Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення від Центр гуманітарного розмінування.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-009060-a
Id Tender c382852823864d7ca8e1bea8efb8216f
План UA-P-2025-05-09-010598-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 09.05.2025 14:26
Остання зміна 14.06.2025 13:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
738 741.76 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 693.71 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 14:20 до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 14:20
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 14:20
до 20.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 23.05.2025 11:50
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.06.2025 11:17
до 12.06.2025 00:00
Період уточнень
з 09.05.2025 14:20 до 20.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 14:20 до 20.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.05.2025 11:50
Основні параметри
Послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
738 741.76 грн.
Послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення
Назва предмета закупівлі
Послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення
Очікувана вартість
738 741.76 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3693,71
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.05.2025 11:03
Закінчення аукціону
23.05.2025 11:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення
Код ДК 021:2015
90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 1 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України шляхом перерахування уповноваженим банком грошових коштів у безготівковій формі у розмірі фактичної вартості наданих Послуг, яка не може бути більшою загальної ціни, визначеної п. 3.1. даного Договору, що підтверджено первинними бухгалтерськими документами, на банківський рахунок Виконавця протягом 1 (одного) робочого дня після надходження завірених копій первинних бухгалтерських документів від Замовника до уповноваженого банку.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГУМАНІТАРНА БЕЗПЕКА"
Пропозиція:
737 952 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Українське агентство розмінування
Пропозиція:
576 217 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Міжнародна служба розмінування
Пропозиція:
738 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КОМПАНІЇ "УКРСПЕЦЕКСПОРТ" - ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРОБОРОНСЕРВІС"
Пропозиція:
738 741.76 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ПСМ УКРАЇНА ГРУП
Пропозиція:
585 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУМАНІТАРНЕ РОЗМІНУВАННЯ УКРАЇНИ"
Пропозиція:
548 959 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.05.2025 11:03
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валентин Любарський
Електронна пошта
Телефон
+380932706020
Замовник
ЄДРПОУ
45011096
Повна назва
Центр гуманітарного розмінування
Поштовий індекс
01008
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул.Грушевського Михайла будинок 12/2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення
Період вимог/скарг з 03.06.2025 11:17 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 11:50 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
03.06.2025 11:17
Повідомлення про рішення
29.05.2025 14:20
Електроний протокол про продовження строку
23.05.2025 11:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 14:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 14:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Центром гуманітарного розмінування оголошено проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення (Код ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-05-09-009060-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУМАНІТАРНЕ РОЗМІНУВАННЯ УКРАЇНИ" (далі – учасник) виникла необхідність опрацювати значний обсяг документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження до 20 (двадцяти) робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
29.05.2025 14:20
Дата кінця розгляду
21.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУМАНІТАРНЕ РОЗМІНУВАННЯ УКРАЇНИ" (далі – учасник) на закупівлю послуг «Послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення», ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-09-009060-a. Виявлено невідповідність в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із врахуванням Постанови КМУ №1178, якою затверджені Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Постанова) та вимогам тендерної документації. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази учасник у складі тендерної пропозиції надав в тому числі довідку про матеріальні цінності, обладнання, оснащення, сировину, матеріали, паливо та енергію, необхідні для забезпечення виконання робіт з гуманітарного розмінування з урахуванням вимог нормативних документів у сфері протимінної діяльності (стандартів) № 3-20.05 UA-2025-05-09-009060-a від 20.05.2025, яка не відповідає вимогам тендерної документації. 1.2. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі тендерної пропозиції надав в тому числі довідку про наявність у учасника працівників (фахівців) необхідних рівнів кваліфікації № 4-20.05 UA-2025-05-09-009060-a від 20.05.2025 (далі – довідка), копії документів про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, яким підтверджується, що працівник здобув професію (підвищив кваліфікацію за професією) «Сапер (розмінування)». Проте в складі тендерної пропозиції учасника відсутні копії документів про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, яким підтверджується, що працівник (Одерій І. В. та Болтян Ю. І.) здобув професію (підвищив кваліфікацію за професією) «Сапер (розмінування)». Також в складі тендерної пропозиції учасника відсутнє документальне підтвердження (копії/сканкопії документів): - документів, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників тощо). 1.3. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції в тому числі надав Технічну специфікацію, яка підготовлена не за формою наведеною у Додатку 4 до тендерної документації. 1.4. Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку щодо відсутності стану пов’язаної особи в тендері (номер у Prozorro UA-2025- 05-09-009060-a) № 13-20.05 UA-2025-05-09-009060-a від 20.05.2025, що містить суперечливу інформацію, щодо сільськогосподарського товаровиробника СЕЛЯНСЬКЕ ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «СВІТОЧ» (ЄДРПОУ 31476135). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником відповідно до статті 16 Закону із врахуванням Постанови було встановлено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та Додатку 5.1. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ВИМОГИ З ПЕРЕЛІКОМ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації, зокрема: 2.1) учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків), що містить інформацію про матеріальні цінності, обладнання, оснащення, матеріали з їх переліком та кількісним показником, які необхідні для забезпечення виконання робіт з гуманітарного розмінування з урахуванням вимог нормативних документів у сфері протимінної діяльності (стандартів). До довідки додаються копії підтверджуючих документів на право володіння, користування чи розпорядження обладнання/механізмів/устаткування, необхідного для надання послуг, які є предметом закупівлі, та /або регістри бухгалтерського обліку (облікові регістри), складені в паперовій формі станом не раніше дати оголошення закупівлі, завірені належним чином підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника. Вказанні документи повинні бути чинними протягом всього періоду надання послуг. 2.2) учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність у учасника працівників (фахівців) необхідної кількості відповідних рівнів кваліфікації, згідно додатку «А» ДСТУ 8820:2023, а саме сапер (розмінування) не менше 5 осіб. Для підтвердження кваліфікації працівників вказаних у довідці учасник повинен надати: Копію документу про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, яким підтверджується, що працівник здобув професію (підвищив кваліфікацію за професією) «Сапер (розмінування)», на кожного сапера (розмінування), зазначеного у довідці; Для підтвердження інформації, наведеної в довідці учасник має надати документальне підтвердження (копії/сканкопії документів): - документів, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників тощо). 2.3) документи, що надаються учасником для підтвердження вимог технічної специфікації та підтвердження відповідності інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Спосіб підтвердження в тому числі: Технічна специфікація. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, підготовлена за формою наведеною у Додатку 4 до тендерної документації, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, що містяться у Додатку 1 до тендерної документації. 2.4) довідка у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) з інформацією, що учасник не є пов’язаною особою у значенні, наведеному в підпункті 14.1.159 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України та в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», з сільськогосподарським товаровиробником, зазначеним у Додатку 1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами проведеного розгляду згідно із Законом та Постановою, учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження відсутніх інформації та/або документів за переліком та змістом відповідно вимог тендерної документації, зокрема: - учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків), що містить інформацію про матеріальні цінності, обладнання, оснащення, матеріали з їх переліком та кількісним показником, які необхідні для забезпечення виконання робіт з гуманітарного розмінування з урахуванням вимог нормативних документів у сфері протимінної діяльності (стандартів). До довідки додаються копії підтверджуючих документів на право володіння, користування чи розпорядження обладнання/механізмів/устаткування, необхідного для надання послуг, які є предметом закупівлі, та /або регістри бухгалтерського обліку (облікові регістри), складені в паперовій формі станом не раніше дати оголошення закупівлі, завірені належним чином підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника. Вказанні документи повинні бути чинними протягом всього періоду надання послуг. - учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність у учасника працівників (фахівців) необхідної кількості відповідних рівнів кваліфікації, згідно додатку «А» ДСТУ 8820:2023, а саме сапер (розмінування) не менше 5 осіб. Для підтвердження кваліфікації працівників вказаних у довідці учасник повинен надати: Копію документу про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, яким підтверджується, що працівник здобув професію (підвищив кваліфікацію за професією) «Сапер (розмінування)», на кожного сапера (розмінування), зазначеного у довідці; Для підтвердження інформації, наведеної в довідці учасник має надати документальне підтвердження (копії/сканкопії документів): - документів, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників тощо). - Технічна специфікація. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, підготовлена за формою наведеною у Додатку 4 до тендерної документації, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, що містяться у Додатку 1 до тендерної документації. - довідка у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) з інформацією, що учасник не є пов’язаною особою у значенні, наведеному в підпункті 14.1.159 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України та в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», з сільськогосподарським товаровиробником, зазначеним у Додатку 1 до Тендерної документації.
Створено
29.05.2025 17:08
Надати до
30.05.2025 17:08
Період вимог/скарг з 06.06.2025 16:28 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 11:17 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
06.06.2025 16:28
Повідомлення про рішення
03.06.2025 11:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 14:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 14:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей Товариство з обмеженою відповідальністю "Українське агентство розмінування" (далі – учасник) на закупівлю послуг «Послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення», ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-09-009060-a. Виявлено невідповідність в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із врахуванням Постанови КМУ №1178, якою затверджені Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Постанова) та вимогам тендерної документації. 1. Перелік виявлених невідповідностей: З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі тендерної пропозиції в тому числі надав довідку про наявність працівників (фахівців) необхідної кількості відповідних рівнів кваліфікації № 314 від 14.05.2025 р. Разом з тим в складі тендерної пропозиції учасника відсутнє документальне підтвердження (копії/сканкопії документів): - документів, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників тощо). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником відповідно до статті 16 Закону із врахуванням Постанови було встановлено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та Додатку 5.1. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ВИМОГИ З ПЕРЕЛІКОМ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації, зокрема: 2.2. Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність у учасника працівників (фахівців) необхідної кількості відповідних рівнів кваліфікації, згідно додатку «А» ДСТУ 8820:2023, а саме сапер (розмінування) не менше 5 осіб. Для підтвердження кваліфікації працівників вказаних у довідці учасник повинен надати: Копію документу про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, яким підтверджується, що працівник здобув професію (підвищив кваліфікацію за професією) «Сапер (розмінування)», на кожного сапера (розмінування), зазначеного у довідці; Для підтвердження інформації, наведеної в довідці учасник має надати документальне підтвердження (копії/сканкопії документів): - документів, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників тощо). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами проведеного розгляду згідно із Законом та Постановою, учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження відсутніх інформації та/або документів за переліком та змістом відповідно вимог тендерної документації, зокрема для підтвердження інформації, наведеної в довідці учасник має надати документальне підтвердження (копії/сканкопії документів): - документів, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників тощо).
Створено
04.06.2025 15:42
Надати до
05.06.2025 15:42
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 16:28 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 15:39
Електроний протокол про продовження строку
06.06.2025 16:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 14:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 14:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Центром гуманітарного розмінування оголошено проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення (Код ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-05-09-009060-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПСМ УКРАЇНА ГРУП" (далі – учасник) виникла необхідність опрацювати значний обсяг документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження до 20 (двадцяти) робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
13.06.2025 15:38
Дата кінця розгляду
05.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей Товариство з обмеженою відповідальністю «ПСМ УКРАЇНА ГРУП" (далі – учасник) на закупівлю послуг «Послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення», ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-09-009060-a. Виявлено невідповідність в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із врахуванням Постанови КМУ №1178, якою затверджені Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Постанова) та вимогам тендерної документації. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Довідка вих. № 40-25 від 19 травня 2025 року «Технічна специфікація. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення Код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» підготовлена не за формою наведеною у Додатку 4 до тендерної документації; 1.2. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі дозвільних/сертифікаційних документів учасник надав довідку вих. № 41-25 від 19 травня 2025 року «Про наявність інформації про учасника у Переліку операторів протимінної діяльності», копії сертифікатів відповідності, копію договору субпідряду № 16/05/2025 від 16.05.2025 року тощо. Разом з тим учасник у довідці вих. № 41-25 від 19 травня 2025 року «Про наявність інформації про учасника у Переліку операторів протимінної діяльності» надав суперечливу інформацію щодо номеру договору з ТОВ «Гуманітарна безпека» та зазначеного ідентифікатору закупівлі. Також у додатку №1 до договору субпідряду відсутні ідентифікатори (реквізити договору). 1.3. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази учасник у складі тендерної пропозиції надав в тому числі: довідку про матеріальні цінності вих. № 42-25 від 19 травня 2025 року, копію договору оренди обладнання № 17/01-2025 від 17 січня 2025 р., копію договору оренди транспортного засобу № 06/01 від 17 січня 2025 р., копію видаткової накладної № 4 від 21.01.2025.р., видаткову накладну № 6 від 30.12.2024 р., видаткову накладну Ррз/К7-0008368 від 22.01.2025 р., копію фіскального чеку від 22.01.2025 р. Разом з тим в супереч вимогам тендерної документації учасник не надав копії підтверджуючих документів на право володіння, користування чи розпорядження обладнання/механізмів/устаткування, необхідного для надання послуг, які є предметом закупівлі, та /або регістри бухгалтерського обліку (облікові регістри), складені в паперовій формі станом не раніше дати оголошення закупівлі, завірені належним чином підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника щодо пункту 18 «Пошуковий неодимовий магніт з кільцем, 48 мм – 75 кг/ магніт для пошуку металу.» довідки про матеріальні цінності вих. № 42-25 від 19 травня 2025 року. Крім того, виявлено невідповідності (суперечлива інформація) в наданій копії договору оренди обладнання № 17/01-2025 від 17 січня 2025 р стосовно чинності додатку 1 та додатку 2, підтвердження передачі майна в оренду та строку оренди. Також виявлено невідповідності (суперечлива інформація) в наданій копії договору оренди транспортного засобу №06/01 від 17 січня 2025 р стосовно строку дії договору (строку передачі транспортного засобу, який відповідно до пункту 2.1. становить 30 грудня 2025 р); 1.4. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі тендерної пропозиції в тому числі надав довідку про наявність працівників (фахівців) № 43-25 від 19 травня 2025 р. та довідку ТОВ «Гуманітарна безпека» про наявність працівників (фахівців) кваліфікації «Сапер розмінування» тощо. Разом з тим в складі тендерної пропозиції учасника відсутнє документальне підтвердження (копії/сканкопії документів) документів, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників тощо). 1.5. З метою підтвердження не застосування санкцій та застережень учасник надав лист про не застосування санкцій та застережень вих. № 45-25 від 19 травня 2025 року, що містить суперечливу інформацію щодо субпідрядника/співвиконавця. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником відповідно до статті 16 Закону із врахуванням Постанови було встановлено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та Додатку 5.1. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ВИМОГИ З ПЕРЕЛІКОМ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації, зокрема: 2.1. Технічна специфікація. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, підготовлена за формою наведеною у Додатку 4 до тендерної документації, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, що містяться у Додатку 1 до тендерної документації. 2.2. Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність інформації про такого учасника у Переліку операторів протимінної діяльності (далі – Перелік), що ведеться секретаріатом Національного органу з питань протимінної діяльності. Крім того, учасник надає копії чинних у нього сертифікатів відповідності процесами протимінної діяльності: ? знешкодження (знищення) мін/вибухонебезпечних залишків війни та/або договір про залучення третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців) для надання таких послуг, дійсний на весь період надання послуг. У випадку залучення третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців) для надання послуг з розмінування, учасник надає скан-копії сертифікатів відповідності залучених третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців). Дія сертифікатів відповідності повинна закінчуватись не раніше строку надання послуг, що є предметом даної закупівлі. У разі якщо дія сертифікатів відповідності спливає раніше закінчення строку надання послуг, учасник повинен надати гарантійний лист щодо пролонгації/поновлення сертифікатів відповідності. В Переліку не повинно бути відомостей, що сертифікат відповідності тимчасово припинений. 2.3. Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків), що містить інформацію про матеріальні цінності, обладнання, оснащення, матеріали з їх переліком та кількісним показником, які необхідні для забезпечення виконання робіт з гуманітарного розмінування з урахуванням вимог нормативних документів у сфері протимінної діяльності (стандартів). До довідки додаються копії підтверджуючих документів на право володіння, користування чи розпорядження обладнання/механізмів/устаткування, необхідного для надання послуг, які є предметом закупівлі, та /або регістри бухгалтерського обліку (облікові регістри), складені в паперовій формі станом не раніше дати оголошення закупівлі, завірені належним чином підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника. Вказанні документи повинні бути чинними протягом всього періоду надання послуг. 2.4. Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність у учасника працівників (фахівців) необхідної кількості відповідних рівнів кваліфікації, згідно додатку «А» ДСТУ 8820:2023, а саме сапер (розмінування) не менше 5 осіб. Для підтвердження кваліфікації працівників вказаних у довідці учасник повинен надати: Копію документу про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, яким підтверджується, що працівник здобув професію (підвищив кваліфікацію за професією) «Сапер (розмінування)», на кожного сапера (розмінування), зазначеного у довідці; Для підтвердження інформації, наведеної в довідці учасник має надати документальне підтвердження (копії/сканкопії документів): - документів, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників тощо); У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені підпунктом 2.2.2 Таблиці 1 Додатку 5 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців. 2.5. Учасник надає лист/довідку ЗА ФОРМОЮ 1 ДОДАТКА 7 щодо незастосування санкцій та застережень до учасника (вказати найменування, код ЄДРПОУ (реєстраційний номер для нерезидента) або кінцевого бенефіціарного власника, члену або учасника (акціонера) юридичної особи – учасника процедури закупівлі та субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів) (у разі їх залучення, вказати найменування субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів), код ЄДРПОУ (реєстраційний номер для нерезидента) ) або кінцевого бенефіціарного власника, члену або учасника (акціонера) юридичної особи – субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів) обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до Закону України “Про санкції”, та/або санкцій, застосованих уповноваженими міжнародними організаціями – ООН, Європейського союзу, та/або санкцій, введених в дію уповноваженими на те органами влади Сполучених Штатів Америки, Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, Канади. Також учасник гарантує, що для надання послуг/виконання робіт не використовуватиме матеріально-технічні засоби (деталей/запасних частин/матеріалів) /(обладнання/устаткування) до виробника (-ів)/країни походження яких застосовані обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до Закону України «Про санкції», та/або санкції, застосовані уповноваженими міжнародними організаціями – ООН, Європейського союзу, та/або санкції, введені в дію уповноваженими на те органами влади Сполучених Штатів Америки, Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, Канади. 2.6.Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «.doc.», «.pdf.», «.jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами проведеного розгляду згідно із Законом та Постановою, учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження відсутніх інформації та/або документів за переліком та змістом відповідно вимог тендерної документації, зокрема: 3.1. Технічна специфікація. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, підготовлена за формою наведеною у Додатку 4 до тендерної документації, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, що містяться у Додатку 1 до тендерної документації. 3.2. Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність інформації про такого учасника у Переліку операторів протимінної діяльності (далі – Перелік), що ведеться секретаріатом Національного органу з питань протимінної діяльності. Крім того, учасник надає копії чинних у нього сертифікатів відповідності процесами протимінної діяльності: ? знешкодження (знищення) мін/вибухонебезпечних залишків війни та/або договір про залучення третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців) для надання таких послуг, дійсний на весь період надання послуг. У випадку залучення третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців) для надання послуг з розмінування, учасник надає скан-копії сертифікатів відповідності залучених третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців). Дія сертифікатів відповідності повинна закінчуватись не раніше строку надання послуг, що є предметом даної закупівлі. У разі якщо дія сертифікатів відповідності спливає раніше закінчення строку надання послуг, учасник повинен надати гарантійний лист щодо пролонгації/поновлення сертифікатів відповідності. В Переліку не повинно бути відомостей, що сертифікат відповідності тимчасово припинений. 3.3. Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків), що містить інформацію про матеріальні цінності, обладнання, оснащення, матеріали необхідні для забезпечення виконання робіт з гуманітарного розмінування з урахуванням вимог нормативних документів у сфері протимінної діяльності (стандартів). До довідки додаються копії підтверджуючих документів на право володіння, користування чи розпорядження обладнання/механізмів/устаткування, необхідного для надання послуг, які є предметом закупівлі, та /або регістри бухгалтерського обліку (облікові регістри), складені в паперовій формі станом не раніше дати оголошення закупівлі, завірені належним чином підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника. Вказанні документи повинні бути чинними протягом всього періоду надання послуг. 3.4. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці учасник має надати документальне підтвердження (копії/сканкопії документів) документів, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників тощо); У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені підпунктом 2.2.2 Таблиці 1 Додатку 5 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців. 3.5. Учасник надає лист/довідку ЗА ФОРМОЮ 1 ДОДАТКА 7 щодо незастосування санкцій та застережень до учасника (вказати найменування, код ЄДРПОУ (реєстраційний номер для нерезидента) або кінцевого бенефіціарного власника, члену або учасника (акціонера) юридичної особи – учасника процедури закупівлі та субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів) (у разі їх залучення, вказати найменування субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів), код ЄДРПОУ (реєстраційний номер для нерезидента) ) або кінцевого бенефіціарного власника, члену або учасника (акціонера) юридичної особи – субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів) обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до Закону України “Про санкції”, та/або санкцій, застосованих уповноваженими міжнародними організаціями – ООН, Європейського союзу, та/або санкцій, введених в дію уповноваженими на те органами влади Сполучених Штатів Америки, Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, Канади. Також учасник гарантує, що для надання послуг/виконання робіт не використовуватиме матеріально-технічні засоби (деталей/запасних частин/матеріалів) /(обладнання/устаткування) до виробника (-ів)/країни походження яких застосовані обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до Закону України «Про санкції», та/або санкції, застосовані уповноваженими міжнародними організаціями – ООН, Європейського союзу, та/або санкції, введені в дію уповноваженими на те органами влади Сполучених Штатів Америки, Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, Канади.
Створено
13.06.2025 16:37
Надати до
14.06.2025 16:37
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
738 741.76 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 00:00
Замовник:
Центр гуманітарного розмінування
Контактний телефон:
+380932706020
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
738 741.76 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 00:00
Замовник:
Центр гуманітарного розмінування
Контактний телефон:
+380932706020
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності