Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 43810000-4 Деревообробне обладнання (стрічкова пилорама СПР 1200 з додатковим обладнанням в комплекті або еквівалент) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ ВІКНЯНСЬКОЇ ГРОМАДИ" ВІКНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗАСТАВНІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-08-014288-a
Id Tender 7d3a0d27ca0e476ba626c3f47bd45948
План UA-P-2025-05-08-017739-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 08.05.2025 18:41
Остання зміна 01.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
243 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 215 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.05.2025 18:40 до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.05.2025 18:40
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.05.2025 18:40
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.05.2025 00:00
до 26.05.2025 12:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 12:24
до 01.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 26.05.2025 12:24
-
Період уточнень
з 08.05.2025 18:40 до 13.05.2025 00:00
Період оскарження
з 08.05.2025 18:40 до 13.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.05.2025 00:00 до 26.05.2025 12:24
Період кваліфікації
з 16.05.2025 00:00 до 26.05.2025 12:24
Основні параметри
ДК 021:2015: 43810000-4 Деревообробне обладнання (стрічкова пилорама СПР 1200 з додатковим обладнанням в комплекті або еквівалент)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
243 000 грн.
ДК 021:2015: 43810000-4 Деревообробне обладнання (стрічкова пилорама СПР 1200 з додатковим обладнанням в комплекті або еквівалент)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 43810000-4 Деревообробне обладнання (стрічкова пилорама СПР 1200 з додатковим обладнанням в комплекті або еквівалент)
Очікувана вартість
243 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1215,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 43810000-4 Деревообробне обладнання (стрічкова пилорама СПР 1200 з додатковим обладнанням в комплекті або еквівалент)
Код ДК 021:2015
43812000-8 - Пиляльне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
59433, Україна, Чернівецька область, с. Вікно, вул. Головна, 80
Дата постачання по
01.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КУЧМІЙ ОРЕСТ БОГДАНОВИЧ"
Пропозиція:
242 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марія Смерека
Електронна пошта
Телефон
+380966692533
Замовник
ЄДРПОУ
42571552
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ ВІКНЯНСЬКОЇ ГРОМАДИ" ВІКНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗАСТАВНІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
59433
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Заставнівський район, село Вікно
Адреса
ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА, будинок 80
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 43810000-4 Деревообробне обладнання (стрічкова пилорама СПР 1200 з додатковим обладнанням в комплекті або еквівалент)
Період вимог/скарг з 26.05.2025 12:24 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 00:00 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
26.05.2025 12:24
Повідомлення про рішення
22.05.2025 19:01
Електроний протокол про продовження строку
16.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 18:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 18:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Згідно частини 10 статті 29 Закону встановлено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Вищезазначена інформація та зазначені документи, суттєві для підтвердження відповідності учасника закупівлі, встановленим технічним вимогам Замовника відкритих торгів зазначених в Додатку № 2 до Тендерної документації. Керуючись положенням п. 41 Особливостей відповідно до статті 29 Закону з метою дотримання вимог діючого законодавства Замовник вважає за необхідне продовжити строк розгляду до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
22.05.2025 19:00
Дата кінця розгляду
14.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись положенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) Замовник у встановлені законодавством строки публікує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП "КУЧМІЙ ОРЕСТ БОГДАНОВИЧ", у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: ДК 021:2015: 43810000-4 Деревообробне обладнання (стрічкова пилорама СПР 1200 з додатковим обладнанням в комплекті або еквівалент). Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, та, враховуючи п. 41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником ФОП "КУЧМІЙ ОРЕСТ БОГДАНОВИЧ", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. За результатами розгляду пропозиції учасника ФОП "КУЧМІЙ ОРЕСТ БОГДАНОВИЧ", встановлено невідповідність пропозиції вимогам Тендерної документації щодо надання документів для підтвердження відповідності Учасника вимогам згідно Додатків тендерної документації, а саме: - учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів в якій зазначено виконання двох договорів, замовниками яких є Новодністровська міська рада та ФОП Бойко Олег Ігорович, що не відповідає встановленим вимогам згідно п. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”), зокрема учасник повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання протягом 2024-2025 років не менше 2 (двох) аналогічних договорів, за кодом ДК 021:2015: 43810000-4 - Деревообробне обладнання, укладеного з контрагентами, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про який знаходиться у публічному доступі на веб-порталі https://prozorro.gov.ua - учасником не надано 2 (два) листа-відгука від контрагентів згідно з аналогічним договором, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів. - учасником не надано відомості про учасника за встановленою формою згідно зразка наведеного в Додатку № 1 до Тендерної документації. - учасником не надано лист в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про згоду з проєктом договору, який є додатком № 3 до тендерної документації. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1: Найменування товару, Од. виміру, Кількість, Технічні характеристики товару, Виробник товару, Країна походження товару* З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ФОП "КУЧМІЙ ОРЕСТ БОГДАНОВИЧ", пропонуємо протягом 24-х годин привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом до завантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації.
Створено
22.05.2025 19:02
Надати до
23.05.2025 19:02
Торги не відбулися
Очікувана вартість
243 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ ВІКНЯНСЬКОЇ ГРОМАДИ" ВІКНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗАСТАВНІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380966692533
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
243 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ ВІКНЯНСЬКОЇ ГРОМАДИ" ВІКНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗАСТАВНІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380966692533
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності