Показати схожі тендери

Закупівля Столярні вироби від 2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Кіровоградській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-005776-a
Id Tender 5d7601c968784a31bced29f476d34258
План UA-P-2025-05-09-007365-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.05.2025 12:04
Остання зміна 05.06.2025 10:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
423 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 230 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 12:03 до 17.05.2025 12:07
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 12:03
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 12:03
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.05.2025 13:09
до 28.05.2025 15:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.05.2025 16:42
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.05.2025 15:57
до 05.06.2025 10:40
Період уточнень
з 09.05.2025 12:03 до 14.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 12:03 до 14.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.05.2025 13:09 до 28.05.2025 15:57
Період кваліфікації
з 19.05.2025 13:09 до 28.05.2025 15:57
Основні параметри
Столярні вироби
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
423 000 грн.
Столярні вироби
Назва предмета закупівлі
Столярні вироби
Очікувана вартість
423 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4230,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.05.2025 12:40
Закінчення аукціону
19.05.2025 13:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вікна металопластикові
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
24
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Кіровоградська область, смт.Онуфріївка, вул.Першотравнева, 3а;, смт. Олександрійське, вул Садова,5.
Дата постачання по
31.08.2025 12:07
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ВКФ Конкорд"
Пропозиція:
345 840 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГЛОРІЯ-В"
Пропозиція:
362 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПСВ ГРУП"
Пропозиція:
345 850 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.05.2025 12:40
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сорокун Людмила Віталіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380506419220
Замовник
ЄДРПОУ
38127319
Повна назва
2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Кіровоградській області
Поштовий індекс
28000
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
місто Олександрія
Адреса
вулиця Жуковського будинок 13
Кваліфікація
Лот № 1 Столярні вироби
Період вимог/скарг з 22.05.2025 16:42 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 13:09 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
22.05.2025 16:42
Повідомлення про рішення
19.05.2025 13:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 12:02
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 12:02
Період вимог/скарг з 28.05.2025 15:57 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 16:42 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 15:57
Довідка НАЗК
28.05.2025 15:57
Повідомлення про рішення
22.05.2025 16:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 12:02
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 12:02
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та документах за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПСВ ГРУП», ідентифікаційний код 38435922 (надалі – Учасник) у закупівлі за ідентифікатором UA-2025-05-09-005776-a Замовником виявлено невідповідності в інформації та документах, які надані Учасником в складі тендерної пропозиції. Зокрема: в п.1 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу до учасника відкритих торгів на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник має надати: - не менше двох договорів разом із додатком(ами), додатковими угодами/угодою (додатки та/або додаткова угода/додаткові угоди надаються у разі їх укладення), за якими учасник своєчасно і повністю виконав свої зобов’язання; - до кожного договору долучити акт(и) приймання-передачі товару та/або видаткову накладну (видаткові накладні). Документ(и) повинні містити наступні реквізити: назву та дату складання документа, а також особистий підпис або електронний підпис, та/або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції від кожної сторони за договором; - відгук від контрагента/контрагентів з інформацією про повне та своєчасне виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), які надано у складі тендерної пропозиції учасника. Документ має бути оформлений на фірмовому бланку контрагента та мати підпис керівника, завірений печаткою (у разі її використання), містити дату складання відгуку, вихідний номер, а також інформацію щодо дати укладення та номеру договору, фактично сплачену суму за товар згідно договору. Учасник у складі тендерної документації надав Договір про закупівлю №120/2024 від 06.06.2024 року та долучив Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2024 року (форма № КБ-2в) відповідно до програмного комплексу АВК, а також відгук від 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області. Відгук оформлено на фірмовому бланку, що містить таку інформацію: електронний підпис керівника, дату складання відгуку, вихідний номер, дату укладення та номер договору, але відсутня інформація про фактично сплачену суму за товар згідно договору. Встановлені вище Замовником невідповідності в п. п.1 Розділу ІІ Додатку 1 даної вимоги підлягають усуненню згідно п.43 Особливостей шляхом надання ним через електронну систему закупівель наступних документів: лист-відгук від 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області, що оформлений на фірмовому бланку, має підпис керівника, завірений печаткою, містити дату складання відгуку, вихідний номер, а також інформацію щодо дати укладення та номеру договору, фактично сплачену суму за товар згідно договору.
Створено
26.05.2025 14:28
Надати до
27.05.2025 14:28
Договір
UA-2025-05-09-005776-a-a1
Підписаний і діє
Номер
106
345 850 грн.
288 208.33 грн.
З ПДВ
Підписано
05.06.2025
Строк дії договору з
05.06.2025
по
10.12.2025
Номенклатура
24 (штуки)
Вікна металопластикові
Номенклатура
Вікна металопластикові
Кількість
24
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Кіровоградській області
Повна назва
2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Кіровоградській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38127319

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПСВ ГРУП"
Повна назва
ТОВ "ПСВ ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38435922

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.06.2025 10:40
Повідомлення про договір
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
423 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 12:07
Замовник:
2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Кіровоградській області
Контактний телефон:
+380506419220
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
423 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 12:07
Замовник:
2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Кіровоградській області
Контактний телефон:
+380506419220
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності