Показати схожі тендери
Закупівля 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Протиаварійні та відновлювальні роботи підземного пішохідного переходу і підходів до нього на просп. Червоної Калини, 15 – ЕКО-маркет у Деснянському районі м. Києва») від КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-08-013370-a
Id Tender 5d01a042906741d49fb7e91298275eae
План UA-P-2025-05-08-015163-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.05.2025 17:00
Остання зміна 06.06.2025 15:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
735 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 676 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.05.2025 16:59 до 17.05.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 08.05.2025 16:59
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.05.2025 16:59
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.05.2025 11:39
до 26.05.2025 11:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 11:54
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.05.2025 11:54
до 06.06.2025 15:22
Період уточнень
з 08.05.2025 16:59 до 14.05.2025 00:00
Період оскарження
з 08.05.2025 16:59 до 14.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.05.2025 11:39 до 26.05.2025 11:54
Період кваліфікації
з 19.05.2025 11:39 до 26.05.2025 11:54
Основні параметри
71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Протиаварійні та відновлювальні роботи підземного пішохідного переходу і підходів до нього на просп. Червоної Калини, 15 – ЕКО-маркет у Деснянському районі м. Києва»)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
735 200 грн.
Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Протиаварійні та відновлювальні роботи підземного пішохідного переходу і підходів до нього на просп. Червоної Калини, 15 – ЕКО-маркет у Деснянському районі м. Києва»
Назва предмета закупівлі
Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Протиаварійні та відновлювальні роботи підземного пішохідного переходу і підходів до нього на просп. Червоної Калини, 15 – ЕКО-маркет у Деснянському районі м. Києва»
Очікувана вартість
735 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3676,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.05.2025 11:10
Закінчення аукціону
19.05.2025 11:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Протиаварійні та відновлювальні роботи підземного пішохідного переходу і підходів до нього на просп. Червоної Калини, 15 – ЕКО-маркет у Деснянському районі м. Києва»
Код ДК 021:2015
71322500-6 - Послуги з інженерного проектування дорожньої інфраструктури
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
00000, Україна, Київська область, м. Київ, підземний пішохідний перехід на просп. Червоної Калини, 15 – ЕКО-маркет у Деснянському районі м. Києва
Дата постачання по
31.12.2025 16:54
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
Пропозиція:
535 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "МІСТПРОЕКТ"
Пропозиція:
534 546 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Проектдормісттехнологія"
Пропозиція:
534 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.05.2025 11:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 17:00
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мелешко Юлія Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380445466153
Замовник
ЄДРПОУ
04590234
Назва (англійською мовою)
ME Municipal Enterprise "Road-Maintenance Departament of Repair and Maintenance of Motor Roads and Constructions on them Desnyanskiy District" of Kyiv
Повна назва
КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва
Повна назва (англійською мовою)
ME Municipal Enterprise "Road-Maintenance Departament of Repair and Maintenance of Motor Roads and Constructions on them Desnyanskiy District" of Kyiv
Поштовий індекс
02217
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. М. Закревського, 29
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Протиаварійні та відновлювальні роботи підземного пішохідного переходу і підходів до нього на просп. Червоної Калини, 15 – ЕКО-маркет у Деснянському районі м. Києва»
Період вимог/скарг з 26.05.2025 11:54 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 11:39 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 11:55
Довідка НАЗК
26.05.2025 11:54
Повідомлення про рішення
19.05.2025 11:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 16:50
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 16:50
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до закупівлі: UA-2025-05-08-013370-a (до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 57 від 22.05.2025 року) Вимога (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пп. 1.1 п. 1. Додатку 1 до тендерної документації: 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1.1.1. Довідка (складена за нижченаведеною формою) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (виробничих баз та/або офісних приміщень тощо), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі. Довідка про наявність матеріально-технічної бази № з/п Назва/ найменування Місцезнаходження Кількість Правовий статус (власне, оренда, лізинг тощо) Документ, що підтверджує правовий статус 1 2 3 4 5 6 * зазначається номер та дата документу, що підтверджує правовий статус (договір оренди (найму), лізингу та/або інший документ, передбачений законодавством України) відповідно до графи 5 Таблиці. 1.1.2. Документи з усіма додатками та невід’ємними частинами на приміщення, що підтверджують права власності та/або володіння, та/або користування тощо відповідним майном. Документи повинні бути чинними на весь період надання послуг. 2) пп. 1.1 п. 1. Додатку 1 до тендерної документації: 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1.1.1. Довідка (складена за нижченаведеною формою) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (виробничих баз та/або офісних приміщень тощо), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі. Довідка про наявність матеріально-технічної бази № з/п Назва/ найменування Місцезнаходження Кількість Правовий статус (власне, оренда, лізинг тощо) Документ, що підтверджує правовий статус 1 2 3 4 5 6 * зазначається номер та дата документу, що підтверджує правовий статус (договір оренди (найму), лізингу та/або інший документ, передбачений законодавством України) відповідно до графи 5 Таблиці. 1.1.2. Документи з усіма додатками та невід’ємними частинами на приміщення, що підтверджують права власності та/або володіння, та/або користування тощо відповідним майном. Документи повинні бути чинними на весь період надання послуг. 3) пп. 5.15 п. 5. Додатку 1 до тендерної документації: 5.15. Учасник надає цінову пропозицію за формою Додатку 5 цієї документації. … Разом з пропозицією Учасником мав бути наданий розрахунок вартості послуг з урахуванням ПДВ для платників ПДВ, без урахування ПДВ для неплатників ПДВ. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції: 1) на виконання пп. 1.1.1. Учасником завантажено довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника разом з документами, що підтверджують правовий статус, однак до п. 25 довідки (Програмне забезпечення АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» НВФ «АВК Созидатель») окрім ліцензії завантажено договір № 01/47140 від 03.06.2024 р., строк дії якого до 30.06.2025 р., що не охоплює весь період надання послуг; 2) на виконання пп. 1.1.1. Учасником завантажено довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника разом з документами, що підтверджують правовий статус, однак до п. 27 довідки (Програмне забезпечення ЛІРА-САПР 2019 Стандарт з системою Міст, ТОВ «ЛІРА САПР») окрім ліцензії завантажено ліцензійний договір № 87-Л-Л-19 від 22.11.2019 р., в якому не вбачається строк дії договору; 3) на виконання пп. 5.15 п. 5. Додатку 1 до тендерної документації Учасником надано цінову пропозицію разом з розрахунками, однак з тексту кошторису № 4 вбачається невідповідність класу наслідків, оскільки технічними вимогами Замовника передбачено клас наслідків СС2. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) враховуючи вимогу 1.1.2. пп. 1.1 п. 1. Додатку 1 до тендерної документації (Документи повинні бути чинними на весь період надання послуг) завантажити додаткову угоду чи ін. документ, що свідчив би про чинність даного договору/укладення нового договору, що буде гарантією наявності в Учасника програмного забезпечення АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» впродовж всього строку надання послуг, або відповідно до п 5.7 п. 1. Додатку 1 до тендерної документації лист-роз’яснення щодо законодавчих підстав ненадання відповідних документів. 2) враховуючи вимогу 1.1.2. пп. 1.1 п. 1. Додатку 1 до тендерної документації (Документи повинні бути чинними на весь період надання послуг) завантажити документ, що свідчив би про продовження строку дії або чинність даного договору/укладення нового договору, що буде гарантією наявності в Учасника програмного забезпечення ЛІРА-САПР 2019 Стандарт з системою Міст впродовж всього строку надання послуг, або відповідно до п 5.7 п. 1. Додатку 1 до тендерної документації лист-роз’яснення щодо законодавчих підстав ненадання відповідних документів. 3) враховуючи технічні вимоги до предмета закупівлі та зважаючи на те, що даний розрахунок стосується початкової цінової пропозиції, надати лист-роз’яснення щодо правильності розрахунку кошторису № 4 чи допущення механічної помилки. Уповноважена особа фахівець з публічних закупівель _______________ підпис Юлія МЕЛЕШКО
Створено
22.05.2025 16:57
Надати до
23.05.2025 16:57
Договір
UA-2025-05-08-013370-a-b1
Підписаний і діє
Номер
59-06/25
534 546 грн.
445 455 грн.
З ПДВ
Підписано
06.06.2025
Строк дії договору з
06.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Протиаварійні та відновлювальні роботи підземного пішохідного переходу і підходів до нього на просп. Червоної Калини, 15 – ЕКО-маркет у Деснянському районі м. Києва»
Номенклатура
Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Протиаварійні та відновлювальні роботи підземного пішохідного переходу і підходів до нього на просп. Червоної Калини, 15 – ЕКО-маркет у Деснянському районі м. Києва»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва
Повна назва
КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04590234

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "МІСТПРОЕКТ"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "МІСТПРОЕКТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31483723

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.06.2025 15:21
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
735 200 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 18:00
Замовник:
КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва
Контактний телефон:
+380445466153
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
735 200 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 18:00
Замовник:
КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва
Контактний телефон:
+380445466153
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності