Показати схожі тендери

Закупівля ІР АТС з функцією оповіщення особового складу та каналом зв’язку з гучномовним підсилювачем (код ДК 021:2015: 32550000-3 «Телефонне обладнання ») від Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-002829-a
Id Tender 9315b80aadc049df92e9098943a4dd78
План UA-P-2025-05-09-003362-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.05.2025 10:35
Остання зміна 12.06.2025 14:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
586 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 932.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 10:31 до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 10:31
до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 10:31
до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.05.2025 15:52
до 30.05.2025 13:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 11:58
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.05.2025 13:54
до 12.06.2025 14:44
Період уточнень
з 09.05.2025 10:31 до 16.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 10:31 до 16.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.05.2025 15:52 до 30.05.2025 13:54
Період кваліфікації
з 19.05.2025 15:52 до 30.05.2025 13:54
Основні параметри
ІР АТС з функцією оповіщення особового складу та каналом зв’язку з гучномовним підсилювачем (код ДК 021:2015: 32550000-3 «Телефонне обладнання »)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі відповідають технічним вимогам, погодженим ДСНС України (лист від 14.01.2025 № 092-1124/09 "Про направлення матеріалів погодження". Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення встановлено відповідно до кошторисних призначень Головного управління ДСНС України у м.Києві на 2025 рік. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а саме методом порівняння ринкових цін, на основі отриманих цінових пропозицій, як середньоринкова вартість на даний вид товару.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
586 500 грн.
ІР АТС з функцією оповіщення особового складу та каналом зв’язку з гучномовним підсилювачем (код ДК 021:2015: 32550000-3 «Телефонне обладнання »)
Назва предмета закупівлі
ІР АТС з функцією оповіщення особового складу та каналом зв’язку з гучномовним підсилювачем (код ДК 021:2015: 32550000-3 «Телефонне обладнання »)
Очікувана вартість
586 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2932,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.05.2025 15:29
Закінчення аукціону
19.05.2025 15:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
ІР АТС з функцією оповіщення особового складу та каналом зв’язку з гучномовним підсилювачем
Код ДК 021:2015
32550000-3 - Телефонне обладнання
Кількість
23
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ, вул. Володимирська, 13
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10-ти робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України (у разі оплати за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету України, за наявності коштів на рахунку Замовника).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Проект договору
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ НІКА
Пропозиція:
528 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЯСУДОВИЧ ВАДИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
525 590 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.05.2025 15:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.05.2025 13:45
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Єлизавета Гречановська
Електронна пошта
Телефон
+380442783698
Замовник
ЄДРПОУ
38620155
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Володимирська, 13
Кваліфікація
Лот № 1 ІР АТС з функцією оповіщення особового складу та каналом зв’язку з гучномовним підсилювачем (код ДК 021:2015: 32550000-3 «Телефонне обладнання »)
Період вимог/скарг з 23.05.2025 11:58 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 15:52 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
23.05.2025 11:58
Повідомлення про рішення
19.05.2025 15:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 10:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 10:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Під час перевірки пропозиції Учасника було виявлено такі невідповідності: На виконання вимоги Замовника щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додаток 2 до ТД, Учасником було надано довідку «про виконання аналогічних договорів» № 025 0510 від 18.05.2025, у якій зазначено перелік аналогічних договорів: - Договір № 360 від 21.09.2022 з Центром обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України; - Договір № 361 від 21.09.2022 з Центром обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України; - Договір № 53-23 від 10.10.2023 з 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Івано- Франківській області. Разом з тим учасником не надано на підтвердження інформації про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з Центром обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України № 360 від 21.09.2022 року, зазначеного у довідці, шляхом надання сканованих копій договору та документів, що підтверджують факт виконання договорів у повному обсязі, (копії накладних або актів, тощо) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Надання Учасником довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність у нього досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше як 1 (один) договір), за період 2021-2025 роки, в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовника, його адреса та контактний номер телефону, назва товару, яка є предметом закупівлі. Також на підтвердження інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, зазначених у довідці, учасником надаються скановані копії: -  договорів, зазначених в довідці; - документів, що підтверджують факт виконання договорів у повному обсязі, зазначених в довідці (копії накладних або актів, тощо) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). Вимога п.1 Додатку 2 до тендерної документації; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати скановані копії: -  договору з Центром обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України № 360 від 21.09.2022 року зазначених в довідці; - документів, що підтверджують факт виконання договору з Центром обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України № 360 від 21.09.2022 року у повному обсязі, зазначених в довідці (копії накладних або актів, тощо) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю).
Створено
22.05.2025 10:42
Надати до
23.05.2025 10:42
Період вимог/скарг з 30.05.2025 13:54 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 11:58 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.05.2025 13:54
Довідка НАЗК
30.05.2025 13:54
Повідомлення про рішення
23.05.2025 11:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 10:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 10:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Під час перевірки пропозиції Учасника було виявлено такі невідповідності: - На виконання вимоги п. 6 Додатку 1 до ТД, Учасником надано «Гарантійний лист щодо виконання зобов’язань» у якому в п.1 не зазначено найменування Учасника, та зазначено назву предмета закупівлі без зазначення коду ДК 021:2015; - На виконання вимоги Замовника щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додаток 2 до ТД, Учасником було надано довідку «щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» від 16.05.2025 № 74, у якій зазначено договір від 17.12.2024 № 302/12-24 з Головним управлінням державної служби України з надзвичайних ситуацій у м.Києві, та завантажено відповідний договір та видаткову накладну. Однак під час розгляду наданих Учасником документів було встановлено що договір від 17.12.2024 № 302/12-24 заключений Учасником з Спеціалізованим пожежно-рятувальним загоном Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у м.Києві, що не відповідає інформації зазначеній у наданій Учасником довідці. Разом з тим предмет зазначеного Учасником договору не відповідає предмету закупівлі, отже вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не виконана. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Надання учасником заповненого та підписаного Гарантійного листа від учасника. Вимога п.6 Додатку 1 до тендерної документації; - Надання Учасником довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність у нього досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше як 1 (один) договір), за період 2021-2025 роки, в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовника, його адреса та контактний номер телефону, назва товару, яка є предметом закупівлі. Також на підтвердження інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, зазначених у довідці, учасником надаються скановані копії: -  договорів, зазначених в довідці; - документів, що підтверджують факт виконання договорів у повному обсязі, зазначених в довідці (копії накладних або актів, тощо) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). Вимога п.1 Додатку 2 до тендерної документації; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати: - Заповнений та підписаний Гарантійний лист щодо виконання зобов’язань від учасника відповідно до форми наданої в п. 6 Додатку 1 до тендерної документації; - Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність у нього досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше як 1 (один) договір), за період 2021-2025 роки, в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовника, його адреса та контактний номер телефону, назва товару, яка є предметом закупівлі. Також на підтвердження інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, зазначених у довідці, учасником надаються скановані копії: -  договорів, зазначених в довідці; - документів, що підтверджують факт виконання договорів у повному обсязі, зазначених в довідці (копії накладних або актів, тощо) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю).
Створено
26.05.2025 15:19
Надати до
27.05.2025 15:19
Договір
UA-2025-05-09-002829-a-b1
Підписаний і діє
Номер
68Г/06-25
528 000 грн.
440 000 грн.
З ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
23 (штуки)
ІР АТС з функцією оповіщення особового складу та каналом зв’язку з гучномовним підсилювачем
Номенклатура
ІР АТС з функцією оповіщення особового складу та каналом зв’язку з гучномовним підсилювачем
Кількість
23
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 29 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38620155

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ НІКА
Повна назва
ТОВ НІКА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13304598

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 14:44
-
12.06.2025 14:43
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
586 500 грн.
Період подання пропозицій
до 19.05.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Контактний телефон:
+380442783698
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
586 500 грн.
Період подання пропозицій
до 19.05.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Контактний телефон:
+380442783698
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності