Показати схожі тендери

Закупівля Нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків; код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" від УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-005701-a
Id Tender a7e66981886242369f77b204a779bbe0
План UA-P-2025-05-08-013798-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 09.05.2025 13:08
Остання зміна 12.06.2025 13:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 993 867 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 969.34 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 13:07 до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 13:07
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 13:07
до 14.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 19.05.2025 12:07
-
Залишилось 21 год. 35 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.06.2025 16:25
до 18.06.2025 00:00
Період уточнень
з 09.05.2025 13:07 до 14.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 13:07 до 14.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.05.2025 12:07
Основні параметри
Нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків; код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 993 867 грн.
Нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків; код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"
Назва предмета закупівлі
Нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків; код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"
Очікувана вартість
2 993 867 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14969,34
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.05.2025 11:38
Закінчення аукціону
19.05.2025 12:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия , послуги надаються в межах Коломийської територіальної громади згідно умов тендерної документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг здійснюється за фактом надання послуг на підставі форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (далі – Довідка) та форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (далі – Акт), протягом 20 календарних днів з моменту підписання Сторонами оформлених належним чином Акту та Довідки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Технічні специфікації
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"
Пропозиція:
2 670 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
Пропозиція:
2 669 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "МАЕСТРО М"
Пропозиція:
2 831 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.05.2025 11:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.05.2025 13:08
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Палагнюк
Електронна пошта
Телефон
+380343320759
Замовник
ЄДРПОУ
31692820
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
78203
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м. Коломия
Адреса
площа Відродження, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків; код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"
Період вимог/скарг з 10.06.2025 16:25 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 12:07 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
10.06.2025 16:25
Повідомлення про рішення
26.05.2025 09:55
Електроний протокол про продовження строку
19.05.2025 12:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із наявністю документів технічного характеру, які потребують детального вивчення на предмет відповідності вимогам тендерної документації необхідно продовжити термін розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
26.05.2025 09:54
Дата кінця розгляду
17.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, що вимагається для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника»: 1. на виконання пп.1.1. п 1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) Учасником подана Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл 1. Довідка про техніку згідно Додатку 1 ТД.pdf) на виконання вимоги, що до довідки включається обладнання та матеріально-технічна база, що буде використовуватися для надання послуг. (надалі Довідка МТБ). У відомості ресурсів до кошторису наданої Учасником файлом «75. Розрахунок договрінрної ціни для учасника.zip «Від ресурсів .xls» включено - Вишка автомобільна для висотних робіт, про те у Довідці МТБ відсутня інформація про наявність Вишки автомобільної - Бетонозмішувач примусової дії пересувний місткість 250 л, однак у Довідці МТБ вказано Вантажний бетонозмішувач на базі КрАЗ-6124Р4 вмістимість баку 600л та відповідно більша продуктивність. Учаснику необхідно усунути такі розбіжності. Учасником на виконання пп 1.3. п.1 Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (1.3.Наявність досвіду виконання аналогічного договору) - подана Довідка файл «30. Довідка та акти виконаних робіт за серпень 2023 року до Договору _1 від 05.01.2023 року (1).pdf» Акт №1 від 2.08.2023 року на суму 784149 грн. відсутня дата підписанням керівником. - подана Довідка файл «32. Довідка та акти виконаних робіт за жовтень 2023 року до Договору _1 від 05.01.2023 року.pdf» Акт №14 від 04.10.2023 року на суму 171418 грн. не вказано місяць виконання . - подана Довідка файл «32. Довідка та акти виконаних робіт за жовтень 2023 року до Договору _1 від 05.01.2023 року.pdf» Акт №17 від 04.10.2023 року на суму 74326 грн. не вказано місяць виконання . Учаснику необхідно усунути таку розбіжність. Учасником, на виконанням вимоги п.7 Додатку 1 до тендерної документації, файлом «53. Інформаційна довідка про санкції.pdf» вказано, що він враховує абзац восьмий підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Однак дана вимога має на увазі «не являється» громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран або юридичною особою, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку у статутному капіталі 10 і більше відсотків, є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Учаснику необхідно усунути таку розбіжність. В усіх діючих договорах, на підтвердження кваліфікаційних критеріїв стосовно матеріально-технічної бази, відсутні зміни істотних умов, а саме про зміну керівника від 10.02.2025 року . Учаснику необхідно усунути таку розбіжність. Учасником на виконанням вимоги п.8.10 Додатку 1 до тендерної документації файлом «59. Гарантійний лист про строк експлаутації дорожньої ромітки.pdf» подано лист що ТЗОВ «ПБС» повідомляє (а не гарантує), що строк експлуатації нанесеної дорожньої розмітки (фарбою) не менше 6 місяців, (пластик) не менше 12 місяців. Учаснику необхідно усунути таку розбіжність. Учасником на виконанням вимоги п.8.13 Додатку 1 до тендерної документації необхідно було надати документ (копію договору або гарантійний лист), що підтверджує офіційні взаємовідносини Учасника з виробником товару та/або офіційним представником виробника товару/дилером протягом 2025 року. Файлом «66. Договір Спецсайн-ПБС дорожні знаки.pdf» надано нечіткий договір із ТЗОВ СПЕЦСАЙН на поставку дорожніх знаків. Учаснику необхідно усунути таку розбіжність. Згідно умов зазначених у пункті 1 Розділу 3 тендерної документації Замовником прописано, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель у форматі PDF (Portable Document Format). Учасником може надаватись копії документів. Під копією будь-якого документу розуміємо: - сканована кольорова копія з оригіналу документу; - чорно-біла копія документу, затверджена та підписана учасником (уповноваженою особою) належним чином та в установленому порядку. Проте, є документи подані учасником файл «64. Дилерський договір 2025 ТОВ ЮСТ-ТОВ СПЕЦСАЙН.pdf», які являються фотокопіями документу Відповідно Учаснику необхідно завірити її належним чином та в установленому порядку. На виконання вимоги п 2. Дорожні знаки Додатоку 5 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ учаснику необхідно подати Копію сертифікату відповідності на плівку світлоповертальну (згідно ДСТУ 4100-2021), яка використовується в дорожних знаках, що будуть встановлюватись. Учасником подано Сертифікат відповідності СВ.ОДС.044.140-24 (файл 62. Сертифікат та атестат виробництва світлоповертальна плівка дорожні знаки копія.pdf ) від ТОВ «Пластік-Україна», який не є постачальником/ виробником знаків для Т3ОВ "ПБС" Учаснику необхідно підтвердити співпрацю виробника знаків з ТОВ «Пластік-Україна» та надати копію протоколу випробування цієї плівки, або усунути таку розбіжність. Додатком 5 до тендерної документації Технічна специфікація п.1 Дорожня розмітка передбачено подання діючого сертифікату відповідності СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування» Учасником файлом «60. Сертифікат відповідності фарба СОУ 42.1-37641918-1162014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг копія.pdf» подано Сертифікат відповідності від 10.06.2024 року RR№ 000876 (сертифікат видано на підставі протоколів сертифікаційних випробувань від 06.06.2024 року). Однак Учасником додано Додаток від 14.04.2025 року до Сертифікату від 26.01.2023 №РЯ 0053/20.Даний додаток не відноситься до Сертифікату відповідності від 10.04.2024 року RR№ 000876. Сертифікат відповідності закінчує свою дію 09.06.2025 року. Учаснику необхідно усунути таку розбіжність. Учасником на підтвердження відповідності якості фарби та кульок, надано сертифікати видані для ТОВ «Кансай Хеліос Україна» Учаснику необхідно підтвердити співпрацю з ТОВ «Кансай Хеліос Україна» щодо постачання фарби та кульок. Учасником файлом «64. Дилерський договір 2025 ТОВ ЮСТ-ТОВ СПЕЦСАЙН.pdf» подано дилерський Договір Поставки дорожніх знаків та супутньої продукції №1-0101Д від 01.01.2025 року між ТЗОВ «ЮСТ» та Тзов «Спецсайн» Однак на вимогу п 8.14. Додатку 1 до тендерної документації та п.2. Дорожні знаки Додатку 5 до тендерної документації Технічна специфікація ,якими передбачено подання Копії сертифікату на систему управління якістю знаків , що виробляються - Учасник файлом «77. Лист-пояснення від постачальника.pdf» надає лист від ТЗОВ «ЮСТ», що даний сертифікат не обов’язковий. Необхідно зазначити, що ТЗОВ «ЮСТ» не є учасником даної закупівлі. Водночас файлами «58. Тендерна пропозиція згідно Додатку 3 ТД .pdf» та «12. Технічна спеціфікація згідно Додаток 5 ТД.pdf» Тзов «ПБС» погодилось з усіма пунктами Технічного завдання та не оскаржувало даної вимоги тендерної документації. Учаснику необхідно надати Копії сертифікату на систему управління якістю знаків та усунути таку розбіжність. Терміни дії Копії сертифікату відповідності та атестату виробництва дорожних знаків, видані ТЗОВ «ЮСТ» закінчують свою дію 16.06.2025 року. На виконання п.2. Дорожні знаки Додатку 5 до тендерної документації Технічна специфікація передбачено подання 5. Копію Технічних Умов на виготовлення дорожніх знаків. Учасником файлом «63. Технічні вимоги дорожні знаки копія.pdf» надано Технічні умови від 20.06. 2002 року, розроблені директором «ТОВ «ЮСТ» із терміном дії до 27.08.2012 року, що не відповідає державному стандарту України «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування.» ДСТУ4100-2021. Учаснику необхідно надати Технічні умови, що відповідають державному стандарту України «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування.» ДСТУ4100-2021 та усунути таку розбіжність.
Створено
09.06.2025 09:44
Надати до
10.06.2025 09:44
Період вимог/скарг з 12.06.2025 13:33 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 16:25 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
12.06.2025 13:33
Повідомлення про рішення
10.06.2025 16:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, що вимагається для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника»: 1. на виконання пп.1.1. п 1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) Учасником подана Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл Мат баа.pdf) на виконання вимоги, що до довідки включається обладнання та матеріально-технічна база, що буде використовуватися для надання послуг. (надалі Довідка МТБ). У відомості ресурсів до кошторису наданої Учасником файлом «ДОкументи пропозиції та розрахунок .pdf» - включено Вишка автомобільна для висотних робіт, про те у Довідці МТБ відсутня інформація про наявність Вишки автомобільної - включено генератор змінного струму, про те у Довідці МТБ відсутня інформація про наявність генератору змінного струму - включено агрегати зварювальні пересувні з дизельним двигуном ,з номінальним зварювальним струмом 250-400 А, про те у Довідці МТБ відсутня інформація про наявність агрегатів зварювальних пересувних з дизельним двигуном ,з номінальним зварювальним струмом 250-400 А руму - включено бетонозмішувачі примусової дії пересувні, місткістю 250 л, про те у Довідці МТБ відсутня інформація про наявність бетонозмішувачів примусової дії пересувні, місткістю 250 л - включено перфоратор електричний,діаметр отвору 12-52мм , про те у Довідці МТБ відсутня інформація про наявність перфоратору електричного з,діаметром отвору 12-52мм Учаснику необхідно підтвердити наявність Вишки автомобільної для висотних робіт , генератору змінного струму, агрегатів зварювальних пересувних з дизельним двигуном , бетонозмішувачів примусової дії пересувних, місткістю 250 л, перфоратору електричного з,діаметром отвору 12-52мм та усунути таку розбіжність. В Довідці МТБ вказано загальний вантажний автомобіль IVECO DAILY 70C18 ,однак не вказано реєстраційний номер свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу Учаснику необхідно усунути дану розбіжність. В Довідці МТБ вказано платформа дорожня розміточна Шмель 11-Б, однак документ , що підтверджує належність, вказано реєстраційний номер свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу IVECO DAILY 70C18 .Учаснику необхідно усунути дану розбіжність Згідно умов зазначених у пункті 1 Розділу 3 тендерної документації Замовником прописано, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель у форматі PDF (Portable Document Format). Учасником може надаватись копії документів. Під копією будь-якого документу розуміємо: - сканована кольорова копія з оригіналу документу; - чорно-біла копія документу, затверджена та підписана учасником (уповноваженою особою) належним чином та в установленому порядку. Проте, є документи подані учасником », які являються фотокопіями або чорно-білими копіями документу 1. файл «Документи, що підтверджують наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази (1) (2).pdf f» • Ст.29 -32 фотографія Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу • Ст.33-34 фотографія Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу • Ст.38-39 фотографія Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу • Ст.42-43, 46-47 фотографія документу Файл «Накази на працівників та посвідчення 2025 .pdf», які являються фотокопіями документу: • ст.18 Наказ на прийняття на роботу Пащенко Андрій Володмирович , • ст.21 Наказ на прийняття на роботу Архіпов Антоній Русланович • ст.22 Наказ на прийняття на роботу Фесенко Ілля Сергійович • ст.30 Наказ на прийняття на роботу Чайко Андрій Андрійович У файлі «Установчі ТМГ завірені 28.02.2020 р.-стиснуто.pdf» відсутня частина документу с.29 Необхідно усунути дану розбіжність- копії документів, повинні бути затверджені та підписані учасником. Учасником надано копію посвідчення машиніста маркувальної машини на ім’я Благовірний Леонід Васильович ,однак не надано копію зворотньої сторінки посвідчення . Необхідно усунути дану розбіжність. Учасником на виконання пп 1.3. п.1 Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (1.3.Наявність досвіду виконання аналогічного договору) - подана Довідка файл «Договір Галицька РА 2024 р + відгук 2025 .pdf » в Акті №3 за червень на суму 348 636,66 грн. не вказано місяць виконання . Учаснику необхідно усунути таку розбіжність. Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, що вимагається для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» на виконання пп 8.2. Учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий у поточному році. Учасником надано витяг від 30.01.2020 року. Необхідно усунути таку розбіжність Додатком 5 до тендерної документації Технічна специфікація п.1 Дорожня розмітка передбачено подання діючого сертифікату відповідності СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування» Учасником файлом «Сертифікати відповідності та паспорти середня та густа 2025 .pdf» - подано Сертифікат відповідності наданий для ТОВ «Флексорес» від 31.05.2023 року RR№ 000615 ,однак протокол №245/24 від 22.05.2023 року не надано. Сертифікатт дійсний до 30 травня 2025 року. - подано Сертифікат відповідності наданий для ТОВ «Флексорес» від 26.03.2025 року RR№ 000727 ,однак протокол №58/24 від 26.03.2025 року не надано. - подано Сертифікат відповідності наданий для ТОВ «Флексорес» від 27.03.2025 року RR№ 000728 ,однак протокол №59/24 від 27.03.2025 року не надано. - подано Сертифікат відповідності наданий для ТОВ «Флексорес» від 27.03.2025 року RR№ 000729 ,однак протокол №60/24 від 27.03.2025 року не надано. Учасником на підтвердження відповідності якості фарби, надано сертифікати видані для ТОВ «Флексорес» Учаснику необхідно підтвердити співпрацю з ТОВ «Флексорес» щодо постачання фарби. Додатком 5 до тендерної документації Технічна специфікація п.1 Дорожня розмітка передбачено подання діючого сертифікату відповідності СОУ 42.1-37641918-089:2012 «Мікрокульки скляні світлоповертальні для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування». Учасником файлом «Сертифікати відповідності та паспорти середня та густа 2025 .pdf» - подано Сертифікат відповідності виданий для ТОВ «Кансай Хеліос Україна» від 24.10.2024 року UA.10210.01701.24,однак протокол №132-Б/24 від 24.10.2024 року не надано. - подано Сертифікат відповідності наданий для ТОВ «Флексорес» від 27.03.2025 року RR№ 000731 ,однак протокол №64/24 від 27.03.2025 року не надано. - подано Сертифікат відповідності наданий для ТОВ «Флексорес» від 16.06.2023 року RR№ 000616 ,однак протокол №244/24 від 22.05.2023 року не надано Учасником на підтвердження відповідності якості пластику, надано сертифікати видані для ТОВ «Флексорес» Учаснику необхідно підтвердити співпрацю з ТОВ «Флексорес» щодо постачання пластику . На виконання вимоги п 2. Дорожні знаки Додатоку 5 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ учаснику необхідно подати Копію сертифікату відповідності на плівку світлоповертальну (згідно ДСТУ 4100-2021), яка використовується в дорожних знаках, що будуть встановлюватись. Учасником файлом«17_1_ORALITE_Сертифікат_плівкасвітло_повиртальна.pdf» надано копію сертифікату відповідності на плівку світлоповертальну СВ.ОДС.044.140-24 від ТОВ «Пластік-Україна», однак протоколи випробувань №0641/24,0642/24,0643/24,0644/24 від 26.08.2024 року не надано. ТОВ «Пластік-Україна», не є постачальником/ виробником знаків для ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" Учаснику необхідно підтвердити співпрацю виробника знаків з ТОВ «Пластік-Україна» та надати копію протоколу випробування цієї плівки, або усунути таку розбіжність.
Створено
11.06.2025 09:22
Надати до
12.06.2025 09:22
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 13:33 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 13:33
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 993 867 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380343320759
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 993 867 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380343320759
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності