Показати схожі тендери

Закупівля Квадрокоптери від Департамент патрульної поліції.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-08-009878-a
Id Tender f8aaa43433394349a08d6ab3e9c0b019
План UA-P-2025-05-08-010533-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 08.05.2025 14:57
Остання зміна 25.06.2025 20:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.05.2025 14:56 до 16.05.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 08.05.2025 14:56
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.05.2025 14:56
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.05.2025 11:29
до 24.06.2025 15:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 11:33
до 30.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 24.06.2025 15:38
-
Період уточнень
з 08.05.2025 14:56 до 13.05.2025 00:00
Період оскарження
з 08.05.2025 14:56 до 13.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.05.2025 11:29 до 24.06.2025 15:38
Період кваліфікації
з 19.05.2025 11:29 до 24.06.2025 15:38
Основні параметри
Квадрокоптери
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 000 000 грн.
Квадрокоптери
Назва предмета закупівлі
Квадрокоптери
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.05.2025 11:00
Закінчення аукціону
19.05.2025 11:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
Квадрокоптер DJI Mavic 3Е (Enterprice) або еквівалент
Код ДК 021:2015
34711200-6 - Безпілотні літальні апарати
Кількість
8
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
23.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ХАБИКС"
Пропозиція:
999 992 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО"
Пропозиція:
977 192 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕкоМаска»
Пропозиція:
960 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.05.2025 11:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 14:57
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
Проект договору
-
-
08.05.2025 14:56
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Дегтярева
Електронна пошта
Телефон
+380676391456
Замовник
ЄДРПОУ
40108646
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Квадрокоптери
Період вимог/скарг з 26.05.2025 11:33 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 11:29 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 11:33
Довідка НАЗК
26.05.2025 11:33
Повідомлення про рішення
26.05.2025 11:32
-
19.05.2025 11:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 14:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 14:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕкоМаска»: - учасник надав посібник користувача (6.4. Посібник користувача.pdf), в якому відсутні сторінки з технічними характеристиками (відповідно до нумерації сторінок посібника користувача відсутні сторінки з 92 по 99); - в довідці, складеній самостійно учасником, яка містить відомості про учасника, відсутня інформація про форму власності; - учасником надано проєкт договору який не в повному обсязі заповнений для сторони учасника. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕкоМаска» потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до вимог Додатку № 1 до Документації.
Створено
22.05.2025 17:31
Надати до
23.05.2025 17:31
Період вимог/скарг з 18.06.2025 12:33 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.06.2025 10:53 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
18.06.2025 12:33
Повідомлення про рішення
18.06.2025 10:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 14:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 14:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 24.06.2025 15:38 по 30.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.06.2025 12:33 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.06.2025 15:38
Довідка НАЗК
24.06.2025 15:38
Повідомлення про рішення
24.06.2025 15:35
-
18.06.2025 12:34
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-05-08-009878-a-b2
Очікує підписання
977 192 грн.
977 192 грн.
З ПДВ
Номенклатура
8 (комплект)
Квадрокоптер DJI Mavic 3Е (Enterprice) або еквівалент
Номенклатура
Квадрокоптер DJI Mavic 3Е (Enterprice) або еквівалент
Кількість
8
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 23 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент патрульної поліції
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108646

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39951406

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA453052990000026009025027125
ПІБ підписанта
Ромашко Олександр Васильович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статут
Номер телефону
380674055400
Електронна пошта
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-18-000017
Дата створення проекту
18.06.2025 16:18
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
18.06.2025 16:31
Дата завершення моніторингу
10.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 192-36-82
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 948-00-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.06.2025 № 42-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 18.06.2025 № 42-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-05-08-009878-a 08.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель ( доручення Держаудитслужби від 29.05.2025 №003100-18/6604-2025)
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.06.2025 00:00
Документи рішення
18.06.2025 16:31
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Квадрокоптери» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-08-009878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
19.06.2025 16:24
Орган перевірки
25.06.2025 00:00
Документи повідомлення
19.06.2025 16:25
-
Відповідь
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України західний офіс держаудитслужби Закарпатської області щодо процедури відкритих торгів, опублікованих на сайті zakupivli.pro (UA-2025-05-08-009878-a) на закупівлю за предметом «Квадрокоптери» (34710000-7 – «Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» (34711200-6 – «Безпілотні літальні апарати»))
На Ваше питання повідомляємо наступне: 1. Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик квадрокоптерів визначено відповідно до потреб замовника для забезпечення територіальних (відокремлених) підрозділів Департаменту патрульної поліції з метою належного виконання покладених обов’язків та завдань. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про потенційних учасників, та отриманих комерційних пропозицій. 2. На виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» інформацію з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному/офіційному вебсайті, яка доступна для перегляду: https://patrolpolice.gov.ua/tender/derzhavni-zakupivli-2025/ (UA-2025-05-08-009878-a). Додатки: 1. Комерційні пропозиції
Рішеня
24.06.2025 16:54
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Квадрокоптери» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-08-009878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання Замовником та Учасником процедури закупівлі умов пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» з урахуванням вимог абзацу 5 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
27.06.2025 14:50
Орган перевірки
03.07.2025 00:00
Документи повідомлення
27.06.2025 14:50
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності