Показати схожі тендери

Закупівля Нанесення дорожньої розмітки та встановлення засобів організації дорожнього руху від УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-009848-a
Id Tender 8761f84a6f1948cc8a082a2c2b83b9cb
План UA-P-2025-05-09-011982-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 09.05.2025 14:48
Остання зміна 16.06.2025 14:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 477 185 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 385.93 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 14:45 до 17.05.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 14:45
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 14:45
до 14.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 19.05.2025 14:09
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 10:58
до 01.06.2025 00:00
Період уточнень
з 09.05.2025 14:45 до 14.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 14:45 до 14.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.05.2025 14:09
Основні параметри
Нанесення дорожньої розмітки та встановлення засобів організації дорожнього руху
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 477 185 грн.
Нанесення дорожньої розмітки та встановлення засобів організації дорожнього руху
Назва предмета закупівлі
Нанесення дорожньої розмітки та встановлення засобів організації дорожнього руху
Очікувана вартість
1 477 185 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7385,93
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.05.2025 13:34
Закінчення аукціону
19.05.2025 14:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нанесення дорожньої розмітки та встановлення засобів організації дорожнього руху
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
22100, Україна, Вінницька область, населені пункти Козятинської міської територіальної громади
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг здійснюється за фактом надання послуг належної якості на підставі підписаних Сторонами актів до 10 календарних днів після підписання Замовником актів наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Комунальне підприємство "Вінницька спеціалізована монтажно-експлуатаційна дільниця з організації дорожнього руху"
Пропозиція:
1 473 909.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"
Пропозиція:
1 340 730 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Бичук Юрій Іванович
Пропозиція:
1 347 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАПРЯМ УКРАЇНА"
Пропозиція:
1 199 515.2 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.05.2025 13:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.05.2025 14:48
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Ільчук
Електронна пошта
Телефон
+380434220181
Замовник
ЄДРПОУ
40571817
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
22100
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Козятин
Адреса
вул. Грушевського, буд.23
Кваліфікація
Лот № 1 Нанесення дорожньої розмітки та встановлення засобів організації дорожнього руху
Період вимог/скарг з 23.05.2025 10:58 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 14:09 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
23.05.2025 10:58
Повідомлення про рішення
19.05.2025 14:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 14:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 14:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Підпункт 1.1.1 пункту 1.1. додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: Заявлена наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть залучатись для надання послуг за предметом закупівлі та зазначені в довідці наданій учасником повинна співпадати з підсумковою відомістю ресурсів. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку №13 від 16.05.2025 року, яка не містить переліку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно неможливо перевірити співпадіння довідки з підсумковою відомістю ресурсів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями приведену у відповідність довідку, яка міститиме перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з дотриманням вимоги: заявлена наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть залучатись для надання послуг за предметом закупівлі та зазначені в довідці наданій учасником повинна співпадати з підсумковою відомістю ресурсів. Виправлення повинні бути з дотриманням вимог зазначених в пп. 1.1.1.-1.1.2 п. 1.1. додатку 1 до тендерної документації. 2. Підпункт 1.1.1 пункту 1.1. додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: Для підтвердження підстави володіння та/або користування обладнанням, матеріально-технічної бази та технологій, що зазначені в довідці учасник процедури закупівлі має надати: - документи, що підтверджують право власності (договір купівлі/продажу, видаткова накладна, інвентарна картка тощо); - документи, що підтверджують право користування (договір оренди, договір суборенди, договір про надання послуг тощо). Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Договір найму (оренди) транспортного засобу між гр. Марака Е.Р. та ТОВ «Напрям Україна», термін дії якого закінчується 13.06.2025 року, що не дорівнює та не перевищує строк виконання робіт. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями договір найму (оренди) транспортного засобу між гр. Марака Е.Р. та ТОВ «Напрям Україна», термін дії якого дорівнює або перевищує строк виконання робіт. У разі, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Створено
21.05.2025 15:06
Надати до
22.05.2025 15:06
Період вимог/скарг з 26.05.2025 14:29 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 10:58 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
26.05.2025 14:29
Повідомлення про рішення
23.05.2025 10:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 14:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 14:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 14:29 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 14:29
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 14:41 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.06.2025 14:41
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 477 185 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 01:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380434220181
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 477 185 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 01:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380434220181
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності