Показати схожі тендери

Закупівля «Risdiplam» від ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-08-011875-a
Id Tender 852e1dd7a08d4924a67db2cf12e2b871
План UA-P-2025-05-08-014927-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 08.05.2025 15:58
Остання зміна 02.06.2025 16:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 114 285.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 571.43 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.05.2025 15:57 до 16.05.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 08.05.2025 15:57
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.05.2025 15:57
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.05.2025 15:19
до 02.06.2025 09:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.05.2025 14:18
до 08.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 02.06.2025 09:38
-
Період уточнень
з 08.05.2025 15:57 до 13.05.2025 00:00
Період оскарження
з 08.05.2025 15:57 до 13.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.05.2025 15:19 до 02.06.2025 09:38
Період кваліфікації
з 19.05.2025 15:19 до 02.06.2025 09:38
Основні параметри
«Risdiplam»
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * З особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 114 285.6 грн.
«Risdiplam»
Назва предмета закупівлі
«Risdiplam»
Очікувана вартість
4 114 285.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20571,43
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.05.2025 14:50
Закінчення аукціону
19.05.2025 15:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Risdiplam»
Код ДК 021:2015
33632000-9 - Лікарські засоби для лікування захворювань опорно-рухового апарату
Код МНН
risdiplam Risdiplam
Кількість
16
Одиниця виміру
Пляшки
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. І. Франка, 15/1 (Хмельницька обласна база спецмедпостачання)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані товари здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * З особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк поставки товару – до 31.12.2025 року. Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
Пропозиція:
3 831 113.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Людмила-Фарм"
Пропозиція:
3 851 814.72 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БаДМ"
Пропозиція:
3 738 144.16 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.05.2025 14:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 15:58
Оголошення про проведення закупівлі
08.05.2025 15:57
Тендерна документація
08.05.2025 15:57
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.05.2025 15:57
Проект договору
08.05.2025 15:57
Тендерна документація
08.05.2025 15:57
Тендерна документація
Тендерна документація
08.05.2025 15:57
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Матвєєва
Електронна пошта
Телефон
+380382765165
Сайт:
https://www.doz.adm-km.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02013337
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА будинок 46
Кваліфікація
Лот № 1 «Risdiplam»
Період вимог/скарг з 22.05.2025 14:18 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 15:19 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
22.05.2025 14:18
Повідомлення про рішення
19.05.2025 15:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 15:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 15:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Відповідно до пункту 35 Особливостей якщо для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. 08.05.2025 року код Оголошення UA-2025-05-08-011875-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Risdiplam»)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Risdiplam»)» було подано 3 (три) тендерні пропозиції, а саме: • СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228); • Товариство з обмеженою відповідальністю "БаДМ" (31816235); • Товариство з обмеженою відповідальністю "Людмила-Фарм" (24741764). За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція - Товариства з обмеженою відповідальністю "БаДМ" (31816235). Замовником проведено розгляд пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "БаДМ" (31816235) щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Risdiplam»)». Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "БаДМ" (31816235) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: І. Відповідно до пункту 3.1.1. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі», крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації., в тому числі - форму "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку №1 до тендерної документації. В складі тендерної пропозиції Учасника надано заповнену форму " ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" (сторінки 4-6 файлу «Комерційна частина_p001-069.pdf») згідно якої сума тендерної пропозиції складає 3 999 814,25 з ПДВ та 3 738 144,16 без ПДВ. Разом, з тим відповідно до інформації, що міститься в електронній системі сума тендерної пропозиції, що подана Учасником складає 3 738 144,16 з ПДВ, аналогічна інформація вказана і в протоколі розкриття тендерної пропозиції. Згідно абзацу другому пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Більш того, відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: - визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; - перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; - перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Враховуючи наведене, вказана помилка в формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника. Вказана позиція Замовника повністю співпадає із позицією Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка неодноразово зазначала, що вказана невідповідність, жодним чином не впливає на зміст Пропозиції. Одним з прикладів вказаної позиції є рішення № 835-р/пк-пз від 15.01.2024 року. Більш детально із вказаними рішеннями можливо ознайомитись за наступними посиланнями: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-20-018358-a. IІ. Згідно пункту 3.6.2. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації технічні, якісні та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Технічні, якісні, кількісні характеристики зазначені у Додатку №2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 6 «Загальних вимог» Додатку № 2 до тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен надати Гарантійний лист виробника або заявника згідно реєстраційного посвідчення лікарського засобу (представника, представництва, філії виробника або заявника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. Якщо гарантійний лист видається не виробником або заявником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника чи заявника. У листі від виробника або заявника згідно реєстраційного посвідчення лікарського засобу (представника, представництва, філії виробника або заявника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) обов’язково зазначається номер оголошення, забезпечення терміну придатності визначеного тендерною документацією та назва замовника торгів. В складі тендерної пропозиції Учасника надано Гарантійний лист Вих. № АП-059 від 14.05.2025 року року від Товариства з обмеженою відповідальністю «Рош Україна», що є уповноваженим представником компанії «Ф.Хоффманн-Ля Рош Лтд» (F. Hoffmann-La Roche Ltd), зареєстрований офіс якої знаходиться за адресою: Грензахерштрассе, 124, CH-4070 Базель, Швейцарія (Grenzacherstrasse 124, CH-4070 Basel, Switzerland) (сторінки 18-19 файлу «Технічна частина.pdf»). Разом з тим, вказаний гарантійний лист Вих. № АП-059 від 14.05.2025 року наданий у формі електронного документу, за підписами Члена Дирекції Олега МІЛЬЧЕНКО та Члена Дирекції Дмитра ТИТОВА, що підтверджується протоколом перевірки електронного підпису (сторінка 20 файлу «Технічна частина.pdf»). Відповідно до пункту 3.1.3. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Згідно пункту 3.1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Згідно із п. 23 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Відповідно до п. 44 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» - удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні електронні підписи Члена Дирекції Олега МІЛЬЧЕНКО та Члена Дирекції Дмитра ТИТОВА до гарантійного листа Вих. № АП-059 від 14.05.2025 року від Товариства з обмеженою відповідальністю «Рош Україна», що в свою чергу не відповідає умовам пункту 3.1.3. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити Товариству з обмеженою відповідальністю "БаДМ" (31816235) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати Товариство з обмеженою відповідальністю "БаДМ" (31816235) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • надати оновлену форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно додатку №1 де вказати вірну суму тендерної пропозиції з та без ПДВ; • надати гарантійний лист від Товариства з обмеженою відповідальністю «Рош Україна» з електронними підписами Члена Дирекції Олега МІЛЬЧЕНКО та Члена Дирекції Дмитра ТИТОВА.
Створено
21.05.2025 13:02
Надати до
22.05.2025 13:02
Період вимог/скарг з 23.05.2025 14:36 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 14:18 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.05.2025 14:36
Довідка НАЗК
23.05.2025 14:36
Повідомлення про рішення
22.05.2025 14:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 15:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 15:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Відповідно до пункту 35 Особливостей якщо для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. 08.05.2025 року код Оголошення UA-2025-05-08-011875-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Risdiplam»)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Risdiplam»)» було подано 3 (три) тендерні пропозиції, а саме: • СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228); • Товариство з обмеженою відповідальністю "БаДМ" (31816235); • Товариство з обмеженою відповідальністю "Людмила-Фарм" (24741764). За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція - Товариства з обмеженою відповідальністю "БаДМ" (31816235). Рішенням № 6.3. від 22.05.2025 року пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "БаДМ" (31816235) відхилено на підставі абзацу 5 підпункту 1пункту 44 Особливостей (Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей). Наступною тендерною пропозицією з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною є пропозиція СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228). Замовником проведено розгляд пропозиції СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228) щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Risdiplam»)». Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: І. Згідно підпункту 3.1. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, назви організації (замовника), суми договору, який підписаний в 2022 - 2024 роках, разом із копією договору та копій документів, що підтверджують факт повного чи часткового виконання вказаного в довідці договору. В складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку №7729/05-1 від 12.05.2025 року про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, за предметом закупівлі (сторінка 1 файлу «досвід договори.pdf»), згідно якої Учасник вказує про наявність позитивного досвіду виконання аналогічних договорів, а саме - Договору № 338 від 28.10.2022 року з Комунальним некомерційним підприємством «Дубенська міська лікарня» Дубенської міської ради; - Договору № 4-06/б від 01.06.2022 року з Комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна лікарня №14» ім. проф. Л. Л. Гіршмана» Харківської міської ради; - Договору № 379-2023/Т від 15.06.2023 року з Військово-медичним управлінням Служби безпеки України. Разом з вказаною довідкою, Учасником надано копії відповідних договорів з копіями видаткових накладних та відгуками: - Договору № 338 від 28.10.2022 року з Комунальним некомерційним підприємством «Дубенська міська лікарня» Дубенської міської ради (сторінки 2-9 файлу «досвід договори.pdf»); - Договору № 4-06/б від 01.06.2022 року з Комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна лікарня №14» ім. проф. Л. Л. Гіршмана» Харківської міської ради (сторінки 10-18 файлу «досвід договори.pdf»); - Договору №379-2023/Т від 15.06.2023 року (сторінки 19-26 файлу «(сторінки 2-9 файлу «досвід договори.pdf»)»). Разом з тим, відповідно до пункту 5.7. Розділу V «ПОСТАВКА ТОВАРУ» Договору № 379-2023/Т від 15.06.2023 року: «Поставка Товару здійснюється згідно заявок у визначеному порядку на об’єкти ПОКУПЦЯ, які визначені в Додатку 2 Договору». Відповідно до абзацу другого Розділу ХІІ «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» Договору № 379-2023/Т від 15.06.2023 року: «Додатки до цього Договору є його невід’ємною і складовою частиною». З урахуванням, положень пункту 5.7. Розділу V «ПОСТАВКА ТОВАРУ» та абзацу другого Розділу ХІІ «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» Договору № 379-2023/Т від 15.06.2023 року Додаток 2 з переліком об’єктів ПОКУПЦЯ є невід’ємною частиною Договору № 379-2023/Т від 15.06.2023 року. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутній Додаток 2 до Договору № 379-2023/Т від 15.06.2023 року, що в свою чергу не відповідає умовам підпункту 3.1. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • надати Додаток 2 до Договору № 379-2023/Т від 15.06.2023 року, що є невід'ємною частиною вказаного Договору № 379-2023/Т від 15.06.2023 або оновлену довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, назви організації (замовника), суми договору, який підписаний в 2022 - 2024 роках, разом із копією договору та копій документів, що підтверджують факт повного чи часткового виконання вказаного в довідці договору.
Створено
22.05.2025 14:19
Надати до
23.05.2025 14:19
Період вимог/скарг з 30.05.2025 14:31 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 14:28 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
30.05.2025 14:31
Повідомлення про рішення
30.05.2025 14:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 15:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 15:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 02.06.2025 09:38 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 14:31 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.06.2025 09:38
Довідка НАЗК
02.06.2025 09:38
Повідомлення про рішення
30.05.2025 14:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 15:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 15:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Відповідно до пункту 35 Особливостей якщо для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. 08.05.2025 року код Оголошення UA-2025-05-08-011875-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Risdiplam»)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Risdiplam»)» було подано 3 (три) тендерні пропозиції, а саме: • СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228); • Товариство з обмеженою відповідальністю "БаДМ" (31816235); • Товариство з обмеженою відповідальністю "Людмила-Фарм" (24741764). За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція - Товариства з обмеженою відповідальністю "БаДМ" (31816235). Замовником проведено розгляд пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "БаДМ" (31816235) щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Risdiplam»)». Рішенням № 6.3. від 22.05.2025 року пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "БаДМ" (31816235) відхилено на підставі абзацу 5 підпункту 1пункту 44 Особливостей (Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей). Наступною тендерною пропозицією з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною є пропозиція СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228). Рішенням № 6.5. від 23 травня 2025 року Замовником обрано СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228) переможцем процедури закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Risdiplam»)». Вподальшому рішенням № 6.6. від 30 травня 2025 року Замовником відхилено тендерну пропозицію СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228) щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Risdiplam»)» на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей (Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю). Наступною тендерною пропозицією з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною є пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю "Людмила-Фарм" (24741764). Замовником проведено розгляд пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Людмила-Фарм" (24741764) щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Risdiplam»)». Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Людмила-Фарм" (24741764) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: І. Згідно пункту 3.1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Відповідно до протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (відповідно до офіційного сайту Міністерства юстиції https://czo.gov.ua/verify), Товариства з обмеженою відповідальністю "Людмила-Фарм" (24741764) тендерну пропозицію після її подання підписано за допомогою удосконаленого електронного підпису директора Учасника - Грошева Костянтина Анатолійовича. Більш того, відповідно вказаного протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису вказано, що тип носія незахищений, тип підпису удосконалений. Згідно із п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис - кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Відповідно до п. 59 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» - удосконалений електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням кваліфікованого сертифіката електронного підпису, виданого кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг та не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису. Тобто пропозиція Учасника підписана за допомогою УЕП (удосконаленого електронного підпису) на незахищеному типу носію, що в свою чергу не відповідає вимогам, що закріплені в пункті 3.1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Таким чином Товариством з обмеженою відповідальністю "Людмила-Фарм" (24741764) не дотримано вимог тендерної документації на закупівлю товару. Більш того, інформація про використання КЕП безпосередньо вказано на офіційному сайті Антимонопольного комітету України, ознайомитись можливо за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити Товариству з обмеженою відповідальністю "Людмила-Фарм" (24741764) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати Товариство з обмеженою відповідальністю "Людмила-Фарм" (24741764) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • підписати тендерну пропозицію шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису на захищеному типу носія (КЕП) директора Грошева Костянтина Анатолійовича, учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Людмила-Фарм" (24741764).
Створено
30.05.2025 14:35
Надати до
31.05.2025 14:35
Угоди
UA-2025-05-08-011875-a-a2
Очікує підписання
3 851 814.72 грн.
3 851 814.72 грн.
З ПДВ
Номенклатура
16 (Пляшки)
«Risdiplam»
Номенклатура
«Risdiplam»
Кількість
16
Одиниця виміру
Пляшки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код МНН
risdiplam Risdiplam

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02013337

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Людмила-Фарм"
Повна назва
ТОВ "Людмила-Фарм"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24741764

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 114 285.6 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 18:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380382765165
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 114 285.6 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 18:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380382765165
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності