Показати схожі тендери

Закупівля Камери відеоспостереження (ДК 021:2015 35125300-2 Системи та пристрої нагляду та охорони) від Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-08-005139-a
Id Tender 3fe48d9a8a944bf5b7ec05dd720b4269
План UA-P-2025-05-08-006168-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.05.2025 11:49
Остання зміна 12.06.2025 16:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
84 037 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
420.19 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.05.2025 11:48 до 16.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 08.05.2025 11:48
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.05.2025 11:48
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.05.2025 15:48
до 04.06.2025 16:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.05.2025 14:56
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.06.2025 16:40
до 12.06.2025 16:56
Період уточнень
з 08.05.2025 11:48 до 13.05.2025 00:00
Період оскарження
з 08.05.2025 11:48 до 13.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.05.2025 15:48 до 04.06.2025 16:40
Період кваліфікації
з 19.05.2025 15:48 до 04.06.2025 16:40
Основні параметри
Камери відеоспостереження (ДК 021:2015 35125300-2 Системи та пристрої нагляду та охорони)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
84 037 грн.
Камери відеоспостереження (ДК 021:2015 35125300-2 Системи та пристрої нагляду та охорони)
Назва предмета закупівлі
Камери відеоспостереження (ДК 021:2015 35125300-2 Системи та пристрої нагляду та охорони)
Очікувана вартість
84 037 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
420,19
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.05.2025 15:07
Закінчення аукціону
19.05.2025 15:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Камери відеоспостереження (ДК 021:2015 35125300-2 Системи та пристрої нагляду та охорони)
Код ДК 021:2015
35125300-2 - Камери відеоспостереження для охоронних систем
Кількість
22
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61096, Україна, Харківська область, м. Харків, вулиця Ньютона 132А
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ДАРАГАН ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
66 411.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ПОПОВИЧ ВЛАДИСЛАВ КОСТЯНТИНОВИЧ
Пропозиція:
66 829.81 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ КОМПАНІЯ ЦМТ
Пропозиція:
84 018 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФОРТЕР СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
Пропозиція:
84 000.05 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ТОНІЄВИЧ СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА"
Пропозиція:
74 360 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.05.2025 15:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 13:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Едуард Неділько
Електронна пошта
Телефон
+380577393276
Сайт:
http://kh.dsns.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
38631015
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Поштовий індекс
61013
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вул. Шевченка, 8
Кваліфікація
Лот № 1 Камери відеоспостереження (ДК 021:2015 35125300-2 Системи та пристрої нагляду та охорони)
Період вимог/скарг з 20.05.2025 14:56 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 15:48 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.05.2025 14:56
Довідка НАЗК
20.05.2025 14:56
Повідомлення про рішення
19.05.2025 15:48
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 30.05.2025 15:42 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 15:39 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
30.05.2025 15:42
Повідомлення про рішення
30.05.2025 15:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 11:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 11:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 04.06.2025 16:40 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 15:42 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2025 16:40
Довідка НАЗК
04.06.2025 16:40
Повідомлення про рішення
30.05.2025 15:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 11:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 11:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Головним управлінням ДСНС України у Харківській області оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі Камери відеоспостереження (ДК 021:2015 35125300-2 Системи та пристрої нагляду та охорони) Пунктом 43 Особливостей, визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Цим самим пунктом визначено, що саме може бути невідповідністю. Відповідно до вимог Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасника подати в електронному вигляді через електронну систему закупівель наступні документи: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); Учасником підписана тендерна пропозиція - Тип підпису: Удосконалений. Учаснику ФОП ПОПОВИЧ ВЛАДИСЛАВ КОСТЯНТИНОВИЧ необхідно: тендерну пропозицію підписати кваліфікованим електронним підписом (КЕП); пп3. п.4 Додаток 1 п.12 Додаток 3: Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність/відсутність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності щодо предмету закупівлі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Учасником не надана вищезазначена довідка. Учаснику ФОП ПОПОВИЧ ВЛАДИСЛАВ КОСТЯНТИНОВИЧ необхідно надати: Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність/відсутність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності щодо предмету закупівлі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. пп2. п.4 Додаток 1 п.11 Додаток 3: Повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта (ця копія може не засвідчуватися учасником відповідно до умов тендерної документації) громадянина України (сторінки 1,2,3,4,5,6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи........ Учасником не в повному обсязі надана копія паспорта Учаснику ФОП ПОПОВИЧ ВЛАДИСЛАВ КОСТЯНТИНОВИЧ необхідно надати: копії паспорта (ця копія може не засвідчуватися учасником відповідно до умов тендерної документації) громадянина України (сторінки 1,2,3,4,5,6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи........
Створено
03.06.2025 14:13
Надати до
04.06.2025 14:13
Угоди
UA-2025-05-08-005139-a-c2
Підписаний і діє
Номер
178
66 829.81 грн.
66 829.81 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
22 (штуки)
Камери відеоспостереження (ДК 021:2015 35125300-2 Системи та пристрої нагляду та охорони)
Номенклатура
Камери відеоспостереження (ДК 021:2015 35125300-2 Системи та пристрої нагляду та охорони)
Кількість
22
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38631015

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ПОПОВИЧ ВЛАДИСЛАВ КОСТЯНТИНОВИЧ
Повна назва
ФОП ПОПОВИЧ ВЛАДИСЛАВ КОСТЯНТИНОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3530107773

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 16:56
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
84 037 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 09:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Контактний телефон:
+380577393276
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
84 037 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 09:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Контактний телефон:
+380577393276
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності