Показати схожі тендери

Закупівля Прокат пасажирських транспортних засобів без водія (послуги з оренди автобусів) від Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-08-001049-a
Id Tender 0be6db0484c445fe84d4addaeeac3349
План UA-P-2025-05-08-000822-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.05.2025 09:38
Остання зміна 09.06.2025 15:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 856 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 564 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.05.2025 09:37 до 16.05.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 08.05.2025 09:37
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.05.2025 09:37
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.05.2025 16:00
до 26.05.2025 11:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 11:04
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.05.2025 11:04
до 09.06.2025 15:58
Період уточнень
з 08.05.2025 09:37 до 13.05.2025 00:00
Період оскарження
з 08.05.2025 09:37 до 13.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.05.2025 16:00 до 26.05.2025 11:04
Період кваліфікації
з 16.05.2025 16:00 до 26.05.2025 11:04
Основні параметри
Прокат пасажирських транспортних засобів без водія (послуги з оренди автобусів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 856 400 грн.
Прокат пасажирських транспортних засобів без водія (послуги з оренди автобусів)
Назва предмета закупівлі
Прокат пасажирських транспортних засобів без водія (послуги з оренди автобусів)
Очікувана вартість
1 856 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18564,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з оренди автобусів
Код ДК 021:2015
60173000-1 - 60173000-1
Кількість
10 920
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Копко Юлія Ігорівна"
Пропозиція:
1 856 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 09:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тавридзький Михайло Ростиславович
Електронна пошта
Телефон
380674772297
Замовник
ЄДРПОУ
23884071
Назва (англійською мовою)
Lviv municipal motor transport enterprise 1
Повна назва
Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1
Повна назва (англійською мовою)
Lviv municipal motor transport enterprise 1
Поштовий індекс
79066
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вулиця Грунтова будинок 1 Б
Кваліфікація
Лот № 1 Прокат пасажирських транспортних засобів без водія (послуги з оренди автобусів)
Період вимог/скарг з 26.05.2025 11:04 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 16:00 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 11:04
Довідка НАЗК
26.05.2025 11:04
Повідомлення про рішення
22.05.2025 10:05
Електроний протокол про продовження строку
Скарги та рішення
16.05.2025 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 09:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 09:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
1. Порядок денний: 1.1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції за процедурою відкритих торгів (№ закупівлі UA-2025-05-08-001049-a) щодо закупівлі: Код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 60173000-1 Прокат пасажирських транспортних засобів без водія (послуги з оренди автобусів), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. 2. Щодо питання першого порядку денного: Відповідно до аб. 4 п. 37 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Згідно з п. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи те, що розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не може бути завершений протягом п’яти робочих днів, з метою проведення належної оцінки відповідності тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації, виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. 3. Вирішив: 3.1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи - підприємця Копко Юлії Ігорівни (код за ЄДРПОУ 3818802320) до 20 робочих днів. 3.2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду відповідної тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
22.05.2025 10:04
Дата кінця розгляду
14.06.2025 00:00
Договір
UA-2025-05-08-001049-a-c1
Підписаний і діє
Номер
09-ОА
1 856 400 грн.
1 856 400 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.06.2025
Строк дії договору з
09.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 920 (Година)
Послуги з оренди автобусів
Номенклатура
Послуги з оренди автобусів
Кількість
10 920
Одиниця виміру
Година
Ціна за одиницю
170
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1
Повна назва
Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23884071

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Копко Юлія Ігорівна"
Повна назва
ФОП "Копко Юлія Ігорівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3818802320

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.06.2025 15:58
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-03-000042
Дата створення проекту
03.06.2025 15:27
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
03.06.2025 18:03
Дата завершення моніторингу
25.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.06.2025 №162 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 03.06.2025 №162. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-05-08-001049-a, 08.05.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.06.2025 00:00
Документи рішення
03.06.2025 18:03
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-05-08-001049-a, яка проводиться Львівським комунальним автотранспортним підприємством №1 (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. Відповідно до вимог пункту 1.1 Розділу «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційній вимозі щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники в склад тендерної документації повинні надати довідку про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, згідно з Таблицею №1 цього пункту. Мінімально-необхідний перелік щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - не менше п’яти автобусів марки Богдан та/або БАЗ та/або еквіваленту. Також, пунктом 1.1 Додатку 1 до тендерної документації якості документального підтвердження надати оригінали або копії, свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, у разі якщо учасник не є власником зазначених у довідці транспортних засобів, учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, що підтверджують право Учасника на користування транспортними засобами та право передачі їх третім особам за договором оренди (наприклад, договір оренди та/або позички тощо). В складі тендерної документації учасника ФОП Копко Юліїя Ігорівни (далі – ФОП Копко Ю.І.) надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 15.05.2025 №8, у якій зазначено про наявність п’яти одиниць орендованого транспорту, зокрема: три автобуси БАЗ та два автобуси БОГДАН. Також, у складі тендерної пропозиції ФОП Копко Ю.І. надано договори найму (оренди) транспортних засобів, зокрема: договір від 15.05.2025 №926 щодо оренди одного автобуса БАЗ, договір 15.05.2025 №928 щодо оренди одного автобуса БАЗ та договір 15.05.2025 №929 щодо оренди трьох автомобілів БАЗ. Таким чином, в наданих у складі тендерної пропозиції ФОП Копко Ю.І. документах (довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 15.05.2025 №8 та договори найму (оренди) транспортних засобів) існує невідповідність. Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. З яких причин Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Копко Ю.І. не враховано вимоги пункту 43 Особливостей №1178, зокрема в частині невідповідностей в документах на підтвердження кваліфікаційних вимог? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.06.2025 17:17
Орган перевірки
11.06.2025 00:00
Документи повідомлення
05.06.2025 17:18
-
Відповідь
пояснення на запит від 05.06.2025
Рішеня
09.06.2025 14:34
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 856 400 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 16:00
Замовник:
Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1
Контактний телефон:
380674772297
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 856 400 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 16:00
Замовник:
Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1
Контактний телефон:
380674772297
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності