Показати схожі тендери

Закупівля Антрацит-фільтрант від Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-08-009068-a
Id Tender 381b5353cb9549929c439172b7513fcb
План UA-P-2025-05-08-004778-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 08.05.2025 14:33
Остання зміна 08.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
820 932 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 200 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.05.2025 14:32 до 16.05.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 08.05.2025 14:32
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.05.2025 14:32
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.05.2025 13:00
до 02.06.2025 11:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.05.2025 14:23
до 08.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 02.06.2025 11:46
-
Період уточнень
з 08.05.2025 14:32 до 13.05.2025 00:00
Період оскарження
з 08.05.2025 14:32 до 13.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.05.2025 13:00 до 02.06.2025 11:46
Період кваліфікації
з 16.05.2025 13:00 до 02.06.2025 11:46
Основні параметри
Антрацит-фільтрант
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
820 932 грн.
Антрацит-фільтрант
Назва предмета закупівлі
Антрацит-фільтрант
Очікувана вартість
820 932 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4200,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Антрацит-фільтрант 0,8-2 мм
Код ДК 021:2015
09111210-5 - Антрацит
Кількість
15
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії» за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХНОСЕРВІС ПРОМГРУП"
Пропозиція:
789 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 14:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
08.05.2025 14:32
Тендерна документація
08.05.2025 14:32
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.05.2025 14:32
Проект договору
08.05.2025 14:32
Тендерна документація
08.05.2025 14:32
Тендерна документація
08.05.2025 14:32
Тендерна документація
08.05.2025 14:32
Тендерна документація
08.05.2025 14:32
Тендерна документація
08.05.2025 14:32
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Боровик Ірина Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380363664404
Замовник
ЄДРПОУ
05425046
Повна назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Антрацит-фільтрант
Період вимог/скарг з 27.05.2025 14:23 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 13:00 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати учасника ТОВ «ТЕХНОСЕРВІС ПРОМГРУП» переможцем відкритих торгів 3106-25-Т-ВТ-О та прийняти рішення про намір укласти договір на закупівлю закупівлю 09110000-3 (Антрацит-фільтрант) в кількості 15 т, з ціною 789 000,00 грн. без ПДВ.
Документи кваліфікації
27.05.2025 14:23
Довідка НАЗК
27.05.2025 14:23
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.05.2025 14:28
Електроний протокол про продовження строку
16.05.2025 13:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 14:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 14:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНОСЕРВІС ПРОМГРУП» до 20 робочих днів (у зв’язку з оцінкою потенційного контрагента на відповідність необхідним вимогам законодавства України в період воєнного стану).
Дата продовження строку розгляду
23.05.2025 14:26
Дата кінця розгляду
14.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Виявлені невідповідності: 1.1 Учасник подав тендерну пропозицію підписану удосконаленим електронним підписом, в якому під час перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу зазначено керівника/уповнаважену особу з посадою генерального директора, а згідно поданої тендерної пропозиції змінено посаду генерального директора на директор. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1 Пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Учасник повинен накласти на пропозицію в цілому електронний підпис керівника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі відповідно до законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII.
Створено
26.05.2025 14:16
Надати до
27.05.2025 14:16
Період вимог/скарг з 02.06.2025 11:46 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 11:45 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Переможець процедури закупівлі (який був визначений переможцем 27.05.2025 року) не надав у спосіб, зазначений в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей до 31.05.2025 (включно), а саме: Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5 або 6 та 12 пункту 47 Особливостей – повний витяг з інформаційно-аналітичної системи МВС «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України (Документ повинен бути із датою формування документа не раніше ніж за 90 календарних днів до дати подання документа замовнику), який подається переможцем процедури закупівлі згідно з п.2 додатком Б до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі». Відповідно до вимог пункту 47 Особливостей та в зв’язку з обмеженим доступом до частини державних реєстрів на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХНОСЕРВІС ПРОМГРУП» на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей (не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей).
Документи кваліфікації
02.06.2025 11:46
Повідомлення про рішення
02.06.2025 11:45
Витяг з ЄДР
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 14:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 14:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
820 932 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 13:00
Замовник:
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Контактний телефон:
380363664404
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
820 932 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 13:00
Замовник:
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Контактний телефон:
380363664404
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності