Показати схожі тендери

Закупівля Деревина дров’яна промислового використання твердих порід, ДК 021:2015: 03418100-4 від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" ВІЛЬШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЗВЕНИГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-004908-a
Id Tender f4722f1ee87949beac93cf12519f92be
План UA-P-2025-05-09-006417-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.05.2025 11:33
Остання зміна 30.06.2025 16:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 11:33 до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 11:33
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 11:33
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.05.2025 12:50
до 16.06.2025 09:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.05.2025 13:15
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.06.2025 09:39
до 30.06.2025 16:04
Період уточнень
з 09.05.2025 11:33 до 14.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 11:33 до 14.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.05.2025 12:50 до 16.06.2025 09:39
Період кваліфікації
з 19.05.2025 12:50 до 16.06.2025 09:39
Основні параметри
Деревина дров’яна промислового використання твердих порід, ДК 021:2015: 03418100-4
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
500 000 грн.
Деревина дров’яна промислового використання твердих порід, ДК 021:2015: 03418100-4
Назва предмета закупівлі
Деревина дров’яна промислового використання твердих порід, ДК 021:2015: 03418100-4
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.05.2025 12:27
Закінчення аукціону
19.05.2025 12:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Деревина дров’яна промислового використання твердих порід, ДК 021:2015: 03418100-4
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
250
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Скрипник Алла В'ячеславівна
Пропозиція:
487 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович
Пропозиція:
482 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.05.2025 12:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.05.2025 11:33
Оголошення про проведення закупівлі
09.05.2025 11:33
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Звєрєва
Електронна пошта
Телефон
+380982711451
Замовник
ЄДРПОУ
43433450
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" ВІЛЬШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЗВЕНИГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
19534
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
с. В'язівок
Адреса
вул. Перемоги, буд. 15
Кваліфікація
Лот № 1 Деревина дров’яна промислового використання твердих порід, ДК 021:2015: 03418100-4
Період вимог/скарг з 20.05.2025 13:15 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 12:50 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
20.05.2025 13:15
Повідомлення про рішення
19.05.2025 12:53
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 23.05.2025 11:50 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 13:15 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.05.2025 11:50
Довідка НАЗК
23.05.2025 11:50
Повідомлення про рішення
20.05.2025 13:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 11:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 11:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ВСТАНОВИВ: 1. Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником (ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Скрипник Алла В'ячеславівна, 2470708326) процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п. 1.6 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Постанови Кабінету міністрів України від 7 листопада 2018 р. № 992 «Вимоги у сфері електронних довірчих послуг», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.3. цього Розділу. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. При перевірці на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify встановлено, що підпис (файл - sign.p7s) не відповідає Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Постанові Кабінету міністрів України від 7 листопада 2018 р. № 992 «Вимоги у сфері електронних довірчих послуг», а саме не є кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до п. 43 Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. УХВАЛИВ: 1. Надати Учаснику (ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Скрипник Алла В'ячеславівна, 2470708326) можливість усунути наступні невідповідності протягом 24 годин, а саме надати: - накласти кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.
Створено
20.05.2025 14:05
Надати до
21.05.2025 14:05
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 16:56 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Період вимог/скарг з 16.06.2025 09:37 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 16:56 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
16.06.2025 09:37
Повідомлення про рішення
13.06.2025 16:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 11:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 11:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ВСТАНОВИВ: 1. Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником (ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович, 3214315119) процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п. 1.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме відповідні документи згідно Додатку 1. Вартість тендерної пропозиції учасника повинна включати в себе всі податки та збори, що повинні бути включені до вартості товару таким учасником в залежності від статусу такого учасника як платника податків, тощо. Відповідно до п. 6.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме заповнену технічну специфікацію згідно вимог цієї документації. Відповідно до п. 5 табл. 1 додатку 4 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» учасники подають в складі тендерної документації документи відповідно до додатку 1 до тендерної документації. Відповідно п. 9 Додатку 1 до тендерної документації з метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику: 9.1. Учасник який є постійним лісокористувачем має надати відповідне рішення (копію), яке прийняте компетентним органом передбаченим ст. 17 лісового кодексу України або довідку в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару та лісовий квиток. (лісорубний квиток на розроблення лісосік). 9.2. Учасник - тимчасовий лісокористувач на умовах довгострокового користування має надати у складі тендерної пропозиції копію договору тимчасового довгострокового користування лісами встановленої законодавством форми, який має бути чинний протягом всього терміну постачання товару згідно цієї тендерної документації. Копію рішення відповідними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування про надання дозволу тимчасового лісокористування на умовах довгострокового користування. Також має надати довідку в довільній формі із зазначенням місць тимчасового лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару та лісовий квиток. (лісорубний квиток на розроблення лісосік). Копію акта приймання-передачі лісової ділянки тимчасовому лісокористувачу, у разі якщо акт є додатком до договору тимчасового довгострокового користування лісами окремим документом подавати непотрібно. 9.3. Учасник який здійснює короткострокове тимчасове користування лісами має надати у складі тендерної пропозиції копію спеціального дозволу, що видається власником лісів, постійним лісокористувачем підприємствам, установам, організаціям, громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам. Також має надати довідку в довільній формі із зазначенням місць тимчасового лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару та лісовий квиток. (лісорубний квиток на розроблення лісосік), копію акта приймання-передачі лісової ділянки тимчасовому лісокористувачу. 9.4. Учасник який не є постійним чи тимчасовим лісокористувачем, підтверджує наявність усього об'єму товару, що закуповується, його походження або підтверджує можливість здійснення такої поставки в межах цієї закупівлі на умовах визначених тендерною документацією. 1). Підтвердження наявності усього об’єму товару учасник який не є постійним чи тимчасовим лісокористувачем підтверджує шляхом надання в складі тендерної пропозиції: - інформації в довільній формі де зазначає наявну у нього кількість (об'єм) деревини паливної твердих порід деревини - копії товарно-транспортних накладних стосовно купівлі такої деревини; - копії документів, які підтверджують набуття права власності (прийняття на баланс) на деревину з технічними характеристиками, які визначені цим додатком. 9.5. Якщо в учасника, який не є постійним чи тимчасовим лісокористувачем відсутній у власності об'єм деревини що закуповується в повному обсязі, для підтвердження можливості поставки деревини на умовах визначених цією тендерною документацією учасник подає в складі тендерної пропозиції: - інформацію в довільній формі з зазначенням наявної у нього кількості (об'єму) деревини, перелік суб'єктів господарювання де учасник планує отримати об'єм деревини для виконання зобов'язань повністю, обсяги та терміни таких поставок; - копію договору (копії договорів) про закупівлю деревини де має бути чітко зазначено загальний обсяг, вартість договору, строки постачання кожної партії товару, об'єм (м3.) товару в партії, вартість за 1 м3. Договір (договори) мають бути чинні протягом усього терміну постачання товару згідно вимог цієї тендерної документації; * - копію чинного договору (договорів) з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем. Такий договір (договори) має бути укладеним не раніше 2022 року, на об’єм, не менший, ніж закуповується Замовником в даній процедурі закупівлі, а також назва предмета закупівлі даного договору (договорів) повинна співпадати з назвою предмету закупівлі згідно цієї тендерної документації. До договору з тимчасовим лісокористувачем учасник додає копію договору тимчасового довгострокового користування лісами свого контрагента з постійним лісокористувачем встановленої законодавством форми. Договір (договори) мають бути чинні протягом усього терміну постачання товару згідно вимог цієї тендерної документації. * * Договір (договори)які уклав учасник з іншими суб'єктами господарської діяльності можуть бути виконаними за умов дотримання п 12.4 цього розділу. Договори, які укладені з постійними лісокористувачами мають бути укладені за результатами аукціону. Всі назви предмета закупівлі в документах на деревину, що подаються учасниками мають відповідати технічні характеристиками, які визначені в додатку 1 до цієї тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції надав, зокрема: - Довідка про наявність деревини №14 від 15.05.2025р. (файл «Наявність деревини.docx») у якій зазначає, що відсутній у власності об'єм деревини, що закуповується в повному обсязі; - ФОРВАРД № UUB-20470-7 від 07 травня 2025 р. (файл «Contract_UUB_20470_7.zip»); - Договір купівлі-продажу деревини № 12/05-25 від 12.05.2025 р. (файл «Договір на деревину 12 05 2025р твл 300м3.pdf»). Відповідно до п. 3.2 ФОРВАРДу № UUB-20470-7 від 07 травня 2025 р. поставка Товару за даним Форвардом здійснюється окремими частинами (партіями Товару) на умовах FCA (нижній/проміжний склад Продавця) / EXW (верхній склад Продавця) згідно з Графіком поставки, сформованим в електронній торговій системі (ЕТС) Біржі, за формою, наведеною у Додатку №1, який є невід'ємною частиною даного Форварду. Графік поставки підписується електронними підписами уповноважених осіб Сторін (КЕП або УЕП) в ЕТС Біржі протягом строку на укладання цього Форварду, встановленого Регламентом. Проте в складі тендерної пропозиції не надано графік поставки підписаний електронними підписами уповноважених осіб Сторін (КЕП або УЕП). Відповідно до вимог форварду від 07.05.2025 № UUB-20470-7 графік поставки (зміни до графіку поставки) є невід’ємною частиною Форварду і набирає чинності з моменту підписання його сторонами шляхом застосування електронних підписів в ЕТС Біржі. Відповідно до п. 43 Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. УХВАЛИВ: 1. Надати Учаснику ((ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович, 3214315119) можливість усунути наступні невідповідності протягом 24 годин, а саме надати: - графік поставки, підписаний сторонами шляхом застосування електронних підписів в ЕТС Біржі.
Створено
13.06.2025 17:02
Надати до
14.06.2025 17:02
Період вимог/скарг з 16.06.2025 09:39 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 09:37 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.06.2025 09:39
Довідка НАЗК
16.06.2025 09:39
Повідомлення про рішення
16.06.2025 09:38
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-05-09-004908-a-c2
Підписаний і діє
Номер
34
487 500 грн.
487 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.06.2025
Строк дії договору з
27.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
250 (метри кубічні)
Деревина дров’яна промислового використання твердих порід, ДК 021:2015: 03418100-4
Номенклатура
Деревина дров’яна промислового використання твердих порід, ДК 021:2015: 03418100-4
Кількість
250
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
1 950
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" ВІЛЬШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЗВЕНИГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" ВІЛЬШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЗВЕНИГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43433450

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Скрипник Алла В'ячеславівна
Повна назва
ФОП Скрипник Алла В'ячеславівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2470708326

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.06.2025 16:04
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" ВІЛЬШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЗВЕНИГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380982711451
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" ВІЛЬШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЗВЕНИГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380982711451
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності