Показати схожі тендери

Закупівля (Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Вижницькому районі Чернівецької області» від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА РОЗВИТКУ БУКОВИНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-08-013669-a
Id Tender 488f2d3afb294ed08b960d2c05a29670
План UA-P-2025-05-08-016808-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.05.2025 17:12
Остання зміна 04.06.2025 16:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
180 512 100 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
902 560.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.05.2025 17:12 до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.05.2025 17:12
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.05.2025 17:12
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.05.2025 14:47
до 28.05.2025 15:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.05.2025 10:00
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.05.2025 15:25
до 04.06.2025 16:12
Період уточнень
з 08.05.2025 17:12 до 13.05.2025 00:00
Період оскарження
з 08.05.2025 17:12 до 13.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.05.2025 14:47 до 28.05.2025 15:25
Період кваліфікації
з 16.05.2025 14:47 до 28.05.2025 15:25
Основні параметри
(Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Вижницькому районі Чернівецької області»
Місцезнаходження замовника: 58002, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. М. Грушевського, 1. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
180 512 100 грн.
(Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Вижницькому районі Чернівецької області»
Назва предмета закупівлі
(Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Вижницькому районі Чернівецької області»
Очікувана вартість
180 512 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
902560,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.05.2025 14:24
Закінчення аукціону
16.05.2025 14:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
(Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Вижницькому районі Чернівецької області»
Код ДК 021:2015
63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.04.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ПБС
Пропозиція:
124 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД"
Пропозиція:
171 486 495 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.05.2025 14:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 17:12
Оголошення про проведення закупівлі
08.05.2025 17:12
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.05.2025 17:12
Проект договору
Тендерна документація
08.05.2025 17:12
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гаватюк Андрій Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380372565656
Замовник
ЄДРПОУ
45356792
Назва (англійською мовою)
STATE INSTITUTION SERVICE DEVELOPMENT OF BUKOVYNA
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА РОЗВИТКУ БУКОВИНИ"
Повна назва (англійською мовою)
STATE INSTITUTION SERVICE DEVELOPMENT OF BUKOVYNA
Поштовий індекс
58002
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Чернівці
Адреса
вул.Грушевського Михайла, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 (Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Вижницькому районі Чернівецької області»
Період вимог/скарг з 27.05.2025 10:00 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 14:47 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
27.05.2025 09:55
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
22.05.2025 10:40
Електроний протокол про продовження строку
16.05.2025 14:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 17:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 17:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, а також, у зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Дата продовження строку розгляду
22.05.2025 10:39
Дата кінця розгляду
14.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: в поданій таблиці щодо наявності обладнання та технічних засобів зазначені спеціальні вантажні автокрани більше 20 т. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Обов’язковий перелік техніки, наявність якої повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції: - крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10-20т (не менше - 2 шт.). 1.3. Для усунення виявлених невідповідностей: необхідно підтвердити наявність кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10-20т (не менше - 2 шт.). 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: в поданій таблиці щодо наявності обладнання та технічних засобів зазначені котки HAMM GRW280-16, BOMAG BW219DH-4, HAMM 3520 маса кожного з яких не відповідають вимогам тендерної документації. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Обов’язковий перелік техніки, наявність якої повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції: - котки дорожні, масою від 8 до 13 т (не менше - 4 шт.). 2.3. Для усунення виявлених невідповідностей: необхідно підтвердити наявність котків дорожніх, масою від 8 до 13 т (не менше - 4 шт.). 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: в поданій таблиці щодо наявності обладнання та технічних засобів зазначені спеціальні вантажні МАЗ 5340С2 машини дорожні комбіновані із змінними устаткуванням МДКЗ-12-00. Не подано підтвердження того, що машинами являються поливально-мийними. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Обов’язковий перелік техніки, наявність якої повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції: - машини поливально-мийні (не менше - 2 шт.). 3.3. Для усунення виявлених невідповідностей: необхідно підтвердити наявність машини поливально-мийні (не менше - 2 шт.). 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: в поданій таблиці щодо наявності обладнання та технічних засобів на зазначені машини для ямкового ремонту в пунктах 57, 58 не надано атестат відповідності/виробництва чинні на момент подання пропозиції. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: учасник в складі тендерної пропозиції має надати атестат(-и) відповідності/виробництва на техніку (транспортні засоби, основні будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), яка в обов’язковому порядку повинна бути атестована відповідно до Наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 21.01.2015 р. №7, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи видані уповноваженими на це органами (атестат відповідності/виробництва тощо), чинні на момент подання пропозиції. 4.3. Для усунення виявлених невідповідностей: надати атестат(-и) відповідності/виробництва на техніку (транспортні засоби, основні будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), яка в обов’язковому порядку повинна бути атестована відповідно до Наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 21.01.2015 р. №7, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи видані уповноваженими на це органами (атестат відповідності/виробництва тощо), чинні на момент подання пропозиції. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пункту 3 Довідки «Інформація про перелік матеріально-технічної бази» від 15.05.2025 №01/15-05 наданої учасником, вказані виробничі та інші приміщення надаються за Договором оренди нерухомого майна №1412-1-ОА від 01.01.2021 року, який не чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. Відповідно до наданого договору та додаткової угоди №4 до договору оренди термін дії Договору вказаний до 31 грудня 2025 року. 5.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: - завірені копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2, або - завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 5.3. Для усунення виявлених невідповідностей: надати завірені копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2, або завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 6.1. Перелік виявлених невідповідностей: На інженерів з охорони праці Василик Ігор Ярославович та Колчар Руслан Віталійович надано дипломи, які не належать до спеціальності пов’язаною із будівництвом. 6.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Учасником надаються сканкопії дипломів про вищу (базову вищу) освіту за спеціальністю, пов’язаною із будівництвом: «Будівництво, експлуатація та ремонт автомобільних доріг і аеродромів» та/або «Автомобільні дороги та аеродроми» та/або «Будівництво та цивільна інженерія», тощо. 6.3. Для усунення виявлених невідповідностей: підтвердити наявність інженер з охорони праці (не менше 2) з урахуванням вимог тендерної документації. 7.1. Перелік виявлених невідповідностей: на інженера з охорони праці не надано чинний сертифікат фахівця будівельної галузі не нижче ІІ категорії та скан-копію з оригіналу кваліфікаційного посвідчення. 7.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Для підтвердження кваліфікації інженерів з охорони праці надається оригінал документа встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу про перевірку знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці. Додатково хоча б один із зазначених працівників має підтвердити кваліфікацію координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, у зв’язку з цим надати чинний сертифікат фахівця будівельної галузі не нижче ІІ категорії та скан-копію з оригіналу кваліфікаційного посвідчення. 7.3. Для усунення виявлених невідповідностей: надати чинний сертифікат фахівця будівельної галузі не нижче ІІ категорії та скан-копію з оригіналу кваліфікаційного посвідчення. 8.1. Перелік виявлених невідповідностей: відсутня інформація щодо інженера з організації дорожнього руху. 8.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Обов’язковий перелік працівників, наявність яких повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції: - інженер з організації дорожнього руху (не менше 1). 8.3. Для усунення виявлених невідповідностей: підтвердити наявність інженер з організації дорожнього руху (не менше 1). 9.1. Перелік виявлених невідповідностей: На інженера з безпеки руху Ковальчук Ярослав Степанович не надано диплом про вищу освіту (базову вищу) за спеціальністю «організація дорожнього руху». 9.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Для підтвердження кваліфікації інженера з організації дорожнього руху надається оригінал диплому про вищу освіту (базову вищу) за спеціальністю «організація дорожнього руху». 9.3. Для усунення виявлених невідповідностей: надати оригінал диплому про вищу освіту (базову вищу) за спеціальністю «організація дорожнього руху» для інженера з організації дорожнього руху. 10.1. Перелік виявлених невідповідностей: Головний інженер Бигар Володимир Степанович не надано підтверджуючих документів встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні протягом строку виконання договору в частині: НПАОП 0.00-1.24-10 НПАОП 26.6-1.02-00 НПАОП 0.00-7.17-18 НПАОП 0.00-1.76-15 НПАОП 40.1-1.07-01 НПАОП 0.00-4.12-05 НПАОП 0.00-4.15-98 НПАОП 0.00-5.11-85 НПАОП 0.00-1.15-07 НПАОП 0.00-1.71-13 НПАОП 0.00-7.11-12 НПАОП 0.00-1.80-18 (ДБН А.3.2-2-2009) НПАОП 0.00-1.83-18 НПАОП 0.00-7.14-17 НПАОП 28.0-1.32-13; Виконроб Легеньких Денис Васильович не надано підтверджуючих документів встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні протягом строку виконання договору в частині: НПАОП 0.00-1.24-10 НПАОП 26.6-1.02-00 НПАОП 0.00-7.17-18 НПАОП 0.00-1.76-15 НПАОП 40.1-1.07-01 НПАОП 0.00-4.12-05 НПАОП 0.00-4.15-98 НПАОП 0.00-5.11-85 НПАОП 0.00-1.15-07 НПАОП 0.00-1.71-13 НПАОП 0.00-7.11-12 НПАОП 0.00-1.80-18 (ДБН А.3.2-2-2009) НПАОП 45.2-7.02-12 НПАОП 63.21-1.01-09 НПАОП 0.00-1.83-18 НПАОП 0.00-7.14-17 НПАОП 28.0-1.32-13; Майстер Заліщук Богдан Дмитрович не надано підтверджуючих документів встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні протягом строку виконання договору в частині: НПАОП 0.00-1.24-10 НПАОП 26.6-1.02-00 НПАОП 0.00-7.17-18 НПАОП 0.00-1.76-15 НПАОП 40.1-1.07-01 НПАОП 0.00-1.62-12 НПАОП 0.00-4.12-05 НПАОП 40.1-1.21-98 НПАОП 0.00-4.15-98 НПАОП 0.00-5.11-85 НПАОП 0.00-1.15-07 НПАОП 0.00-7.11-12 НПАОП 0.00-1.80-18 (ДБН А.3.2-2-2009) НПАОП 0.00-1.75-15 НПАОП 45.2-7.02-12 НПАОП 63.21-1.01-09 НПАОП 0.00-1.83-18 НПАОП 0.00-1.81-18 НПАОП 0.00-7.14-17 НПАОП 45.2-7.03-17 НПАОП 28.0-1.32-13 Майстер Федюк Андрій Михайлович не надано підтверджуючих документів встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні протягом строку виконання договору в частині: НПАОП 0.00-1.24-10 НПАОП 26.6-1.02-00 НПАОП 0.00-7.17-18 НПАОП 0.00-1.76-15 НПАОП 40.1-1.07-01 НПАОП 0.00-1.62-12 НПАОП 0.00-4.12-05 НПАОП 0.00-4.15-98 НПАОП 0.00-5.11-85 НПАОП 0.00-1.15-07 НПАОП 0.00-1.71-13 НПАОП 0.00-7.11-12 НПАОП 0.00-1.80-18 (ДБН А.3.2-2-2009) НПАОП 0.00-1.75-15 НПАОП 45.2-7.02-12 НПАОП 63.21-1.01-09 НПАОП 0.00-1.83-18 НПАОП 0.00-1.81-18 НПАОП 0.00-7.14-17 НПАОП 28.0-1.32-13 Інженер з охорони праці Василик Ігор Ярославович не надано підтверджуючих документів встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні протягом строку виконання договору в частині: НПАОП 0.00-1.24-10 НПАОП 26.6-1.02-00 НПАОП 0.00-7.17-18 НПАОП 0.00-1.76-15 НПАОП 40.1-1.07-01 НПАОП 0.00-4.12-05 НПАОП 0.00-4.15-98 НПАОП 0.00-5.11-85 НПАОП 0.00-7.11-12 НПАОП 0.00-1.80-18 (ДБН А.3.2-2-2009) НПАОП 63.21-1.01-09 НПАОП 0.00-1.83-18 НПАОП 0.00-7.14-17 НПАОП 28.0-1.32-13 Інженер з охорони праці Колчар Руслан Віталійович не надано підтверджуючих документів встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні протягом строку виконання договору в частині: НПАОП 0.00-1.24-10, НПАОП 26.6-1.02-00, НПАОП 0.00-7.17-18, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-4.12-05, НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 0.00-4.15-98, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-5.11-85, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 0.00-1.80-18 (ДБН А.3.2-2-2009), НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 28.0-1.32-13. 10.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Кваліфікація спеціалістів інженерно-технічних працівників (а саме головний інженер, виконавець робіт або майстер, інженер з охорони праці) підтверджується додатково документами встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні протягом строку виконання договору в частині: НПАОП: НПАОП 0.00-1.24-10, НПАОП 26.6-1.02-00, НПАОП 0.00-7.17-18, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-4.12-05, НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 0.00-4.15-98, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-5.11-85, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 0.00-1.80-18 (ДБН А.3.2-2-2009), НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 28.0-1.32-13. 10.3. Для усунення виявлених невідповідностей: надати посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні протягом строку виконання договору в частині: НПАОП: НПАОП 0.00-1.24-10, НПАОП 26.6-1.02-00, НПАОП 0.00-7.17-18, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 40.1-1.07-01, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-4.12-05, НПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 0.00-4.15-98, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-5.11-85, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 0.00-1.80-18 (ДБН А.3.2-2-2009), НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 28.0-1.32-13 на зазначених працівників. 11.1. Перелік виявлених невідповідностей: на працівників Фенин Андрій Михайлович та Ігошин Максим Ігорович не надано договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу. 11.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Для підтвердження кваліфікації інженера з проєктно-кошторисної роботи надається оригінал диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «Будівництво, експлуатація та ремонт автомобільних доріг і аеродромів» та/або «Автомобільні дороги та аеродроми» та/або «Будівництво та цивільна інженерія» та додатково кваліфікація підтверджується сканованим з оригіналу діючим відповідним сертифікатом з наданням договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу для інженера у частині кошторисної документації, що зазначений в довідці. 11.3. Для усунення виявлених невідповідностей: надати договори страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхових полісів зазначених працівників. 12.1. Перелік виявлених невідповідностей: у наданих договорах від 05.01.2023 №1, від 25.07.2023 № 7, та актах приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг робіт (форми № КБ-2в) до даних договорів відсутні основні види робіт/послуг які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції. Відсутні наступні роботи: виправлення профілю гравійних основ з додаванням нового матеріалу; виправлення профілю гравійних основ без додавання нового матеріалу; ліквідація вибоїн бітумізатором при глибині 20 мм; ліквідація вибоїн покриття гарячим способом, при глибині вибоїн 20 мм; ліквідація вибоїн гравійного покриття, при глибині вибоїни до 100 мм; ліквідація вибоїн гравійного покриття, при глибині вибоїни до 30 мм; ліквідація вибоїн гравійного покриття, при глибині вибоїни до 60 мм; часткове відновлення профілю водовідвідних канав вручну (в межах 5%): ґрунт III групи; планування укосів виїмок І групи ґрунту вручну; повне відновлення профілю водовідвідних канав вручну: ґрунт III групи; ущільнення шару покриття ручним котком; розсипання кам’яного відсіву на покритті при нормі розподілу до 0,2 м3; остаточне планування гравійно-піщаних основ і покриттів вручну; ущільнення шару гравійного покриття самохідним котком масою 10 т за 4 проходи по одному сліду; профілювання гравійних доріг автогрейдером важкого типу при ширині покриття, що профілюється до 7 м; розбирання асфальтобетонних покриттів вручну, товщиною шару до 130 мм; очищення доріг від снігу вручну. 12.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Додатку 1 до тендерної документації. 12.3. Для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з урахуванням всіх вимог тендерної документації. 13.1. Перелік виявлених невідповідностей: сертифікат системи менеджменту протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) не виданий акредитованими НААУ органами з сертифікації. 13.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: «Скан-копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника закупівлі системи менеджменту протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010). Сертифікат має бути виданий акредитованими НААУ органами з сертифікації з відповідними повноваженнями в цій сфері акредитації.» 13.3. Для усунення виявлених невідповідностей: надати сертифікат системи менеджменту протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) виданий акредитованими НААУ органами з сертифікації з відповідними повноваженнями в цій сфері акредитації. 14.1. Перелік виявлених невідповідностей: не надано скан-копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікат Учасника закупівлі на інжиніринг пожежної безпеки ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010). 14.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: «Скан-копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікат Учасника закупівлі на інжиніринг пожежної безпеки ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)». 14.3. Для усунення виявлених невідповідностей: надати скан-копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікат Учасника закупівлі на інжиніринг пожежної безпеки ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010).
Створено
22.05.2025 10:44
Надати до
23.05.2025 10:44
Період вимог/скарг з 28.05.2025 15:25 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 10:00 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 15:26
Довідка НАЗК
28.05.2025 15:25
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.05.2025 10:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 17:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 17:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: в поданій таблиці щодо наявності обладнання та технічних засобів зазначений договір надання послуг з ФОП Шинкаренко Н.М. від 13.12.2025 №1312. Зазначена інформація не відповідає даті укладання договору в наданій скан-копії договору. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 6 Таблиці № 1. 1.3. Для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати коректну інформацію в таблиці, яка підтверджує наявність обладнання та технічних засобів. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: не надано підтвердження наявності навантажувачів (не менше - 8 шт.). 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Обов’язковий перелік техніки, наявність якої повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції: «навантажувач (не менше - 8 шт.)» відповідно до підпункту 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 1 до тендерної документації. 2.3. Для усунення виявлених невідповідностей: необхідно підтвердити наявність навантажувачів (не менше - 8 шт.). 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: в поданій таблиці щодо інформації про перелік матеріально-технічної бази зазначений договір оренди з Фермерське господарство «Слива А.В.». Зазначена інформація не відповідає назві орендодавця в наданій скан-копії договору. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України). 3.3. Для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати коректну інформацію в таблиці щодо приналежності наданого переліку матеріально-технічної бази.
Створено
27.05.2025 14:45
Надати до
28.05.2025 14:45
Договір
UA-2025-05-08-013669-a-c1
Підписаний і діє
Номер
6
171 486 495 грн.
142 905 412.5 грн.
З ПДВ
Підписано
04.06.2025
Строк дії договору з
04.06.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
(Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Вижницькому районі Чернівецької області»
Номенклатура
(Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Вижницькому районі Чернівецької області»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 квітня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА РОЗВИТКУ БУКОВИНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА РОЗВИТКУ БУКОВИНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45356792

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37246416

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.06.2025 16:12
-
04.06.2025 16:11
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 512 100 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА РОЗВИТКУ БУКОВИНИ"
Контактний телефон:
380372565656
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 512 100 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА РОЗВИТКУ БУКОВИНИ"
Контактний телефон:
380372565656
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності