Показати схожі тендери

Закупівля 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Пляшки для води до Дня захисту дітей) від Управління освіти Чернігівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-08-003824-a
Id Tender 12799bf2fa464676a569856b165e1e7d
План UA-P-2025-05-08-004825-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.05.2025 11:10
Остання зміна 02.06.2025 16:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
131 706 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 317.06 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.05.2025 11:09 до 16.05.2025 02:00
Завершено
Період уточнень
з 08.05.2025 11:09
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.05.2025 11:09
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.05.2025 14:05
до 23.05.2025 08:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 08:16
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.05.2025 08:16
до 02.06.2025 16:33
Період уточнень
з 08.05.2025 11:09 до 13.05.2025 00:00
Період оскарження
з 08.05.2025 11:09 до 13.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.05.2025 14:05 до 23.05.2025 08:16
Період кваліфікації
з 19.05.2025 14:05 до 23.05.2025 08:16
Основні параметри
39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Пляшки для води до Дня захисту дітей)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
131 706 грн.
39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Пляшки для води до Дня захисту дітей)
Назва предмета закупівлі
39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Пляшки для води до Дня захисту дітей)
Очікувана вартість
131 706 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1317,06
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.05.2025 13:42
Закінчення аукціону
19.05.2025 14:05
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 350 (штуки)
Пляшки для води 700 мл
Опис предмета закупівлі
Пляшки для води 700 мл
Код ДК 021:2015
39221140-0 - Фляги для води
Кількість
350
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Перемоги, 141 (управління освіти Чернігівської міської ради)
Дата постачання по
01.06.2025 00:00
Позиція : №2 95 (штуки)
Пляшки для води 350 мл
Опис предмета закупівлі
Пляшки для води 350 мл
Код ДК 021:2015
39221140-0 - Фляги для води
Кількість
95
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Перемоги, 141 (управління освіти Чернігівської міської ради)
Дата постачання по
01.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"
Пропозиція:
116 934.3 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
128 331.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.05.2025 13:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 11:10
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга КОЛИЧЕВА
Електронна пошта
Телефон
+380462676319
Замовник
ЄДРПОУ
02147598
Повна назва
Управління освіти Чернігівської міської ради
Поштовий індекс
14013
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
м. Чернігів
Адреса
просп. Перемоги, 141
Кваліфікація
Лот № 1 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Пляшки для води до Дня захисту дітей)
Період вимог/скарг з 23.05.2025 08:16 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 14:05 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.05.2025 08:16
Довідка НАЗК
23.05.2025 08:16
Повідомлення про рішення
19.05.2025 14:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 11:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 11:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності): 1.1 Згідно пункту 3.11 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник у складі закупівлі повинен надати: Лист-згоду Учасника з технічними, якісними вимогами до предмета закупівлі, встановленим замовником та передбачені Додатком 3, у якому учасник гарантує поставку товару належної якості відповідно до вимог, викладених у Додатку №3. 1.2. Згідно пункту 3.11 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник у складі закупівлі повинен надати: Порівняльну таблицю на відповідність запропонованого Товару вимогам Замовника визначеним у Додатку 3 до тендерної документації, з зазначенням виробника та/або моделі та/або торгової марки та країни походження продукції, що планується постачання. 1.3. Довідку в довільній формі з інформацією про наявність виконання аналогічного (них) договору (рів) за предметом закупівлі з підтверджуючими документами. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі пропозиції Учасником закупівлі не надано лист-згоду Учасника з технічними, якісними вимогами до предмета закупівлі, встановленим замовником та передбачені Додатком 3, у якому учасник гарантує поставку товару належної якості відповідно до вимог, викладених у Додатку №3. 2.2. У складі пропозиції Учасником закупівлі не надано порівняльну таблицю на відповідність запропонованого Товару вимогам Замовника визначеним у Додатку 3 до тендерної документації, з зазначенням виробника та/або моделі та/або торгової марки та країни походження продукції, що планується постачання. 2.3. У складі пропозиції надано довідку про виконання аналогічного договору в якій зазначено про надання її в особі, яка не є підписантом тендерної пропозиції. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати лист-згоду Учасника з технічними, якісними вимогами до предмета закупівлі, встановленим замовником та передбачені Додатком 3, у якому учасник гарантує поставку товару належної якості відповідно до вимог, викладених у Додатку №3. 3.2. Надати порівняльну таблицю на відповідність запропонованого Товару вимогам Замовника визначеним у Додатку 3 до тендерної документації, з зазначенням виробника та/або моделі та/або торгової марки та країни походження продукції, що планується постачання. 3.3. Надати оновлену довідку про виконання аналогічного договору.
Створено
22.05.2025 07:15
Надати до
23.05.2025 07:15
Договір
UA-2025-05-08-003824-a-b1
Підписаний і діє
Номер
25/464
116 934 грн.
97 445 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
350 (штуки)
Пляшки для води 700 мл
Номенклатура
Пляшки для води 700 мл
Кількість
350
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
277.26
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 1 червня 2025 р.
Номенклатура
95 (штуки)
Пляшки для води 350 мл
Номенклатура
Пляшки для води 350 мл
Кількість
95
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
209.4
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 1 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Чернігівської міської ради
Повна назва
Управління освіти Чернігівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02147598

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41219179

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA633052990000026004026302521
ПІБ підписанта
Цигипа Ростислав Юрійович
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
380464431450
Електронна пошта
Документи договору
02.06.2025 16:33
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
131 706 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 02:00
Замовник:
Управління освіти Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462676319
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
131 706 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 02:00
Замовник:
Управління освіти Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462676319
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності