Показати схожі тендери

Закупівля Деревина дров’яна непромислового та промислового використання 2а група (Сосна) від КНП "Остерська М.Л".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-007580-a
Id Tender 59b3f1ad50544195a5a46c24f467b4cf
План UA-P-2025-05-07-003638-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.05.2025 13:42
Остання зміна 02.07.2025 09:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
659 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 594 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 13:41 до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 13:41
до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 13:41
до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.05.2025 00:00
до 22.05.2025 12:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.05.2025 12:25
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.05.2025 12:25
до 02.07.2025 09:50
Період уточнень
з 09.05.2025 13:41 до 16.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 13:41 до 16.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.05.2025 00:00 до 22.05.2025 12:25
Період кваліфікації
з 19.05.2025 00:00 до 22.05.2025 12:25
Основні параметри
Деревина дров’яна непромислового та промислового використання 2а група (Сосна)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
659 400 грн.
Деревина дров’яна непромислового та промислового використання 2а група (Сосна)
Назва предмета закупівлі
Деревина дров’яна непромислового та промислового використання 2а група (Сосна)
Очікувана вартість
659 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6594,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Деревина дров’яна непромислового та промислового використання 2а група (Сосна)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
600
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
17044, Україна, Чернігівська область, Остер, вул. В.А. Бондаренка,32
Дата постачання з
01.05.2025 13:28
Дата постачання по
30.09.2025 13:28
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 14 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОЗЕЛЕЦЬКЕ РАЙОННЕ ДОЧІРНЄ АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗЕЛЕЦЬРАЙАГРОЛІСГОСП"
Пропозиція:
659 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.05.2025 11:52
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вороньок Катерина Вікторовна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380464643469
Факс
+380464643469
Замовник
ЄДРПОУ
02006283
Повна назва
КНП "Остерська М.Л"
Поштовий індекс
17044
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Остер
Адреса
вул. В.А. Бондаренка,32
Кваліфікація
Лот № 1 Деревина дров’яна непромислового та промислового використання 2а група (Сосна)
Період вимог/скарг з 22.05.2025 12:25 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 00:00 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.05.2025 12:25
Довідка НАЗК
22.05.2025 12:25
Повідомлення про рішення
22.05.2025 12:15
Пропозиція, що перемогла
19.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-09-007580-a-a1
Підписаний і діє
Номер
28/05-01
659 400 грн.
549 500 грн.
З ПДВ
Підписано
28.05.2025
Строк дії договору з
28.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
600 (метри кубічні)
Деревина дров’яна непромислового та промислового використання 2а група (Сосна)
Номенклатура
Деревина дров’яна непромислового та промислового використання 2а група (Сосна)
Кількість
600
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
1 099
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КНП "Остерська М.Л"
Повна назва
КНП "Остерська М.Л"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02006283

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОЗЕЛЕЦЬКЕ РАЙОННЕ ДОЧІРНЄ АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗЕЛЕЦЬРАЙАГРОЛІСГОСП"
Повна назва
КОЗЕЛЕЦЬКЕ РАЙОННЕ ДОЧІРНЄ АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗЕЛЕЦЬРАЙАГРОЛІСГОСП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31187172

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.07.2025 09:49
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-03-000003
Дата створення проекту
03.06.2025 10:51
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.06.2025 11:20
Дата публікації висновку про результати
25.06.2025 15:56
Дата завершення усунення порушень
10.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.06.2025 № 37-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-05-09-007580-a 09.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2025 00:00
Документи рішення
03.06.2025 11:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Остерська міська лікарня» Остерської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішення уповноваженої особи протоколом від 09.05.2025 № 09/05-1, запитання до процедури та надана відповідь Замовником, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Козелецького районного дочірнього агролісогосподарського спеціалізованого підприємства «Козелецьрайагролісгосп», протокол від 22.05.2025 № 22/05-1 про визначення Козелецького районного дочірнього агролісогосподарського спеціалізованого підприємства «Козелецьрайагролісгосп» переможцем торгів, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.05.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до додатку 4 тендерної документації Замовником зазначено, що «Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи», а саме «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»…» (підпункт 6 пункту 47 та підпункт 12 пункту 47 Особливостей). Згідно з інформацією електронної системи закупівель повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 22.05.2025. Проте, протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю переможцем процедури закупівлі Козелецьким районним дочірнім агролісогосподарським спеціалізованим підприємством «Козелецьрайагролісгосп» не завантажено документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення вимог абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей не відхилено пропозицію переможця процедури закупівлі Козелецького районного дочірнього агролісогосподарського спеціалізованого підприємства «Козелецьрайагролісгосп». Натомість, Замовником опубліковано протокол від 22.05.2025 № 22/05-1 про визначення Козелецьке районне дочірнє агролісогосподарське спеціалізоване підприємство «Козелецьрайагролісгосп» переможцем закупівлі та 22.05.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено, що відповіді на два запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 05.06.2025 та від 18.06.2025 Замовником станом на 24.06.2025 не надано, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону, відповідно до якої відповідь на запит надається через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Козелецького районного дочірнього агролісогосподарського спеціалізованого підприємства «Козелецьрайагролісгосп» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
24.06.2025 00:00
Дата публікації
25.06.2025 15:56
Документи висновку
25.06.2025 15:56
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Деревина дров’яна непромислового та промислового використання 2а група (Сосна)», код ДК 021:2015:03410000-7: Деревина, очікуваною вартістю 659 400,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-09-007580-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на чинні нормативно-правові акти, відповідно на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Які зміни внесено до проекту договору, оприлюдненого в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 12.05.2025 об 11:34 год., у порівнянні з попередньою версією проекту договору, оприлюдненого 09.05.2025 о 13:35 год.? 3. З яких причин при внесенні змін до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднено перелік змін до тендерної документації? 4. Надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, не відхилено переможця КОЗЕЛЕЦЬКЕ РАЙОННЕ ДОЧІРНЄ АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗЕЛЕЦЬРАЙАГРОЛІСГОСП", як такого що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.06.2025 17:15
Орган перевірки
11.06.2025 00:00
Документи повідомлення
05.06.2025 17:16
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Деревина дров’яна непромислового та промислового використання 2а група (Сосна)», код ДК 021:2015:03410000-7: Деревина, очікуваною вартістю 659 400,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-09-007580-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на чинні нормативно-правові акти, відповідно на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Які зміни внесено до проекту договору, оприлюдненого в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 12.05.2025 об 11:34 год., у порівнянні з попередньою версією проекту договору, оприлюдненого 09.05.2025 о 13:35 год.? 3. З яких причин при внесенні змін до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднено перелік змін до тендерної документації? 4. Надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, не відхилено переможця КОЗЕЛЕЦЬКЕ РАЙОННЕ ДОЧІРНЄ АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗЕЛЕЦЬРАЙАГРОЛІСГОСП", як такого що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.06.2025 17:22
Орган перевірки
24.06.2025 00:00
Документи повідомлення
18.06.2025 17:22
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
659 400 грн.
Період подання пропозицій
до 19.05.2025 00:00
Замовник:
КНП "Остерська М.Л"
Контактний телефон:
+380464643469
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
659 400 грн.
Період подання пропозицій
до 19.05.2025 00:00
Замовник:
КНП "Остерська М.Л"
Контактний телефон:
+380464643469
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності