Показати схожі тендери

Закупівля Напівбрикети торф"яні від ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-006274-a
Id Tender 56155ec50081444497e6a37e8986f8e5
План UA-P-2025-05-09-007965-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.05.2025 12:26
Остання зміна 04.06.2025 11:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 016 697.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 083.49 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 12:23 до 19.05.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 12:23
до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 12:23
до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.05.2025 15:12
до 28.05.2025 16:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 16:58
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.05.2025 16:50
до 04.06.2025 11:15
Період уточнень
з 09.05.2025 12:23 до 16.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 12:23 до 16.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.05.2025 15:12 до 28.05.2025 16:50
Період кваліфікації
з 20.05.2025 15:12 до 28.05.2025 16:50
Основні параметри
Напівбрикети торф'яні
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 016 697.6 грн.
напібрикети торфяні
Назва предмета закупівлі
напібрикети торфяні
Очікувана вартість
1 016 697.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5083,49
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.05.2025 14:49
Закінчення аукціону
20.05.2025 15:12
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 35 (тонни)
Напівбрикети торф'яні
Опис предмета закупівлі
Напівбрикети торф'яні
Код ДК 021:2015
09112200-9 - Торф
Кількість
35
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
80241, Україна, с.Немилів, Центральна,36
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №2 65 (тонни)
Напівбрикети торф'яні
Опис предмета закупівлі
Напівбрикети торф'яні
Код ДК 021:2015
09112200-9 - Торф
Кількість
65
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
80222, Україна, Львівська область, с.Синьків, Центральна,10
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №3 50 (тонни)
Напівбрикети торф'яні
Опис предмета закупівлі
Напівбрикети торф'яні
Код ДК 021:2015
09112200-9 - Торф
Кількість
50
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
80223, Україна, Львівська область, с.Пиратин, І.Франка, 60
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №4 25 (тонни)
Напівбрикети торф'яні
Опис предмета закупівлі
Напівбрикети торф'яні
Код ДК 021:2015
09112200-9 - Торф
Кількість
25
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
80218, Україна, Львівська область, .с.Полове, І.Набережного ,3А
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №5 65 (тонни)
Напівбрикети торф'яні
Опис предмета закупівлі
Напівбрикети торф'яні
Код ДК 021:2015
09112200-9 - Торф
Кількість
65
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
80211, Україна, Львівська область, с.Розжалів, Садова,20
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється у розмірі повної вартості поставленої партії Товару, що вказана у видатковій накладній шляхом безготівкового переказу на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Договору протягом 10 робочих днів з дня отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок на поставлений Товар здійснюється на протязі 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Порядок проведення платежів здійснюється відповідно до постанови Кабінету міністрів України № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 09 червня 2021 року.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕНЕРГОПОТЕНЦІАЛ"
Пропозиція:
758 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ЕНЕРГООСНОВА ЛТД
Пропозиція:
1 006 560 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.05.2025 14:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.05.2025 17:36
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
14.05.2025 15:51
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
09.05.2025 12:24
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Уляна Маховська
Електронна пошта
Телефон
+380974419468
Сайт:
https://radehiv.osv.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
43081140
Повна назва
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
80200
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Радехів
Адреса
вул. Проспект Відродження, буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 напібрикети торфяні
Період вимог/скарг з 23.05.2025 16:58 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 15:12 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
23.05.2025 16:58
Повідомлення про рішення
23.05.2025 16:58
-
20.05.2025 15:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 12:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 12:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Відповідно до вимог частини 1 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик учасник повинен надати документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам, має бути надане у формі пояснювальної записки та повинно мати: детальний опис основних технічних характеристик товару, походження товару, дані про виробника. Учасником надано : Довідка-погодження з інформацією про технічні характеристики товару, найменування товару та товаровиробника. Проте у складі тендерної пропозиції відсутня пояснювальна записка про детальний опис основних технічних характеристик товару, походження товару, дані про виробника. Для усунення невідповідностей учаснику необхідно надати пояснювальну записку з відповідною інформацією. 2) Відповідно до частини 4.5 пункту 4 додатку 1 до тендерної документації у складі своєї пропозиції учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із переліком самих заходів. Учасником надано довідку щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища проте, перелік заходів у ній відсутній. Для усунення невідповідностей учасник повинен надати уточнену довідку щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із переліком самих заходів. 3) Відповідно до вимог частини 4.8 пункту 4 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати Заяву-погодження на обробку персональних даних за формою зазначеною у Додатку 1.4 за підписом учасника. Учасником надано відповідну заяву-погодження на обробку персональних даних, проте надана заява не відповідає встановленій формі, а саме - відсутній вказаний адресат. Для усунення невідповідностей учаснику необхідно надати уточнену Заяву-погодження на обробку персональних даних за встановленою формою.
Створено
21.05.2025 15:44
Надати до
22.05.2025 15:44
Період вимог/скарг з 28.05.2025 16:50 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 16:58 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 16:50
Довідка НАЗК
28.05.2025 16:50
Повідомлення про рішення
28.05.2025 16:49
-
23.05.2025 16:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 12:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 12:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Відповідно до п.4.2 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” Учасником надано гарантійний лист щодо санкцій №07-029 від 15.05.2025р. з інформацією про те, що учасник враховує, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів троте у наданій довідці відсутня інформація, що учасник не є громадянином....... ; а також гарантійний лист №07-031 від 15.05.2025р. з аналогічною інформацією але без врахування Ісламської Республіки Іран. Надана учасником інформація містить невідповідності п.4.2 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації. Для усунення невідповідностей учаснику необхідно надати уточнений гарантійний лист з інформацією відповідно до п.4.2 розділу 1 до тендерної документації. 2) Відповідно до п.4.5 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із переліком самих заходів. Учасником надано довідку про запобігання забруднення навколишнього середовища №07-028 від 15.05.2025 р. Проте у даній довідці відсутній перелік самих заходів запобігання забруднення навколишнього середовища. Для уточнення невідповідностей учаснику необхідно надати уточнену довідку щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із переліком самих заходів. 3) Відповідно до п.4.6 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати цінову пропозицію за встановленою формою згідно додатку 1.2, при цьому учасник не повинен відступати від даної форми. Учасником надано Цінову пропозицію №07-038 від 15.05.2025 року, проте у наданій інформації відсутні примітки , що свідчить про відхилення від форми.. Для усунення невідповідностей , учаснику необхідно надати уточнену Цінову пропозицію за визначеною замовником формою. 4) Відповідно до п.4.8 учасник повинен надати заяву-погодження на обробку персональних даних за формою зазначеною у Додатку 1.4 за підписом учасника. Учасником надано заяву-погодження на обробку персональних даних без підпису учасника. Для усунення невідповідностей учаснику необхідно надати заяву-погодження на обробку персональних даних за формою зазначеною у Додатку 1.4 та за підписом учасника.
Створено
27.05.2025 09:55
Надати до
28.05.2025 09:55
Договір
UA-2025-05-09-006274-a-b1
Підписаний і діє
Номер
205
1 006 560 грн.
838 800 грн.
З ПДВ
Підписано
04.06.2025
Строк дії договору з
04.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
35 (тонни)
Напівбрикети торф'яні
Номенклатура
Напівбрикети торф'яні
Кількість
35
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
65 (тонни)
Напівбрикети торф'яні
Номенклатура
Напівбрикети торф'яні
Кількість
65
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
50 (тонни)
Напівбрикети торф'яні
Номенклатура
Напівбрикети торф'яні
Кількість
50
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
25 (тонни)
Напівбрикети торф'яні
Номенклатура
Напівбрикети торф'яні
Кількість
25
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
65 (тонни)
Напівбрикети торф'яні
Номенклатура
Напівбрикети торф'яні
Кількість
65
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43081140

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ЕНЕРГООСНОВА ЛТД
Повна назва
ТОВ ЕНЕРГООСНОВА ЛТД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41448025

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.06.2025 11:14
-
04.06.2025 11:15
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 016 697.6 грн.
Період подання пропозицій
до 19.05.2025 07:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380974419468
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 016 697.6 грн.
Період подання пропозицій
до 19.05.2025 07:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380974419468
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності