Показати схожі тендери

Закупівля «ВОРОТА ПРОМИСЛОВІ» від ДП "2 Державний пожежно - рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-08-013052-a
Id Tender 5b4140977cb44ac0bb93fa2fed528743
План UA-P-2025-05-07-016660-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 08.05.2025 16:39
Остання зміна 16.06.2025 10:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
480 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 400 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.05.2025 16:37 до 16.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 08.05.2025 16:37
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.05.2025 16:37
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.05.2025 14:32
до 16.06.2025 10:18
Залишилось 5 днів 7 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.05.2025 16:59
до 22.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.06.2025 10:18
-
Період уточнень
з 08.05.2025 16:37 до 13.05.2025 00:00
Період оскарження
з 08.05.2025 16:37 до 13.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.05.2025 14:32 до 16.06.2025 10:18
Період кваліфікації
з 19.05.2025 14:32 до 16.06.2025 10:18
Основні параметри
«ВОРОТА ПРОМИСЛОВІ»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
480 000 грн.
«ВОРОТА ПРОМИСЛОВІ»
Назва предмета закупівлі
«ВОРОТА ПРОМИСЛОВІ»
Очікувана вартість
480 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2400,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.05.2025 14:03
Закінчення аукціону
19.05.2025 14:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
«ВОРОТА ПРОМИСЛОВІ»
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
08.05.2025 16:38
-
08.05.2025 16:38
-
08.05.2025 16:38
-
08.05.2025 16:38
-
08.05.2025 16:38
-
08.05.2025 16:38
-
08.05.2025 16:38
-
08.05.2025 16:38
-
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
405 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "САВИЦЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
475 100 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "РУДЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
404 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.05.2025 14:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 16:39
Оголошення про проведення закупівлі
08.05.2025 16:38
Критерії прийнятності
08.05.2025 16:38
-
08.05.2025 16:38
-
08.05.2025 16:38
-
08.05.2025 16:38
-
08.05.2025 16:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.05.2025 16:38
Проект договору
08.05.2025 16:38
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Маша Заболотна
Електронна пошта
Телефон
+380988463647
Замовник
ЄДРПОУ
38166274
Повна назва
ДП "2 Державний пожежно - рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області"
Поштовий індекс
32300
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
м. Кам'янець-Подільський
Адреса
ПРОСПЕКТ ГРУШЕВСЬКОГО, 2 Б
Кваліфікація
Лот № 1 «ВОРОТА ПРОМИСЛОВІ»
Період вимог/скарг з 22.05.2025 16:59 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 14:32 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
22.05.2025 16:59
Повідомлення про рішення
19.05.2025 14:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 16:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 16:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 28.05.2025 10:03 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 16:59 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
28.05.2025 10:03
Повідомлення про рішення
22.05.2025 16:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 16:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 16:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пропозиція ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" код 3062803319. Замовником було проведено розгляд пропозиції ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" код 3062803319 щодо закупівлі код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби «Ворота промислові». Проте, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" код 3062803319 в процедурі відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виявлено наступні невідповідності: 1) Відповідно до Додатку № 6 «технічні вимоги та інші характеристики до предмета закупівлі» Учасник у складі тендерної пропозиції надає оригінал гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником (дистриб'ютором тощо), який підтверджує можливість поставки Учасником товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені тендерною документацією. Повноваження представника (дистриб'ютора тощо) підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику (дистриб'ютору тощо) діяти від його імені. Учасником в складі пропозиції надано сертифікат відповідності № UA.PN.191.1145-23 згідно якого виробником запропонованого товару є UAB RYTERNA GROUP Ryternos Str. 2, Biruliskes, Kaunas Free Economic Zonc, LT-54469, Lithuania, Литва, проте, не надано лист від виробника, а саме: UAB RYTERNA GROUP Ryternos Str. 2, Biruliskes, Kaunas Free Economic Zonc, LT-54469, Lithuania, Литва на право використання сертифікату відповідності у тендері Учаснику та Замовнику торгів (із зазначенням їх найменування). Натомість Учасником надано Гарантійний лист від 14.05.2025 № 05/1425 від ТОВ «РІТЕРНА -УА», де зазначено, що ТОВ «РІТЕРНА -УА» являється представником (дистриб'ютором). Троте підтверджуючих документів не надано, що не відповідає Додатку № 6 «технічні вимоги та інші характеристики до предмета закупівлі». 2) Відповідно до п.п. 2 п. 9 Додатку № 6 «технічні вимоги та інші характеристики до предмета закупівлі» Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі з відомостями про країну-виробника товару, проте Учасником надана довідка від виробника матеріалу на товар із зазначеними документами в ній, які документально не підтверджені. Також в даній довідці вказано товар ((Ворота промислові секційні), що не відповідає товару замовника «Ворота промислові». Сертифікат відповідності № UA.PN.191.1145-23 згідно якого виробником запропонованого товару є UAB RYTERNA GROUP Ryternos Str. 2, Biruliskes, Kaunas Free Economic Zonc, LT-54469, Lithuania, Литва. 3) Відповідно пункту 4 Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник надає документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника підтверджується випискою з протоколу засновників або наказом про призначення або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання, проте Учасником надана довідка без підтверджуючих документів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати в складі пропозиції лист від виробника, а саме: UAB RYTERNA GROUP Ryternos Str. 2, Biruliskes, Kaunas Free Economic Zonc, LT-54469, Lithuania, Литва на право використання сертифікату відповідності № UA.PN.191.1145-23 у тендері Учаснику та Замовнику торгів (із зазначенням їх найменування). 2. Надати в складі пропозиції підтверджуючі документи зазначені в Гарантійному лист від 14.05.2025 № 05/1425 від ТОВ «РІТЕРНА -УА» із обґрунтуванням невідповідностей у даному листі. 3. Надати в складі пропозиції підтверджуючі документи зазначені в п. 4 Додатку 2 та Довідці про повноваження від 15.05.2025 № 5. ВИРІШИЛА : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Створено
26.05.2025 12:32
Надати до
27.05.2025 12:32
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 10:03 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 10:03
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 16.06.2025 10:18 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 09:50 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.06.2025 10:18
Довідка НАЗК
16.06.2025 10:18
Повідомлення про рішення
16.06.2025 09:56
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-08-013052-a-a1
Очікує підписання
405 000 грн.
405 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
2 (комплект)
«ВОРОТА ПРОМИСЛОВІ»
Номенклатура
«ВОРОТА ПРОМИСЛОВІ»
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП "2 Державний пожежно - рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області"
Повна назва
ДП "2 Державний пожежно - рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38166274

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3062803319

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
480 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 09:00
Замовник:
ДП "2 Державний пожежно - рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області"
Контактний телефон:
+380988463647
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
480 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 09:00
Замовник:
ДП "2 Державний пожежно - рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області"
Контактний телефон:
+380988463647
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності