Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення у Балаклійському ліцеї №2 Балаклійської міської ради Харківської області за адресою Харківська область, місто Балаклія, пров. 1-го Травня, 12 від ВІДДІЛ ОСВІТИ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-005162-a
Id Tender 911f1c856fb94fed9e0d5b32f8425605
План UA-P-2025-05-09-004834-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.05.2025 11:41
Остання зміна 06.06.2025 14:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
136 504 668 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
682 523.34 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 11:41 до 26.05.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 11:41
до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 11:41
до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.05.2025 11:00
до 28.05.2025 14:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 14:36
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.05.2025 14:36
до 06.06.2025 14:18
Період уточнень
з 09.05.2025 11:41 до 23.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 11:41 до 23.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.05.2025 11:00 до 28.05.2025 14:36
Період кваліфікації
з 26.05.2025 11:00 до 28.05.2025 14:36
Основні параметри
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення у Балаклійському ліцеї №2 Балаклійської міської ради Харківської області за адресою Харківська область, місто Балаклія, пров. 1-го Травня, 12
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
136 504 668 грн.
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення у Балаклійському ліцеї №2 Балаклійської міської ради Харківської області за адресою Харківська область, місто Балаклія, пров. 1-го Травня, 12
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення у Балаклійському ліцеї №2 Балаклійської міської ради Харківської області за адресою Харківська область, місто Балаклія, пров. 1-го Травня, 12
Очікувана вартість
136 504 668 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
682523,34
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
682 523.34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення у Балаклійському ліцеї №2 Балаклійської міської ради Харківської області за адресою Харківська область, місто Балаклія, пров. 1-го Травня, 12
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт по Об'єкту (Форми – КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по Об'єкту (Форми – КБ-3), згідно фактично виконаних робіт по Об'єкту.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"
Пропозиція:
136 107 856.01 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.05.2025 12:04
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
09.05.2025 11:41
Тендерна документація
09.05.2025 11:41
Критерії прийнятності
09.05.2025 11:41
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
09.05.2025 11:41
Тендерна документація
09.05.2025 11:41
Тендерна документація
09.05.2025 11:41
Тендерна документація
09.05.2025 11:41
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Алла Лебєдєва
Електронна пошта
Телефон
380955386394
Замовник
ЄДРПОУ
44114014
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
64207
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Балаклія
Адреса
вул. Захисників України, будинок 18
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення у Балаклійському ліцеї №2 Балаклійської міської ради Харківської області за адресою Харківська область, місто Балаклія, пров. 1-го Травня, 12
Період вимог/скарг з 28.05.2025 14:36 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 11:00 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати Приватне підприємство «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ПРОМТЕКС» переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-09-005162-a Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Документи кваліфікації
28.05.2025 14:36
Довідка НАЗК
28.05.2025 14:36
Повідомлення про рішення
28.05.2025 14:36
Пропозиція, що перемогла
26.05.2025 11:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 11:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 11:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Приватним Підприємством «Будівельна фірма «Промтекс»» (код 24340261) (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення у Балаклійському ліцеї №2 Балаклійської міської ради Харківської області за адресою Харківська область, місто Балаклія, пров. 1-го Травня, 12 Код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (далі — Закупівля). Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-09-005162-a. Згідно з пунктом 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 1.Порушена вимога п.п.1.1.1. Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. (Додаток 4), та п.п.1.1.2. Додатку 2 до Тендерної документації- На підтвердження наявності власного обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасник надає сканкопію оргіналу оборотно-сальдову відомість за підписом керівника/уповноваженої особи та/або головного бухгалтера. 2. Надати – Оновлену Довідку, згідно Додатку 4 до тендерної документації, на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, з уточненням марки обладнання п.13 – Паяльник для пластикових труб згідно оборотно-сальдової відомості. .
Створено
27.05.2025 14:00
Надати до
28.05.2025 14:00
Договір
UA-2025-05-09-005162-a-c1
Підписаний і діє
Номер
72
136 107 856.01 грн.
113 423 213.34 грн.
З ПДВ
Підписано
06.06.2025
Строк дії договору з
06.06.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення у Балаклійському ліцеї №2 Балаклійської міської ради Харківської області за адресою Харківська область, місто Балаклія, пров. 1-го Травня, 12
Номенклатура
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення у Балаклійському ліцеї №2 Балаклійської міської ради Харківської області за адресою Харківська область, місто Балаклія, пров. 1-го Травня, 12
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 25 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44114014

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"
Повна назва
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24340261

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.06.2025 14:18
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
06.06.2025 14:17
Підписаний договір
06.06.2025 14:17
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-04-000030
Дата створення проекту
04.06.2025 11:03
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
04.06.2025 11:35
Дата завершення моніторингу
26.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 326-09-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2025 № 163 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 18 UA-2025-05-09-005162-a 09.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.06.2025 00:00
Документи рішення
04.06.2025 11:35
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення у Балаклійському ліцеї №2 Балаклійської міської ради Харківської області за адресою Харківська область, місто Балаклія, пров. 1-го Травня, 12» (код за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-09-005162-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (експертний звіт, договірну ціну, пояснюючу записку, локальні кошториси тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків). 4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
06.06.2025 10:59
Орган перевірки
12.06.2025 00:00
Документи повідомлення
06.06.2025 11:00
-
Відповідь
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення у Балаклійському ліцеї №2 Балаклійської міської ради Харківської області за адресою Харківська область, місто Балаклія, пров. 1-го Травня, 12
Пояснення Стосовно зауважень проведення моніторингу закупівлі Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення у Балаклійському ліцеї №2 Балаклійської міської ради Харківської області за адресою Харківська область, місто Балаклія, пров. 1-го Травня, 12 (далі – Об'єкт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-09-005162-a постала потреба в наступних поясненнях з наступних питань: Питання 1. Надати інформацію та відповідні документи (експертний звіт, договірну ціну, пояснюючу записку, локальні кошториси тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь на питання 1:Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва". Для визначення кошторисної вартості об’єкта було виготовлено кошторисну документацію, що складається з локальних кошторисів, локальних кошторисних розрахунків, об’єктних кошторисів, об’єктних кошторисних розрахунків, кошторисних розрахунків на окремі види витрат, зведених кошторисних розрахунків вартості будівництва, розрахованої з обсягів робіт та відповідних поточних цін на дату виготовлення проектної документації. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, експертний звіт за даною кошторисною документацією та пояснювальна записка додаються. Локальні кошториси ,які вимагаються, не можуть бути оприлюднені оскільки захищені авторським і суміжними правами. Питання 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Відповідь на питання №2: - https://osvita-balakliya.gov.ua/ Питання 3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків). Відповідь на питання 3: Фінансування даної закупівлі проводиться за рахунок додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномаштабною збройною агресією Російської Федерації, що підтверджується Довідкою про зміни до річного розпису бюджету Балаклійської міської територіальної громади та Витягу із Пояснювальної записки до проєкту розпорядження начальника Балаклійської міської військової адміністрації «Про внесення змін до бюджету Балаклійської міської територіальної громади на 2025 рік»(зі змінами). (Додається) Питання 4 Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Відповідь на питання 4:Нормативні документи, які регулюють порядок отримання дотації не містять посилання на План України , відповідно до інструменту Ukraine Facility. Дана інформація до відділу освіти надійшла після оголошення процедури закупівлі. З метою дотримання вимог Рамкової угоди ПП «Будівельна фірма «ПРОМТЕКС» надала Гарантійний лист, що до керівника та кінцевих беніфіціарних власників підприємства до яких не було застосовано санкцій Європейського Союзу та вони не знаходяться в санкційному списку Європейського Союзу і Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що підтверджує реєстрацію підприємства в Україні. А також надано Гарантійний лист про підтвердження, що походження товарів та/ або матеріальних ресурсів в складі закупівель робіт є з прийнятних країн. (Додаються).
Рішеня
10.06.2025 14:22
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
136 504 668 грн.
Період подання пропозицій
до 26.05.2025 11:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380955386394
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
136 504 668 грн.
Період подання пропозицій
до 26.05.2025 11:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380955386394
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності