Показати схожі тендери

Закупівля Ворота промислові від Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-08-010317-a
Id Tender 7ad80d70a0ca46f6b25e4b1772fb075b
План UA-P-2025-05-08-012124-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 08.05.2025 15:14
Остання зміна 10.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
720 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 200 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.05.2025 15:13 до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.05.2025 15:13
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.05.2025 15:13
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.05.2025 14:21
до 04.06.2025 13:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 08:43
до 10.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 04.06.2025 13:25
-
Період уточнень
з 08.05.2025 15:13 до 17.05.2025 00:00
Період оскарження
з 08.05.2025 15:13 до 17.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.05.2025 14:21 до 04.06.2025 13:25
Період кваліфікації
з 20.05.2025 14:21 до 04.06.2025 13:25
Основні параметри
Ворота промислові
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
720 000 грн.
Ворота промислові
Назва предмета закупівлі
Ворота промислові
Очікувана вартість
720 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7200,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.05.2025 13:58
Закінчення аукціону
20.05.2025 14:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ворота промислові
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46016, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 21
Дата постачання з
26.05.2025 00:00
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Вахненко Олег Григорович"
Пропозиція:
599 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.05.2025 13:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.05.2025 09:14
Оголошення про проведення закупівлі
15.05.2025 08:53
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Коцюруба Ірина Олегівна
Електронна пошта
Телефон
380683353857
Замовник
ЄДРПОУ
08588955
Назва (англійською мовою)
Avariino-ryatuvalnii zagin specialnogo priznachennya Golovnogo upravlinnya Derzhavnoyi sluzhbi Ukrayini z nadzvichainih situacii u Ternopilskii oblasti
Повна назва
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області
Повна назва (англійською мовою)
Avariino-ryatuvalnii zagin specialnogo priznachennya Golovnogo upravlinnya Derzhavnoyi sluzhbi Ukrayini z nadzvichainih situacii u Ternopilskii oblasti
Поштовий індекс
46016
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 21
Кваліфікація
Лот № 1 Ворота промислові
Період вимог/скарг з 23.05.2025 08:43 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 14:21 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.05.2025 08:43
Довідка НАЗК
23.05.2025 08:43
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
20.05.2025 14:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник. Просимо усунути невідповідності, які були допущено при подачі вашої тендерної пропозиції, а саме: Догвір оренди з Товариство з обмеженою відповідальністю «РВА-ІНВЕСТМЕНТ завершено. , просимо підвантажити діючий договір оренди. Також згідно Додатка 1 пункту 5 замовник вимагає надати :Проєкт договору про закупівлю згідно додатку № 5 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі використання).
Створено
21.05.2025 14:40
Надати до
22.05.2025 14:40
Період вимог/скарг з 02.06.2025 11:34 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 11:19 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Учасник просить відхилити його пропозицію, опублікувавши лист на сайті E-Tender закупівля UA-2025-05-08-010317-a  про те,що він не може виконати зобов’язання і відмовляється від підписання договору через суттєву зміну ринкової кон?юктури, що робить виконання договору на запропонованих умовах економічно невигідним.
Документи кваліфікації
02.06.2025 11:30
Повідомлення про рішення
02.06.2025 11:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 02.06.2025 16:51 по 04.06.2025 13:21
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 11:34 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.06.2025 16:52
Довідка НАЗК
02.06.2025 16:51
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
02.06.2025 11:34
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 04.06.2025 13:25 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 13:21 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Учасник просить відхилити його пропозицію, опублікувавши лист на сайті E-Tender закупівля UA-2025-05-08-010317-a  про те,що він не може виконати зобов’язання і відмовляється від підписання договору через суттєву зміну ринкової кон?юктури, що робить виконання договору на запропонованих умовах економічно невигідним.
Документи кваліфікації
04.06.2025 13:23
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
04.06.2025 13:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
720 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 00:00
Замовник:
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області
Контактний телефон:
380683353857
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
720 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 00:00
Замовник:
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області
Контактний телефон:
380683353857
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності