Показати схожі тендери

Закупівля Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (оренда автомобільного транспорту) від Сумська обласна рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-08-009287-a
Id Tender f03c2f98baf44ee387c9b9b1352caf1b
План UA-P-2025-02-18-011348-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.05.2025 14:47
Остання зміна 27.05.2025 14:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
700 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.05.2025 14:46 до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.05.2025 14:46
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.05.2025 14:46
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.05.2025 00:00
до 16.05.2025 08:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.05.2025 08:48
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.05.2025 08:48
до 27.05.2025 14:42
Період уточнень
з 08.05.2025 14:46 до 13.05.2025 00:00
Період оскарження
з 08.05.2025 14:46 до 13.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.05.2025 00:00 до 16.05.2025 08:48
Період кваліфікації
з 16.05.2025 00:00 до 16.05.2025 08:48
Основні параметри
Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (оренда автомобільного транспорту)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
700 000 грн.
Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (оренда автомобільного транспорту)
Назва предмета закупівлі
Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (оренда автомобільного транспорту)
Очікувана вартість
700 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (оренда автомобільного транспорту)
Код ДК 021:2015
60170000-0 - Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
40030, Україна, Сумська область, м.Суми, пл.Незалежності 2
Дата постачання по
31.12.2025 14:44
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Комунальне автотранспортне підприємство Сумської обласної ради
Пропозиція:
699 965.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 15:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Биковець Ірина Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380542700509
Факс
+380542700444
Замовник
ЄДРПОУ
23826636
Повна назва
Сумська обласна рада
Поштовий індекс
40030
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Суми
Адреса
пл. Незалежності, буд. 2
Кваліфікація
Лот № 1 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (оренда автомобільного транспорту)
Період вимог/скарг з 16.05.2025 08:48 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 00:00 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.05.2025 08:48
Довідка НАЗК
16.05.2025 08:48
Повідомлення про рішення
16.05.2025 08:46
Пропозиція, що перемогла
16.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-08-009287-a-c1
Підписаний і діє
Номер
71
699 965.8 грн.
583 304.83 грн.
З ПДВ
Підписано
27.05.2025
Строк дії договору з
27.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (оренда автомобільного транспорту)
Номенклатура
Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (оренда автомобільного транспорту)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Сумська обласна рада
Повна назва
Сумська обласна рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23826636

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне автотранспортне підприємство Сумської обласної ради
Повна назва
Комунальне автотранспортне підприємство Сумської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05399679

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.05.2025 14:42
Повідомлення про договір
27.05.2025 14:26
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-26-000071
Дата створення проекту
26.05.2025 13:24
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
26.05.2025 14:32
Дата публікації висновку про результати
03.06.2025 14:31
Дата завершення усунення порушень
18.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 313-79-38
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.05.2025 № 62-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 26.05.2025 №62-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2025-05-08-009287-a 08.05.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.05.2025 00:00
Документи рішення
26.05.2025 14:32
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 06.05.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сумської обласної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.05.2025 (протокол №15), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.05.2025, тендерну пропозицію Комунального автотранспортного підприємства Сумської обласної ради (далі – КАТП Сумської обласної ради), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.05.2025 №21, повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2025, договір про закупівлю від 27.05.2025 №71, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 27.05.2025. Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також, у Додатку 2 «Інформація про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах» (далі – Додаток 2) до тендерної документації Замовника, визначено, що переможець процедури закупівлі, зокрема, для підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 16 травня 2025 року повідомлення про намір укласти договір з учасником КАТП Сумської обласної ради. При цьому, КАТП Сумської обласної ради, як переможцем торгів, надано шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» стосовно виконувача обов’язків директора КАТП Сумської обласної ради – Гайдабруса Андрія Михайловича – 21 травня 2025 року, на п’ятий день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ним, чим порушив вимоги абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей та Додатку 2 до тендерної документації Замовника. Таким чином, переможець торгів КАТП Сумської обласної ради не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації документ, який підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Однак на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів КАТП Сумської обласної ради, як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документу, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 цих Особливостей та уклав з ним договір від 27.05.2025 №71.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Дата висновку
03.06.2025 00:00
Дата публікації
03.06.2025 14:31
Документи висновку
03.06.2025 14:31
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Договір розірвано 09.06.2025року
Дата публікації
09.06.2025 15:53
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
.
Результат
Усунуто
Дата публікації
17.06.2025 12:23
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
17.06.2025 12:23
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (оренда автомобільного транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-08-009287-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати пояснення щодо невідхилення тендерної пропозиції Комунального автотранспортного підприємства Сумської обласної ради, з огляду на те, що ним, як переможцем торгів, оприлюднено в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 6, 12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), на 5-й день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ним, чим не дотримано вимоги абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.05.2025 12:50
Орган перевірки
31.05.2025 00:00
Документи повідомлення
27.05.2025 12:51
-
Відповідь
Пояснення
1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби, з метою оперативного вирішення поточних завдань та функцій виконавчого виконавчого апарату Сумської обласної ради, з урахуванням фактичних витрат на дані послуги протягом 2022-2024 роках, відповідно до вимог постанови КМУ «Про впорядкування використання легкових автомобілів бюджетними установами та організаціями» від 04.06.2003 № 848, та інших норм чинного законодавства України. 2.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікувальної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Сумської обласної ради за посиланням: https://sorada.gov.ua/dokumenty-oblrady/derzhavni-zakupivli.html 3.Довідка що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 6, 12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), була надана в електронному вигляді у складі тендерної документації за № 04-12-6 від 14.05.2025р.
Рішеня
27.05.2025 14:38
Замовник
Документи повідомлення
27.05.2025 14:47
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 00:00
Замовник:
Сумська обласна рада
Контактний телефон:
+380542700509
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 00:00
Замовник:
Сумська обласна рада
Контактний телефон:
+380542700509
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності