Показати схожі тендери

Закупівля (Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Чернівецькому районі Чернівецької області» від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА РОЗВИТКУ БУКОВИНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-08-004552-a
Id Tender 1d19cf93861647878b07c2f20a56bbb3
План UA-P-2025-05-08-005677-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.05.2025 11:42
Остання зміна 30.05.2025 09:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
392 581 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 962 907 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.05.2025 11:42 до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.05.2025 11:42
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.05.2025 11:42
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.05.2025 00:00
до 20.05.2025 19:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.05.2025 19:15
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.05.2025 19:15
до 30.05.2025 09:37
Період уточнень
з 08.05.2025 11:42 до 13.05.2025 00:00
Період оскарження
з 08.05.2025 11:42 до 13.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.05.2025 00:00 до 20.05.2025 19:15
Період кваліфікації
з 16.05.2025 00:00 до 20.05.2025 19:15
Основні параметри
(Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Чернівецькому районі Чернівецької області»
Місцезнаходження замовника: 58002, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. М. Грушевського, 1. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
392 581 400 грн.
(Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Чернівецькому районі Чернівецької області»
Назва предмета закупівлі
(Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Чернівецькому районі Чернівецької області»
Очікувана вартість
392 581 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1962907,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
(Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Чернівецькому районі Чернівецької області»
Код ДК 021:2015
63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.04.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД"
Пропозиція:
372 559 746 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 11:42
Оголошення про проведення закупівлі
08.05.2025 11:37
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
08.05.2025 11:37
Проект договору
08.05.2025 11:37
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гаватюк Андрій Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380372565656
Замовник
ЄДРПОУ
45356792
Назва (англійською мовою)
STATE INSTITUTION SERVICE DEVELOPMENT OF BUKOVYNA
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА РОЗВИТКУ БУКОВИНИ"
Повна назва (англійською мовою)
STATE INSTITUTION SERVICE DEVELOPMENT OF BUKOVYNA
Поштовий індекс
58002
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Чернівці
Адреса
вул.Грушевського Михайла, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 (Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Чернівецькому районі Чернівецької області»
Період вимог/скарг з 20.05.2025 19:15 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 00:00 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.05.2025 19:15
Довідка НАЗК
20.05.2025 19:15
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.05.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 11:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 11:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: в поданій таблиці щодо наявності обладнання та технічних засобів зазначений договір надання послуг з ФОП Шинкаренко Н.М. від 13.12.2025 №1312. Зазначена інформація не відповідає даті укладання договору в наданій скан-копії договору. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 6 Таблиці № 1. 1.3. Для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати коректну інформацію в таблиці, яка підтверджує наявність обладнання та технічних засобів. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: не надано підтвердження наявності навантажувачів (не менше - 8 шт.). 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Обов’язковий перелік техніки, наявність якої повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції: «навантажувач (не менше - 8 шт.)» відповідно до підпункту 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 1 до тендерної документації. 2.3. Для усунення виявлених невідповідностей: необхідно підтвердити наявність навантажувачів (не менше - 8 шт.). 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: в поданій таблиці щодо інформації про перелік матеріально-технічної бази зазначений договір оренди з Фермерське господарство «Слива А.В.». Зазначена інформація не відповідає назві орендодавця в наданій скан-копії договору. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України). 3.3. Для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати коректну інформацію в таблиці щодо приналежності наданого переліку матеріально-технічної бази.
Створено
19.05.2025 19:08
Надати до
20.05.2025 19:08
Договір
UA-2025-05-08-004552-a-a1
Підписаний і діє
Номер
4
372 559 746 грн.
310 466 455 грн.
З ПДВ
Підписано
29.05.2025
Строк дії договору з
29.05.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
(Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Чернівецькому районі Чернівецької області»
Номенклатура
(Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Чернівецькому районі Чернівецької області»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 квітня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА РОЗВИТКУ БУКОВИНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА РОЗВИТКУ БУКОВИНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45356792

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37246416

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.05.2025 09:37
-
30.05.2025 09:37
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-04-000057
Дата створення проекту
04.06.2025 11:29
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.06.2025 12:51
Дата публікації висновку про результати
27.06.2025 15:38
Дата завершення усунення порушень
12.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.06.2025 Одеса № 108 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.06.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 04.06.2025 № 108 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 5 UA-2025-05-08-004552-a 08.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.06.2025 00:00
Документи рішення
04.06.2025 12:51
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 25 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «СЛУЖБА РОЗВИТКУ БУКОВИНИ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.05.2025 № 32, звернення за роз’ясненням щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.05.2025, відповідь Замовника на звернення, оприлюднену в електронній системі закупівель 12.05.2025, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» (далі – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» виявлених Замовником невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 20.05.2025 № 35, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.05.2025, договір про закупівлю від 29.05.2025 № 4 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.06.2025, додаткову угоду від 30.05.2025 № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримані 20.06.2025 через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. У підпункті 1.1.7 пункту 1.1 Додатка 1 до ТД Замовником визначено, що учасник торгів також повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність матеріально - технічної бази (власна, орендована, та ін.) (виробничих баз, офісних приміщень, складських приміщень, тощо) необхідної для виконання робіт відповідно до вимог технічного завдання, а також з дотриманням технології виконання робіт згідно з діючими нормами і правилами. Формою Таблиці 2 «Інформація про перелік матеріально-технічної бази» Додатка 1 до ТД визначено зазначення учасниками інформації про найменування; місцезнаходження; зазначення приналежності; документ, підтверджуючий приналежність (назва документу, номер, дата). Також у підпункті 1.1.7 пункту 1.1 Додатка 1 до ТД Замовником визначено, зокрема, що в підтвердження інформації, викладеної в довідці, Учасник надає, зокрема, завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Учасник ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 20.05.2025 № 1305-1 (від 15.05.2025 № 1505-1) з інформацією про перелік матеріально-технічної бази, згідно з пунктом 2 якої учасник повідомляє про наявність у нього орендованої виробничої бази (складської) згідно з договором оренди землі від 03.04.2025 б/н, укладеним з Заліщицькою міською радою. Проте учасником ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» у складі тендерної пропозиції надано зазначений договір оренди землі від 03.04.2025 не в повному обсязі, а саме: не надано розрахунок розміру орендної плати та висновок про нормативну грошову вартість земельної ділянки, які відповідно до розділу «Прикінцеві положення» цього договору є його невід’ємними частинами, що не відповідає вимогам підпункту 1.1.7 пункту 1.1 Додатка 1 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 17.06.2025 щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» вимогам 1.1.7 пункту 1.1 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД при наявності зазначеної невідповідності його тендерної пропозиції вимогам ТД, Замовник 20.06.2025 надав пояснення, яке не спростовує факту виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» вимогам ТД. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.05.2025). Водночас зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив вищезазначені невідповідності в інформації та/або документах учасника ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості зазначеному учаснику виправити вищезазначені невідповідності. Також у підпункті 1.3 пункту 1 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовником визначено, що учасники на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку, яка має містити інформацію не менш ніж про один виконаний аналогічний договір (у тому числі договір субпідряду) вказавши дані згідно Таблиці 4. Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копії аналогічного(их) договору(ів) з експлуатаційного утримання на дорогах загального користування місцевого або державного значення, з підтвердженням факту виконання робіт (послуг). Аналогічним договором слід вважати договір(и) надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг або вулиць загального користування, комунальної та державної форми власності за 2023-2025 роки. Також у підпункті 1.3 пункту 1 Додатка 1 до ТД Замовником визначено перелік основних видів робіт/послуг (далі – Перелік), які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції, у загальній кількості 17 видів робіт/послуг. Учасник ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 13.05.2025 № 3/1 з інформацією про виконання аналогічного договору, згідно з якою учасник повідомляє про наявність у нього досвіду виконання 5 (п’яти) аналогічних договорів: договір від 30.04.2025 № 96, договір субпідряду від 01.05.2024 № С-99, договір субпідряду від 01.05.2024 № С-65, договір від 02.05.2025 № 106, договір від 04.04.2025 № 83, а також копії зазначених аналогічних договорів та документи на підтвердження їх виконання (акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3)). Надані учасником ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» у складі тендерної пропозиції інформація та документи у сукупності відображають наявність досвіду виконання основних видів робіт/послуг згідно з Переліком Замовника, а саме: за договором від 30.04.2025 № 96 – пункти 1, 2 Переліку згідно з актом приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) від 05.05.2025 № 1/В; за договором субпідряду від 01.05.2024 № С-99 – пункти 3, 4 Переліку згідно з актом приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) від 29.05.2024 № 1/С; за договором субпідряду від 01.05.2024 № С-65 – пункти 5-7 Переліку згідно з актом приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) від 21.05.2024 б/н; за договором від 02.05.2025 № 106 – пункти 8-16 Переліку згідно з актом приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) від 08.05.2025 № 1/Л-У; за договором від 04.04.2025 № 83 – пункт 17 Переліку згідно з актом приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) від 07.04.2025 № 14. Разом з тим, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі здійснено аналіз відкритої та публічної інформації, що міститься в електронній системі закупівель та на офіційному державному вебпорталі з відкритими даними про використання розпорядниками та одержувачами публічних коштів державного та місцевих бюджетів https://spending.gov.ua/new/, що є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі Інтернет, на якому оприлюднюється інформація згідно із Законом «Про відкритість використання публічних коштів», та встановлено: за наданими учасником ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» аналогічними договорами від 30.04.2025 № 96 та від 04.04.2025 № 83, укладеними з Кам’янецькою сільською радою Чернівецького району Чернівецької області, відсутня інформація в електронній системі закупівель про взагалі укладення таких договорів (відсутні як річні плани закупівель, так і звіти про договори про закупівлю, укладені без використання електронної системи закупівель), а також відсутня інформація на вебпорталі https://spending.gov.ua/new/ про оплати за вказаними договорами; за наданим учасником ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» аналогічним договором субпідряду від 01.05.2024 № С-99, укладеним з товариством з обмеженою відповідальністю «БМБУД» (далі – ТОВ «БМБУД»), в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-30-007019-a наявна інформація про укладення між ТОВ «БМБУД» та Вікнянською сільською радою Чернівецького району Чернівецької області договору від 30.04.2024 № 99 за тим самим предметом закупівлі на ту саму суму, що й наданий учасником у складі тендерної пропозиції аналогічний договір від 01.05.2024 № С-99, та згідно з інформацією на вебпорталі https://spending.gov.ua/new/ оплата по договору від 30.04.2024 № 99 здійснена у повному обсязі на підставі акта від 21.05.2024 № 1/Ш-В, що передує даті акта приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) за травень 2024 року від 29.05.2024 № 1/С та даті довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) за травень 2024 року від 29.05.2024, що надані учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження виконання аналогічного договору субпідряду від 01.05.2024 № С-99; за наданим учасником ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» аналогічним договором субпідряду від 01.05.2024 № С-65, укладеним з ТОВ «БМБУД», в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-03-003848-a наявна інформація про укладення між ТОВ «БМБУД» та Кіцманською міською радою Чернівецького району Чернівецької області договору від 30.04.2024 № 65 за тим самим предметом закупівлі на ту саму суму, що й наданий учасником у складі тендерної пропозиції аналогічний договір від 01.05.2024 № С-65, та згідно з інформацією на вебпорталі https://spending.gov.ua/new/ оплата по договору від 30.04.2024 № 65 здійснена у повному обсязі на підставі акта від 15.05.2024 № 1/4-Ш, що передує даті акта приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) від 21.05.2024 та даті довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) за травень 2024 року від 21.05.2024, що надані учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження виконання аналогічного договору субпідряду від 01.05.2024 № С-65. Відповідно до пункту 42 Особливостей замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Водночас Замовник не скористався своїм правом, наданим пунктом 42 Особливостей, та не звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 17.06.2025 із зазначеного питання Замовник 20.06.2025 надав пояснення, в якому, зокрема, зазначив «…згідно встановлених тендерною документацією вимог Учасник надав аналогічні договори та підтверджуючі документи про їх виконання які підписані контрагентами згідно наданих договорів, а саме копію актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3). Замовник не зобов’язаний перевіряти справжність документів на яких присутні всі підписи та печатки, які надаються йому Учасником, тому Замовник прийнявши вказані довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) не порушив вимог закону.» Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив вищезазначену невідповідність в інформації та/або документах учасника ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» та не надав можливості зазначеному учаснику виправити вищезазначену невідповідність відповідно до пункту 43 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
25.06.2025 00:00
Дата публікації
27.06.2025 15:38
Документи висновку
27.06.2025 15:38
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» (далі – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД») вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: надано довідку від 20.05.2025 № 0/1 (від 15.05.2025 № 0/1) про наявність обладнання та технічних засобів, в якій невірно зазначено організаційно-правову форму надавача послуг згідно з договором надання послуг від 18.02.2025 № 1802 (ТОВ замість ПП), та у пункті 21 якої не зазначено марку технічного засобу (обладнання); не надано стосовно Навантажувача CHANGLIN 956Х, зазначеного у пункті 58 довідки від 20.05.2025 № 0/1 (від 15.05.2025 № 0/1), копії дійсних та чинних договорів: оренди (лізингу), договорів надання послуг, суборенди та ін. Учасником надано договір надання послуг від 18.04.2025 № 1804-1, в якому у переліку транспортних засобів, техніки наявний Навантажувач фронтальний CHANGLIN 956Х1; надано стосовно виробничої бази (складської), зазначеної у пункті 2 довідки від 20.05.2025 № 1305-1 (від 15.05.2025 № 1505-1), копію договору оренди землі від 03.04.2025 не в повному обсязі, а саме: не надано розрахунок розміру орендної плати та висновок про нормативну грошову вартість земельної ділянки, які є невід’ємними частинами цього договору. 3. Учасником процедури закупівлі ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надано довідку від 13.05.2025 № 3/1 з інформацією про виконання аналогічного договору, згідно з якою учасник повідомляє про наявність у нього досвіду виконання 5 (п’яти) аналогічних договорів: від 30.04.2025 № 96, від 01.05.2024 № С-99, від 01.05.2024 № С-65, від 02.05.2025 № 106, від 04.04.2025 № 83, а також копії зазначених аналогічних договорів та документи на підтвердження їх виконання (довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) та акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в). Надайте інформацію та документальне підтвердження як Замовник переконався у достовірності наданих учасником ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору інформації та документів, тоді як аналізом відкритої та публічної інформації, що міститься в електронній системі закупівель та на офіційному державному вебпорталі з відкритими даними про використання розпорядниками та одержувачами публічних коштів державного та місцевих бюджетів https://spending.gov.ua/new/, що є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі Інтернет, на якому оприлюднюється інформація згідно із Законом «Про відкритість використання публічних коштів», встановлено: за договорами від 30.04.2025 № 96 та від 04.04.2025 № 83, укладеними з Кам’янецькою сільською радою Чернівецького району Чернівецької області, відсутня інформація на вебпорталі https://spending.gov.ua/new/ про оплати за вказаними договорами, а також відсутня інформація в електронній системі закупівель про взагалі укладення таких договорів (відсутні як річні плани закупівель, так і звіти про договори про закупівлю, укладені без використання електронної системи закупівель); за договором від 01.05.2024 № С-99, укладеним з товариством з обмеженою відповідальністю «БМБУД» (далі – ТОВ «БМБУД»), в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-30-007019-a наявна інформація про укладення ТОВ «БМБУД» з Вікнянською сільською радою Чернівецького району Чернівецької області договору від 30.04.2024 № 99 за тим самим предметом закупівлі, що й наданий учасником у складі тендерної пропозиції аналогічний договір від 01.05.2024 № С-99, а також згідно з інформацією на вебпорталі https://spending.gov.ua/new/ оплата по договору від 30.04.2024 № 99 здійснена у повному обсязі на підставі акта від 21.05.2024 № 1/Ш-В, що передує даті довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) за травень 2024 року від 29.05.2024 та акта приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) за травень 2024 року від 29.05.2024 № 1/С, що надані учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження виконання аналогічного договору від 01.05.2024 № С-99; за договором від 01.05.2024 № С-65, укладеним з ТОВ «БМБУД», в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-03-003848-a наявна інформація про укладення ТОВ «БМБУД» з Кіцманською міською радою Чернівецького району Чернівецької області договору від 30.04.2024 № 65 за тим самим предметом закупівлі, що й наданий учасником у складі тендерної пропозиції аналогічний договір від 01.05.2024 № С-65, а також згідно з інформацією на вебпорталі https://spending.gov.ua/new/ оплата по договору від 30.04.2024 № 65 здійснена у повному обсязі на підставі акта від 15.05.2024 № 1/4-Ш, що передує даті довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) за травень 2024 року від 21.05.2024 та акта приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) від 21.05.2024, що надані учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження виконання аналогічного договору від 01.05.2024 № С-65. 4. Надайте інформацію про стан виконання договору про закупівлю від 29.05.2025 № 4 із зазначенням обсягів виконаних робіт та сум оплати. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
17.06.2025 17:00
Орган перевірки
21.06.2025 00:00
Документи повідомлення
17.06.2025 17:01
-
Відповідь
Пояснення
1.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: якість послуг повинна відповідати законодавчо встановленим нормам та здійснюватися відповідно, але не виключно, до діючих норм і правил у дорожньому будівництві, зокрема: НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг»; П Г.1-218-113:2009 «Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України»; П Г.1 -218-118:2005 Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг»; ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг. Технічні умови». Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначається на підставі кошторисного розрахунку складеного відповідно Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої Наказом Мінінфраструктури від 07.10.2022 р. № 753 та затвердженого дефектного акта на автомобільні дороги у Чернівецькому районі Чернівецької області. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі складає: 392 581 400,00 грн разом з ПДВ. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://bukoda.gov.ua/diyalnist/du-sluzhba-rozvytku-bukovyny/publichni-zakupivli 2.Щодо невірно зазначеної організаційно-правової форми надавача послуг згідно з договором надання послуг від 18.02.2025 № 1802 (ТОВ замість ПП) повідомляємо, що відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок не призводить до відхилення їх тендерних пропозицій. Учасник допустив формальну помилку, так як зазначена не впливає на суть пропозиції учасника та не змінює її зміст та стосується тільки оформлення документів. Такі помилка є технічною опискою, які не стосуються кваліфікаційних критеріїв, предмета закупівлі, чи ціни пропозиції. Щодо пункту 21 в якому не зазначено марку технічного засобу (обладнання) повідомляємо, що учасник відповідає всім вимогам підпункту 1.1. пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації та надав відповідні підтвердні документи. Щодо не надання стосовно Навантажувача CHANGLIN 956Х, зазначеного у пункті 58 довідки від 20.05.2025 № 0/1 (від 15.05.2025 № 0/1), копії дійсних та чинних договорів: оренди (лізингу), договорів надання послуг, суборенди та ін. Учасником надано договір надання послуг від 18.04.2025 № 1804-1, в якому у переліку транспортних засобів, техніки наявний Навантажувач фронтальний CHANGLIN 956Х1 повідомляємо, що відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок не призводить до відхилення їх тендерних пропозицій. Учасником надано договір надання послуг від 18.04.2025 № 1804-1, в якому у переліку транспортних засобів, техніки наявний Навантажувач фронтальний CHANGLIN 956Х1. Щодо копії договору оренди землі від 03.04.2025 не в повному обсязі, а саме: не надано розрахунок розміру орендної плати та висновок про нормативну грошову вартість земельної ділянки, які є невід’ємними частинами цього договору повідомляємо, що учасником виконані всі вимоги тендерної документації щодо наявності матеріально-технічної бази та надано відповідні документи в повному обсязі. Що стосується надання Учасником договору оренди земельної ділянки від 03.04.2025 не в повному обсязі, а саме: не надано розрахунок розміру орендної плати та висновок про нормативну грошову вартість земельної ділянки, які є невід’ємними частинами цього договору то зазначаємо наступне: умови, строк, вартість орендної плати визначена в Договорі оренди наданому Учасником, Додатки - розрахунок розміру орендної плати та висновок про нормативну грошову вартість земельної ділянки – не можуть містити інформації, яка впливає на суть пропозиції учасника та змінює її зміст, зазначена інформація стосується тільки господарських правовідносин між Власником земельної ділянки та Учасником, та не впливає саме на факт користування земельною ділянкою, а тільки підтверджує формування розміру орендної плати. 3.Щодо підтвердження як Замовник переконався у достовірності наданих учасником ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору інформації та документів, тоді як аналізом відкритої та публічної інформації, що міститься в електронній системі закупівель та на офіційному державному вебпорталі з відкритими даними про використання розпорядниками та одержувачами публічних коштів державного та місцевих бюджетів https://spending.gov.ua/new/, що є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі Інтернет, на якому оприлюднюється інформація згідно із Законом «Про відкритість використання публічних коштів», встановлено: за договорами від 30.04.2025 № 96 та від 04.04.2025 № 83, укладеними з Кам’янецькою сільською радою Чернівецького району Чернівецької області, відсутня інформація на вебпорталі https://spending.gov.ua/new/ про оплати за вказаними договорами, а також відсутня інформація в електронній системі закупівель про взагалі укладення таких договорів (відсутні як річні плани закупівель, так і звіти про договори про закупівлю, укладені без використання електронної системи закупівель); за договором від 01.05.2024 № С-99, укладеним з товариством з обмеженою відповідальністю «БМБУД» (далі – ТОВ «БМБУД»), в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-30-007019-a наявна інформація про укладення ТОВ «БМБУД» з Вікнянською сільською радою Чернівецького району Чернівецької області договору від 30.04.2024 № 99 за тим самим предметом закупівлі, що й наданий учасником у складі тендерної пропозиції аналогічний договір від 01.05.2024 № С-99, а також згідно з інформацією на вебпорталі https://spending.gov.ua/new/ оплата по договору від 30.04.2024 № 99 здійснена у повному обсязі на підставі акта від 21.05.2024 № 1/Ш-В, що передує даті довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) за травень 2024 року від 29.05.2024 та акта приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) за травень 2024 року від 29.05.2024 № 1/С, що надані учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження виконання аналогічного договору від 01.05.2024 № С-99; за договором від 01.05.2024 № С-65, укладеним з ТОВ «БМБУД», в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-03-003848-a наявна інформація про укладення ТОВ «БМБУД» з Кіцманською міською радою Чернівецького району Чернівецької області договору від 30.04.2024 № 65 за тим самим предметом закупівлі, що й наданий учасником у складі тендерної пропозиції аналогічний договір від 01.05.2024 № С-65, а також згідно з інформацією на вебпорталі https://spending.gov.ua/new/ оплата по договору від 30.04.2024 № 65 здійснена у повному обсязі на підставі акта від 15.05.2024 № 1/4-Ш, що передує даті довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) за травень 2024 року від 21.05.2024 та акта приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) від 21.05.2024, що надані учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження виконання аналогічного договору від 01.05.2024 № С-65, повідомляємо, що згідно встановлених тендерною документацією вимог Учасник надав аналогічні договори та підтверджуючі документи про їх виконання які підписані контрагентами згідно наданих договорів, а саме копію актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3). Замовник не зобов’язаний перевіряти справжність документів на яких присутні всі підписи та печатки, які надаються йому Учасником, тому Замовник прийнявши вказані довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) не порушив вимог закону. 4.Сума виконання договору складає 5 503 851,65 гривень.
Рішеня
20.06.2025 18:25
Замовник
Документи повідомлення
20.06.2025 18:25
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
392 581 400 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА РОЗВИТКУ БУКОВИНИ"
Контактний телефон:
380372565656
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
392 581 400 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА РОЗВИТКУ БУКОВИНИ"
Контактний телефон:
380372565656
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності