Показати схожі тендери

Закупівля Шпаклівка, декоративна штукатурка, грунтовка та розчинник від Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-09-000491-a
Id Tender ca3dfa5d608d4d6789ba8d562115ea4c
План UA-P-2025-05-09-000263-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.05.2025 09:02
Остання зміна 09.06.2025 16:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
53 131.43 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
265.66 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.05.2025 09:02 до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.05.2025 09:02
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.05.2025 09:02
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.05.2025 12:38
до 27.05.2025 13:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.05.2025 14:21
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.05.2025 13:29
до 09.06.2025 16:30
Період уточнень
з 09.05.2025 09:02 до 17.05.2025 00:00
Період оскарження
з 09.05.2025 09:02 до 17.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.05.2025 12:38 до 27.05.2025 13:29
Період кваліфікації
з 20.05.2025 12:38 до 27.05.2025 13:29
Основні параметри
Шпаклівка, декоративна штукатурка, грунтовка та розчинник
Код ДК 44831200-6 Шпаклівки (шпаклівка стартова, шпаклівка фінішна), 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (декоративна штукатурка, грунтовка глибопроникна для бетону та стін, грунтовка бетонконтакт, розчинник уайт- спірит) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
53 131.43 грн.
Шпаклівка, декоративна штукатурка, грунтовка та розчинник
Назва предмета закупівлі
Шпаклівка, декоративна штукатурка, грунтовка та розчинник
Очікувана вартість
53 131.43 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
265,66
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.05.2025 11:51
Закінчення аукціону
20.05.2025 12:38
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 1 275 (кілограми)
Шпаклівка стартова
Опис предмета закупівлі
Шпаклівка стартова
Код ДК 021:2015
44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Кількість
1 275
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Заводська, буд. 1-А
Дата постачання по
28.11.2025 08:59
Позиція : №2 600 (кілограми)
Шпаклівка фінішна
Опис предмета закупівлі
Шпаклівка фінішна
Код ДК 021:2015
44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Кількість
600
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Заводська, буд. 1-А
Дата постачання по
28.11.2025 08:59
Позиція : №3 150 (кілограми)
Декоративна штукатурка
Опис предмета закупівлі
Декоративна штукатурка
Код ДК 021:2015
44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Кількість
150
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Заводська, буд. 1-А
Дата постачання по
28.11.2025 08:59
Позиція : №4 210 (літр)
Грунтовка глибокопроникна для бетону та стін
Опис предмета закупівлі
Грунтовка глибокопроникна для бетону та стін
Код ДК 021:2015
44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Кількість
210
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Заводська, буд. 1-А
Дата постачання по
28.11.2025 08:59
Позиція : №5 69 (кілограми)
Грунтовка бетонконтакт
Опис предмета закупівлі
Грунтовка бетонконтакт
Код ДК 021:2015
44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Кількість
69
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Заводська, буд. 1-А
Дата постачання по
28.11.2025 08:59
Позиція : №6 2 (літр)
Розчинник уайт-спірит
Опис предмета закупівлі
Розчинник уайт-спірит
Код ДК 021:2015
44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Кількість
2
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Заводська, буд. 1-А
Дата постачання по
28.11.2025 08:59
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Югком"
Пропозиція:
34 577 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МІГ."
Пропозиція:
28 383 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЦИХОВ ЄГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Пропозиція:
28 380 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КИЗИМА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
Пропозиція:
41 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БАСКО"
Пропозиція:
41 738 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МДІНА, ЛТД"
Пропозиція:
41 738.86 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.05.2025 11:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.05.2025 16:08
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шкрьоба Олена Сергіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380612849390
Замовник
ЄДРПОУ
34869316
Повна назва
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Поштовий індекс
69035
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
Запоріжжя
Адреса
вул. Заводська, буд. 1-А
Кваліфікація
Лот № 1 Шпаклівка, декоративна штукатурка, грунтовка та розчинник
Період вимог/скарг з 21.05.2025 14:21 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 12:38 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
21.05.2025 14:21
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
20.05.2025 12:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 08:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 08:55
Період вимог/скарг з 23.05.2025 13:14 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 14:21 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
23.05.2025 13:14
Повідомлення про рішення
21.05.2025 14:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 08:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 08:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно пп. 1.1 п. 1 Кваліфікаційні критерії Додатку 1 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Замовником зазначена вимога що Учасник у складі тендерної пропозиції має надати 1.1.1. довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо), предмета закупівлі договору та/або код ДК 021:2015, суми виконаних зобов’язань та терміном дії договору за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору), складену учасником, як приклад згідно з Таблицею 1. За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі 44830000-7 та / або шпаклівка та/або штукатурка та/або грунтовка та/або розчинник. Не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Виконаним вважається договір, що був в повному обсязі виконаний учасником до початку даної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за аналогічним предметом закупівлі. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ "МІГ." надав довідку в довільній формі про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору в якій зазначив, що сума виконаних зобов’язань за договором №18010 від 27.11.2023 року становить 15895,48 грн. Однак у складі тендерної пропозиції учасник надав копію договору №18010 від 27.11.2023 року, згідно якого ціна та загальна вартість договору складає загальну вартість поставленого товару за видатковими накладними протягом дії Договору (пп.4.2 п.4 Ціна і загальна вартість договору). Водночас, учасник у тендерній пропозиції надав видаткову накладну №МБ-007634 від 18.12.2023 року на суму 50203,25 грн. Згідно з вище переліченої інформації сума виконаних зобов’язань по договору №18010 від 27.11.2023 року повинна становити 50203,25 грн., що суперечить наданій довідці учасника. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учасник процедури закупівлі повинен надати коректно заповнену: - довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо), предмета закупівлі договору та/або код ДК 021:2015, суми виконаних зобов’язань та терміном дії договору за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору), складену учасником, як приклад згідно з Таблицею 1. За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі 44830000-7 та / або шпаклівка та/або штукатурка та/або грунтовка та/або розчинник Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
21.05.2025 16:14
Надати до
22.05.2025 16:14
Період вимог/скарг з 26.05.2025 14:26 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 13:14 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;. тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; Тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
26.05.2025 14:26
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.05.2025 13:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 08:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 08:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно пп. 1.1 п. 1 Кваліфікаційні критерії Додатку 1 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Замовником зазначена вимога що Учасник у складі тендерної пропозиції має надати 1.1.1. довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо), предмета закупівлі договору та/або код ДК 021:2015, суми виконаних зобов’язань та терміном дії договору за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору), складену учасником, як приклад згідно з Таблицею 1. За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі 44830000-7 та / або шпаклівка та/або штукатурка та/або грунтовка та/або розчинник. Не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Виконаним вважається договір, що був в повному обсязі виконаний учасником до початку даної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за аналогічним предметом закупівлі. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ "Югком" надав довідку в довільній формі вих. № 50 від 12.05.2025 року про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору в якій не зазначив термін дії договору. Згідно з пп. 4.4 п. 4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників Додатка 1 до тендерної документації Замовником зазначена вимога: учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. У разі ненадання учасником інформації або у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; У складі своєї пропозиції учасник ТОВ "Югком" не надав довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учасник процедури закупівлі повинен надати: - коректно заповнену довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо), предмета закупівлі договору та/або код ДК 021:2015, суми виконаних зобов’язань та терміном дії договору за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору), складену учасником, як приклад згідно з Таблицею 1. За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі 44830000-7 та / або шпаклівка та/або штукатурка та/або грунтовка та/або розчинник. - довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. У разі ненадання учасником інформації або у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
23.05.2025 13:55
Надати до
24.05.2025 13:55
Період вимог/скарг з 27.05.2025 10:36 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 14:26 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
27.05.2025 10:36
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
26.05.2025 14:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 08:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 08:55
Період вимог/скарг з 27.05.2025 12:05 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 10:36 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
27.05.2025 12:05
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.05.2025 10:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 08:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.05.2025 08:55
Період вимог/скарг з 27.05.2025 13:29 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 12:05 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.05.2025 13:29
Довідка НАЗК
27.05.2025 13:29
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.05.2025 12:05
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-09-000491-a-a1
Підписаний і діє
Номер
70/06
41 738.86 грн.
34 782.38 грн.
З ПДВ
Підписано
09.06.2025
Строк дії договору з
09.06.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
1 275 (кілограми)
Шпаклівка стартова
Номенклатура
Шпаклівка стартова
Кількість
1 275
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.
Номенклатура
600 (кілограми)
Шпаклівка фінішна
Номенклатура
Шпаклівка фінішна
Кількість
600
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.
Номенклатура
150 (кілограми)
Декоративна штукатурка
Номенклатура
Декоративна штукатурка
Кількість
150
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.
Номенклатура
210 (літр)
Грунтовка глибокопроникна для бетону та стін
Номенклатура
Грунтовка глибокопроникна для бетону та стін
Кількість
210
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.
Номенклатура
69 (кілограми)
Грунтовка бетонконтакт
Номенклатура
Грунтовка бетонконтакт
Кількість
69
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.
Номенклатура
2 (літр)
Розчинник уайт-спірит
Номенклатура
Розчинник уайт-спірит
Кількість
2
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Повна назва
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34869316

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МДІНА, ЛТД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МДІНА, ЛТД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13625993

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.06.2025 16:30
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
53 131.43 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 00:00
Замовник:
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Контактний телефон:
+380612849390
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
53 131.43 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 00:00
Замовник:
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Контактний телефон:
+380612849390
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності