Показати схожі тендери

Закупівля 45450000-6- «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі Вишгородського РУП ГУНП в Київської області за адресою: вул. Кургузова, 3, м. Вишгород, Київської області) у відповідності до Настанови від ГУНП в Київській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-08-013717-a
Id Tender d9866de83bc94fda993a8f2ad2ebd6ff
План UA-P-2025-05-08-016891-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 08.05.2025 17:20
Остання зміна 12.06.2025 12:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 401 730 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
32 009 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.05.2025 17:20 до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.05.2025 17:20
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.05.2025 17:20
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.05.2025 12:25
до 12.06.2025 12:27
Залишилось 3 днів
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 12:27
до 18.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.06.2025 12:27
-
Період уточнень
з 08.05.2025 17:20 до 20.05.2025 00:00
Період оскарження
з 08.05.2025 17:20 до 20.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.05.2025 12:25 до 12.06.2025 12:27
Період кваліфікації
з 23.05.2025 12:25 до 12.06.2025 12:27
Основні параметри
45450000-6- «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі Вишгородського РУП ГУНП в Київської області за адресою: вул. Кургузова, 3, м. Вишгород, Київської області) у відповідності до Настанови
Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі Вишгородського РУП ГУНП в Київської області за адресою: вул. Кургузова, 3, м. Вишгород, Київської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
6 401 730 грн.
45450000-6- «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі Вишгородського РУП ГУНП в Київської області за адресою: вул. Кургузова, 3, м. Вишгород, Київської області) у відповідності до Настанови
Назва предмета закупівлі
45450000-6- «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі Вишгородського РУП ГУНП в Київської області за адресою: вул. Кургузова, 3, м. Вишгород, Київської області) у відповідності до Настанови
Примітки
Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі Вишгородського РУП ГУНП в Київської області за адресою: вул. Кургузова, 3, м. Вишгород, Київської області
Очікувана вартість
6 401 730 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32009,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.05.2025 12:02
Закінчення аукціону
23.05.2025 12:25
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі Вишгородського РУП ГУНП в Київської області за адресою: вул. Кургузова, 3, м. Вишгород, Київської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП"
Пропозиція:
6 080 164.61 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
СІМТ
Пропозиція:
5 950 710.58 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.05.2025 12:02
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 17:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ропай Сергій Сергійович
Електронна пошта
Телефон
+380442716469, +380442716478
Замовник
ЄДРПОУ
40108616
Повна назва
ГУНП в Київській області
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15
Кваліфікація
Лот № 1 45450000-6- «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі Вишгородського РУП ГУНП в Київської області за адресою: вул. Кургузова, 3, м. Вишгород, Київської області) у відповідності до Настанови
Період вимог/скарг з 12.06.2025 12:27 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 12:25 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 12:27
Довідка НАЗК
12.06.2025 12:27
Повідомлення про рішення
23.05.2025 12:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІМТ" (код ЄДРПОУ 23520802) (далі по тексту – Учасник), у тендерній пропозиції на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6- «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі Вишгородського РУП ГУНП в Київської області за адресою: вул. Кургузова, 3, м. Вишгород, Київської області) у відповідності до Настанови (згідно оголошення UA-2025-05-08-013717-a) та відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та пункту 43 Особливостей, прошу виправити виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель даного повідомлення. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати: «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначено у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. У підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею надає: довідку знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника, та/або видаткові накладні, та/або оборотні відомості щодо основних засобів підприємства щодо придбання обладнання та механізмів, зазначених у довідці згідно п. 1.1. Якщо обладнання не є власністю Учасника, а залучене на інших правових підставах, в такому випадку Учасником на все вказане у довідці обладнання додатково подаються: договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) такого обладнання до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання)». Учасником було надано довідку не за формою опубліковану в п.п. 1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації. Та не підтверджено право власності або користування відповідним обладнанням. Як для прикладу надається інформація – У документі «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 19.05.2025 № 1321» зазначено обладнання - Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м3/хв, та вказано право приналежності – власне, оборотно-сальдова відомість від 24.11.2024. У наданій Оборотно-сальдовій відомості відсутнє дане обладнання. Для усунення невідповідностей надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначено у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування; та документи підтверджуючі право власності або оренди. 2. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати: «Довідка про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці_1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці та кваліфікації працівників зазначених у довідці, Учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження трудових відносин працівників з учасником, а саме додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника):- копію трудової книжки (витяг з трудової книжки), та/або наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або договору цивільно-правового характеру або інший документ». Учасником було надано довідку не за формою опубліковану в п.п. 2.1. п. 2 Додатку 1 до тендерної документації. Зазначена інформація у документі «Довідка про наявність працівників від 19.05.2025 № 1326» щодо досвіду роботи на посаді не узгоджується з інформацією в документах, підтверджуючих трудові відносини Учасника та працівників. Для усунення невідповідностей надати Довідку про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці_1 згідно п.п. 2.1. п. 2 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати: «…діюче посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки відповідального виконавця робіт (виконроба, майстра)». Згідно з інформацією зазначеною в Довідці про наявність працівників (документ «довідка працівники.pdf» встановлено, що Самунь Володимир Миколайович займає посаду – виконавець робіт, Наумов Павло Васильович – майстер, Наумов Владислав Павлович – виконроб. Учасник не надано діюче посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки на вищевказаних працівників. Для усунення невідповідностей надати діюче посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки відповідального виконавця робіт (виконроба, майстра). 4. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації та п. 1 Розділу ? тендерної документації встановлено вимогу: «…діюче посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з охорони праці та знань технології робіт відповідального виконавця робіт (виконроба). …Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: документи мають бути чіткими та розбірливими для читання». Згідно з інформацією зазначеною в Довідці про наявність працівників (документ «довідка працівники.pdf» встановлено, що Самунь Володимир Миколайович займає посаду – виконавець робіт та Наумов Владислав Павлович – виконроб. На виконання даної вимоги учасником у складі пропозиції було надано Витяг з протоколу від 18.03.2023 № 81-0087ЕЛ-2023, Витяг з протоколу від 18.03.2023 № 81-0087ВЕЕН-2023 та Посвідчення № 0087-03-2023, видане на Наумова Владислава Павловича, яке містить дані про дату наступної перевірки нерозбірливі для читання. Для усунення невідповідностей надати чітке та розбірливими для читання Посвідчення № 0087-03-2023, видане на виконавця робіт – Наумова Владислава Павловича. Та діюче посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з охорони праці та знань технології робіт видане виконавцю робіт – Самунь Володимиру Миколайовичу. 5. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати: «інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за нижченаведеною формою». На виконання даної вимоги учасником було надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів не за формою підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації. Для усунення невідповідностей надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за формою наведеною в п.п. 3.1. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації . 6. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати: «копії аналогічних договорів (не менше одного) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договорів; - акти приймання наданих послуг, що підтверджують повне виконання договору; - позитивний лист–відгук замовника (контрагента) щодо виконання наданого аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо якості наданих послуг/виконаних робіт, стану виконання договору, класу наслідків (відповідальності)/категорії складності об’єкту будівництва, відсутності з боку замовника робіт (послуг) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору; - Аналогічним, за предметом закупівлі договір, є один з критеріїв, який дає змогу переконатися в тому, що учасник уже має позитивний досвід роботи, тобто виконав свої забов’язання якісно та у визначений термін, а саме: будівництво/реконструкції або капітального/поточного/аварійного ремонту». На виконання даної вимоги Учасником у складі пропозиції було надано Договір підряду 96-Д/2022 від 20.12.2022 року, який не містить Додаткову угоду 1 до Договору та не надано до Додаткової угоди 2 кошторисну документацію. А також лист-відгук не містить інформацію щодо класу наслідків (відповідальності)/категорії складності об’єкту будівництва. Для усунення невідповідностей надати Додаткову угоду 1 до Договору підряду 96-Д/2022 від 20.12.2022 року, кошторисну документацію до Додаткової угоди 2 Договору підряду 96-Д/2022 від 20.12.2022 року. А також надати лист-відгук з інформацією щодо якості наданих послуг/виконаних робіт, стану виконання договору, класу наслідків (відповідальності)/категорії складності об’єкту будівництва, відсутності з боку замовника робіт (послуг) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. 7. Відповідно до пункту 14 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати: «скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» повинна розповсюджуватися на сферу поширення відповідного коду, що зазначений у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками. На виконання даної вимоги Учасником у складі пропозиції було надано Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та Звіт за результатами технічного нагляду від 03.05.2024 року. В наданому Учасником сертифікаті чітко зазначено – Контроль відповідності системи управління якістю вимогам зазначеного стандарту здійснюється шляхом технічного нагляду, обсяг, порядок, періодичність і процедури якого встановлюється органом з сертифікації. Сертифікат вважається чинним за умови щорічного підтвердження. Таким чином Учасником було надано не чинний на дату розкриття тендерних пропозицій Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Для усунення невідповідностей надати чинний на дату розкриття тендерних пропозицій Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». 8. Відповідно до пункту 14 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати: «скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» повинна розповсюджуватися на сферу поширення відповідного коду, що зазначений у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками. На виконання даної вимоги Учасником у складі пропозиції було надано Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» та Звіт за результатами технічного нагляду від 03.05.2024 року. В наданому Учасником сертифікаті чітко зазначено – Контроль відповідності системи управління охороною здоров?я та безпекою праці вимогам зазначеного стандарту здійснюється шляхом технічного нагляду, обсяг, порядок, періодичність і процедури якого встановлюється органом з сертифікації. Сертифікат вважається чинним за умови щорічного підтвердження. Таким чином Учасником було надано не чинний на дату розкриття тендерних пропозицій Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Для усунення невідповідностей надати чинний на дату розкриття тендерних пропозицій Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». 9. Відповідно до пункту 14 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати: «скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему управління щодо протидії корупції згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, який виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності)». На виконання даної вимоги Учасником у складі пропозиції було надано Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)» та Звіт за результатами аудиту від 10.05.2024 року. В наданому Учасником сертифікаті чітко зазначено – Контроль відповідності сертифікованої системи управління щодо протидії корупції вимогам зазначеного стандарту здійснюється шляхом технічного нагляду, обсяг, порядок, періодичність і процедури якого встановлюється органом з сертифікації. Сертифікат вважається чинним за умови щорічного підтвердження. Таким чином Учасником було надано не чинний на дату розкриття тендерних пропозицій Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)». Для усунення невідповідностей надати чинний на дату розкриття тендерних пропозицій Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)». 10. Відповідно до пункту 14 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати: «копія звіту про аудит, що підтверджує проведення перевірки, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), якщо дата реєстрації сертифікату на систему управління щодо протидії корупції згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)» не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому органі по сертифікації (органі з оцінки відповідності) не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)» пізніше, ніж один рік від дати складання звіту)». На виконання даної вимоги Учасником у складі пропозиції було надано Звіт за результатами аудиту сертифікованої системи управління щодо протидії корупції МПП «СІМТ» на відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 від 10.05.2024 року. Дата розкриття тендерних пропозицій – 23 травня 2025 року. Тобто отриманий звіт про аудит отриманий пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій. Для усунення невідповідностей надати копія звіту про аудит, що підтверджує проведення перевірки, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), якщо дата реєстрації сертифікату на систему управління щодо протидії корупції згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)» не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому органі по сертифікації (органі з оцінки відповідності) не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)» пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). 11. Відповідно до пункту 14 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати: «скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований на момент видачі сертифікату. Акредитація технічної зони в частині ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» повинна розповсюджуватися на сферу поширення відповідного коду, що зазначений у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками». На виконання даної вимоги Учасником у складі пропозиції було надано Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» та Звіт за результатами аудиту від 10.05.2024 року. В наданому Учасником сертифікаті чітко зазначено – Контроль відповідності сертифікованої системи енергетичного менеджменту вимогам зазначеного стандарту здійснюється шляхом технічного нагляду, обсяг, порядок, періодичність і процедури якого встановлюється органом з сертифікації. Сертифікат вважається чинним за умови щорічного підтвердження. Таким чином Учасником було надано не чинний на дату розкриття тендерних пропозицій Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування». Для усунення невідповідностей надати чинний на дату розкриття тендерних пропозицій Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування». 12. Відповідно до пункту 14 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати: «копія звіту про аудит, що підтверджує проведення перевірки, складеного акредитованим НААУ органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим НААУ органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), якщо дата реєстрації сертифікату на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в акредитованому НААУ органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому НААУ органі по сертифікації (органі з оцінки відповідності) не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» пізніше, ніж один рік від дати складання звіту)». На виконання даної вимоги Учасником у складі пропозиції було надано Звіт за результатами аудиту сертифікованої системи енергетичного менеджементу МПП «СІМТ» щодо ДСТУ ISO 50001:2020 від 10.05.2024 року. Дата розкриття тендерних пропозицій – 23 травня 2025 року. Тобто отриманий звіт про аудит отриманий пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій. Для усунення невідповідностей надати копію звіту про аудит, що підтверджує проведення перевірки, складеного акредитованим НААУ органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим НААУ органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), якщо дата реєстрації сертифікату на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в акредитованому НААУ органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому НААУ органі по сертифікації (органі з оцінки відповідності) не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). 13. Відповідно до пункту 5 Додатку 4 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати: «Відомості про учасника (згідно додатку 5 тендерної документації)». На виконання даної вимоги Учасником надано Відомості про учасника не на формою, встановленою Додатком 5 до тендерної пропозиції. Для усунення невідповідностей надати Відомості про учасника (згідно додатку 5 тендерної документації). 14. Відповідно до пункту 9 Додатку 4 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати: «Довідка* про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ». На виконання даної вимоги Учасником надано Довідку від 19.05.2025 № 1350, з інформацією про намір залучити субпідрядну організацію, яка не містить відомості про місцезнаходження субпідрядника/співвиконавця. Для усунення невідповідностей надати Довідку про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ. 15. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати: «наказ по підприємству про призначення відповідального виконавця робіт (виконроб)». На виконання даної вимоги Учасником не надано наказ по підприємству про призначення відповідального виконавця робіт (виконроб) за даним об’єктом. Для усунення невідповідностей надати наказ по підприємству про призначення відповідального виконавця робіт (виконроб) за даним об’єктом.
Створено
09.06.2025 17:53
Надати до
10.06.2025 17:53
Договір
UA-2025-05-08-013717-a-a1
Очікує підписання
5 950 710.58 грн.
5 950 710.58 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі Вишгородського РУП ГУНП в Київської області за адресою: вул. Кургузова, 3, м. Вишгород, Київської області
Номенклатура
Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі Вишгородського РУП ГУНП в Київської області за адресою: вул. Кургузова, 3, м. Вишгород, Київської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГУНП в Київській області
Повна назва
ГУНП в Київській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108616

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СІМТ
Повна назва
СІМТ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23520802

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 401 730 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 00:00
Замовник:
ГУНП в Київській області
Контактний телефон:
+380442716469, +380442716478
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 401 730 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 00:00
Замовник:
ГУНП в Київській області
Контактний телефон:
+380442716469, +380442716478
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності