Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» для закладів загальної середньої освіти від Яготинський ліцей №2 Яготинської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-08-007446-a
Id Tender 5292b49f566642acb1478f694bc29f71
План UA-P-2025-05-08-006568-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.05.2025 13:35
Остання зміна 23.05.2025 15:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
399 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 999 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.05.2025 13:34 до 16.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 08.05.2025 13:34
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.05.2025 13:34
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.05.2025 09:00
до 16.05.2025 13:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.05.2025 13:58
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.05.2025 13:58
до 23.05.2025 15:28
Період уточнень
з 08.05.2025 13:34 до 13.05.2025 00:00
Період оскарження
з 08.05.2025 13:34 до 13.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.05.2025 09:00 до 16.05.2025 13:58
Період кваліфікації
з 16.05.2025 09:00 до 16.05.2025 13:58
Основні параметри
Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» для закладів загальної середньої освіти
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
399 800 грн.
Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» для закладів загальної середньої освіти
Назва предмета закупівлі
Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» для закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
399 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1999,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» для закладів загальної середньої освіти
Код ДК 021:2015
48190000-6 - Пакети освітнього програмного забезпечення
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
07700, Україна, Київська область, м. Яготин, вул. Хмельницького Богдана, 1
Дата постачання по
31.12.2025 13:32
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа - підприємець Силенко Тетяна Григорівна
Пропозиція:
399 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 13:35
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Власова Катерина Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380955301027
Замовник
ЄДРПОУ
24892121
Повна назва
Яготинський ліцей №2 Яготинської міської ради
Поштовий індекс
07700
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Яготин
Адреса
вул. Хмельницького Богдана,1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» для закладів загальної середньої освіти
Період вимог/скарг з 16.05.2025 13:58 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 09:00 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.05.2025 13:59
Довідка НАЗК
16.05.2025 13:58
Повідомлення про рішення
16.05.2025 13:57
-
16.05.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-08-007446-a-c1
Підписаний і діє
Номер
2/05-2025
399 800 грн.
399 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
23.05.2025
Строк дії договору з
23.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 (послуга)
Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» для закладів загальної середньої освіти
Номенклатура
Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» для закладів загальної середньої освіти
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Яготинський ліцей №2 Яготинської міської ради
Повна назва
Яготинський ліцей №2 Яготинської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24892121

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа - підприємець Силенко Тетяна Григорівна
Повна назва
Фізична особа - підприємець Силенко Тетяна Григорівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3398606222

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.05.2025 15:28
Повідомлення про договір
23.05.2025 15:12
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-09-000069
Дата створення проекту
09.06.2025 16:21
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.06.2025 18:15
Дата публікації висновку про результати
30.06.2025 18:29
Дата завершення усунення порушень
15.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
01.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 218-10-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.06.2025 № 227 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2025-05-08-007446-a 08.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.06.2025 00:00
Документи рішення
09.06.2025 18:15
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу - 30 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.05.2025 року № б/н (далі-ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.05.2025, тендерну пропозицію ФОП Силенко Тетяна Григорівна (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визнання переможцем ФОП Силенко Тетяна Григорівна від 16.05.2025 № б/н, договір про закупівлю від 23.05.2025 №2/05-2025, пояснення та документи надані Замовником від 12.06.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що переможцем обрано єдиного учасника торгів - ФОП Силенко Тетяна Григорівна з ціновою пропозицією 399 800,00 гривень без ПДВ. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Силенко Тетяна Григорівна вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до Додатку 5 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до ТД, Замовником установлено характеристики щодо пункту 2 «Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» 8 клас для закладів загальної середньої освіти» програмного забезпечення у розділі «Фізика 8 клас» та передбачено підрозділ «ЗМІНА АГРЕГАТНИХ СТАНІВ РЕЧОВИН». Поруч з тим, відповідно до підпункту 6 пункту 3 Додатку 3 до ТД, Замовником встановлено вимоги для УЧАСНИКІВ, щодо надання інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно Додатку 5 до тендерної документації. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» від 14.05.2025 № 253 (електронний файл: «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf») в якому, повністю відсутня інформація щодо надання навчально-дидактичного матеріалу підрозділу «ЗМІНА АГРЕГАТНИХ СТАНІВ РЕЧОВИН» розділу - «Фізика 8 клас» установлених Замовником у пункті 2 Додатку 5 до ТД. З огляду на викладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 10.06.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень/інформації щодо вищезазначеного. У відповідь на запит, Замовником 12.06.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «… У результаті технічної помилки під час оформлення документа «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в розділі «Фізика 8 клас» було ненавмисно упущено окремий підпункт, що стосується теми «Зміна агрегатних станів речовин...». Однак, надані пояснення Замовником не спростовують наявність порушення в частині невідповідності запропонованих ФОП Силенко Тетяна Григорівна послуг технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлених Замовником у пункті 2 Додатку 5 до ТД. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи викладене, Замовником, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилено тендерну пропозицію ФОП Силенко Тетяна Григорівна, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, натомість, укладено з Переможцем договір про закупівлю від 23.05.2025 № 2/05-2025 на суму 399 800,00 гривень без ПДВ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Силенко Тетяна Григорівна, встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
30.06.2025 00:00
Дата публікації
30.06.2025 18:29
Документи висновку
30.06.2025 18:29
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Дія договору достроково припинена.
Дата публікації
02.07.2025 10:51
Документи інформації про усунення порушення
02.07.2025 10:53
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є закупівля послуг з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» для закладів загальної середньої освіти, за ДК 021:2015: 48190000-6 — Пакети освітнього програмного забезпечення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-08-007446-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування). 5. Яким чином Фізичною особою - підприємцем Силенко Тетяна Григорівна (далі – Учасника) підтверджено відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам, зокрема вимогам для розділу «Фізика 8 клас» пункту 2 Додатка 5 до тендерної документації, щодо підрозділу «ЗМІНА АГРЕГАТНИХ СТАНІВ РЕЧОВИН»? та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Фізичної особи - підприємця Силенко Тетяна Григорівна (далі – Учасника), Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.06.2025 17:41
Орган перевірки
14.06.2025 00:00
Документи повідомлення
10.06.2025 17:42
-
Відповідь
Пояснення до моніторингу
Яготинський ліцей №2 Яготинської міської ради надає пояснення з приводу рішення про моніторинг від 09.06.2025 року. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 1) Обгрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначена його очікувана вартість згідно трьох цінових пропозицій: ФОП Почечун Л.Ю., ФОП Гребенюк А.М., тм «КРАЇНА МРІЙ» (додаються). 2) Вивчалася інформація на веб-порталі Уповноваженого органу щодо подібних процедур закупівель даних послуг. 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сайт Яготинського ліцею №2 http://yahotyn-school2.edukit.kiev.ua, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами). 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Фінансування зазначеної закупівлі здійснено відповідно до Рішення Яготинської міської ради №6226-83-VIII від 24.04.2025р. за рахунок коштів місцевого бюджету за програмною класифікацією видатків 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» (довідка про зміни до кошторису на 2025 рік додається). 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування). Фінансування на послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал «КРАЇНА МРІЙ» для закладів загальної середньої освіти на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility не передбачено. 5. Яким чином Фізичною особою - підприємцем Силенко Тетяна Григорівна (далі – Учасника) підтверджено відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам, зокрема вимогам для розділу «Фізика 8 клас» пункту 2 Додатка 5 до тендерної документації, щодо підрозділу «ЗМІНА АГРЕГАТНИХ СТАНІВ РЕЧОВИН»? та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Фізичної особи - підприємця Силенко Тетяна Григорівна (далі – Учасника), У результаті технічної помилки під час оформлення документа «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в розділі «Фізика 8 клас» було ненавмисно упущено окремий підпункт, що стосується теми «Зміна агрегатних станів речовин». Однак відповідні навчально-дидактичні матеріали (файли МР4) за даною темою наявні в повному обсязі та включені до складу Програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал «КРАЇНА МРІЙ» для закладів загальної середньої освіти 8 клас, що був запропонований Учасником у складі тендерної пропозиції. Таким чином, зміст наданих навчально-дидактичних матеріалів повністю відповідає технічним вимогам, передбаченим пунктом 2 Додатку 5 до тендерної документації, зокрема темі «Зміна агрегатних станів речовин». (пояснення щодо відповідності тендерної пропозиції вимогам Додатку 5 до тендерної документації ФОП Силенко Т.Г. додається).
Рішеня
12.06.2025 17:39
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
399 800 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 09:00
Замовник:
Яготинський ліцей №2 Яготинської міської ради
Контактний телефон:
+380955301027
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
399 800 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 09:00
Замовник:
Яготинський ліцей №2 Яготинської міської ради
Контактний телефон:
+380955301027
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності