Показати схожі тендери

Закупівля 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області (додаткові роботи) від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-08-013974-a
Id Tender 8e6af3bcbd2647cd8ac9277df7e2f788
План UA-P-2025-05-08-017274-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.05.2025 17:36
Остання зміна 04.06.2025 14:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
290 377 441 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 451 887.21 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.05.2025 17:36 до 16.05.2025 19:00
Завершено
Період уточнень
з 08.05.2025 17:36
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.05.2025 17:36
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.05.2025 19:00
до 23.05.2025 11:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 11:43
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.05.2025 11:43
до 04.06.2025 14:55
Період уточнень
з 08.05.2025 17:36 до 13.05.2025 00:00
Період оскарження
з 08.05.2025 17:36 до 13.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.05.2025 19:00 до 23.05.2025 11:43
Період кваліфікації
з 16.05.2025 19:00 до 23.05.2025 11:43
Основні параметри
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області (додаткові роботи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
290 377 441 грн.
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області (додаткові роботи)
Назва предмета закупівлі
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області (додаткові роботи)
Очікувана вартість
290 377 441 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1451887,21
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 903 774.41
Позиція
Опис предмета закупівлі
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області (додаткові роботи)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
За письмовим зверненням Підрядника останньому може бути наданий аванс. Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, з урахуванням раніше виплачених сум авансів за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
275 560 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 17:36
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Горбатюк Ігор Анатолійович
Електронна пошта
Телефон
380673044240
Замовник
ЄДРПОУ
25878206
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
54029
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Кваліфікація
Лот № 1 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області (додаткові роботи)
Період вимог/скарг з 23.05.2025 11:43 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 19:00 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити переможцем процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: : 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області (додаткові роботи) (UA-2025-05-08-013974-a) учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОСТДОРСТРОЙ».
Документи кваліфікації
23.05.2025 11:43
Довідка НАЗК
23.05.2025 11:43
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
16.05.2025 19:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 17:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 17:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником - ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» по закупівлі: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області (додаткові роботи) (UA-2025-05-08-013974-a) 1. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції, серед іншого, надано сканкопію трудової книжки водія автотранспортних засобів Калашника Вячеслава Васильовича, частина записів якої викладено іншою мовою, ніж українська. При цьому не надано переклад на українську мову. Вимога тендерної документації: підпункт 7.2. пункту 7 Розділу І тендерної документації: «7.2. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання в складі тендерної пропозиції документів/інформацій складених мовою іншою ніж українська мова, або якщо частина документу/інформації викладена іншою мовою, ніж українська, такі документи/інформації (частини документів/інформацій) повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - переклад частини трудової книжки у відповідності до вимог підпункту 7.2. пункту 7 Розділу І тендерної документації, - інші документи, які учасник вважає за потрібне долучити з метою підтвердження усунення виявлених невідповідностей. 2. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надано Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі від 13.05.2025 № 652/1-Т (далі – Довідка). На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці, серед інших документів, надано сканкопії трудових книжок та накази про призначення на посаду дорожніх робітників Чигрина Євгена Миколайовича та Кравчини Максима Вікторовича. Проте, дати наказів, що зазначені в трудових книжках, не відповідають датам наказів про призначення на посаду. Вимога тендерної документації: пункт 2.1. Додатку 1 до тендерної документації : «2.1.Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі згідно нижченаведеної форми: № з/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/спеціальність* Досвід роботи на відповідній посаді, (роки) * 1 2 3 4 5 *Графи 4,5 не є обов’язковими для заповнення щодо дорожніх робітників та машиністів/водіїв/операторів дорожньо-транспортних машин і механізмів. До довідки включаються працівники, що будуть задіяні при наданні послуг за предметом закупівлі. ... На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва) на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для (надання послуг) виконання робіт за предметом закупівлі. .…». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - сканкопії трудових книжок (всі заповнені сторінки трудових книжок) із зазначенням достовірної інформації відповідно до вимог підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, та/або накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва) із зазначенням достовірної інформації відповідно до вимог підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, та/або - інші документи, які учасник вважає за потрібне долучити з метою підтвердження усунення виявлених невідповідностей. 3. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано Довідку про наявність асфальтобетонного заводу від 13.05.2025р. № 654/1-Т (далі – Довідка), яка не відповідає формі відповідно до вимог підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Вимога тендерної документації: підпункт 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації: «1.2. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням: Інформація про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) № з/п Найменування АБЗ (тип/марка/модель) Місцезнаходження АБЗ під час надання послуг (адреса) Вид асфальтобетонних сумішей (по типах та марках) Інформація про права власності/користування АБЗ* 1 2 3 4 5 * якщо Учасник є власником, зазначається "володіння/власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо ….». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про наявність асфальтобетонного заводу відповідно до вимог підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 4. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано Довідку про наявність матеріально-технічної бази від 13.05.2025р. №670/1-Т (далі – Довідка), яка не відповідає формі відповідно до вимог підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Вимога тендерної документації: підпункт 1.3. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації: «1.3. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз та/або офісних приміщень, тощо) нижченаведеної форми. № з/п Найменування Місцезнаходження Інформація про права власності/користування* 1 2 3 4 * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України). ….». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про наявність матеріально-технічної бази відповідно до вимог підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 5. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) від 13.05.2025р. №3120-С/1 (надалі – Довідка), проте частина інформації, що зазначена в графі «Обсяг робіт/одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт» містить невідповідності з інформацією, зазначеною в графі «Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт де наданий відповідний обсяг». Вимога тендерної документації: підпункт 3.1. пункту 3. Додатку 1 до тендерної документації: «3.1. Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) згідно нижченаведеної форми: № п/п Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ Аналогічний договір: Найменування робіт/ одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт Обсяг робіт/ одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт де наданий відповідний обсяг 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3.Предмет договору 1. Ціна договору, грн 2.Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору …». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням достовірної інформації відповідно до вимог підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. 6. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції надано проект договору, проте, у пункті 19.1. Розділу 19 проекту договору не заповнено гарантійні строки експлуатації, а сам проект договору наданий з додатками, що не відповідає вимогам підпункту 3.4. пункту 3 Розділу VI тендерної документації. Вимога тендерної документації: підпункту 3.4. пункту 3 Розділу VI тендерної документації: «3.4. Учасник в складі тендерної пропозиції надає заповнений проект договору, викладений у Додатку 5 до цієї документації, без зазначення вартості договору та додатків.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - заповнений проект договору, викладений у Додатку 5 до цієї документації, без зазначення вартості договору та додатків. Враховуючи викладене, Замовник вимагає від учасника - ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» усунути невідповідності в інформації та документах, поданих останнім в складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області (додаткові роботи) (UA-2025-05-08-013974-a).
Створено
21.05.2025 16:40
Надати до
22.05.2025 16:40
Договір
UA-2025-05-08-013974-a-b1
Підписаний і діє
Номер
11-Б
275 559 999.5 грн.
229 633 332.92 грн.
З ПДВ
Підписано
04.06.2025
Строк дії договору з
04.06.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області (додаткові роботи)
Номенклатура
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області (додаткові роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 20 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25878206

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33658865

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.06.2025 14:55
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-10-000042
Дата створення проекту
10.06.2025 14:32
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
10.06.2025 15:14
Дата публікації висновку про результати
19.06.2025 14:16
Дата завершення усунення порушень
25.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 51) 237-62-61
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.06.2025 № 64-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025; доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра Шульги від 10.06.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 10.06.2025 № 64-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 2 UA-2025-05-08-013974-a 08.05.2025 Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.06.2025 00:00
Документи рішення
10.06.2025 15:14
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі, далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 08.05.2025 (протокол № 2/13/2025); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.05.2025 № 4/13/2025; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 04.06.2025 № 11-Б; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
19.06.2025 00:00
Дата публікації
19.06.2025 14:16
Документи висновку
19.06.2025 14:16
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області (додаткові роботи))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-05-08-013974-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
11.06.2025 09:17
Орган перевірки
17.06.2025 00:00
Документи повідомлення
11.06.2025 09:18
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області (додаткові роботи))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-05-08-013974-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до частини 6 розділ VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % вартості договору. Враховуючи вищевикладене, пропоную надати документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю на умовах визначених тендерною документацією. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
12.06.2025 10:12
Орган перевірки
18.06.2025 00:00
Документи повідомлення
12.06.2025 10:13
-
Відповідь
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області (додаткові роботи)
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті. 1) Щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі здійснено на підставі та з врахуванням наступних документів: - ДБН А.3.1-5:2016 Організація будівельного виробництва; - СОУ 45.2-00018112-028:2008 Забезпечення якості при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг та мостових споруд; - НПАОП 63.21-1.01-09 Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг - ДСТУ 3587:2022 Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану. - ДСТУ 8749:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт; - ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016 Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого типу дорожнього одягу автомобільних доріг; - ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання; - ДСТУ 3587:2022 Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану; - ДСТУ Б В.2.3-12-2004 Огородження дорожнє металеве бар'єрного типу. Загальні технічні умови; - ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги; - СОУ 45.2-00018112-040:2009 Введення обмежень руху на автомобільних дорогах; - СОУ 42.1-37641918-102:2013 Виробничі норми витрат матеріалів на будівництво, ремонти і експлуатаційне утримання автомобільних доріг і мостів; - ДСТУ-Н Б В.2.3-38:2016 Настанова з улаштування захисних шарів зносу покриття дорожнього одягу автомобільних доріг; - Галузеві розрахунки витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування згідно Наказу № Н-275/11-02 Державного агентства автомобільних доріг України від 18.11.2022р. - Правила визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджені наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 р. № 273; - Методика визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затверджена наказом Міністерства інфраструктури від 07.10.2022 №753 - Кошторисна документація «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області (додаткові роботи)», затверджена наказом Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області №19-О від 30.04.2025р. (далі – кошторисна документація). Нормативні документи: ДБН А.3.1-5:2016, СОУ 45.2-00018112-028:2008, НПАОП 63.21-1.01-09, ДСТУ 3587:2022, ДСТУ 8749:2017, ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016, ДСТУ 8747:2017, ДСТУ 3587:2022, ДСТУ Б В.2.3-12-2004, ДСТУ 8751:2017, СОУ 45.2-00018112-040:2009, СОУ 42.1-37641918-102:2013, ДСТУ-Н Б В.2.3-38:2016, Галузеві розрахунки витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування згідно Наказу № Н-275/11-02 Державного агентства автомобільних доріг України від 18.11.2022р., Правила визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 р. № 273, Методика визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затверджена наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753 наявні в загальному доступі в мережі Інтернет на офіційних державних ресурсах. Дефектний акт, складові кошторисної документації, що обґрунтовують технічні та якісні характеристики, а саме локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, відомість обсягів робіт (BoQ) є складовою тендерної документації та оприлюднені в електронній системі закупівель. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку кошторисної документації. Розрахунок очікуваної вартості, зведений кошторисний розрахунок додаються. Слід зазначити, що відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Акцентуємо вашу увагу на тому, що матеріальні ресурси (будівельні матеріали) не є предметом даної закупівлі, предметом закупівлі є саме послуги, які і є предметом дослідження моніторингу. Запитувані Держаудитслужбою інформації та документи щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості надані Службою в повному обсязі. 2) Стосовно інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Нормативні документи з публічних закупівель не передбачають обов’язку Замовника розміщати на власному веб-сайту інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Виходячи з термінології запиту, маються на увазі вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – ПКМУ №710), яка прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Так як ПКМУ №710 стосується лише ефективності використання державних коштів і не є складовою законодавства у сфері публічних закупівель, то виконання приписів зазначеної постанови не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», стаття 8 якого регламентує порядок здійснення моніторингу закупівель. Одночасно, Замовник є юридичною особою, яка дотримується як законодавства про публічні закупівлі, так і законодавства про законне та ефективне використання державних коштів. З метою підтвердження останнього, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 ПКМУ №710 https://mk.restoration.gov.ua/diialnist/6758/55612/73981.html Також додатково повідомляємо, що інформація щодо бюджетного призначення на сторінці власного веб-сайту Замовником не зазначається, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Рішеня
16.06.2025 16:20
Замовник
Документи повідомлення
16.06.2025 16:20
-
16.06.2025 16:21
-
Відповідь
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області (додаткові роботи)
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті. Щодо інформації та її документального підтвердження про виконання переможцем процедури закупівлі умов частини 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Переможцем закупівлі ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" на виконання умов тендерної документації надано: - оригінал гарантії виконання зобов’язань № 16/001/16009/2025 від 03.06.2025р., що видана ПАТ АКЦІОНЕРНИЙ БАНК «ПІВДЕННИЙ»; - засвідчені належним чином копія гарантії виконання зобов’язань № 16/001/16009/2025 від 03.06.2025р. та копія банківської ліцензії ПАТ АКЦІОНЕРНИЙ БАНК «ПІВДЕННИЙ»; - засвідчена належним чином копія довіреності, виданої ПАТ АКЦІОНЕРНИЙ БАНК «ПІВДЕННИЙ» на уповноважену особу на підписання гарантії. Скан – копії зазначених документів додаються.
Рішеня
17.06.2025 15:46
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
290 377 441 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 19:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380673044240
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
290 377 441 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 19:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380673044240
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності