Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт шляхом комплексної термомодернізації будівлі пологового будинку (блок «А», блок «Б», блок «В») комунального некомерційного підприємства «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради по вулиці Я.Мудрого, 3 у місті Сарни Рівненської області. від Сарненська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-08-008619-a
Id Tender 85d6d469039f49449b5da1285dda1c65
План UA-P-2025-05-08-008413-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 08.05.2025 14:26
Остання зміна 13.06.2025 16:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
76 256 497 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
762 564.97 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.05.2025 14:25 до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.05.2025 14:25
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.05.2025 14:25
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.05.2025 15:42
до 12.06.2025 15:56
Залишилось 1 днів 16 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 12:30
до 18.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.06.2025 15:56
-
Період уточнень
з 08.05.2025 14:25 до 27.05.2025 00:00
Період оскарження
з 08.05.2025 14:25 до 27.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.05.2025 15:42 до 12.06.2025 15:56
Період кваліфікації
з 30.05.2025 15:42 до 12.06.2025 15:56
Основні параметри
Капітальний ремонт шляхом комплексної термомодернізації будівлі пологового будинку (блок «А», блок «Б», блок «В») комунального некомерційного підприємства «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради по вулиці Я.Мудрого, 3 у місті Сарни Рівненської області.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зазначені певні додаткові обов’язкові умови. Їхнє встановлення передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком», та описано у Керівних принципах імплементації Проєкту, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Зазначені додаткові обов’язкові умови є обов’язковими для застосування у цьому тендері.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
76 256 497 грн.
Капітальний ремонт шляхом комплексної термомодернізації будівлі пологового будинку (блок «А», блок «Б», блок «В») комунального некомерційного підприємства «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради по вулиці Я.Мудрого, 3 у місті Сарни Рівненської області.
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт шляхом комплексної термомодернізації будівлі пологового будинку (блок «А», блок «Б», блок «В») комунального некомерційного підприємства «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради по вулиці Я.Мудрого, 3 у місті Сарни Рівненської області.
Примітки
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зазначені певні додаткові обов’язкові умови. Їхнє встановлення передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком», та описано у Керівних принципах імплементації Проєкту, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Зазначені додаткові обов’язкові умови є обов’язковими для застосування у цьому тендері.
Очікувана вартість
76 256 497 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
762564,97
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
381 282
Аукціон
Cтарт аукціону
30.05.2025 15:19
Закінчення аукціону
30.05.2025 15:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт шляхом комплексної термомодернізації будівлі пологового будинку (блок «А», блок «Б», блок «В») комунального некомерційного підприємства «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради по вулиці Я.Мудрого, 3 у місті Сарни Рівненської області.
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
34500, Україна, Рівненська область, Cарни, Широка,31
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу Робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання Робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Проміжні розрахунки за виконані Роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічні специфікації
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічні специфікації
Технічні специфікації
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД
Пропозиція:
76 255 061.14 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДВН""
Пропозиція:
76 130 625.35 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.05.2025 15:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 14:26
Оголошення про проведення закупівлі
08.05.2025 14:15
Критерії прийнятності
Донор
ЄДРПОУ
44000
Назва
Світовий Банк
Повна назва
Міжнародний банк реконструкції та розвитку (МБРР)
Адреса
20433, Сполучені Штати Америки, DC, Вашингтон, 1818 H Street, NW
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Алла Захарчук
Електронна пошта
Телефон
+380365535146
Замовник
ЄДРПОУ
04057770
Повна назва
Сарненська міська рада
Поштовий індекс
34500
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
м. Сарни
Адреса
вул. Широка, 31
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт шляхом комплексної термомодернізації будівлі пологового будинку (блок «А», блок «Б», блок «В») комунального некомерційного підприємства «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради по вулиці Я.Мудрого, 3 у місті Сарни Рівненської області.
Період вимог/скарг з 05.06.2025 12:30 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 15:42 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
05.06.2025 12:30
Повідомлення про рішення
30.05.2025 15:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 14:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 14:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 12.06.2025 15:56 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 12:30 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 15:56
Довідка НАЗК
12.06.2025 15:56
Повідомлення про рішення
11.06.2025 12:08
Електроний протокол про продовження строку
05.06.2025 12:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 14:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 14:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій, а саме до 03.07.2025.
Дата продовження строку розгляду
11.06.2025 12:07
Дата кінця розгляду
04.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: Додаток 2 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ 2.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 2.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.3.1. Довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) згідно з Додатком 2.3. до Тендерної документації. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є капітальний ремонт (або нове будівництво, або реконструкція) об’єктів будівництва, зіставні за складом та характером робіт, у складі якого були виконані роботи з термомодернізації будівлі. При цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі за класом наслідків не менше СС2. 2.3.2. Аналогічний(-ні) договір(-и) з усіма додатками, змінами та невід’ємними частинами до договору(-ів); 5.3.3. Акти виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдки про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3), що підтверджують факт виконання договору(-ів) у повному обсязі. У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення; до уваги приймаються лише договори, виконані у повному обсязі. Відповідний досвід роботи: щонайменше один виконаний аналогічний договір протягом останніх п?яти (5) років (з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) із вартістю договору не менше ніж 25% від очікуваної вартості закупівлі. (19 064 124 грн.) Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) згідно з Додатком 2.3. до Тендерної документації, де Вартість виконаного договору, грн становить 23264848,60 грн. враховуючи додаткову угоду №10 до Договору №500 від 14.07.2021 року договірна ціна становить 22792867 грн.47 коп. та відповідно до актів виконаних робіт ( форми КБ-2В) що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі також становить 22792867 грн.47 коп. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, Довідку про наявність у Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) щодо предмету закупівлі вказавши вартість виконаного договору, грн. – 22792867,47 грн
Створено
11.06.2025 15:25
Надати до
12.06.2025 15:25
Договір
UA-2025-05-08-008619-a-b1
Очікує підписання
76 255 061.14 грн.
76 255 061.14 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт шляхом комплексної термомодернізації будівлі пологового будинку (блок «А», блок «Б», блок «В») комунального некомерційного підприємства «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради по вулиці Я.Мудрого, 3 у місті Сарни Рівненської області.
Номенклатура
Капітальний ремонт шляхом комплексної термомодернізації будівлі пологового будинку (блок «А», блок «Б», блок «В») комунального некомерційного підприємства «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради по вулиці Я.Мудрого, 3 у місті Сарни Рівненської області.
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Сарненська міська рада
Повна назва
Сарненська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04057770

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД
Повна назва
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32625535

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
76 256 497 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 00:00
Замовник:
Сарненська міська рада
Контактний телефон:
+380365535146
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
76 256 497 грн.
Період подання пропозицій
до 30.05.2025 00:00
Замовник:
Сарненська міська рада
Контактний телефон:
+380365535146
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності