Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт вул. Вітошинського, на ділянці від буд. № 39 до буд. № 55 (з примиканнями) в селищі Козова Тернопільського району Тернопільської області від КП Благоустрій.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-005271-a
Id Tender 715ae19886504aeb8eb6309d90ca995e
План UA-P-2025-05-09-005031-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.05.2025 12:30
Остання зміна 23.06.2025 15:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 680 819 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 500 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 12:29 до 20.05.2025 11:51
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 12:29
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 12:29
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.05.2025 15:33
до 29.05.2025 11:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 16:40
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.05.2025 11:45
до 23.06.2025 15:53
Період уточнень
з 09.05.2025 12:29 до 17.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 12:29 до 17.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.05.2025 15:33 до 29.05.2025 11:45
Період кваліфікації
з 21.05.2025 15:33 до 29.05.2025 11:45
Основні параметри
Поточний ремонт вул. Вітошинського, на ділянці від буд. № 39 до буд. № 55 (з примиканнями) в селищі Козова Тернопільського району Тернопільської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 680 819 грн.
Поточний ремонт вул. Вітошинського, на ділянці від буд. № 39 до буд. № 55 (з примиканнями) в селищі Козова Тернопільського району Тернопільської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт вул. Вітошинського, на ділянці від буд. № 39 до буд. № 55 (з примиканнями) в селищі Козова Тернопільського району Тернопільської області
Очікувана вартість
1 680 819 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8500,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.05.2025 15:04
Закінчення аукціону
21.05.2025 15:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт вул. Вітошинського, на ділянці від буд. № 39 до буд. № 55 (з примиканнями) в селищі Козова Тернопільського району Тернопільської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
47601, Україна, Тернопільська область, Козова, вул.Грушевського,32
Дата постачання по
31.12.2025 11:51
Документи позиції
Технічні специфікації
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
Пропозиція:
1 393 067.23 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
Пропозиція:
1 115 498 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АВТО ДАР"
Пропозиція:
1 314 519 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.05.2025 15:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.05.2025 14:54
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
КОРПАК АНДРІЙ ІВАНОВИЧ
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Medvid? Bohdan Ivanovych
Електронна пошта
Телефон
+380961450788
Замовник
ЄДРПОУ
37822789
Назва (англійською мовою)
ME Blahoustriy
Повна назва
КП Благоустрій
Повна назва (англійською мовою)
ME Blahoustriy
Поштовий індекс
47600
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопільський район смт Козова
Адреса
ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 32
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт вул. Вітошинського, на ділянці від буд. № 39 до буд. № 55 (з примиканнями) в селищі Козова Тернопільського району Тернопільської області
Період вимог/скарг з 26.05.2025 16:40 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 15:33 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Учасник подав тендерну пропозицію з порушенням вимог Кодексу законів про працю України , а саме в Довідці про достовірність № 15 від 16.05.2025 р. учасник вказав, що він підтверджує, що подана ним інформація, яка вказана у документах, поданих ним у складі пропозиції є достовірною, повною і не містить протиріч. Проведеною перевіркою документів тендерної пропозиції встановлено: Згідно документів Учасника: Листа-роз’яснення № 25 від 25.05.2025 р. та Розрахунку коштів на відрядження працівників ( додаток до Договірної ціни) сума витрат на оплату відрядження працівникам, які будуть здійснювати послуги з предмету закупівлі становить 0,00 грн. Відсутність в Договірній ціні коштів на оплату відрядження працівникам не дає можливості працівникам оплатити не передбачувані витрати пов’язані з відрядженням, що може призвести до їх скрутного становища та не уможливлення виконання ними своїх службових обов’язків у відряджені. Згідно роз’яснення листа Мінсоцполітики від 07.11.2013 р. № 998/13/155-13 направлення працівників у службове відрядження без виплати їм коштів на відрядження є порушенням трудового законодавства. Згідно статті 121 Кодексу законів про працю України працівники мають право на відшкодування витрат та одержання інших компенсацій у зв’язку з службовим відрядженням. За не виплату підприємством працівникам коштів на відрядження передбачено накладення штрафу згідно абзацу 5 статті 265 Кодексу законів про працю України. Зважаючи на зазначене вище, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
26.05.2025 16:40
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.05.2025 15:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 12:27
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 12:27
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасником не виконано вимоги тендерної документації а саме: 1. Не виконано вимоги пункту 1.1.2 Додатку 1 тендерної документації – не подано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу «Коток дорожний самохідний гладковальцевий тандемний вібраційний BOMAG BW 174 AD», що відображений в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за № з/п - 1.14. 2. Не виконано вимоги пункту 9 Додатку 1 тендерної документації – до документу «Договірна ціна» не подано «Розрахунок коштів на відрядження працівників». Просимо Учасника усунути дані невідповідності . Уповноважена особа Корпак А.І.
Створено
24.05.2025 17:14
Надати до
25.05.2025 17:14
Період вимог/скарг з 29.05.2025 11:45 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 16:40 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.05.2025 11:45
Довідка НАЗК
29.05.2025 11:45
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
26.05.2025 16:40
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-09-005271-a-c1
Підписаний і діє
Номер
45
1 314 519 грн.
1 314 519 грн.
Без ПДВ
Підписано
23.06.2025
Строк дії договору з
23.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт вул. Вітошинського, на ділянці від буд. № 39 до буд. № 55 (з примиканнями) в селищі Козова Тернопільського району Тернопільської області
Номенклатура
Поточний ремонт вул. Вітошинського, на ділянці від буд. № 39 до буд. № 55 (з примиканнями) в селищі Козова Тернопільського району Тернопільської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
1 314 519
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП Благоустрій
Повна назва
КП Благоустрій
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37822789

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АВТО ДАР"
Повна назва
ТОВ "АВТО ДАР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39630740

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.06.2025 15:53
Повідомлення про договір
23.06.2025 15:45
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-25-000090
Дата створення проекту
25.06.2025 16:39
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
26.06.2025 11:34
Дата завершення моніторингу
18.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.06.2025 № 53-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 25.06.2025 № 53-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-05-09-005271-a 09.05.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Шинкаренко Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.06.2025 00:00
Документи рішення
26.06.2025 11:34
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 680 819 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 11:51
Замовник:
КП Благоустрій
Контактний телефон:
+380961450788
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 680 819 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 11:51
Замовник:
КП Благоустрій
Контактний телефон:
+380961450788
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності