Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття)-підвального приміщення опорного закладу освіти "Першотравневий ліцей" за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, с. Першотравневе, вул. Учительська, 3» від ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-08-013195-a
Id Tender 8f2216b4d1e34d4b858c21f697524a5f
План UA-P-2025-05-08-015824-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.05.2025 16:59
Остання зміна 12.06.2025 16:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
34 670 433.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
173 352.17 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.05.2025 16:57 до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.05.2025 16:57
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.05.2025 16:57
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.05.2025 00:00
до 02.06.2025 17:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 17:12
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.06.2025 17:12
до 12.06.2025 16:28
Період уточнень
з 08.05.2025 16:57 до 20.05.2025 00:00
Період оскарження
з 08.05.2025 16:57 до 20.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.05.2025 00:00 до 02.06.2025 17:12
Період кваліфікації
з 23.05.2025 00:00 до 02.06.2025 17:12
Основні параметри
«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття)-підвального приміщення опорного закладу освіти "Першотравневий ліцей" за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, с. Першотравневе, вул. Учительська, 3»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
34 670 433.6 грн.
«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття)-підвального приміщення опорного закладу освіти "Першотравневий ліцей" за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, с. Першотравневе, вул. Учительська, 3»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття)-підвального приміщення опорного закладу освіти "Першотравневий ліцей" за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, с. Першотравневе, вул. Учительська, 3»
Очікувана вартість
34 670 433.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
173352,17
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
173 352.17
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття)-підвального приміщення опорного закладу освіти "Першотравневий ліцей" за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, с. Першотравневе, вул. Учительська, 3»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Одеська область, село Причорноморське, вулиця Учительська, 3
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника протягом 20 (двадцяти) календарних днів на підставі підписаних Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000"
Пропозиція:
34 517 562.37 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Альона Галат
Електронна пошта
Телефон
+380485596100
Сайт:
https://vizirska-osvita.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
43187500
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
67541
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеський район, село Причорноморське
Адреса
вул. Миру, буд. 4
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття)-підвального приміщення опорного закладу освіти "Першотравневий ліцей" за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, с. Першотравневе, вул. Учительська, 3»
Період вимог/скарг з 02.06.2025 17:12 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 00:00 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.06.2025 17:12
Довідка НАЗК
02.06.2025 17:12
Повідомлення про рішення
29.05.2025 16:56
Електроний протокол про продовження строку
23.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 16:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 16:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відділ освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Одеського району Одеської області Протокол «29» травня 2025 року № 161 с. Причорноморське Порядок денний: 1.Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів (з особливостями): Учасник закупівлі: ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000" , код за ЄДРПОУ 45335442 Назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття)-підвального приміщення опорного закладу освіти "Першотравневий ліцей" за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, с. Першотравневе, вул. Учительська, 3» – ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-08-013195-a далі за текстом – Закупівля. 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до проведеної закупівлі найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником. Задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій, та в зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа Альона ГАЛАТ
Дата продовження строку розгляду
29.05.2025 16:55
Дата кінця розгляду
21.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1.Перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції учасником не надано відповідний договір про надання послуг з встановлення та/або використання програмного комплексу АВК-5 (або інший програмний комплекс, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації). 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. пункт 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: договір про надання послуг з встановлення та/або використання програмного комплексу АВК-5 (або інший програмний комплекс, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації).
Створено
30.05.2025 13:39
Надати до
31.05.2025 13:39
Договір
UA-2025-05-08-013195-a-b1
Підписаний і діє
Номер
101/ВТ
34 517 562.37 грн.
28 764 635.31 грн.
З ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття)-підвального приміщення опорного закладу освіти "Першотравневий ліцей" за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, с. Першотравневе, вул. Учительська, 3»
Номенклатура
«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття)-підвального приміщення опорного закладу освіти "Першотравневий ліцей" за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, с. Першотравневе, вул. Учительська, 3»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43187500

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000"
Повна назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45335442

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
12.06.2025 16:28
-
Зміни до договору
12.06.2025
Статус
Опубліковано
Номер
101/ВТ
Договір про закупівлю та додатки до нього в машинозчитувальному форматі
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
13.06.2025 10:37
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
13.06.2025 10:32
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-04-000012
Дата створення проекту
04.06.2025 10:52
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
04.06.2025 11:51
Дата завершення моніторингу
26.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2025 № 163 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 25 UA-2025-05-08-013195-a 08.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.06.2025 00:00
Документи рішення
04.06.2025 11:51
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття)-підвального приміщення опорного закладу освіти «Першотравневий ліцей» за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, с. Першотравневе, вул. Учительська, 3» (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-08-013195-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків (КПКВ)). 3.  Надати інформацію, чи здійснювалося (буде здійснюватися) фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
06.06.2025 16:07
Орган перевірки
12.06.2025 00:00
Документи повідомлення
06.06.2025 16:08
-
Відповідь
Відповідь на звернення
На запит Державної аудиторської служби України, опублікованого в електронній системі закупівель 06.06.2025 р. у межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття)-підвального приміщення опорного закладу освіти «Першотравневий ліцей» за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, с. Першотравневе, вул. Учительська, 3» (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-08-013195-a) щодо надання пояснень, відділ освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Одеського району Одеської області повідомляє наступне: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття)-підвального приміщення опорного закладу освіти «Першотравневий ліцей» за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, с. Першотравневе, вул. Учительська, 3» здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, розробленої з урахуванням Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1226/36848, Настанови з визначення вартості будівництва, прийнятої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», та Експертного звіту (у т.ч. з питань кошторисної частини проектної документації) № ЕК-5822/09-24 від 04.11.2024 (позитивного). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, обов’язковість застосування яких передбачена нормативно-правовими актами та/або будівельними нормами. Проєктна документація та експертний звіт додаються. 2. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків (КПКВ). Фінансування даної закупівлі здійснюється за рахунок субвенція з місцевого бюджету на виконання інвестиційних проектів (обласний бюджет). КТПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» КЕКВ 3132. 3. Надати інформацію, чи здійснювалося (буде здійснюватися) фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. На дату оголошення даної процедури закупівлі інструмент Ukraine Facility не застосовувався.
Рішеня
11.06.2025 16:39
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття)-підвального приміщення опорного закладу освіти «Першотравневий ліцей» за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, с. Першотравневе, вул. Учительська, 3» (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-08-013195-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів (вказати назву файл та сторінку) щодо виконання учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000» вимог пункту 1.2 Додатку 1 до тендерній документації в частині надання протоколу (або витягу з протоколу) перевірки знань з пожежної безпеки та посвідчення (свідоцтво тощо) про проходження відповідного навчання, а саме, кошторисника Лютової Оксани Генадіівни. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
13.06.2025 10:02
Орган перевірки
19.06.2025 00:00
Документи повідомлення
13.06.2025 10:03
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття)-підвального приміщення опорного закладу освіти «Першотравневий ліцей» за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, с. Першотравневе, вул. Учительська, 3» (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-08-013195-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо підстав невідповідності плану фінансування (додаток 2 до Договору від 12 червня 2025 №101/ВТ) пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині не зазначення на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом будівництва. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
13.06.2025 14:16
Орган перевірки
19.06.2025 00:00
Документи повідомлення
13.06.2025 14:16
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
34 670 433.6 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380485596100
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
34 670 433.6 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380485596100
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності