Показати схожі тендери

Закупівля Розробка Регіонального плану управління відходами та стратегічної екологічної оцінки Регіонального плану управління відходами від Департамент екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-008742-a
Id Tender fc905285a9554ac9914ce48822f08ebb
План UA-P-2025-05-08-011962-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.05.2025 14:17
Остання зміна 11.08.2025 17:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 14:09 до 25.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 14:09
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 14:09
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.05.2025 15:59
до 22.07.2025 17:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.06.2025 17:55
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.07.2025 17:19
до 11.08.2025 17:38
Період уточнень
з 09.05.2025 14:09 до 22.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 14:09 до 22.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.05.2025 15:59 до 22.07.2025 17:19
Період кваліфікації
з 26.05.2025 15:59 до 22.07.2025 17:19
Основні параметри
Розробка Регіонального плану управління відходами та стратегічної екологічної оцінки Регіонального плану управління відходами
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 000 000 грн.
Розробка Регіонального плану управління відходами та стратегічної екологічної оцінки Регіонального плану управління відходами
Назва предмета закупівлі
Розробка Регіонального плану управління відходами та стратегічної екологічної оцінки Регіонального плану управління відходами
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.05.2025 15:30
Закінчення аукціону
26.05.2025 15:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розробка Регіонального плану управління відходами та стратегічної екологічної оцінки Регіонального плану управління відходами
Код ДК 021:2015
90710000-7 - Екологічний менеджмент
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Лабораторна, 69
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЕРО-ЕКОЛОГІЯ"
Пропозиція:
1 824 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЛАТО-БУД"
Пропозиція:
1 790 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЙСТ ІНФОСИСТЕМС"
Пропозиція:
1 805 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.05.2025 15:30
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.05.2025 19:24
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Плєшаков Андрій
Електронна пошта
Телефон
+380965129424
Сайт:
https://adm.dp.gov.ua/ua
Замовник
ЄДРПОУ
38752461
Повна назва
Департамент екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Лабораторна, 69
Кваліфікація
Лот № 1 Розробка Регіонального плану управління відходами та стратегічної екологічної оцінки Регіонального плану управління відходами
Період вимог/скарг з 19.06.2025 17:55 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 15:59 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.06.2025 17:56
Довідка НАЗК
19.06.2025 17:55
Повідомлення про рішення
-
30.05.2025 14:40
Електроний протокол про продовження строку
26.05.2025 15:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 14:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 14:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ № 6 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації   30.05.2025 р. м. Дніпро ПРИСУТНІ: Уповноважена особа: Андрій ПЛЄШАКОВ ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ “ЗЛАТО-БУД” (ЄДРПОУ 40580447), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів № UA-2025-05-09-008742-a щодо закупівлі послуги «Розробка Регіонального плану управління відходами та стратегічної екологічної оцінки Регіонального плану управління відходами (ДК 021:2015 код 90710000-7 Екологічний менеджмент)». 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції - у вигляді прийнятого протокольного рішення. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 08.05.2025 №3 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Розробка Регіонального плану управління відходами та стратегічної екологічної оцінки Регіонального плану управління відходами (ДК 021:2015 код 90710000-7 Екологічний менеджмент)», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-09-008742-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ТОВ “ЗЛАТО-БУД” (ЄДРПОУ 40580447). У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку з необхідністю детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ “ЗЛАТО-БУД” (ЄДРПОУ 40580447), за предметом закупівлі «Розробка Регіонального плану управління відходами та стратегічної екологічної оцінки Регіонального плану управління відходами (ДК 021:2015 код 90710000-7 Екологічний менеджмент)», (номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-09-008742-a), що потребує додаткового часу. Під час розгляду другого питання порядку денного: У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до вимог частини 10 статті 29 Закону замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ “ЗЛАТО-БУД” (ЄДРПОУ 40580447), за предметом закупівлі «Розробка Регіонального плану управління відходами та стратегічної екологічної оцінки Регіонального плану управління відходами (ДК 021:2015 код 90710000-7 Екологічний менеджмент)», (номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-09-008742-a), до 20 робочих днів. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ “ЗЛАТО-БУД” (ЄДРПОУ 40580447) відповідно до частини 10 статті 29 Закону у вигляді протокольного рішення. Уповноважена особа Андрій ПЛЄШАКОВ
Дата продовження строку розгляду
30.05.2025 13:42
Дата кінця розгляду
24.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. З метою усунення невідповідностей відповідно до вимог, зазначених у пункті 2 розділі V тендерної документації, та усунення виявлених невідповідностей для подальшого розгляду пропозиції, Учаснику необхідно додати до своєї пропозиції: Проєкт Договору (з Техзавданням, Протоколом погодження договірної ціни, Кошторисом, Календарним планом), кожна сторінка якого засвідчена підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та скріплена печаткою Учасника (за наявності) згідно з вимогами Додатку 4 до тендерної документації. 2. З метою усунення невідповідностей відповідно до вимог, зазначених в пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації, та усунення виявлених невідповідностей для подальшого розгляду пропозиції, Учаснику необхідно додати до своєї пропозиції: документ, що підтверджує форму власності зазначеного у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (форма1) офісного приміщення (договір купівлі-продажу, або договір оренди (лізингу), або договір про надання послуг, або бухгалтерський документ, тощо); документ, що підтверджує форму власності зазначеного у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (форма1) автомобіля (договір купівлі-продажу, або договір оренди (лізингу), або договір про надання послуг, або бухгалтерський документ, тощо); документ, що підтверджує форму власності зазначеного у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (форма1) іншого обладнання, зазначеного в довідці (договір купівлі-продажу, або договір оренди (лізингу), або договір про надання послуг, або бухгалтерський документ, тощо). Також, Учаснику необхідно привести у відповідність Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (форма1) (за підсумками доданих документів та інформації). 3. З метою усунення невідповідностей відповідно до вимог, зазначених в пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації, та усунення виявлених невідповідностей для подальшого розгляду пропозиції, Учаснику необхідно додати до своєї пропозиції: документ (и) про освіту на підтвердження кваліфікації інженера - проектувальника Сорокіна Є.В. (працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід, та яких Учасник планує задіяти при виконанні договору про закупівлю); документи, які підтверджують наявність працівників (накази, або витяги з наказів, або першу та сторінку трудової книжки про працевлаштування, або цивільно-правові угоди) відповідно до КЗпП, ЦКУ та документи про освіту на підтвердження кваліфікованих фахівців зі спеціалізацією економічного спрямування не менше одного працівника чи залученої Учасником особи за цивільно-правовою угодою (працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід, та яких Учасник планує задіяти при виконанні договору про закупівлю); документи, які підтверджують зміну прізвища Громової (Денисенко) І. Ю.; документ (и) про освіту на підтвердження кваліфікації Шматкова Г.Г. (працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід, та яких Учасник планує задіяти при виконанні договору про закупівлю). Також, Учаснику необхідно привести у відповідність Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (форма2) (за підсумками доданих документів та інформації). 4. З метою усунення невідповідностей відповідно до вимог, зазначених в пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації, та усунення виявлених невідповідностей для подальшого розгляду пропозиції, Учаснику необхідно додати до своєї пропозиції: документи що підтверджують досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору 01/1702-20 від 13.01.2020р./03.2020: виконаний договір з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, додатковими угодами тощо) та акт (акти) здавання-приймання виконаних робіт (наданих послуг), які підтверджують повне виконання договору; документи що підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): виконаний договір з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, додатковими угодами тощо) та акт (акти) здавання-приймання виконаних робіт (наданих послуг), які підтверджують повне виконання договору. Під аналогічними договорами вважаються договори, в якому учасник виступав в якості надавача аналогічних послуг/виконавцем робіт протягом 2019-2025 років (станом на дату оголошення), не менше двох різних із наступних напрямків, наведених в Додатку1 до тендерної документації. Також, Учаснику необхідно привести у відповідність Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (форма 3) (за підсумками доданих документів та інформації). 5. Згідно вимог, встановлених пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації, учаснику необхідно надати Довідку з обслуговуючого банку про наявність рахунку(ків) в учасника у вигляді оригіналу або нотаріально завіреної копії або у вигляді електронного документа із накладанням електронного підпису чи печатки банківської установи, що видала довідку чи особи, яка підписала довідку, тощо, датовану не раніше оголошення про проведення цієї процедури та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 6. Згідно вимог, встановлених пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації, учаснику необхідно надати КОШТОРИС по формі, наведеній в пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації. 7. Для підтвердження відповідності пропозиції учасника процедури закупівлі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі учасник повинен обов’язково надати: довідку у довільній формі за підписом учасника (керівника або уповноваженої особи учасника), яка має містити інформацію щодо підтвердження відповідності пропозиції учасника всім вимогам, викладеним в Технічних вимогах до предмета закупівлі (Додаток 3 до цієї тендерної документації). Інформація про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, в тому числі відповідній технічній специфікації (технічному завданню), встановленим в Додатку 3 до тендерної документації, надається у вигляді листа згоди в довільній формі та додаток 3 до тендерної документації у стверджувальній формі. Додаток 3 – файл «Технічне завдання _ нов. pdf» від 24 травня 2025 року 10:13 надати у стверджувальній формі.
Створено
09.06.2025 17:57
Надати до
10.06.2025 17:57
Період вимог/скарг з 17.07.2025 18:23 по 23.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.07.2025 17:27 по 25.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
17.07.2025 18:23
Повідомлення про рішення
17.07.2025 18:22
-
17.07.2025 17:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 14:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 14:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 22.07.2025 17:19 по 28.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.07.2025 18:23 по 25.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.07.2025 17:19
Довідка НАЗК
22.07.2025 17:19
Повідомлення про рішення
22.07.2025 17:16
-
17.07.2025 18:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 14:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 14:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. З метою усунення невідповідностей відповідно до вимог, зазначених в пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації, та усунення виявлених невідповідностей для подальшого розгляду пропозиції, Учаснику необхідно додати до своєї пропозиції: документ, що підтверджує форму власності зазначеного у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (форма1) автомобіля (договір купівлі-продажу, або договір оренди (лізингу), або договір про надання послуг, або бухгалтерський документ, тощо). Учасником на підтвердження наявності надано договір оренди транспортного засобу № 1ДН від 25.05.2025, укладений з фізичною особою без дотримання вимог статті 799 ЦКУ. Також, Учаснику необхідно привести у відповідність Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (форма1) (за підсумками доданих документів та інформації). 2. З метою усунення невідповідностей відповідно до вимог зазначених, в пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації, та усунення виявлених невідповідностей для подальшого розгляду пропозиції, на підтвердження кваліфікації працівників чи залучених Учасником осіб за цивільно-правовими угодами Учаснику необхідно додати до своєї пропозиції: документ(и) про освіту інженера – проектувальника та екологічного аудитора; документи, які підтверджують зміну прізвища Лісовенко (Лодигіна) О. В. (свідоцтво про шлюб тощо). Також, Учаснику необхідно привести у відповідність Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (форма2) (за підсумками доданих документів та інформації). 3. З метою усунення невідповідностей відповідно до вимог, зазначених в Додатку 5 до тендерної документації, та усунення виявлених невідповідностей для подальшого розгляду пропозиції, Учаснику необхідно додати Форму тендерної пропозиції з урахуванням вимог, визначених в Додатку 5 до тендерної документації (ФОРМА “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ” оформлюється та подається учасником за встановленою замовником формою на фірмовому бланку (за наявності). Учасник не повинен відступати від даної форми). 4. З метою усунення невідповідностей відповідно до вимог, зазначених в Додатку 1 до тендерної документації, та виявлених невідповідностей (наявні невідповідності між учасниками ТОВ «ВЕЙСТ ІНФОСИСТЕМС», наведеними в Статуті (наданий учасником в складі тендерної пропозиції) та відкритих (загальнодоступних) відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) для подальшого розгляду пропозиції, Учаснику необхідно додати до своєї пропозиції: протокол засновників або виписка (витяг) з нього або копія рішення засновника/власника про призначення керівника учасника, що підтверджує повноваження керівника учасника на підписання документів (протокол № 23/10-23 загальних зборів учасників ТОВ «ВЕЙСТ ІНФОСИСТЕМС» від 23 жовтня 2023 року); протокол засновників або виписка (витяг) з нього або копія рішення засновника/власника тощо про зміну учасників ТОВ «ВЕЙСТ ІНФОСИСТЕМС».
Створено
17.07.2025 19:40
Надати до
18.07.2025 19:40
Угоди
UA-2025-05-09-008742-a-a2
Підписаний і діє
Номер
9
1 805 000 грн.
1 805 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.08.2025
Строк дії договору з
07.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Розробка Регіонального плану управління відходами та стратегічної екологічної оцінки Регіонального плану управління відходами
Номенклатура
Розробка Регіонального плану управління відходами та стратегічної екологічної оцінки Регіонального плану управління відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 15 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38752461

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЙСТ ІНФОСИСТЕМС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЙСТ ІНФОСИСТЕМС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41302586

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.08.2025 17:38
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.05.2025 09:00
Замовник:
Департамент екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380965129424
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.05.2025 09:00
Замовник:
Департамент екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380965129424
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності