Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з алюмотермічного зварювання стиків рейкової колії від КП "Харківський метрополітен".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-08-000568-a
Id Tender 2d4564e5f7e7497593ee8f694aafb51b
План UA-P-2025-05-08-000336-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 08.05.2025 09:02
Остання зміна 09.07.2025 17:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 215 368 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 077 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.05.2025 09:04 до 24.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 08.05.2025 09:04
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.05.2025 09:04
до 21.05.2025 00:00
Період уточнень
з 08.05.2025 09:04 до 21.05.2025 00:00
Період оскарження
з 08.05.2025 09:04 до 21.05.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з алюмотермічного зварювання стиків рейкової колії
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, в тому числі документи, що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документу українською мовою, засвідчений перекладачем, або бюро перекладів, або нотаріусом. Пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в центрі (бюро тощо) перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 215 368 грн.
Послуги з алюмотермічного зварювання стиків рейкової колії
Назва предмета закупівлі
Послуги з алюмотермічного зварювання стиків рейкової колії
Очікувана вартість
2 215 368 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11077,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.07.2025 15:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з алюмотермічного зварювання стиків рейкової колії
Код ДК 021:2015
50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Кількість
58
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, Харків, Салтівська лінія ділянки «Історичний музей - Академіка Барабашова» I колії, ділянки «Академіка Барабашова – Салтівська» I колії та Холодногірсько-заводська лінія ділянки «Холодна Гора – Центральний ринок» II колії
Дата постачання по
30.09.2025 23:59
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг здійснюється протягом 30 (Тридцяти) календарних днів з дати підписання обома Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг, який підписується уповноваженими представниками Замовника і Виконавця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 18:09
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дем'яненко Ігор
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
DEMIANENKO
Електронна пошта
Телефон
380577303404
Замовник
ЄДРПОУ
04805918
Назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise Kharkiv Metro
Повна назва
КП "Харківський метрополітен"
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise Kharkiv Metro
Поштовий індекс
61052
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вул. Різдвяна, 29
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-05-000050
Дата створення проекту
05.09.2025 16:38
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
05.09.2025 16:44
Дата публікації висновку про результати
18.09.2025 20:34
Дата завершення усунення порушень
24.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
27.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 663-68-36
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.09.2025 № 265 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 05.09.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.09.2025 № 265 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 13 UA-2025-05-08-000568-a 08.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.09.2025 00:00
Документи рішення
05.09.2025 16:44
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план КП «Харківський метрополітен» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28 березня 2025 року № 50-ВЗ/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Технорішення» (далі – ТОВ «Технорішення»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника № 67-ВТ.25/4 від 19.05.2025,, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - АМКУ) №9007-р/пк-пз від 05.06.2025, пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, отримані 11 вересня 2025 року через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, виконання рішення Комісії АМКУ – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
18.09.2025 00:00
Дата публікації
18.09.2025 20:34
Документи висновку
18.09.2025 20:34
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з алюмотермічного зварювання стиків рейкової колії» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-08-000568-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Відомості електронної системи закупівель свідчать про наявне рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - АМКУ) №9007-р/пк-пз від 05.06.2025 щодо необхідності внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги з алюмотермічного зварювання стиків рейкової колії", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-08- 000568-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Надати пояснення щодо причин невиконання рішення АМКУ №9007-р/пк-пз від 05.06.2025 ? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.09.2025 12:25
Орган перевірки
12.09.2025 00:00
Документи повідомлення
08.09.2025 12:26
-
Відповідь
Відповідь на запит
Начальнику Північно-східного офісу Державної аудиторської служби Станіславу КОСІНОВУ На запит від 08.09.2025 про надання пояснення у межах проведення моніторингу № UA-M-2025-09-05-000050 від 05 вересня 2025 року закупівлі «Послуги з алюмотермічного зварювання стиків рейкової колії» (оголошення № UA-2025-05-08-000568-a) КП «Харківський метрополітен» надає пояснення: Питання 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів. Відповідь: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до потреб підприємства, з урахуванням досвіду використання подібних товарів, спирались на документи, отримані від постачальника на попередні поставки еквівалентного товару та на відкриті джерела інформації (офіційні сайти виробників). Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі зроблено у відповідності до Примірної методики (далі – Методика) визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Замовником було направлено 3 письмових запити цінових пропозицій виробникам, постачальникам конкретного товару (копії запитів додаються). До запитів цінових пропозицій Замовник додавав технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. З урахуванням всіх умов, що містились в запитах та технічних вимогах, надавались комерційні пропозиції щодо вартості товару. Отримано три комерційні пропозиції від юридичних осіб (копії комерційних пропозицій надаються). Очікувану вартість визначено згідно Методики, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації. Розрахунок очікуваної вартості додається. Питання 2. 2. Відомості електронної системи закупівель свідчать про наявне рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - АМКУ) №9007-р/пк-пз від 05.06.2025 щодо необхідності внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги з алюмотермічного зварювання стиків рейкової колії", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-08- 000568-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Надати пояснення щодо причин невиконання рішення АМКУ №9007-р/пк-пз від 05.06.2025 ? Відповідь: Рішення АМКУ №9007-р/пк-пз від 05.06.2025 не виконано, оскільки Замовник не згоден з цим рашенням тому воно оскаржено Замовником до суду у відповідності до діючого законодавства України (копія адміністративного позову, та доказів подання додається). Інформація про оскарження рашення АМКУ розміщенна Замоником в електронній системі закупівель в розділі «Скарги»; «Документи, подані замовником». На тепеіршній час справа№ 320/35269/25 за позовом КП «Харківський метрополіиен» знаходиться на розгляді в Київському окружному адміністративному суді (копія ухвали додається). Додатки: 1. Копії запитів цінової пропозиції. 2. Копії комерційних пропозицій. 3. Копія розрахунку обґрунтування очікуваної вартості. 4. Копія адміністративного позову, опису, накладної. 5. Копія ухвали суду. Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель на КП «Харківський метрополітен» Ігор ДЕМ’ЯНЕНКО
Рішеня
11.09.2025 11:44
Замовник
Документи повідомлення
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
2 215 368 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 09:00
Замовник:
КП "Харківський метрополітен"
Контактний телефон:
380577303404
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
2 215 368 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 09:00
Замовник:
КП "Харківський метрополітен"
Контактний телефон:
380577303404
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності