Показати схожі тендери

Закупівля Виготовлення та розміщення інформаційної продукції (вивісок) від ВІДДІЛ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-004650-a
Id Tender 95bdd3af7a374360befd1b88e813efb1
План UA-P-2025-05-09-004791-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 09.05.2025 11:27
Остання зміна 03.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
174 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 740 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 11:23 до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 11:23
до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 11:23
до 16.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 19.05.2025 16:07
-
Період уточнень
з 09.05.2025 11:23 до 16.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 11:23 до 16.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.05.2025 16:07
Основні параметри
Виготовлення та розміщення інформаційної продукції (вивісок)
Місцезнаходження замовника - Юридична адреса: 50101, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1. Фактична адреса: 50101, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, просп. Металургів,36Б. Категорія замовника - Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями). Мова, якою повинні готуватися пропозиції: українська. Забезпечення пропозиції - не вимагається, забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається. Критерієм оцінки пропозицій є ціна.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
174 000 грн.
Виготовлення та розміщення інформаційної продукції (вивісок)
Назва предмета закупівлі
Виготовлення та розміщення інформаційної продукції (вивісок)
Очікувана вартість
174 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1740,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.05.2025 15:44
Закінчення аукціону
19.05.2025 16:07
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 4 (штуки)
Світлові літери «Назва магазину»
Опис предмета закупівлі
Світлові літери «Назва магазину»
Код ДК 021:2015
39174000-2 - Вивіски
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 (штуки)
Консольна рекламна конструкція (кронштейн)
Опис предмета закупівлі
Консольна рекламна конструкція (кронштейн)
Код ДК 021:2015
39174000-2 - Вивіски
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №3 4 (штуки)
Табличка «ГРАФІК РОБОТИ»
Опис предмета закупівлі
Табличка «ГРАФІК РОБОТИ»
Код ДК 021:2015
39174000-2 - Вивіски
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №4 4 (штуки)
Рамка з клік-системою, формат А-2
Опис предмета закупівлі
Рамка з клік-системою, формат А-2
Код ДК 021:2015
39174000-2 - Вивіски
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Платежі за Договором здійснюються шляхом зарахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий банківський рахунок Виконавця у безготівковому порядку платіжним дорученням за умови своєчасного надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника, після наданої послуги. Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунку(-ків) та акту(-ів) приймання-передачі наданих послуг, протягом 20-ти робочих днів з дня підписання Сторонами акту(-ів) приймання-передач наданих послуг. Замовник має право на відстрочку платежу строком до 180 банківських днів з дня підписання Сторонами акту(-ів) приймання-передачі наданих послуг. Замовник бере на себе зобов’язання виключно в межах відповідних фактичних бюджетних надходжень. Сума цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін або у випадку зменшення розміру видатків передбачених кошторисом на 2025 рік. Якщо під час проведення послуг виявлено завищення вартості наданих послуг, Виконавець зобов’язаний повернути надлишково перераховані кошти шляхом укладення додаткової угоди на зменшення договірної ціни.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "МАШТАЛЕР СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
Пропозиція:
146 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЯЦКОВСЬКА ЯНА ВАСИЛІВНА"
Пропозиція:
130 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.05.2025 15:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.05.2025 11:27
Оголошення про проведення закупівлі
09.05.2025 11:25
-
09.05.2025 11:25
Проект договору
09.05.2025 11:25
-
09.05.2025 11:25
-
09.05.2025 11:25
-
Скасування
03.06.2025 00:00
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: - під час складання технічного завдання до предмету закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації) в п. 1 та п. 2 встановлено невірну вимогу «передня/задня стінки - пластик акриловий «День\ніч» товщина - 3мм» до технічних характеристик. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити
23.05.2025 08:49
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Ільченко
Електронна пошта
Телефон
+380971057040
Замовник
ЄДРПОУ
44338222
Повна назва
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
50101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Кривий Ріг
Адреса
пл. Молодіжна, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Виготовлення та розміщення інформаційної продукції (вивісок)
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 16:07 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.05.2025 16:07
Витяг з ЄДР
Торги відмінено
Очікувана вартість
174 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.05.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380971057040
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
174 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.05.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380971057040
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності