Показати схожі тендери
Закупівля С_25П-246_70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування») (ЛОТ №1 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Ізюмського району Харківської області); ЛОТ №2 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Берестинського району Харківської області); ЛОТ №3 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Лозівського району Харківської області); ЛОТ №4 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Павлоградського та Самарівського районів Дніпропетровської області); ЛОТ №5 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Полтавського району Полтавської області)) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-07-014392-a
Id Tender 5ac7fb5eb2414645abdb9156c40afcab
План UA-P-2025-05-07-016631-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 07.05.2025 21:59
Остання зміна 13.06.2025 17:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 221 440 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 000 грн. (0,07 %)
Вартість подання пропозиції:
11 424 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.05.2025 21:57 до 22.05.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 07.05.2025 21:57
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.05.2025 21:57
до 19.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 23.05.2025 16:28
-
Залишилось 1 днів 13 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 16:39
до 17.06.2025 00:00
Період уточнень
з 07.05.2025 21:57 до 19.05.2025 00:00
Період оскарження
з 07.05.2025 21:57 до 19.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.05.2025 16:28
Основні параметри
С_25П-246_70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування») (ЛОТ №1 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Ізюмського району Харківської області); ЛОТ №2 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Берестинського району Харківської області); ЛОТ №3 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Лозівського району Харківської області); ЛОТ №4 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Павлоградського та Самарівського районів Дніпропетровської області); ЛОТ №5 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Полтавського району Полтавської області))
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 603 904 грн.
ЛОТ №1 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Ізюмського району Харківської області)
Назва предмета закупівлі
ЛОТ №1 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Ізюмського району Харківської області)
Очікувана вартість
5 603 904 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
80000,0
1,43 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
168 117.12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Ізюмського району Харківської області
Код ДК 021:2015
70332100-8 - Послуги з управління земельними ресурсами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, За місцем знаходження Виконавця з виїздами на місцевість на об’єкти АТ «Укргазвидобування» в Харківській обл.
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС
Пропозиція:
5 497 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
4 622 400 грн.
ЛОТ №2 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Берестинського району Харківської області)
Назва предмета закупівлі
ЛОТ №2 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Берестинського району Харківської області)
Очікувана вартість
4 622 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
70000,0
1,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
138 672
Аукціон
Cтарт аукціону
23.05.2025 15:59
Закінчення аукціону
23.05.2025 16:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Берестинського району Харківської області
Код ДК 021:2015
70332100-8 - Послуги з управління земельними ресурсами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, За місцем знаходження Виконавця з виїздами на місцевість на об’єкти АТ «Укргазвидобування» в Харківській обл.
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ПЕДАН ТЕТЯНА ЮРІЇВНА
Пропозиція:
3 004 423.68 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПОЛТАВАЗЕМЛЕУСТРІЙ"
Пропозиція:
2 934 560 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС
Пропозиція:
4 549 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.05.2025 15:59
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
2 366 496 грн.
ЛОТ №3 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Лозівського району Харківської області)
Назва предмета закупівлі
ЛОТ №3 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Лозівського району Харківської області)
Очікувана вартість
2 366 496 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35000,0
1,48 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
70 994.88
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Лозівського району Харківської області
Код ДК 021:2015
70332100-8 - Послуги з управління земельними ресурсами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, За місцем знаходження Виконавця з виїздами на місцевість на об’єкти АТ «Укргазвидобування» в Харківській обл.
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС
Пропозиція:
2 297 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 4 Статус - активний лот закупівлі
833 976 грн.
ЛОТ №4 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Павлоградського та Самарівського районів Дніпропетровської області)
Назва предмета закупівлі
ЛОТ №4 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Павлоградського та Самарівського районів Дніпропетровської області)
Очікувана вартість
833 976 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
1,20 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
25 019.28
Аукціон
Cтарт аукціону
23.05.2025 11:52
Закінчення аукціону
23.05.2025 12:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Павлоградського та Самарівського районів Дніпропетровської області
Код ДК 021:2015
70332100-8 - Послуги з управління земельними ресурсами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, За місцем знаходження Виконавця з виїздами на місцевість на об’єкти АТ «Укргазвидобування» в Дніпропетровській обл.
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АТЛАНТ ГЕО
Пропозиція:
746 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС
Пропозиція:
759 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.05.2025 11:52
Лот № 5 Статус - активний лот закупівлі
794 664 грн.
ЛОТ №5 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Полтавського району Полтавської області)
Назва предмета закупівлі
ЛОТ №5 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Полтавського району Полтавської області)
Очікувана вартість
794 664 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
1,26 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
23 839.92
Аукціон
Cтарт аукціону
23.05.2025 12:14
Закінчення аукціону
23.05.2025 12:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Полтавського району Полтавської області
Код ДК 021:2015
70332100-8 - Послуги з управління земельними ресурсами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, За місцем знаходження Виконавця з виїздами на місцевість на об’єкти АТ «Укргазвидобування» в Полтавській обл.
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АТЛАНТ ГЕО
Пропозиція:
510 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ПЕДАН ТЕТЯНА ЮРІЇВНА
Пропозиція:
509 739.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПОЛТАВАЗЕМЛЕУСТРІЙ"
Пропозиція:
506 532 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС
Пропозиція:
749 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.05.2025 12:14
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій ДЗЮБІН
Електронна пошта
Телефон
+380957310832
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 ЛОТ №1 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Ізюмського району Харківської області)
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 16:28 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 14:56
Електроний протокол про продовження строку
23.05.2025 16:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 21:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 21:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
28.05.2025 14:56
Дата кінця розгляду
21.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано на сертифікованого інженера землевпорядника ГУТА Руслана Юрійовича інформацію з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників у формі витягу (затвердженої наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.10.2021 за №317) актуальну на дату подачі пропозиції. 1.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», ч. І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», Розділ 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» п. 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід В складі своєї тендерної пропозиції Учасник має надати: 2.2. Надати на сертифікованого(их) інженера(ів)-землевпорядника(ів) інформацію з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників у формі витягу (затвердженої наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.10.2021 за №317) актуальну на дату подачі пропозиції. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати на сертифікованого(их) інженера(ів)-землевпорядника(ів) інформацію з Державного реєстру сертифікованих інженерівземлевпорядників у формі витягу (затвердженої наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.10.2021 за №317) актуальну на дату подачі пропозиції 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази у формі визначеній тендерною документацією (Таблиця №1 «Відомості про матеріальнотехнічні ресурси»), в якій не зазначено термін дії договору оренди (лізингу), суборенди та ін. 2.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», ч. І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», Розділ 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» п. 3 Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій 3.1. Надати довідку у визначеній тендерною документацією формі (Таблиця №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси») про наявність у власності або користуванні: технічних засобів для виконання геодезичних та інших робіт, комп’ютерної, обчислювальної та іншої інформаційної техніки і ліцензійного програмного забезпечення, а також транспортних засобів. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати оновлену довідку у визначеній тендерною документацією формі (Таблиця №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси») про наявність у власності або користуванні: технічних засобів для виконання геодезичних та інших робіт, комп’ютерної, обчислювальної та іншої інформаційної техніки і ліцензійного програмного забезпечення, а також транспортних засобів 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку у формі Таблиці 1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси», у якій зазначено транспортний засіб NISSAN QASHQAI по Договору позички №01 від 04.03.2025р, реєстраційний номер транспортного засобу СХС 640056 Зам. 203481 РС UKRAINA 03.2020 ВІ 3545 ЕР, дата видачі 26.08.2020р – що має передній тип приводу, тому не відноситься до транспортного засобу підвищеної прохідності 3.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», ч. І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», Розділ 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» п. 3 Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій 3.1. Надати довідку у визначеній тендерною документацією формі (Таблиця №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси») про наявність у власності або користуванні: технічних засобів для виконання геодезичних та інших робіт, комп’ютерної, обчислювальної та іншої інформаційної техніки і ліцензійного програмного забезпечення, а також транспортних засобів, зокрема: -транспортний засіб підвищеної прохідності (для перевезення працівників, обладнання, устаткування) – не менше – 2-х одиниць, 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати оновлену довідку у визначеній тендерною документацією формі (Таблиця №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси») про наявність у власності або користуванні: технічних засобів для виконання геодезичних та інших робіт, комп’ютерної, обчислювальної та іншої інформаційної техніки і ліцензійного програмного забезпечення, а також транспортних засобів, зокрема: - транспортний засіб підвищеної прохідності (для перевезення працівників, обладнання, устаткування) – не менше – 2-х одиниць 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником надано довідку у формі Таблиці 1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» у якій зазначено транспортний засіб BMW, модель Х5 по Договору позички №03 від 14.02.2024р, реєстраційний номер транспортного засобу СЕ1592ЕМ Зам. 22-3678 ПК «Україна» 2022 рік, дата видачі 04.04.2023 рік. У відкритих джерелах (http://www.unda.com.ua/) міститься інформація, що за VIN кодом даний транспортний засіб 06 листопада 2024 року був перереєстрований на нового власника за договором дарування. 2) Учасником не надано гарантійний лист, щодо обов’язку учасника продовжити термін дії Договорів позички 4.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», ч. І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», Розділ 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» п. 3 Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій 3.1.1. На зазначений в п.3.1. довідці перелік учаснику необхідно надати скан-копії відповідних документів, які підтверджують право власності або користування на геодезичне обладнання, устаткування, транспортний засіб**, тощо. У разі закінчення терміну дії договорів (оренди (лізингу), суборенди та ін. договорів) раніше кінцевого строку надання послуг замовнику, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, щодо обов’язку продовження терміну діючих/ укладення нових договорів оренди на строк надання послуг відповідно до умов договору, які є предметом закупівлі; - скан-копії актів приймання-передачі (в разі наявності) залученого геодезичного обладнання, устаткування, транспортних засобів, тощо (або інший документ, що підтверджує отримання учасником техніки, обладнання, транспортного засобу); - скан-копії документів, які підтверджують право власності орендодавця (лізингодавця) та інших осіб на геодезичне обладнання, устаткування, транспортних засобів**, тощо, що передано в користування. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1) Учаснику необхідно надати скан-копію чинну на дату подачі пропозиції та строк надання послуг по договору договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. договорів, що посвідчують право учасника на користування таким транспортним засобом на строк не меншим ніж до 31.12.2027р. - скан-копії актів приймання-передачі (в разі наявності) залученого транспортного засобу (або інший документ, що підтверджує отримання учасником транспортного засобу); - скан-копії документів, які підтверджують право власності орендодавця (лізингодавця) та інших осіб на транспортний засіб, що передано в користування. **Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, повинен бути нотаріально посвідчений. 2) Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, щодо обов’язку продовження терміну діючих/ укладення нових договорів позички на строк надання послуг відповідно до умов договору, які є предметом закупівлі. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано додаток №1.1 до тендерної документації, що не відповідає формі встановленій у тендерній документації. 5.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», ч. І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», Розділ 2 «Інші вимоги» п. 1 Надання документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та договору 1.1. Учасником надається: 1. Лист за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати Лист за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації.
Створено
11.06.2025 14:36
Надати до
12.06.2025 14:36
Лот № 2 ЛОТ №2 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Берестинського району Харківської області)
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 16:28 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 14:58
Електроний протокол про продовження строку
23.05.2025 16:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 21:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 21:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
28.05.2025 14:57
Дата кінця розгляду
21.06.2025 00:00
Лот № 3 ЛОТ №3 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Лозівського району Харківської області)
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 16:28 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 14:59
Електроний протокол про продовження строку
23.05.2025 16:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 21:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 21:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
28.05.2025 14:59
Дата кінця розгляду
21.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано на сертифікованого інженера землевпорядника ГУТА Руслана Юрійовича інформацію з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників у формі витягу (затвердженої наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.10.2021 за №317) актуальну на дату подачі пропозиції. 1.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», ч. І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», Розділ 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» п. 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід В складі своєї тендерної пропозиції Учасник має надати: 2.2. Надати на сертифікованого(их) інженера(ів)-землевпорядника(ів) інформацію з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників у формі витягу (затвердженої наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.10.2021 за №317) актуальну на дату подачі пропозиції. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати на сертифікованого(их) інженера(ів)-землевпорядника(ів) інформацію з Державного реєстру сертифікованих інженерівземлевпорядників у формі витягу (затвердженої наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.10.2021 за №317) актуальну на дату подачі пропозиції 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази у формі визначеній тендерною документацією (Таблиця №1 «Відомості про матеріальнотехнічні ресурси»), в якій не зазначено термін дії договору оренди (лізингу), суборенди та ін. 2.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», ч. І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», Розділ 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» п. 3 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 3.1. Надати довідку у визначеній тендерною документацією формі (Таблиця №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси») про наявність у власності або користуванні: технічних засобів для виконання геодезичних та інших робіт, комп’ютерної, обчислювальної та іншої інформаційної техніки і ліцензійного програмного забезпечення, а також транспортних засобів. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати оновлену довідку у визначеній тендерною документацією формі (Таблиця №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси») про наявність у власності або користуванні: технічних засобів для виконання геодезичних та інших робіт, комп’ютерної, обчислювальної та іншої інформаційної техніки і ліцензійного програмного забезпечення, а також транспортних засобів 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку у формі Таблиці 1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси», у якій зазначено транспортний засіб NISSAN QASHQAI по Договору позички №01 від 04.03.2025р, реєстраційний номер транспортного засобу СХС 640056 Зам. 203481 РС UKRAINA 03.2020 ВІ 3545 ЕР, дата видачі 26.08.2020р – що має передній тип приводу, тому не відноситься до транспортного засобу підвищеної прохідності 3.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», ч. І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», Розділ 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» п. 3 Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій 3.1. Надати довідку у визначеній тендерною документацією формі (Таблиця №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси») про наявність у власності або користуванні: технічних засобів для виконання геодезичних та інших робіт, комп’ютерної, обчислювальної та іншої інформаційної техніки і ліцензійного програмного забезпечення, а також транспортних засобів, зокрема: -транспортний засіб підвищеної прохідності (для перевезення працівників, обладнання, устаткування) – не менше – 2-х одиниць, 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати довідку у визначеній тендерною документацією формі (Таблиця №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси») про наявність у власності або користуванні: технічних засобів для виконання геодезичних та інших робіт, комп’ютерної, обчислювальної та іншої інформаційної техніки і ліцензійного програмного забезпечення, а також транспортних засобів, зокрема: - транспортний засіб підвищеної прохідності (для перевезення працівників, обладнання, устаткування) – не менше – 2-х одиниць 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником надано довідку у формі Таблиці 1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» у якій зазначено транспортний засіб BMW, модель Х5 по Договору позички №03 від 14.02.2024р, реєстраційний номер транспортного засобу СЕ1592ЕМ Зам. 22-3678 ПК «Україна» 2022 рік, дата видачі 04.04.2023 рік. У відкритих джерелах (http://www.unda.com.ua/) міститься інформація, що за VIN кодом даний транспортний засіб 06 листопада 2024 року був перереєстрований на нового власника за договором дарування. 2) Учасником не надано гарантійний лист, щодо обов’язку учасника продовжити термін дії Договорів позички 4.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», ч. І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», Розділ 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» п. 3 Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій 3.1.1. На зазначений в п.3.1. довідці перелік учаснику необхідно надати скан-копії відповідних документів, які підтверджують право власності або користування на геодезичне обладнання, устаткування, транспортний засіб**, тощо. Якщо геодезичне обладнання, устаткування, транспортні засоби, тощо не є власністю учасника, а залучене, то учасником додатково подаються: - скан-копії чинних на дату подачі пропозиції та строк надання послуг по договору договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. договорів, що посвідчують право учасника на користування таким геодезичним обладнанням, устаткуванням, транспортними засобами, тощо на строк не меншим ніж до 31.12.2027р. У разі закінчення терміну дії договорів (оренди (лізингу), суборенди та ін. договорів) раніше кінцевого строку надання послуг замовнику, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, щодо обов’язку продовження терміну діючих/ укладення нових договорів оренди на строк надання послуг відповідно до умов договору, які є предметом закупівлі; - скан-копії актів приймання-передачі (в разі наявності) залученого геодезичного обладнання, устаткування, транспортних засобів, тощо (або інший документ, що підтверджує отримання учасником техніки, обладнання, транспортного засобу); - скан-копії документів, які підтверджують право власності орендодавця (лізингодавця) та інших осіб на геодезичне обладнання, устаткування, транспортних засобів**, тощо, що передано в користування. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1) Учаснику необхідно надати скан-копію чинну на дату подачі пропозиції та строк надання послуг по договору договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. договорів, що посвідчують право учасника на користування таким транспортним засобом на строк не меншим ніж до 31.12.2027р. - скан-копії актів приймання-передачі (в разі наявності) залученого транспортного засобу (або інший документ, що підтверджує отримання учасником транспортного засобу); - скан-копії документів, які підтверджують право власності орендодавця (лізингодавця) та інших осіб на транспортний засіб, що передано в користування. **Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, повинен бути нотаріально посвідчений. 2) Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, щодо обов’язку продовження терміну діючих/ укладення нових договорів позички на строк надання послуг відповідно до умов договору, які є предметом закупівлі. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано додаток №1.1 до тендерної документації, що не відповідає формі встановленій у тендерній документації. 5.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», ч. І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», Розділ 2 «Інші вимоги» п. 1 Надання документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та договору 1.1. Учасником надається: 1. Лист за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати Лист за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації.
Створено
12.06.2025 10:16
Надати до
13.06.2025 10:16
Лот № 4 ЛОТ №4 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Павлоградського та Самарівського районів Дніпропетровської області)
Період вимог/скарг з 11.06.2025 16:39 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 16:28 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
11.06.2025 16:38
Повідомлення про рішення
28.05.2025 15:00
Електроний протокол про продовження строку
23.05.2025 16:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 21:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 21:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
28.05.2025 15:00
Дата кінця розгляду
21.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 16:39 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 16:39
Витяг з ЄДР
Лот № 5 ЛОТ №5 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Послуги з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель та внесення даних в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно згідно документів, що посвідчують право постійного користування землею під об’єктами АТ «Укргазвидобування» на території Полтавського району Полтавської області)
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 16:28 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 15:02
Електроний протокол про продовження строку
23.05.2025 16:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 21:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 21:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
28.05.2025 15:02
Дата кінця розгляду
21.06.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
14 221 440 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380957310832
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
14 221 440 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380957310832
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності