Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт будівлі №1/165 (ххххххх) в селищі Десна, Чернігівської області від Остерська квартирно-експлуатаційна частина (району).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-08-006552-a
Id Tender d4f6816b4f944d00aa2eaeab2bbbad55
План UA-P-2025-05-08-007944-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 08.05.2025 14:26
Остання зміна 02.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.05.2025 14:25 до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.05.2025 14:25
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.05.2025 14:25
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.05.2025 00:00
до 27.05.2025 11:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.05.2025 12:30
до 02.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 27.05.2025 11:17
-
Період уточнень
з 08.05.2025 14:25 до 13.05.2025 00:00
Період оскарження
з 08.05.2025 14:25 до 13.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.05.2025 00:00 до 27.05.2025 11:17
Період кваліфікації
з 16.05.2025 00:00 до 27.05.2025 11:17
Основні параметри
Поточний ремонт будівлі №1/165 (ххххххх) в селищі Десна, Чернігівської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
200 000 грн.
Поточний ремонт будівлі №1/165 (ххххххх) в селищі Десна, Чернігівської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт будівлі №1/165 (ххххххх) в селищі Десна, Чернігівської області
Очікувана вартість
200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт будівлі №1/165 (ххххххх) в селищі Десна, Чернігівської області
Код ДК 021:2015
45421132-8 - Встановлення вікон
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
17024, Україна, Чернігівська область, селище Десна, вул.Ювілейна, 3
Дата постачання по
31.07.2025 12:47
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Супрун Артур Леонідович
Пропозиція:
199 293.78 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 14:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гладка Галина Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Veber Olesya Volodymyrivna
Електронна пошта
Телефон
+380464646216
Факс
+380464646216
Замовник
ЄДРПОУ
07807645
Назва (англійською мовою)
Oster Apartments Management Unit
Повна назва
Остерська квартирно-експлуатаційна частина (району)
Повна назва (англійською мовою)
Oster Apartments Management Unit
Поштовий індекс
17024
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
смт Десна
Адреса
вулиця Ювілейна, 3, Чернігівський район, Чернігівська область
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт будівлі №1/165 (ххххххх) в селищі Десна, Чернігівської області
Період вимог/скарг з 19.05.2025 12:30 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 00:00 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.05.2025 12:30
Довідка НАЗК
19.05.2025 12:30
Повідомлення про рішення
19.05.2025 12:28
Пропозиція, що перемогла
16.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
16.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 12:42
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 12:42
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Додаток 4: Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Пункт 1: Інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (додаток 1 до тендерної документації): 1.4. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати в складі пропозиції: -скановану з оригіналу копію договору (ів) (не менше одного) з додатками та підтверджувальними документами про виконання зобов’язання; Пункт2: Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано підтверджувальних документів про виконання зобов’язання за аналогічним договором, який зазначено в довідці та достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : - підтверджувальні документи про виконання зобов’язання за аналогічним договором, який зазначено в довідці; -достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності.
Створено
16.05.2025 14:19
Надати до
17.05.2025 14:19
Період вимог/скарг з 27.05.2025 11:17 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 11:08 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи (додаток 5), що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Документи кваліфікації
27.05.2025 11:17
Повідомлення про рішення
27.05.2025 11:12
Пропозиція, що перемогла
27.05.2025 11:08
Витяг з ЄДР
27.05.2025 11:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 12:42
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 12:42
Торги не відбулися
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 00:00
Замовник:
Остерська квартирно-експлуатаційна частина (району)
Контактний телефон:
+380464646216
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 00:00
Замовник:
Остерська квартирно-експлуатаційна частина (району)
Контактний телефон:
+380464646216
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності