Показати схожі тендери

Закупівля Папки та лотки від Департамент патрульної поліції.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-08-013223-a
Id Tender 42044b13cb7f432185083db84feed3a7
План UA-P-2025-05-08-016005-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 08.05.2025 16:47
Остання зміна 13.06.2025 13:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
736 886 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 368 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.05.2025 16:44 до 19.05.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 08.05.2025 16:44
до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.05.2025 16:44
до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.05.2025 14:14
до 26.05.2025 12:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 12:03
до 01.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 26.05.2025 12:03
-
Період уточнень
з 08.05.2025 16:44 до 16.05.2025 00:00
Період оскарження
з 08.05.2025 16:44 до 16.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.05.2025 14:14 до 26.05.2025 12:03
Період кваліфікації
з 20.05.2025 14:14 до 26.05.2025 12:03
Основні параметри
Папки та лотки
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
736 886 грн.
Папки та лотки
Назва предмета закупівлі
Папки та лотки
Очікувана вартість
736 886 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7368,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.05.2025 13:51
Закінчення аукціону
20.05.2025 14:14
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 700 (штуки)
Папка реєстратор 75 мм, міцний механізм з металевим зажимом
Опис предмета закупівлі
Папка реєстратор 75 мм, міцний механізм з металевим зажимом
Код ДК 021:2015
22851000-0 - Швидкозшивачі
Кількість
700
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №2 700 (штуки)
Папка реєстратор 50 мм, міцний механізм з металевим зажимом
Опис предмета закупівлі
Папка реєстратор 50 мм, міцний механізм з металевим зажимом
Код ДК 021:2015
22851000-0 - Швидкозшивачі
Кількість
700
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №3 2 000 (штуки)
Папка-планшет
Опис предмета закупівлі
Папка-планшет
Код ДК 021:2015
22851000-0 - Швидкозшивачі
Кількість
2 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №4 400 (штуки)
Лоток для паперу горизонтальний, пластиковий, на 1 секцію, чорний
Опис предмета закупівлі
Лоток для паперу горизонтальний, пластиковий, на 1 секцію, чорний
Код ДК 021:2015
22853000-4 - Лотки для паперів
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №5 400 (штуки)
Лоток для паперу вертикальний, пластиковий, на 1 секцію, чорний
Опис предмета закупівлі
Лоток для паперу вертикальний, пластиковий, на 1 секцію, чорний
Код ДК 021:2015
22853000-4 - Лотки для паперів
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець зобов’язується повністю оплатити в безготівковій формі вартість отриманого Товару на підставі видаткової накладної та рахунка-фактури протягом 7 (семи) робочих днів з моменту поставки Товару Постачальником.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
Пропозиція:
589 440 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
256 638 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.05.2025 13:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 16:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Надєєв
Електронна пошта
Телефон
+380676391456
Замовник
ЄДРПОУ
40108646
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Папки та лотки
Період вимог/скарг з 26.05.2025 12:03 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 14:14 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 12:03
Довідка НАЗК
26.05.2025 12:03
Повідомлення про рішення
26.05.2025 12:02
-
20.05.2025 14:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 16:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 16:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
20.05.2025 14:14
Надати до
22.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" : За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: ? учасником надано витяг від 17.02.2025 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (вимога підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації); ? учасником не надано довідку, яка складена самостійно учасником, яка містить відомості про учасника, а саме про: а) місцезнаходження учасника, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) ідентифікаційний код юридичної особи учасника (код ЄДРПОУ); в) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) - для учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) у разі, якщо пропозиція підписується іншою особою ніж керівник; г) форму власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). (вимога підпункту 5 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації); ? учасником надано довідку, про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ру) разом з копіями таких договорів (згідно Додатку № 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), які укладені не раніше 2020 року. Учасник надав копії договорів без документального підтвердженням його виконання (копії актів або видаткових накладних щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами) (вимога підпункту 1 пункту 5 Додатку 1 до Тендерної документації ). Під аналогічними договорами розуміються повністю виконані договори, за якими зобов’язання Учасника, як сторони договору, полягало в поставці товару предмета закупівлі, а зобов’язання іншої сторони договору (замовника) полягало в оплаті відповідно до вимог цивільного та господарського законодавства; ? учасник не надав гарантійний лист про те, що Товар, який пропонує Учасник, є новий і такий, що не був у використанні (вимога підпункту 2 пункту 6 Додатку 1 до Тендерної документації); ? учасник не надав гарантійний лист щодо можливості поставки товару, який є предметом закупівлі даних торгів, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання договору (вимога підпункту 3 пункту 6 Додатку 1 до Тендерної документації); ? учасник не надав гарантійний лист, в якому Учасник гарантує поставити товар у необхідній кількості згідно Додатку №3 до Документації (вимога підпункту 4 пункту 6 Додатку 1 до Тендерної документації) Враховуючи вищезазначене, Учаснику ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: - Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - lовідку, складена самостійно учасником, яка містить відомості про учасника, а саме про: а) місцезнаходження учасника, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) ідентифікаційний код юридичної особи учасника (код ЄДРПОУ); в) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) - для учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) у разі, якщо пропозиція підписується іншою особою ніж керівник; г) форму власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); - довідкe, про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ру) разом з копіями таких договорів (згідно Додатку № 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), які укладені не раніше 2020 року із документальним підтвердженням їх виконання (копії актів або видаткових накладних щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами). Під аналогічними договорами розуміються повністю виконані договори, за якими зобов’язання Учасника, як сторони договору, полягало в поставці товару предмета закупівлі, а зобов’язання іншої сторони договору (замовника) полягало в оплаті відповідно до вимог цивільного та господарського законодавства. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. - гарантійний лист від учасника про те, що Товар, який пропонує часник, є новий і такий, що не був у використанні; - гарантійний лист щодо можливості поставки товару, який є предметом закупівлі даних торгів, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання договору; - гарантійний лист, в якому Учасник гарантує поставити товар у необхідній кількості згідно Додатку №3 до Документації
Створено
23.05.2025 12:03
Надати до
24.05.2025 12:03
Договір
UA-2025-05-08-013223-a-a1
Очікує підписання
256 638 грн.
256 638 грн.
З ПДВ
Номенклатура
700 (штуки)
Папка реєстратор 75 мм, міцний механізм з металевим зажимом
Номенклатура
Папка реєстратор 75 мм, міцний механізм з металевим зажимом
Кількість
700
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
700 (штуки)
Папка реєстратор 50 мм, міцний механізм з металевим зажимом
Номенклатура
Папка реєстратор 50 мм, міцний механізм з металевим зажимом
Кількість
700
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
2 000 (штуки)
Папка-планшет
Номенклатура
Папка-планшет
Кількість
2 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
400 (штуки)
Лоток для паперу горизонтальний, пластиковий, на 1 секцію, чорний
Номенклатура
Лоток для паперу горизонтальний, пластиковий, на 1 секцію, чорний
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.
Номенклатура
400 (штуки)
Лоток для паперу вертикальний, пластиковий, на 1 секцію, чорний
Номенклатура
Лоток для паперу вертикальний, пластиковий, на 1 секцію, чорний
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент патрульної поліції
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108646

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Повна назва
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43977041

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
736 886 грн.
Період подання пропозицій
до 19.05.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
736 886 грн.
Період подання пропозицій
до 19.05.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності