Показати схожі тендери

Закупівля Картриджі від ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-08-011586-a
Id Tender 098c39c4c91b40c9bff063bc78f9ad47
План UA-P-2025-05-08-010785-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.05.2025 15:54
Остання зміна 27.05.2025 10:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
650 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.05.2025 15:48 до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.05.2025 15:48
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.05.2025 15:48
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.05.2025 00:00
до 21.05.2025 12:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.05.2025 12:37
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.05.2025 12:37
до 27.05.2025 10:35
Період уточнень
з 08.05.2025 15:48 до 13.05.2025 00:00
Період оскарження
з 08.05.2025 15:48 до 13.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.05.2025 00:00 до 21.05.2025 12:37
Період кваліфікації
з 16.05.2025 00:00 до 21.05.2025 12:37
Основні параметри
Картриджі
7.1. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Документи, які учасник отримує від інших осіб, підприємств, установ, організацій можуть бути підготовлені українською мовою. 7.2. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.1. цього Розділу мові, учасник надає переклад цього документу, завірений підписом перекладача бюро перекладів. При цьому, власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, топоніми, фірмові бланки, які викладені іншою мовою ніж українська в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. 7.3. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію англійською мовою з обов’язковим перекладом українською мовою.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
650 000 грн.
Картриджі
Назва предмета закупівлі
Картриджі
Очікувана вартість
650 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Картриджі
Код ДК 021:2015
30125100-2 - Картриджі з тонером
Кількість
90
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Князів Острозьких,8, корпус 30
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у національній валюті України – гривні протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками обох Сторін видаткової накладної
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛЮШНС"
Пропозиція:
630 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія НИКИТЕНКО
Електронна пошта
Телефон
+380442542199
Сайт:
http://6aa.court.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
42250890
Повна назва
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Поштовий індекс
01010
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Острозьких Князів, будинок 8, корпус 30
Кваліфікація
Лот № 1 Картриджі
Період вимог/скарг з 21.05.2025 12:37 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 00:00 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.05.2025 12:37
Довідка НАЗК
21.05.2025 12:37
Повідомлення про рішення
16.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛЮШНС" було встановлено наступне. Відповідно до підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 5.2.4. Довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням найменування контрагента, з яким було укладено договір, прізвища, ім’я та по батькові відповідальної особи за поставку товару з боку контрагента, її контактний телефон, предмет договору, номер договору та дату його укладення, завірену підписом уповноваженої особи Учасника. 5.2.5. Договір, який вказано у довідці відповідно до підпункту 5.2.4. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. 5.2.6. Оригінал листа-відгука від контрагента, який вказаний у довідці відповідно до 5.2.4. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, підписаний керівником та адресований Замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість виконання договору і відсутність претензій з боку контрагента або копію(ї) акту(ів) приймання-передачі/копію(ї) накладної(их), що підтверджують факт передачі товару згідно аналогічного договору замовнику та виконання аналогічного(их) договору(ів) у частині поставки товару у повному обсязі. На виконання вищезазначеного, Товариством з обмеженою відповідністю "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛЮШНС" у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів; договір № 220121-03/198Пс від 22.01.2021 року, видаткову накладну від 16.02.2021 р. № 180 до нього; договір № 44/2021 від 19.04.2021 р., видаткову накладну від 07.05.2021 р. № 527 до нього; договір № 161-22 від 11.11.2022 р., видаткову накладну від 20.12.2022 р. № 1737 до нього; договір № 11/23-36 від 27.11.2023 року, видаткову накладну від 04.12.2023 р. № 2569 до нього. Відповідно в довідці про виконання аналогічних договорів, а саме щодо договору № 11/23-36 від 27.11.2023 року не зазначено по батькові відповідальної особи за поставку товару з боку контрагента. Вищезазначене свідчить про наявність невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції в частині документально підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до абзацу першого пункту 43 особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначеного, просимо усунути невідповідності в документах, наданих у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати: 5.2.4. Довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням найменування контрагента, з яким було укладено договір, прізвища, ім’я та по батькові відповідальної особи за поставку товару з боку контрагента, її контактний телефон, предмет договору, номер договору та дату його укладення, завірену підписом уповноваженої особи Учасника. 5.2.5. Договір, який вказано у довідці відповідно до підпункту 5.2.4. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. 5.2.6. Оригінал листа-відгука від контрагента, який вказаний у довідці відповідно до 5.2.4. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, підписаний керівником та адресований Замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість виконання договору і відсутність претензій з боку контрагента або копію(ї) акту(ів) приймання-передачі/копію(ї) накладної(их), що підтверджують факт передачі товару згідно аналогічного договору замовнику та виконання аналогічного(их) договору(ів) у частині поставки товару у повному обсязі.
Створено
19.05.2025 16:56
Надати до
20.05.2025 16:56
Договір
UA-2025-05-08-011586-a-a1
Підписаний і діє
Номер
60-25
630 600 грн.
525 500 грн.
З ПДВ
Підписано
27.05.2025
Строк дії договору з
27.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
90 (штуки)
Картриджі
Номенклатура
Картриджі
Кількість
90
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Повна назва
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42250890

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛЮШНС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛЮШНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43092283

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
650 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 00:00
Замовник:
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Контактний телефон:
+380442542199
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
650 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 00:00
Замовник:
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Контактний телефон:
+380442542199
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності