України № 2155 «Про електронні довірчі послуги», КЕП повинен зберігатися лише на захищеному носії ключової інформації. Кваліфікований електронний підпис (далі КЕП) — це електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Сертифікат відкритого ключа — це документ в електронній формі, який засвідчує чинність і належність відкритого ключа підписувачу. КЕП повинен бути з типом підпису — «Кваліфікований». При перевірці накладеного Учасником електронного підпису учасника на сайті ЦЗО вбачається, наступне: «Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна», тип носія особистого ключа «Незахищений», тип підпису «Удосконалений», що свідчить, що документи тендерної пропозиції були підписані удосконаленим електронним підписом (УЕП) Учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації. Жодних звернень (вимог/скарг) від потенційних учасників щодо процедури закупівлі протягом періоду уточнень/оскаржень подано не було. 3. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проаналізувавши виявлені допущені Учасником 1 невідповідності в інформації та документах, в його тендерній пропозиції, з огляду практики АМКУ та моніторингів ДАСУ, Замовник дійшов висновку, що виправлення таких помилок не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. З огляду викладеного, відповідно до ст. 29 Закону та п. 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 зі змінами, Замовник вирішив: 1) надати Учаснику 1 відкритих торгів (з особливостями) згідно з предметом закупівлі «Боєприпаси (код ДК 021:2015 – 35330000-6 «Боєприпаси», уточнюючий код ДК 021:2015 – 35331500-8 – «Патрони»)», ідентифікатор закупівлi – UA-2025-05-09-011497-a, Товариству з обмеженою відповідальністю «ЄВРОПА АРМ СПОРТ» (вул. Дегтярівська, 39, м. Київ, Україна, 03113, ЄДРПОУ 30307697) пропозиція якого становить 2 266 800,00 грн., 24 години для усунення невідповідностей, в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, для чого зобов’язати його надати шляхом опублікування в ЕСЗ: 1.1) довідки складеної згідно примірної форми про виконання аналогічного договору (або договорів), укладених та виконаних у 2023 – 2025 р.р., у якій зазначено перелік виконаних аналогічних договорів із зазначенням, повного найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні телефони, ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, предметів закупівлі, стану та дати виконання договорів (згідно п.п. 1.1 розділу 1 Додатку №1 та п.п. 1.1 розділу 1 Додатку №7 до ТД); 1.2) сканованих з оригіналу копії паспорта чи іншого документа, що підтверджує особу (сторінки де є записи або відмітки), яка уповноважена на підписання тендерної пропозиції та укладення договору (посадова чи інша особа), а також – ідентифікаційного коду (РНОКПП) такої особи (згідно ч. 3) п.п. 2.1 розділу 1 Додатку №1 та ч. 3 п.п. 2.1 розділу 1 Додатку №7 до ТД); 1.3) листа – згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних особи, яка уповноважена на підписання тендерної пропозиції та підписантів договору, згідно Додатку №6 (п.п. 2.3 розділу 1 Додатку №1 та п.п. 2.3 розділу 1 Додатку №7 до ТД); 1.4) гарантійного листа від Учасника, про те, надаючи тендерну пропозицію в постачані товару Замовнику, оскільки предметом закупівлі є товар, він не залучає до постачання субпідрядника для виконання умов постачання товару та зберігання ліцензійного товару за договорами субпідряду або договором оренди відповідного майна передбаченого ліцензуванням (згідно п.п. 3.9 розділу 1 Додатку №1 та п.п. 3.9 розділу 1 Додатку №7 до ТД); 1.5) довідки в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території (п. 4.1 розділу 1 Додатку №1 та п. 4.1 розділу 1 Додатку №7 до ТД); 1.6) тендерної форми «Пропозиція» за формою, наведеній у Додатку № 2 до тендерної документації у заповненому вигляді (у т.ч. із зазначенням ставки ПДВ) на фірмовому бланку учасника (за наявності) – згідно Додатку №2 та п. 2.1 розділу 2 Додатку №7 до ТД; 1.7) інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) у вигляді та з врахуванням вимог у відповідності до Додатку № 5 до тендерної документації на фірмовому бланку учасника (за наявності) з врахуванням зокрема п. 6 «6. Додаткові вимоги до предмета закупівлі та документи, які подає учасник на підтвердження технічної специфікації» (п. 3.1 Додатку №7 до ТД); 1.8) гарантійного листа (у довільній формі) про погодження учасником строку поставки товару до 31.07.2025 р. (згідно п. 4 Додатку №5 та п. 3.2 розділу 1 Додатку №7 до ТД); 1.9) сканованого оригіналу сертифікату на систему управління якістю, виданого виробнику товару органом із сертифікації, акредитованим в країні виробника товару у відповідності до вимог стандарту ISO 9001:2015 іноземною мовою та його переклад українською мовою, засвідчений зідно вимог п. 6.1 Додатку №7 до тендерної документації (п. 6.5 Додатку №5, п. 3.5 розділу 3 та п. 6.1 Додатку №7 до ТД); 1.10) гарантійного листа учасника довільної форми, про те, що з метою дотримання вимог Закону України «Про санкції», нормативно-правових та розпорядчих документів, прийнятих на його виконання, у разі іноземного походження товару, який переміщувався через митний кордон України, разом з товаром учасник, у разі визначення його переможцем торгів, надає Замовнику копію митної декларації, декларантом якої він є або у разі, якщо учасник придбав товар іноземного походження на території України в іншої особи - гарантійного листа довільної форми, що у випадку визначення його переможцем закупівлі разом з товаром ним буде надано копію договору про закупівлю такого товару в іншої особи, копію видаткової накладної на цей товар, виданої такою особою, та копію митної декларації, декларантом якої є відповідна особа (п. 6.8 Додатку №5 та п. 3.6 розділу 3 Додатку №7 до ТД); 1.11) перекладених українською мовою дилерських листів з урахуванням вимог до перекладу, встановлених п. 6.1 Додатку №7 до тендерної документації (п. 6.8 Додатку №5, п. 3.7 розділу 3 та п. 6.1 Додатку №7 до ТД); 1.12) гарантійного листа, яким Учасник гарантує, що доставка товару до місця поставки, його навантаження та розвантаження, здійснюється учасником власними силами та за власний рахунок і є складовою вартості товару (п. 6.10 Додатку №5 та п. 3.8 розділу 3 Додатку №7 до ТД); 1.13) гарантійного листа, що запропонований товар відповідає стандартам, встановленим законодавством України, є новим, відповідає технічним вимогам предмету закупівлі, постачається в упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування та зберігання (п. 6.11 Додатку №5 та п. 3.9 розділу 3 Додатку №7 до ТД); 1.14) гарантійного листа, яким Учасник гарантує, що гарантійний строк на товар становить не менше 12 місяців від дати продажу але не є меншим, ніж строк зазначений виробником (п. 6.12 Додатку №5 та п. 3.10 розділу 3 Додатку №7 до ТД); 1.15) гарантійного листа (у довільній формі) про те, що запропонований товар не є виробництва підсанкційних суб’єктів згідно Державного реєстру санкцій» (п. 6.15 Додатку №5 та п. 3.11 розділу 3 Додатку №7 до ТД). 2) зобов’язати не пізніше кінцевого строку, наданого для усунення невідповідностей, накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника на документи тендерної пропозиції. 3) оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей у порядку передбаченому п. 43 Особливостей.
Створено
28.05.2025 17:58
Надати до
29.05.2025 17:58
Договір
UA-2025-05-09-011497-a-a1
Підписаний і діє
Номер
547
2 266 800 грн.
1 889 000 грн.
З ПДВ
Підписано
11.06.2025
Строк дії договору з
11.06.2025
по
31.07.2025
Номенклатура
55 000 (штуки)
Патрони калібру 9x18 FMJ (9 mm Makarov)
Номенклатура
Патрони калібру 9x18 FMJ (9 mm Makarov)
Кількість
55 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
45 000 (штуки)
Патрони калібру 7,62х39 FMJ
Номенклатура
Патрони калібру 7,62х39 FMJ
Кількість
45 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108887

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПА АРМ СПОРТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПА АРМ СПОРТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30307697

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 11:17
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 710 650 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 00:05
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+0322523087
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 710 650 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 00:05
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+0322523087
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності